-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Madwe
nagyúr
-
csongi
veterán
válasz erikke17 #133982 üzenetére
Kerd le a szerviztortenetet. Ha rendben van es a kozelgo szervizelesi koltseggel elbirsz, nem okoz fajdalmat Vedd meg, es had menjen.
Magasagodhoz kivallo, alacsony sulypont. Felallitani nem konnyu, de a tobbit sem, amibe mar ekkora motor van.
Ami jo kis tura motor TDM 900, ideheza annyira nem ertik a tipus kialakitasat. :)A sport-turasport kb mind olyan mint a fz.
-
Geresics
addikt
válasz erikke17 #133982 üzenetére
Ha árban belefér, akkor én a DOHC-sat venném (néztem is mielőtt a KTM lett), egyébként meg hajrá. 110ekm nem kevés, de ha mindent időben megkap a megfelelő embertől, akkor nem is a világvége, Te pedig vagy annyira rutinos már, hogy tudd, hogy nem új motort veszel, szóval hajrá!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
csongi
veterán
válasz erikke17 #133989 üzenetére
Kb ennyi km-nél éri el a kuplung, és a hátsó kerékcsapágy, szöghajtás szimering a futamidejük végét. Érdemes a gardántengelyt is átnézni. Fájdalmas ára van ha bordás részt kinyalta. Használat terhelés függő.
Ha nem voltak még cserélve, számíthatsz egy közelgő cseréjére.
Az ABS kocka ha jól tudom ezeknél már a javíthatóbb kiadás. A felületes folyadék cserét azok megsínylik.
Az injektor fejek cseréje sem kizárható, de nem horror áron lehet szerezni. Ez majd műszeren derül ki leginkább.
Motor blokkra ez a km nem jelent nagy futás teljesítményt. Kb be van járatva.
Tesóm Rt-je. 145000Km el, gyári értékű kompressziót produkált, 0 ollajfogyasztás mellett.
Ezek a boxerek teljesen más érzés világba mozognak. Karattyolós zakatolós a sor4 után, ezt vhogy próbáld beleképzelni. Érdemes egyet megnézni kipróbálni.
Olyan ez is mint az oliva bogyó. Vagy szereti az ember vagy nem .
Jól néz ki a képeken. Túl jól
Annyira érintetlennek tűnnek a képek alapján a kezelő szervek. Fékkar, markolat, kapcsolók.
Kuplungkar olyan mint az új, de a kormányvégről a szín már lekopott. -
bacus
őstag
válasz erikke17 #133992 üzenetére
Nem mindegy, hogy mire használják azt a motort, a városi üzem, rövid túrák, sok megálló, eszik a kuplungot (ilyen használat mellett a 70e -nél csere) már előfordul, míg a mentem megállás nélkül 8e km-t, még 4.be se váltottam vissza, meg a másik véglet. (lehet így elmegy 250e-t).
A kardán probléma szintén használat függő. Érdekes módon a vizes GS-k kardánjaival más a probléma, ott a karbantartás elmaradása, illetve a patakozás, nagynyomású motormosás a gyilkos. Az új 1250-eseknél meg már 5-8e km nél hallani ordas kardán problémáról, garanciális cserékről (pl a jó kis munkaerő zsírozás nélkül átadott munkáiról). Áttervezték a porvédő gumiharangot is, érdemes az új típusra cseréltetni, illetve annak a guminak az épségét akár minden tankolásnál szemrevételezni.. Egyébként a kardán és szöghajtás megfelelő karbantartás mellett örök darab.
Minden terepezés, főleg patak átkelés után szét kell szedni, megvizsgálni, kiszárítani, újra zsírozni, stb. ha bejutott víz.Ez a te oldalad: http://www.eko-motorkerekparszerviz.hu/
http://www.eko-motorkerekparszerviz.hu/vasarlas-elott/[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- EA Sports WRC '23
- Robotporszívók
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- TCL 50 NxtPaper 5G - átgombolom magam monokrómiába
- Revolut
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Bambanő háza tája
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest