Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Francia91

    veterán

    válasz vlevi #101588 üzenetére

    Na én az MZ-nél kerülöm az utángyártott alkatrészeket. Most rendeltem pl eredeti Brembo féknyerget Olaszországból, Grimeca főfékhengerem van, valamint fém fékcsövem. Így megúszom a szopást a gyári nyereggel és főfékhengerrel, ami csak az utángyártott alkatrészek miatt tartható nehezen életben. Valamint elég sok alternatíva van szinte mindenre az MZ-nél (legalábbis a 250/251-nél biztosan, a kicsi ETZ esetében kevesebb lehetőség adott), ha kellően benne vagy a dolgokban, tudod
    Kb 2 éve nem kellett csak tankolnom a 251-est, gumit és fékbetétet, valamint hajtóműolajat cserélnem. Előtte pedig rendbetettem a hibáit, mind mechanikusan és elektronikusan, azóta tényleg csak annyi dolgom van vele, mint egy másik, újabb motorral. Amit kell, a megfelelő időközönként átkenem, megzsírzom és ellenőrzöm. De lényegében csak használom és tankolom az MZ-t

    Ott a remek példa a 2 Tátra túra (amúgy készül róla a cikk Logoutra, hétvégén kész leszek vele), hogy több mint 20 MZ volt mindkét túrán, de senkinél sem volt semmi hiba. Márpedig sokan nem néznék ki MZ-kből ezt

    [ Szerkesztve ]

    "Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/

Új hozzászólás Aktív témák