- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Microsoft Edge (a Windows Internet Explorer utódja)
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Mobilinternet
- Rendszergazda topic
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Asustor NAS
- Milyen routert?
- SkyShowtime
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Archer
őstag
válasz csongi #26485 üzenetére
Nincs külön légtelenítő csavar. Gyári szervizkönyv írja, hogy járassam pár percig meg húzzak pár gázt, aztán így légteleníti magát a beöntőn keresztül. Igaz annyira nem melegedett fel, hogy nyisson a termosztát, akkor valószínűleg itt lesz a hiba. Megpróbálom így is.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Bogyó bá' #26764 üzenetére
Eredeti egyáltalán? Tudtommal a Schuberthnek nincsenek is ilyen olcsó kategóriás sisakjai, lehet csak valaki rászerkesztette a feliratot valami olcsó kínai cuccra, hogy majd így eladhatóbb lesz.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Kolondrum #26885 üzenetére
Nem akarok beleugatni de ha először vittél utast meg a gumi is szar meg az aszfalt is hideg akkor talán nem ilyenkor kellene a motor végsebességét próbálgatni. Ahogy nézem azért nem a legbikább fékje van a GS-nek.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
-
Archer
őstag
válasz Integra #27014 üzenetére
Az igen Gyorsan lezavarta a dolgot. Fegyvere volt, veszélyes, nincs cicó. Így kell ezt, hulljon a férgese. Mondjuk a csávónak szerencséje is volt, hogy pont arra járt a rendőr.
Amúgy mik azok a piperetükrök a visszapillantó helyén? Ez lesz az új trend?
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Topiccsendőr #27134 üzenetére
Lehet túloztam kicsit, de 100 fölé azért csak megy. Na majd hétvégén megnézem
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Kis érdekesség, megnéztem mit megy a gép 1-esben, 600RR PC40, gyári áttétel, piros tartomány kezdetéig 123 km/h.
Sorok között előzés: lehet, hogy elengednek és elférsz, de jöhet például szembe a két sor között mentő, rendőr, aztán csak az autósokon múlik, hogy tudnak-e helyet szorítani. Majdnem pórul jártam így egyszer, az volt az első és egyben utolsó ilyen előzésem. Szóval én nem erőltetném, inkább indulj el előbb, ha meg nem időre mész, tök mindegy.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Daywalker #27462 üzenetére
Nem tudom, én akár céltalanul, akár céllal megyek, élvezem mindenhogy. Ma is mentem, remélem vasárnap jó idő lesz, kéne még menni egyet. Ez a húszon egynéhány fok komótosan gurulászni pont tökéletes, ha meg kell állni sem rohadok le a bőrcuccban de még a motoron sem fázok. Persze már nem úgy tapad, mint nyáron...
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz polimorf #27578 üzenetére
Menjetek úgy, hogy Győr-Zirc-Bakonybél-Pápa-Noszlop-Devecser. Nagyon szép ilyenkor ősszel a Bakony, érdemes megtenni ezt a kitérőt. A Tapolca-Sümeg is nagyon jó szakasz, kiváló aszfalttal, csak ne a 84-esen menjetek hanem van egy erdei út, nézd meg a térképen.
SymbianOS: miért, mennyit eszik a 600-as Hornet? Nekem az RR megáll 5,5-ből ha nyugisan megyek.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
-
-
Archer
őstag
válasz -Mosquito- #28290 üzenetére
Szerintem pofás. Talán az RSV4-hez akar felérni a futóművel, a fékekkel meg a faridommal.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Bogyó bá' #28327 üzenetére
"A mostanság divatos "rovarfej" vagy "harkályarc" lámpáktól / lámpaidomoktól meg külön rosszul vagyok..."
Egyet értek, szerintem is ocsmány. De ízlésen tényleg értelmetlen vitatkozni. A régi Hornet is sokkal szebb volt a körlámpával.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz -Mosquito- #28401 üzenetére
Én 1k-ért vettem egy liter petróleumot kb. 2 éve ilyen célra, még mindig van belőle. Egy szezon alatt 2-3x szoktam leganyézni a láncot.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz SocketA #28496 üzenetére
A régi kesztyűje valami Alpinestars, olyat nem igen kapsz 10-20k-ért. A linkelt boltból én az IXS Novara Evo-t venném, annak olyan normálisabb formája van, ha normális bőrből van, az már valószínűleg ad egy megfelelő védelmet.
"Ezek a 10-20eFt kozotti kesztyuk mennyire jok? Erdemesebb lenne dragabbat venni?" - szerintem az igazán jó vételek a 25k körüli kategóriában vannak, ott már találni felső kategóriás kesztyűket leakciózva de ez az IXS sem lehet rossz ha normális anyagokból van.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz SocketA #28530 üzenetére
Én azt nem tudhatom, hogy jó lesz-e neki ez is vagy esetleg valami komolyabbat szeretne. Csillagosék csúcs kesztyűje van vagy 50k, gondolom annyit nem akarsz adni érte (hülyeség is). Ha nem életbevágóan sürgős, esetleg még nézegess máshol is, hátha találsz valami jó ajánlatot. De nagyon mellé nem fogsz az IXS-el sem. Alpinestarst a Pardi forgalmaz itthon de még nagyon sok más jó márka van (az aprós Alpinestars cuccokkal vigyázz, sok a hamisítvány).
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Hogy oldjam a feszültséget: milyen olajat ajánlatok a motoromba?
mod: sport, túraplexivel meg dobozokkal, úgyhogy teljesen tanácstalan vagyok
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Integra #28627 üzenetére
Arra értettem, hogy a linkelt GSR-en is van, pedig az "alsóbb" kategória, Triumph is tudott rá tenni, asszem a Kawának is van már elég régóta, a nagy H meg eddig lespórolta. Szeretem amúgy nagyon az RR-t de tehettek volna rá.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz fattyu #28630 üzenetére
Nem kardinális csak a hirdetésről jutott eszembe, láttam, hogy azon is van. Csak megjegyzésként írtam, hogy pont a Honda spórolja le még a felső szegmensből is.
Ruhára: nem tudom de nekem a 180/75 méretemhez az 54-es Teknic szűk volt, az 54-es Alpinestars kabát pont jó, a nadrág egy kicsit hosszú de a csizma tol rajta annyit felfelé. Mondjuk én is veszek alá mindenféle herkentyűt.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Topiccsendőr #28663 üzenetére
A sportmotor kategóriára érted? Mert, hogy egy naked nem jól teljesít pályán ilyen okok miatt az még ok, de sportmotornál már elég gáz.
SymbianOS: autóval sem repkedünk a vasúti átjáróban, ki tudja milyen szarul van megcsinálva az út-sín találkozása, hát még friss jogsival két keréken... Isten nyugosztalja szegényt de ez emberi hülyeség így ennyi infó alapján, az ilyen ellen nem véd a fojtott gázkar meg semmi...
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Topiccsendőr #28691 üzenetére
Tudnál konkrétumot mondani, hogy miben nyilvánul meg mondjuk egy futóműnél a spórolás? Ha a mai sportmotorokból indulok ki, már mindegyiken van minden finomság ( 4-6 dugós radiális fék, fordított telló, állítható elöl-hátul minden, erősített lengővilla, alu váz). Hova fokozzák még? Naked az más tényleg.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Topiccsendőr #28701 üzenetére
Mondjuk a nikasil-os téma lehet valamilyen gyártástechnológia hibára vezethető vissza (bár egy ekkora cégnek azért illene megoldani az ilyet). Féktárcsák külső beszállítótól jönnek (Hondánál Yutaka asszem), az lehet az ő saruk is.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Akkor venni kell egy 125 4T-t. Igaz, hogy nem nagyon megy (60-70-ig amúgy egész dinamikus) de annál olcsóbban tényleg csak egy bicikli tartható fenn. Most ruházat meg ilyenekről ne beszéljünk, arra az Isten pénzét is el lehet költeni, motortól függetlenül.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz alvaro #28747 üzenetére
Újat motorból/autóból szerintem csak akkor érdemes venni, ha addig használod, amíg ki nem rohad alólad. -Persze ha néhány hónap alatt megkeresném az új árát, nyilván azt vennék de nem ez a magyar valóság.-
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Bogyó bá' #28909 üzenetére
Ha meglesz a nagyobb motorod, hidd el, azért néha neked is meg fog szaladni a sebesség Amúgy teljesen jogos, amit mondasz (persze ha nem kint felejtett 60-as tábláról meg hasonlókról van szó).
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz fattyu #28917 üzenetére
A 30-as táblára írtam, a többi jogos, pusztán elméleti síkon ment az eszmecsere. Amúgy erre én is kíváncsi lennék, nem egyértelmű a dolog, az ember arca sem látszik a sisakban.
Mondjuk trafival már milliószor találkoztam de olyannal, hogy trafi után fél km-re meg várnak a kollégák vokitoki kapcsolatban a mérő autóval, egyszer sem. Mennyire gyakori az ilyen?[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz TommyGun #28991 üzenetére
Ezért jobb otthon csinálni, 15 perc alatt nem csöpög ki belőle rendesen a régi olaj. Autónál mi sem szórakozunk vele itthon, megcsinálja annyiért a szerelő, hogy nem érdemes itt kúszni-mászni alatta de a motornál én szoktam, legalább hagyom egy órát, addig kicsöpög belőle, ami ki akar.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Szerintem meg a legtöbb ember nem szedi le azért mert nem tetszik. Inkább az van, hogy ha esnek vele és sérül, az idomot még csak újra fújják de ezeket a matricákat nagyon nehéz pótolni, ha csak nem tudja az ember a termékszámát, szinte lehetetlen. Ugyanez lengővillánál. Szinte mindegyik motoron van a jól ismert keréknyomás stb. matrica, amelyiken nincs rajta, azért gyanúra kell, hogy intsen. Most őszintén, kinek zavarja a szépségérzetét az a matrica? Inkább esésénél az ér le először és szintén nehéz pótolni. Vagy a kormányvégsúly, "lecseréltem mert ez jobban tetszik". Persze, nem ám az volt, hogy esett vele, aztán a csiricsáré kínai volt az olcsóbb, nem pedig az eredeti gyári...
Mondjuk persze lehet gagyi a matrica gyárilag vagy sérülékeny, főleg ha nincs rálakkozva az idomra, csak annyit akartam kihozni belőle, ha hiányzik valahonnan, mindenképpen érdemes jobban körbejárni az adott motort.Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Kolondrum #29101 üzenetére
Sry de ezek alapján tényleg nem való neked motor. Sem GS sem, MZ, sem R1. Ha magad sem vagy benne biztos, veszett fejsze nyele. De ami a még rosszabb, tisztában is vagy vele, hogy bizonyos dolgokat máshogy kéne de ennek ellenére folytatod ugyanúgy, utána meg morfondírozol rajta... Áhh, itt nem a motorozással mint hobbival van gond. Hidd el, amit adsz, azt előbb-utóbb vissza is kapod valakitől, az igaz a közlekedésre is.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Daywalker #29125 üzenetére
Ha már disznó, legyen mangalica, az egészségesebb Na de nem offolok.
bogyo: "A2-es jogsival is vezethető – Engem még soha nem igazoltattak vele" - hát kb. Nekem 600-as Ninját akartak eladni 25 kW-os papírokkal
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Kolondrum #29347 üzenetére
Akkor lehet, hogy nem nőtt, majd csak fordulókor. Bár akkor meg ugye ugrik egyet a bónusz ha minden klappol, akkor meg azért nem nőhet. Bár nekem nőtt még bónusz lépéssel is a K&H-nál, ott is hagytam őket a francba.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz polimorf #29364 üzenetére
Csak kíváncsiság képen, ha olcsóbb anyagokkal dolgozol azok is megfelelőek a normál használatra (eső, erős napsütés stb., amik a mi klímánkon szoktak lenni) vagy mondjuk évek múltán azért kijön a különbség? Azért kérdezem, mert egy átlag sportmotorra (ugye jó sok felület) hallottam ilyen 120-150k közötti összegeket kompletten, szétszedés-összerakással, ha jól emlékszem. Ilyen nagyságrendél akkor már talán megéri rászánni a plusz pénzt, ha úgy alakul. Vagy vesz az ember kínai idomszettet festve, matricázva fele ennyiből, aztán azt nem kell sajnálni
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen