Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz longwild #32422 üzenetére

    odafigyelt
    Vagy kifizette azt, amit neked kéne?:D Ez a durva amúgy, hogy egy baromi vállas
    tárcsa amire mondják, hogy cserés, lehet, hogy még elmenne 5000 km-t, ami egy
    kocamotorosnak mondjuk egy teljes szezon... De ha cseréli a tárcsát, akármilyen
    áron, akkor megvette a +20-30000 km futásteljesítményt, amit tán ki sem használ,
    ha korábban eladja a motort. Aztán EZT nem szokták figyelembe venni hirdetésnél
    mármint vevőként: fék legyen rajta, de hogy az most egy új tárcsa, s az +10-20-40
    eFt volt az eladónak, az legyen az ő baja, akkor sem fognak érte többet adni, vagy
    megfordítva a dörzsölt vevő elvárja olcsón a hibátlan gépet. Amibe meg picit is bele
    tud kötni, az meg alkualap keményen...:( Annyit tudsz tenni, hogy ha megvan egy
    kiszemelt típus, akkor abból a hirdetett példányok közül a legjobb állapotút veszed
    meg már amennyire fel tudod mérni a motor bontása nélkül: előélet ismerete előny.
    (Olasz importnál ez meg esélytelen, ezért szokták javasolni a magyar rendszámos
    gépeket. Noha ott meg befigyel, hogy ha csóróság van, tán még lelakottabbá válik.)

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • canniball

    nagyúr

    válasz longwild #32422 üzenetére

    "Ez a mai csóró világban sokaknak nem hobbi, hanem autó-alternatíva."
    Nem egy dologról beszéltek. Szerintem itt a legtöbbünk hobbi/élmény-motoros.

    [ Szerkesztve ]

    https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...

  • Archer

    őstag

    válasz longwild #32422 üzenetére

    Itt vidéken szóba sem jöhet a motor mint autó alternatíva. Egyszerűen semmi sincs helyben, szinte mindenért utazni kell a legközelebbi városba, ha az ember már ott van, nyilván többet vesz abból amiért ment, ne kelljen naponta bemenni, az meg nem fér el a motoron. Közlekedésre ott vannak a pár napja általam már említett 125 cm3 körüli kismotorok, az valóban jóval olcsóbb mint egy autó de autó itt mindenképpen kell, annyira szar a tömegközlekedés. Kórházba sürgősen be kell menni, előre nem látott dolgok, ha más nem, ilyesmik miatt muszáj. Sajnos ez van.
    Nekem a motorra 80k egy első tárcsa márkaszervizben, remélem amik rajta vannak valami örökös darabok :DDD de ha mégsem, akkor is jön ebay és társai mert ezek brutális árak... Így is szinte mindent onnan veszek, nem fogok 10 ezreket adni egy szaros gyertyáért a szalonban meg hasonlók. Szívesebben költeném el itthon a pénzt, legalább magyar emberek bevétele lenne nem valami angol eladóé de sajnos itthon szinte minden drágább...

    Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.

  • .mf

    veterán

    válasz longwild #32422 üzenetére

    Túl sok a HA :)
    Az max. az optimista forgatókönyv. Jobb inkább egy enyhén pesszimista szerint tartalékolni, akkor a meglepetéseket is át lehet vészelni.

    Nem pusztán hobbi, de nagyrészt az. Aki közlekedni vesz, az városba 125-ös robeszt, városon kívülre 125-250-es enduro-jellegűt vesz, kicsit sarkítva ezen felül a többi már hobbi.

    Fattyú: látszik, mennyire másképp motorozunk. Nálam már legalább 4 év és ~30k km (ennyi ideje van nálam, s ezalatt nem volt cserélve) van a betétekben (EBC, nemtudommelyik) és tárcsákban (gyári Kawa), eddig még csak a hátsó betétet kellett 1x cserélnem (még a gyári volt), az elsőnél a betétek és tárcsák még mindig jók. Satuzni tényleg csak vész vagy pálya, közúton ha látom, hogy már piros vagy mindjárt az lesz, gázt visszaeresztem és szép nyugisan kicsorgok. Meg Kecsó, Kakucs, Ering sem az a nagyon fékezős pálya.
    DigitXT: ez válasz a kérdésedre? :DDD
    Szóval mint látod, 30k km, vegyes közút és időnként pálya (for fun, nem időre megyek, látszik is), és ekkora a különbség. Pont, hogy csak vezetési stílustól függ.

    Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/

Új hozzászólás Aktív témák