- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz csongi #32675 üzenetére
Élőben még sokkal szebb, mint a fotókon! Nem túl erős, de qrva jól látszik most már. Az index / féklámpa LED-esítése nálam nem játszik, amiket eddig láttam, azok nem győztek meg: vagy nem elég erős a fénye, vagy csak szemből látszik rendesen. Biztos van jó is, de az meg nem lehet filléres holmi. Az első helyzetjelzőt fogom LED-esíteni, de majd csak egy hónap múlva, a műszaki vizsga után.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz csongi #32679 üzenetére
Egyelőre nem sürgős a dolog, még T10-es foglalatom sincs hozzá: ma akartam venni az autósboltban, de nem kaptam (350-es Jawa lámpája, a régi fajta pici, bajonettzáras gömb helyzetjelző izzóval. LED-em még pont maradt 1 db, tehát volna mit beletenni.
(#32680) vlevi: dehogyis, a beépített hangrendszerem 4.2-es. Négy szelep csörömpöl, és 2 kipufogó duruzsol hozzá.
Szerk: az összes régi, 6V-os dinamós Jawa, MZ ilyen gondokkal küzd. Mióta kötelező világítani mindenhol, meg vannak halva.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-
Bogyó bá'
nagyúr
Szerintetek hogy lehet egy méregdrága motor ennyire ocsmány?!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #32773 üzenetére
Azt elhiszem, de olyan nagyon csúf szegény...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Kolondrum #32831 üzenetére
Az én oldalsztenderemet nem lehet kint felejteni, mert a visszajelzője instant retinaleválást okoz. Főleg, mióta az is LED-es (péntek óta):
szerk: Az enyém is lelövi a motort, de egy "lámpa" jelzi is a műszerfalon, így 3x nem fordulhat elő (sőt, egyszer sem)...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Dexar007 #32857 üzenetére
A cikk hozzászólásai közül egy remek idézet: magunkra ismerünk?!
Dietmar Wischmey: Krómozott tojások
Plattengüllében egy kis északnémet faluban, ahol a szerecsenjuhok és a kotlóstyúkok jóéjszakát köszönnek, lakik Günther, a traktoros, aki járgányával a sík barázdákkal küszködik és a sík vidék közepén mindig a helyzet magaslatán van. Günther most végre a motorozásról fejtette ki nagyjelentoségu értekezését.
- Most, hogy mán künn ölég hideg van, ezek a muanyagtökfödosök még mindig rohangásznak a tájon át pléhkecskéiken. Általában olyan gyorsan elhúznak, hogy az ember nem is igazán figyelheti meg, mifene szorult a virgácsaik közé. Hát ezér elmesélem gyorsan nektek, miféle durrogó túrók vannak egyáltalán az utcán.1. A mopedos, a legalsó kategória
Vagy harmadszor vonták be a jogsiját vagy túl csóró, hogy letegye. A legszívesebben a szupermarkecba püffög el a szúnyogriasztójával, telepakolja a vaklizó utánfutkosóját krumpliszirommal és olcsó sörrel. A hétvégén, ha éppen nem csipszet zabál, a moped könyökcsövit furészeli le, hogy a montenbájkosokat kiakassza. A legmeredekebbek azok a moped-idióták, akik ócska roncshalmazukat ezer visszapillantóval és szorös farokkal úgy telepakolják, hogy ellenszélben alig tudnak állva maradni. A legfobb vágyuk ezeknek a szegecsfejueknek, hogy eccer mopedjükkel az autópályán lehessenek a közlekedés hosei.2. Az MZ-s
Megszálltövezeti jármuutánzatát jó néhány évvel ezelott vette, amikor még a Sachsen-Harlit a Neckermannál tapizták. Neki aztán tökmindegy, hogy kétütemu tökgyaluja olyan ronda, mint az éjszaka és a tank úgy ül a tetején, mint egy rákos daganat. Ez azért mindegy neki, mert o maga is ronda, mint egy halott görény sminkelés elott. A csülkein többnyire gumicsizma, aztán sárga gumigatya az útépítoktol - tuggyátok, eshet is. Fölül pedig a hosszú anorák az áruházból. A sisakot egy havertól kapta, aki már háromszor nekivitorlázott vele a védokorlátnak és már kalap szart sem ér. Ezzel a szerkóval ronygol szombatonként a Honecker-láncfurészén a dizsibe vagy buzölög a fagyizó elott és csodálkozik, hogy a pulykák még a seggükkel se néznek rá. Amióta a zóna Németországhoz tartozik, a kétütemubarkácsok összeszegecseltek egy új kecskét. Ennek angol neve van, osztrák motorja és úgy néz ki, mintha egy koreai ámokfutást rendezett volna a dizájn-részlegben.3. Az endurós
Négy év óta, amióta a lakótelepek és a szemétlerakók miatt már alig van terep, ezek a bütykösgumijúak röhelyes módon, de csak a közeli fagyizóba kolbászolnak. Ha éppen nincs rajtuk a teljes szerkó, akkor trikóban és rövidgatyóban száguldoznak a városon keresztül és szednek össze egy pár tökös horzsolást, amikor párszor betont fognak. Valamennyi arról álmodik, hogy egyszer muanyagtökgylujával átszeli a Szaharát, de ebbul sose lesz semmi, mert egyik közülük mindig a spitálba fekszik, mert tökeit a magasra szerelt kidurrantó megsütötte. 4. A Goldfinges Legnagyobb álma a motorkerékpár - mint beépített konyha. Ül a hájas mubornyergen, hátul a mama és a fölso kofferbúl az uszkár gúvasztja szemeit. Elül-hátul beépített CD játszón nyomatja a kauntrizenét. A hétvégén azon töri a fejét, hová tunna még valamilyen készüléket beépíteni vagy mit tunna még tölgyfaerezetu fóliával beragasztani. Így aztán a tank mellé már beépített egy mikrohullámú sütot, a kormányra egy videorekordert, (Jaj! - a szerk.) de azt már nem tuggya, hová helyezze el a kávéfozot anélkül, hogy a mosogatógépet újból le kelljen szerelnie. A tipikus Goldfinges úgy 40 és 60 között van, az ido kissé megszínezte a haját és legszívesebben a tökeit is bekrómoztatná.5. A Herlis
Régebben mindegyik boxert hordott magánál, a bádogkecskérol mindent leszereltek, ami valahogy muködött, a maradékot pedig mattfeketére fújták. Az agyukra legszívesebben Wehrmacht-sisakot pakoltak és 3 Herlisnek több büntetés volt a púpjában, mint ahány évig egy teknoc él. Azok a szép idok elmúttak. Ma a Midlife-Crisis puffog keresztül az ósdi városon polisz-sityakban meg franclis bordzsekiben. A farmis alatt az új Herlisnek bokszológatyája van Herliemblémával, sot otthon a rötyipapíron is amcsi zászló és nagy 1-es van. És, mint fogorvos vagy reklámszakembró kell dógoznia. A roncshalmazán mindent bekrómoztatott, még az ülést is, aminek a bure hegyikecske pöcsérol vagy hunnan származik, mindenesetre kurva drága és szuper érzékeny. A Herli vagy az Olasz elott áll vagy a márkakereskedonél javítás céljából. Végszükség esetén motorozik is, de csak ha nem esik az eso. A meno Herlis már ifjúkorában Herlin akar rongyolni. Ez foleg abbúl adódott, hogy ifjú korában egy csajoknak való Solex-mopedja vót csak, miközben a haverok a pulykákat Kreidler-Mustanggal dobbantották meg elole. Akkor megfogatta, hogy eccer mindet elképeszti a Herlijével. Most 45, megvan a kurva drága krómbringa, a szépséghiba mindössze az, hogy az egykori pulykák inkább Opel Vectrában horpasztanak. Szép kis disznóság!6. A rizskályhás
Fo, hogy gyors legyen, fo, hogy sok színes muanyag legyen rajta. Hogy hová ronygol, úgyse veszi észre, mert csak a fordulatszámmérore gúvaszt száguldás közben és kurva dühös, ha egy-két hegyi utatlezárnak elole, ahol szívesen holtraszáguldotta volna magát. A hétvégén legszívesebben elrohan 800 km-t, megiszik egy kávét majd elhúzza a csíkot haza. Rajta minden rohadt modern, még az alsógatyája is az urkutatásból származik és elöl farokprotektor van benn kevlárból. Egy olyan országban, ahol nincsenek közlekedési lámpák, biztosan megorülne, mert nem tudná minden kétszáz méteren rikító muanyagkecskéjét úgy felágaskodni hagyni, hogy szegény pára 5 centivel megnyúlik.7. A BMW-s
Ezekbol többféle van, akiknek egymáshoz semmi közük. Van az idosebb, aki szerzett egy szép kecskét, most minden szombaton kiáll a garázs elé, átfut egy nedves ronggyal a tankon és legfobb gondja, hogy inkább ot karcolják meg, ne a motort. Aztán vannak, akik a hetvenes évek végén szert tettek egy 1000-es boxerra, teljes áramvonalidommal és legszívesebben minden hét végén elbútoroznának az északi sarkkörre, hogy egy újabb címkét tapaszthassanak az oldalkofferra. De mivel ezt koruk nem teszi lehetové, ezért úgy tesznek, mintha a sarkkör a garázs elott lenne és ezért egy markolatfutést építenek az ezresre. Mikor a K sorozat kigyütt a piacra, az összes boxeres tök szarnak találta, mert úgy csöpögött, mint a mosógép centrifuga-üzemben. A legmenobb aztán a K1 volt, a világon a leggyorsabb fogpasztástubus. Akkora körön fordul, mint egy teherautó és úgy be van burkolva, mint egy román motoroller. Ha egy R50 mellé állítod, akkor azt kell gondolnod, hogy valamikor a 80-as években a földöntúliak vonultak végig a BMW fejlesztési részlegén. Az ellenkezoje volt az utóbbi években az R100R, az úgynevezett klasszikus boxer, ami aligha néz ki klasszikusnak, inkább úgy néz ki, mintha az R75-öst indiai licenc utánépítették volna, viszont jobban megy, mint az öreg gumitehén, ezért aztán olyan sokat eladtak belole, hogy a BMW motorosfonökét menesztették tervenfelüli teljesítés miatt. Ezt a kecskét úgy szétkapkodják, mint a banánt Magdeburgban, mer úgy néz ki, mint egy igazi motorkerékpár és nem úgy, mint az agyonkrómozott betonreszelok Amerikából. És még 10000 márkával olcsóbb is, mint a milwaukee-i rozsdánakvaló. Csak azt nem tudom, mi a francért építenek mindig újabb boxert, mikor a régi is tök jó volt. Errol még nekem sincs halványlila dunsztom se, úgyhogy errol kérdezzétek a fritzeket a BMW-nél.Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Dexar007 #32937 üzenetére
Nem voltam még semmilyen tréningen, de gyanítom, hogy az oktató végig nézi a produkciódat, és szól, hogy mit csinálsz rosszul, ismételtet a végletekig. A Youtube videót meg otthon nézed, a felére emlékezel amikor gyakorolsz, és nem szól senki, hogy hogyan csináld jobban...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz polimorf #32958 üzenetére
Útiterv van (kétféle is: a preferáltabb az teljesen magányosan kb. 2400 km, a csoportos verzió meg a Transz-Fogarason át kb. 2800 km lenne), az időpontról egyelőre fogalmam sincs: nyár elején szeretnék, 8-9 napra menni ha a szingli verzió jön be (várható időjárás függvényében), ha a csoportos, akkor meg fix július 13.-i indulás.
Szingli verzió nagy vonalakban, napokra bontva: Kalocsa - Debrecen (alvás anyámnál) - Torockó - Gyergyócsomafalva (3 éjszaka, innen napi 200km-eket csillagtúrázgatva) - Torockó - Debrecen (alvás anyámnál) - Kalocsa.
szerk: Torockón kemping, Csomafalván már tavaly kipróbált, olcsó magánszállás félpanziós ellátással.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz polimorf #32960 üzenetére
1985-ben, a főiskola elvégzése után kerültem - tök véletlenül - Kalocsára, aztán itt ragadtam.
Nem tudom, hogy egy kis 125-ös gép és kezdő motoros lovasa szerencsétlenkedését el tudnátok-e viselni ilyen hosszú távon (értsd: ha utolérek egy 80-nal döcögő teherautót, akkor szépen ott maradok mögötte akár 50km-en keresztül is, bár a főutakon kívül nem sok ilyen fordulhat elő szerintem), de szívesen társulnék egy-két motorral (nagyobb csapatban semmiképpen nem mennék). A költségvetés minimalista, 60 ezer forintra jött ki, plusz egy huszas tartalékba. A szállást meg lehetne oldani éppen végig magánházaknál is, de szerintem a kempingezés adná az egész romantikáját (mi szoktunk régebben a zasszonyal, de tavaly 3 napos motorostalálkozón egyedül voltam, pici 2 személyes sátorral: nekem tetszett)
Magánházaknál kb. 2500-4500 forint/fő/éj áron lehet megszállni (semmi luxus, csak fürdőszoba), a drágábbakba (4200-4500) a félpanziós ellátás is benne van (reggeli + vacsora). Szándékosan a legolcsóbb megoldásokat keresem, igényeim nagyon minimálisak (sajnos a pénzem is). Az útba eső várakat, templomokat, falumúzeumokat viszont feltétlenül fel akarom keresni, sőt képes vagyok akár 10km-enként megállni fotózni. Sokan ezt nem tudnák elviselni, ezért is gondolkodtam magányos útban.
szerk: itt már két alkalommal voltunk, tiszta, kulturált, minden szobához saját zuhanyzó, árak az oldal alján: [link], de előre kell foglalni, mert szinte mindig teltházasak. Szintén Torockón kemping: [link]
Csomafalván a nyáron itt szálltunk meg: [link], de csak 2 szobája van. 4200,-ft/fő/éj volt isteni szuper kajákkal. Ida asszony csodálatosan főz!
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Bogyó bá' #32962 üzenetére
Az Ágota vendégház oldalán a Szolgáltatások lap alján van az ár: 4200,- félpanzióval.
Szerk: soha nem szoktunk drága helyen megszállni vagy étkezni az asszonnyal sem, nincs rá pénzünk. Többnyire a félpanziós ellátást sem vesszük igénybe, inkább önellátás + hazai
Szóval akkor társuljatok, ha a "nomád" nyaralás is belefér az elképzelésetekbe![ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz csongi #32964 üzenetére
Mondtam: 60k HUF! Benzin 25-30k, Szállás 5 éjszakára max. 20k, Kaja+pia 15k. Ennyi!
(Meg egy huszas a zsebben előre nem látható dolgokra.) Ja, az előbb linkelt szálláshelyeken mindenütt lehet forinttal is fizetni, így csak 30k forintért kell RON-t váltani. Ennél bővebb költségvetésre nem vagyok hajlandó...(#32965) polimorf: nagyon örülnék a társaságotoknak! A lehető legkomolyabban mondom!
(Sátrat és hálózsákot csak kéne vinnünk, mert ha bármilyen gebasz van, végszükségben bárhol az út mentén megalhat az ember - ha van miben)[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz csongi #32968 üzenetére
A Bihar-hegység nem szívügyem, Székelyföldet szeretném bejárni motorral. Tavalyi / tavalyelőtti tapasztalatok alapján írhatom, hogy az egykor szinte járhatatlanul rossz utak túlnyomó többségét megjavították arrafelé, szinte kizárólag ilyen utakon mennénk. Gyalogolni nem szeretek és - egészségem miatt - nem is igen tudok, így azt kihagynám. Sátorozás Torockón lehetne 2x1 nap, az nincs magasan, nincs mínusz 2 fok hajnalban nyáron. Ha esőt jósolnak, akkor meg helyből a panzió. Így gondolkoztam... ...Csomafalván meg alapból a magánház.
Nem a "ráakaszkodástól" félek, hanem attól, hogy Ti utálnátok nagyon velem motorozni. Lassú vagyok, és 250-300km-nél többet nem bírok motorral megtenni egy nap alatt, ezért nem is tervezek többet egy napra. Viszont ha jöttök (örülnék neki), akkor fogyasztási rekordot fogtok dönteni!
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #33018 üzenetére
Tényleg, mi a magyarázat arra, hogy a Varadero-ból csak 1000-es, meg 125-ös verzió van, tehát olyan, ami egy - hozzám hasonló - átlag, kocamotorosnak, túrázónak kellene (250-400-600cm3) még véletlenül sem?
Tehát ami 4 litert eszik, és 100-as utazóra képes...Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz csongi #33029 üzenetére
Ha most volna rá pénzem, ezekkel bíbelődnék: Honda VTR 250
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Ferdzsoo #33099 üzenetére
A modern (kis) autóknak a környezetvédelmi előírások (Euro IV. és V.) az egyik baja, a másik meg a rettenetesen nagy saját tömeg, ezért is mennek olyan nagyon kelletlenül, pedig "papíron" 80-100-120 lóerősek.
De hát ugye a mai ember elkényelmesedett, van egy autóban 50-60 kg hangszigetelés, klíma, mifaxom...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Daywalker #33126 üzenetére
Persu is mondta nekem, hogy nem biztos, hogy be fog válni a MOL szintetikus 10W-40, de nekem bejött: kuplung nem csúszik, váltó vajpuha és határozott. (mondjuk egy Hondán milyen legyen...)
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Kolondrum #33182 üzenetére
Ezért jó, hogy nekem kettő is van!
Az eddigi általam látott-hallott motorok közül ez enyémnek van a legszebb hangú, és leghangosabb gyári kürtje - valamiben a kis csótány is tud "virítani". Tényleg ciki, amikor ezres sportgépeken a szokásos japán kappanhangú izé szólal meg...Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz polimorf #33255 üzenetére
A faterodét? Simán!(Bár ahogy a lábtartókat elnézem, nemigen bírnék rajta sokáig megmaradni: nem jó a derekam...)Bocs, a Pocee hozzászólásával keveredtem: a tákolt BMW az nem kellene...
Nulla léghűtés, ez seperc alatt tönkre menne...[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz AMD Power #33330 üzenetére
Mert külföldi, ott eladás előtt ki kellett vonni a forgalomból. Itthon, a forgalomba helyezéskor (a regisztrációs adó és egyéb lehúzások megfizetése után) kaphat magyar rendszámot.
szerk: ami "okmányok nélküli" és nagyobb, mint 50cm3, az illegális, szabálysértés illetve bűncselekmény a használata (mert nagyobb, mert lehet lopott, stb, stb.)
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Na, kihasználva a mai szép időt, és a tavalyról megmaradt egy nap szabadságomat, intenzív motorkarbantartással töltöttem a napot.
Került új első fékbetét, extra fényű fényszóróizzó, új kuplungbowden is a kis csótányra a régi rozsdás és rojtos helyett (tanácsára nem olajoztam meg, de így is sokkal könnyebb a kuplungolás, mint az olajozott régivel, pedig azzal sem volt nehézkes), valamint a hátsó kerékcsapágyak és a szimmering is cserélve lett. Itt elkövettem egy ordas bakit, ami pár órai sz*pást okozott: sikerült a lánc felőli feszítő csavarját egy laza mozdulattal elszakítani, így a dologból "barkácsdélután" lett, de teljesen gyári állapotúra tudtam hozni egy új csavarral, meg némi hegesztéssel, köszörüléssel. A hátsó fékek is takarítva, ellenőrizve lettek, ha már szét volt szedve (műszaki vizsga pár héten belül, meg amúgy is éppen időszerű volt a géppel egy kicsit foglalkozni).
Egyúttal némi "tuning" is befigyelt: írtam már többször, hogy túl hosszú az 5. fokozat, egyszerűen nem tudja magát kiforogni a motor. 4.-ben és 5.-ben is 95 körüli a végsebesség szélcsendes, sík úton, a legkisebb ellenszélben rögtön vissza kell adni neki a negyediket. Most az első 15 fogú helyett kapott 14 fogas kislánckereket, így 4.-ben 90-92-nél nem megy többet (10500 fordulat, elvileg itt van a max. teljesítménye), viszont ötödikben simán meg van a 97-98 km/h is, 10k fordulaton!
Közel sem annyira érzékeny a kisebb szembe szélre mint eddig, meg a városi, 50-55-ös tötymörgéskor is szépen elvan negyedikben 5500-6000 fordulaton, nem kell vissza adogatni neki a harmadikat állandóan. Valamivel viszont hangosabb így, és gondolom, hogy a fogyasztása is több lesz egy-két decivel. Összességében jobb lesz szerintem, főleg hegyi terepen...
Az új első fékbetétnek viszont be kell kopnia egy kicsit, mert annyira sem fog, mint az ócska.
Van új kesztyűm, villatáskám a szerszámoknak. Jön még egy olaj- és szűrőcsere valamikor, aztán jöhet Erdély!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz csongi #33423 üzenetére
Szombaton szeretnék menni egy nagyobb karikát, ki akarom tapasztalni a láncáttételt hegyi viszonyok között is, ma csak a Duna-partig meg vissza nyomtam le összesen 12 km-t, szinte teljes szélcsendben. Majd fékezgetek óvatosan, hogy bekopjon, a smirgli sajnos nem jutott eszembe.
Műszaki után még jön egy LED az első helyzetjelző izzó helyére, meg olajcsere, aztán tényleg készen állok a szezonra.Ja, meg most este összeállítottam a motor szerszámkészletét, elvileg mindenféle kulcs, csavarhúzó és hasonlók vannak benne ami a motoron megtalálható, viszont kizárólag azok, fölösleget nem cipelhetek, nincsen helyem. A Lidl-ben a hétvégén lesz akciós, spéci alumínium biciklipumpa, még azt akarok venni, ha el nem felejtem persze...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz csongi #33425 üzenetére
Igyekezz, mert vasárnapra már iszonyúan pocsék időt jósolnak! (Szombat még OK.)
A LED-hez még nem sikerült T10-es foglalatot szereznem (a mostani izzó az ugye bajonettes), az még megoldásra vár: bár egyszer ha kijutok a helyi autóbontóba, valami japán roncs autóban biztos találok.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz PoLizei #33431 üzenetére
Már meg van a LED, egy topictársunktól. Megoldom azt a foglalatot, csak ritkán járok a bontó felé, az autósboltokban meg nem kaptam. Azért köszi a tippet!
Japán szabvány? A 20 éves motornál még 15 évvel öregebb, Jawa 350-es lámpája virít rajta!
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Csak megvettem a LIDL-es bicópumpát a motorhoz, tényleg nem egy nagy szám (de biciklihez sem szerintem). Arra pont alkalmas, hogy egy dekfekt és belsőgumi csere után annyira felfújjam a kereket, hogy a következő benzinkútig eljuthatok vele épségben. Persze, csak ha az életem múlna rajta...
Viszont 20 centi az egész, és nincs tíz deka sem.Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz vendingo #33453 üzenetére
Jó ez, úgyis csak végszükségre kell (leginkább a magam megnyugtatására, hogy a világ végén is ki tudok cserélni egy belsőgumit). De kárba amúgy sem veszne, van itthon bringa bőven, használható pumpa meg alig...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs