Új hozzászólás Aktív témák

  • bacus

    őstag

    válasz erikke17 #133992 üzenetére

    Nem mindegy, hogy mire használják azt a motort, a városi üzem, rövid túrák, sok megálló, eszik a kuplungot (ilyen használat mellett a 70e -nél csere) már előfordul, míg a mentem megállás nélkül 8e km-t, még 4.be se váltottam vissza, meg a másik véglet. (lehet így elmegy 250e-t).

    A kardán probléma szintén használat függő. Érdekes módon a vizes GS-k kardánjaival más a probléma, ott a karbantartás elmaradása, illetve a patakozás, nagynyomású motormosás a gyilkos. Az új 1250-eseknél meg már 5-8e km nél hallani ordas kardán problémáról, garanciális cserékről (pl a jó kis munkaerő zsírozás nélkül átadott munkáiról). Áttervezték a porvédő gumiharangot is, érdemes az új típusra cseréltetni, illetve annak a guminak az épségét akár minden tankolásnál szemrevételezni.. Egyébként a kardán és szöghajtás megfelelő karbantartás mellett örök darab.
    Minden terepezés, főleg patak átkelés után szét kell szedni, megvizsgálni, kiszárítani, újra zsírozni, stb. ha bejutott víz.

    Ez a te oldalad: http://www.eko-motorkerekparszerviz.hu/
    http://www.eko-motorkerekparszerviz.hu/vasarlas-elott/

    [ Szerkesztve ]

    Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30

Új hozzászólás Aktív témák