Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zgospel

    őstag

    válasz Geresics #102418 üzenetére

    Az önvezető autó nem a telefonját nyomkodja, nincsenek holtterei, hamarabb és hatékonyabban fékez mint te bármikor, nem 40-nel tötymörög a 60-as szakaszon, képes elindulni időben a zöldnél nem keresi másodpercekig az egyest, és még sorolhatnám.
    De ti már az utóbbi 10 hsz-ben nem a gyorshajtásról beszéltek hanem minden egyebet idekevertetek amit kevesen vitattak.

    Budapesten minden reggel baleset van, olyan helyeken ahol harmincig se tudsz gyorsítani. Szereljetek fel még 100 traffipaxot a jól belátható zárt szakaszokra, aztán csodálkozzatok hogy semmilyen balesetet nem lehet megelőzni vele, ugyanúgy ahogy azt a rendőrség teszi a pár hete kiadott statisztikájuk és közleményük alapján.
    Arról nem is beszélve, hogy bármikor megyek valamelyik autópályán egy ilyen védakapuhoz érve csak annyit látok magamelőtt hogy mindenkinek ég a féklámpája, annak ellenére hogy addig sem mentünk 130-cal sem. Mert a gyógyegerek reflexből tapossák a féket. És nem csak a VÉDA kapuk alatt, hanem a sebességet nem mérő útdíjkamerák előtt is.

    Lehet itt nettó hülyézni (milyen a bruttó hülye?) ami amúgy nagyon hangzatos csak semmit nem jelent, és te is egy hsz-en belül önmagadnak mondasz ellent a 30%-os példáddal.
    Elég megnézni hogy a VÉDA kamerák nagyrészét milyen helyszínekre telepítették és még a "nettó hülyéknek" is leesik hogy a pénzbeszedésen kívül semmi funkciójuk nincs. Pedig rakhatták volna kereszteződésekbe is hogy figyelje a piros lámpákat, hogy csak egy példát mondjak.
    A piros lámpán áthajtást egyébként pár éve vitték le 100 ezerről 50 ezerre.

    https://www.flickr.com/photos/zpapa/

  • Mentolka

    senior tag

    válasz Geresics #102418 üzenetére

    Szóval, végigvittem a gondolatmenetet: ez kettővel ezelőtti hsz-el kezdődött.
    Ugyebár felvetettem, hogy a sebességhatárt milyen módszerrel állapíthatták meg, anno. Aztán erre jött a válasz, hogy nem a járművek képességeitől függ a dolog, hanem a sofőrtől. Na, erre reagáltam, hogy ha sofőr nincs, akkor vajon korrigálnak-e a döntéshozók?

    A Te felvetésed abba körbe tartozik, amiről először szó volt:
    Ezer évvel ezelőtt a Trabant elődje 50km/h sebességről tudott ésszerű keretek között megállni, ezért lett ez a sebsségkorlát lakott területen. (legalábbis, ez a feltételezésem)
    Akkor most a GsxR100.000 megáll 180-ról ugyanannyi idő alatt.
    Így az elé kiugró hülyegyerek (vagy felügyelet nélküli - mai szülők nevelése) biztonságban lenne.

Új hozzászólás Aktív témák