Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Integra

    titán

    válasz yodamastah #8859 üzenetére

    azt sem szabad elfelejteni, hogy egy nagymotorhoz az autósok is teljesen másképp állnak hozzá, mint egy robogóhoz ha meglátják a tükörben. ez is egy tény, de már félek leírni :DDD

    ...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

  • runner 125

    nagyúr

    válasz yodamastah #8859 üzenetére

    Sejtettem az okokat, erre gondoltam én is.

    Gumit illetően robogóra az egyik legajánlottabb alternatíva a Michelin Pilot SC Sport.
    Ez egy puha keverékű gumi, kb. 8000-et bír ki egy robogón, viszont piszkosul tapad.

    Teljesítmény; attól függ milyen felépítésű. Egy magasabb 'sportrobogó' normális variátorral iszonyú meglepően tud menni. Mentem már pár nagy motorral, illetve endurval én is, de hidd el, már egy olyan méretű 180-assal is nagyon jól ki lehet lőni minden sebesség tartományban, ami egy városban/agglomerációban megengedett. Az enyém pl 0-ról 8 másodperc alatt eléri a 100-at. Igaz ez 2 ütemű, de teljesen gyári áttételezésű, varitátorral ezen lehet javítani még.

    Futóműve szerintem teljesen rendben van, sőt, még kicsit talán keményebb is, így nincs az a hintázós robogós érzés rajta.

    Ha, itt jársz Sopron, Szombathely környékén, írj és kipróbálhatod.

    Jah látom moddoltál, nah pl enyém is olyan, csak ez még az FXR, 180 ccm, de ezek minden tekintetben nagyon jó kis gépek. Tényleg próbálj ki egyet, ha csekélynek érzed a gyorsulást, kb. 30k-ért lehet szerezni Malossi variátort, ami sokat dob rajtuk, mindamellett, h a fogyasztás nem ugrik meg.

    500-as Nexus-om volt 2,5 év évig, az is egy nagyon jó gép, csak a mérete miatt nem az az igazi városba való robogó, ellenben a nyomatékos 1 henger kellemes tol mindenhol.

    [ Szerkesztve ]

    "Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

Új hozzászólás Aktív témák