Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Gaboman

    nagyúr

    válasz Pocee #91595 üzenetére

    Hol is kezdjem, ugye minőségi alkatrészekből van összerakva, engem is a kinézete fogott meg akkoriban meg az hogy újonnan bő 600 ezerrel kevesebb került mint az új 525 EXC.
    Bár mint idővel kiderült a KTM nem véletlen kerül többe.
    Blokkal kapcsolatban azt tudom mondani hogy a V2 erőforrás abba a könnyű szerkezetbe nagyon nem való, ezt az erőt közútra kell levinni nem terepre, egyszerűen kezelhetetlen volt szívatósabb helyeken ami
    köszönhető a befecskendező rendszerének is.Annyira hirtelen reagál a gázra hogy kínlódsz hogy megtartsd a gépet, a motor vagy kerekezni vagy kitörni akar.Egyszerűen nem vette finoman a gázt, haverom XR600R gépével sokkal jobban tudtam motorozni.Ezt a motort akkor élvezted amikor gyorsabb terepre értél, ott kiélvezhetted a vadállat erejét, olyan gyorsan pörögte le a sebességeket hogy mire észbe kaptál már fékezned is kellett hogy be tudd venni a kanyart.
    A V2 erőforrás végett nehezebb mint az 1 hengeres társai, de ehhez az erőhöz kell a plusz tömeg, így is sok nem hogy még könnyebb legyen.Futóműve jó, nem túl kemény, fékei nagyon jók, váza merev, stabil, a motor kicsikét orr nehéz a V2 végett, de jobb is mert így is okozott sokszor meglepetést.
    Volt hogy ereszkedtem lefelé a lejtőn, 3.ban odahúztam neki és úgy is ágaskodott, ha nem lett volna orr nehéz az első kerék nem is kellett volna bele.
    Említetted hogy maradtál a Japán üzemórásnál, amikor megvolt cseréltünk ismerőssel, CRF450X, mentem Fenyvesi Ferenc (Föfő) versenyre felkészített CRF450R gépével és ő is az RXV-vel.
    Amikor megjött vele ezt mondta: ez semmire nem jó, ilyen erőt közútra kell vinni, terepen motorozhatatlan.
    Igaza van, vagyis részben, mert ha nem kívánkozol vele szívatósabb terepre hanem murvás, homokos gyorsabb útvonalakon mész vele, oda állat, ott élvezhető.Hardendurózásra nem ez a jó választás, 2008-tól állítólag megbízhatóbbá is tették mert 2006-2007-es modellre ez nem volt elmondható.
    Én többet nem vennék azt tudom, eleve a tudásomhoz ez nagyon nagyon sok, megbízhatósága nem volt jó, felújítása majdnem kétszer annyiba kerül mint az 1 hengeres üzemórás gépeké.

    Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

Új hozzászólás Aktív témák