-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
zgospel
őstag
válasz Geresics #102418 üzenetére
Az önvezető autó nem a telefonját nyomkodja, nincsenek holtterei, hamarabb és hatékonyabban fékez mint te bármikor, nem 40-nel tötymörög a 60-as szakaszon, képes elindulni időben a zöldnél nem keresi másodpercekig az egyest, és még sorolhatnám.
De ti már az utóbbi 10 hsz-ben nem a gyorshajtásról beszéltek hanem minden egyebet idekevertetek amit kevesen vitattak.Budapesten minden reggel baleset van, olyan helyeken ahol harmincig se tudsz gyorsítani. Szereljetek fel még 100 traffipaxot a jól belátható zárt szakaszokra, aztán csodálkozzatok hogy semmilyen balesetet nem lehet megelőzni vele, ugyanúgy ahogy azt a rendőrség teszi a pár hete kiadott statisztikájuk és közleményük alapján.
Arról nem is beszélve, hogy bármikor megyek valamelyik autópályán egy ilyen védakapuhoz érve csak annyit látok magamelőtt hogy mindenkinek ég a féklámpája, annak ellenére hogy addig sem mentünk 130-cal sem. Mert a gyógyegerek reflexből tapossák a féket. És nem csak a VÉDA kapuk alatt, hanem a sebességet nem mérő útdíjkamerák előtt is.Lehet itt nettó hülyézni (milyen a bruttó hülye?) ami amúgy nagyon hangzatos csak semmit nem jelent, és te is egy hsz-en belül önmagadnak mondasz ellent a 30%-os példáddal.
Elég megnézni hogy a VÉDA kamerák nagyrészét milyen helyszínekre telepítették és még a "nettó hülyéknek" is leesik hogy a pénzbeszedésen kívül semmi funkciójuk nincs. Pedig rakhatták volna kereszteződésekbe is hogy figyelje a piros lámpákat, hogy csak egy példát mondjak.
A piros lámpán áthajtást egyébként pár éve vitték le 100 ezerről 50 ezerre.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Mentolka
senior tag
válasz Geresics #102418 üzenetére
Szóval, végigvittem a gondolatmenetet: ez kettővel ezelőtti hsz-el kezdődött.
Ugyebár felvetettem, hogy a sebességhatárt milyen módszerrel állapíthatták meg, anno. Aztán erre jött a válasz, hogy nem a járművek képességeitől függ a dolog, hanem a sofőrtől. Na, erre reagáltam, hogy ha sofőr nincs, akkor vajon korrigálnak-e a döntéshozók?A Te felvetésed abba körbe tartozik, amiről először szó volt:
Ezer évvel ezelőtt a Trabant elődje 50km/h sebességről tudott ésszerű keretek között megállni, ezért lett ez a sebsségkorlát lakott területen. (legalábbis, ez a feltételezésem)
Akkor most a GsxR100.000 megáll 180-ról ugyanannyi idő alatt.
Így az elé kiugró hülyegyerek (vagy felügyelet nélküli - mai szülők nevelése) biztonságban lenne.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Wise (ex-TransferWise)
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
- Xbox One
- TCL LCD és LED TV-k
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Xbox Series X|S
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs