Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Micsurin

    nagyúr

    válasz tboy93 #134060 üzenetére

    Én is kíváncsi lennék de szerintem ez inkább karbantartás? (Persu?) Mert nagyon nagyok az eltérések a hengerek közt :U

    ----
    Editedre:
    Jaja... remélem Kozma nem fog "elkurvlni" mint némely autó szerelő az évek során, a CB a karbit leszámítva egyben van egyetem végéig (max 3 optimális esetben 2 év de majd az Architektúrák tanár eldönti :DDD :DDD) örülnék ha kényelmesen ebben az állapotban motorozható maradna.

    Karbi amúgy száma alapján osztrák CB-ről való de a vázszám alapján ez német vagy olasz lesz szóval ez érdekes sztori lehetne. :DDD

    ----

    Kozma annyit jelzett ami problémás az a nyomás, "elcsalhatja karbival" de attól még sosem lesz igazán jó a motor de közlekedhető lesz. Ez magyarázza miért volt lomhább érezhetően mint a CB egyébként. CB óra szerint 170-nél még mászik az Ernő azt mondja ennyi... :B

    [ Szerkesztve ]

    The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz tboy93 #134060 üzenetére

    De ezt te honnan tudod? Hogy lehet ennyire konkretan ezt kijelenteni a tavolbol? En, aki ezzel foglalkozik, nem mernek ilyet leirni. Vagy ilyeneket, amiket itt olvasni szoktam.

    Hogy hany 100 ezerrol???:D
    nem tudom, hogy nem akarjatok a valosagot elfogadni, hogy minden elkopik, vagy csak mindenhonnan az extremitasokat jegyzitek meg.

    Micsurin
    egy motoron nem nagyon tudsz mit karbantartani a kompresszioval kapcsolatban. csak olajat cserelsz, meg hajtod. Meg kicsereled azt ami kopik. Ezert mondtam neked korabban, hogy forumrol eselytelen barmit mondani a kawaval kapcsolatban. Lehet pickup szenzor baja, vagy barmi mas is a karbin kivul.
    Nem feltetlenul van a sirban fel labbal.
    A kompresszio veszteseg vagy tomitetlen szelep miatt lehet, vagy elkopott henger miatt.
    A szeleptomitetlenseg gyakrabban fordul elo, ha nincs megmerve, fel sem tunik, csak mar nagyon alacsony erteknel.
    A szelepeket be lehet csiszolni, akkor mar az ember ralat a szelepvezetore is, hogy mi es mennyire van kopva.
    Nem ismerem a tipust, nem tudom, hogy nikaszilos-e a henger, de honoltatni, uj gyurut es dugattyut lehet venni. Kerdes, hogy mennyi penz ez az egesz.
    Az elozo szerelot hibaztatni szerintem nem lehet, mivel a topictagnal hibatlanul mukodott, sosem folyt belole barmi, es volt alapjarat mindig. Csak akkor lehet mutogatni a szerelore, ha ezek a karbi es gyujtashibak fennaltak, de a topictag nem ismerte fel a hibakat, ami nem a topictag hibaja. Az emberek tulnyomo tobbsege nem kepes felismerni a hibakat egy motoron, nem tudja mi hiba es mi nem, es ezzel semmi baj nincs, mert nem ez a szakmaja.

    A kompresszio veszteseg csak alacsony fordulaton jelentkezik erezhetoen, magas fordulaton semmit nem erzel. tehat hogy az erno mit csinalt vegsebesseg kozeleben az nem ettol van, vagyis ott mar ezt nem igazan erzed. Az elcsalni azt jelenti, hogy normalis alapjarata legyen. Ne egyhengerezzen, stb. Bar az olyan 8 barnal kezd elojonni, szoval a 10 bar-t en annyira dramainak nem latom. Nem jo, de kidobni nem kene.

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

Új hozzászólás Aktív témák