-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
c4bB
csendes tag
válasz -Mike- #89910 üzenetére
általában beismerem ha tévedek,nem olyan nehéz az.
ebben az esetben viszont,eléggé tele volt tűzdelve a mondandóm "lehet" "avagy" "szerintem" kifejezésekkel,azaz véleményt mondtam,találgattam,nem nyilatkoztattam ki az egyetlen és egyetemes igazságot.
az viszont biztosan nehéz,hogy ne ugassunk bele mindenbe,ne kössünk bele unalmunkban bárkibe,stb.ugye?#dellfanboy:az hogy 15 éve volt,az erősíti vagy kizárja a hagyomány elméletet?
simán lehet,hogy okkal csinálják,nem tudom,nem szerelek a GP-ben.
szerintem felesleges,szerinted nem,majd jön még pár vélemény és okosabbak leszünk. -
Teasüti
nagyúr
válasz -Mike- #89963 üzenetére
A legelső sisakom a Lidl-ből való. 15k volt újonnan, átvettem 8-ért vkitől. Egyetlen egyszer volt a fejemen, jogsizás után motor nézéskor egy 10 perces próbakör erejéig. Halálfélelmem volt benne. Olyan, h zajcsillapítás ismeretlen fogalom. Az állrészen nincs szélvédelem, huzatos a sisak.
60-nál már csak a szelet hallottam.
130-nál már csőlátásom volt benne.
Szerintem továbbra is a port fogja gyűjteni. -
zgospel
őstag
válasz -Mike- #90280 üzenetére
Tegnap este vettem észre hogy nem ég az első lámpatestben semmi. A világítás biztije kiégett, a helyzetjelzőm meg már ettől függetlenül korábban ki volt égve csak az nem tűnt fel.
A lényeg hogy a "nagy szakszervíz" miatt kb délután 3, fél 4 körül értem a Mátrába, de ami ott ment, te jó ég...- Egyrészt millió turista kocsival, többnyire a tötymörgő hétvégisofőr fajtából, de persze volt bőven "apa meghajtja az egyterűt" fajta is, aki persze ha már racsingol akkor levágja a kanyart és felhordja a murvát az aszfaltra. Gondolom az asszony mondta neki hogy "ötven jobbkettő levág" ő meg levágta.
- Motorosból nem is tudom hány volt aki a kanyar közepén már kerékkel a felezővonalon is túl jött velem szembe. Szerencséjük hogy én voltam ott és nem egy kocsi vagy egy busz.
- Volt olyan is aki nem belátható kanyarban vakon elfordult a szembesávban egy kocsi mellett. Nem csak úgy éppen átlógva, hanem frankón ívet vett rajta. Nem szokásom álszentkedni de ez nekem sok.
- Kb fél órán belül ketten is estek egy kisebbet, az esést nem láttam, már csak a nyomokat meg hogy állnak a korlát mellett és várják a trélert. Szerencsére bajuk nem lett.
- Valamilyen csopperes fickó nagyon lapon vette a kanyarokat előttem, nem is erőltettem hogy megelőzzem, mondom pont jó tempót halad, beállok mögé. Erre az egyik lassú visszafordító kanyarban már nem tudta tovább dönteni, sodródott át a szembesávba, kb 2 centire sikerült elkerülnie a szembejövő kocsit.
- BMW E60ban a brazil tezsvír gyerek folyton levágta a kanyarokat, átlógva a szembesávba, persze közben végig telefonnal a fülén. Amikor mutattam neki hogy üdvözlöm az édesanyját akkor meg persze nem értette.
- Ez már nem a Mátrában, hanem hazafeleúton a 21-esen kaptam két adag ablakmosót az előttem haladótól. Amikor mellémentem szintén édesanyukája hogyléte felől érdeklődni akkor még ő volt meglepődve. Azért azt nehezen hiszem el, hogy az előtte lévő egy-másfél percben se nem hallotta se nem látta hogy mögötte vagyok.Úgyhogy hagytam is a Mátrát, elmentem inkább északnak Cered környékére, ott többnyire jó az út (igaz nem olyan széles) és tizedakkora forgalom sincs.
Meg találtam egy szakaszt Terpes és Pétervására között ahol hibátlan az út, és a kanyarok sem rosszak. Csak nem túl hosszú.Ja és a legjobb, hogy becsomagoltam a goprot a combtáskába, de csak szétcsavarozva fér bele, a csavarokat meg persze itthon felejtettem, úgyhogy semmi sincs meg videón
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
tboldi
nagyúr
válasz -Mike- #90630 üzenetére
Ha csak a vagyoni kártérítést fordítanám motorra, akkor még egy ugyanolyan (használt) CB500X sem férne bele, mint ami volt.
Fáslira már nincs szükségem, és szégyen vagy sem, nem tudok úszni.
A Monsterből meg gondolom, úgy is jönne a következő generáció, ha a jelenlegit kilistáznák.
Egyébként szívesen lecserélném a MacBook Air-emet is egy Próra, ami szintén nem olcsó.[ Szerkesztve ]
-
Lipton
őstag
válasz -Mike- #91045 üzenetére
Nekem a cb1000r felment ora szerint(!) 270 fole. Nem tudom mennyit szamit de volt rajta egy nyitott akra. Teljesen a tankon hasaltam es nem volt jo csak kiprobaltam. Semmi plusz terelo nem volt rajta.
Rovidebb huzogatasok alkalmaval 200 kornyeke vagy picit felette sem volt nekem olyan gaz. Hosszabbat nem mentem vele igy.[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mike- #91088 üzenetére
Tobb magyarnyelvu markatopicban (emlekezeteim szerint legalabb 4 ben azok kozul, amiket olvastam) azert adta el valaki a sportmotorjat, mert nem ment 270-80 nal tobbet, mig a tobbiek a forumban azt mondtak, az oveik akasztjak a 299 et...
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
veze
őstag
-
demars
addikt
válasz -Mike- #91910 üzenetére
Igazoltatás vagy intézkedés közben miért várjanak míg a mókus netezik egyet? Ha talál egy pl origós szutyok cikket mondjuk 2011 -eset azt oda tolja az arcukba akkor mi történik?
Ha normális a sün elmondja, hogy mit miért hogyan, ha nem akkor úgy is beszopod.
Ha jogtalanul kapsz bírságot azt utólag lehet reklamálni.
A tapasztalatom az, hogy nem éri meg visszadumálni, erősködni és győzködni őket, hiába van igazam.
Bólogatni kell, aztán elenged (ha nem, az csöcs )Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Pocee
senior tag
válasz -Mike- #91974 üzenetére
basszus képzeld sztem az összest átlapoztam de ilyen faszát nem találtam,megnézem majd mégegyszer hátha azóta van,egy volt ami legközelebb állt az elképzeléseimhez,mindjárt megkeresem,azt hittem valaki azonnal dob egy konkrét típust.
tboldi: mindjárt ránézek,de nem sok reményt fűzök hozzá
szerk: talán ilyen,de ennek is ott vannak a hülye patentszemek
[ Szerkesztve ]
Mr.Brightside
-
zgospel
őstag
válasz -Mike- #92002 üzenetére
Volt szerencsém pár hete egy vadiúj S1000R-rel menni kb 20 percet egy jó kis kanyargós szakaszon. Hát életem egyik legjobb 20 perce volt Ha valakit érdekel szívesen leírom hogy milyen hipertérugrás egy olcsó régi naked után egy prémium fullextrás powernakedre felülni, de elég hosszú írás lenne Röviden: nagyon egyszerű, könnyed, és magától értetődő dolog azt a motort vezetni.
Szóval az S1000R nagyon tetszik, amitől picit tartok az a BMW szervíz és a velejáró költségek, illetve hogy nem találok infot a korai évjáratok hibáiról, mikre kell odafigyelni.
Beszélgettem hosszabban a Yamaha márkaszervízesekkel a motorcsere szándékomról, és mondták hogy az MT-09 nagyon jól megy meg minden, nagyon fasza motor, de az ABS elég buta, és nagyon zavaróan működik. Az MT-10-en észre sem venni, azon egy drágább modul van, ott nagyon finoman és észrevétlenül működik, úgy ahogy kell. Végül arra jutottunk hogy az én igényeimnek/felhasználásomnak egy MT-10 SP felelne meg, de annyi pénzem meg nincsen motorra Legalábbis Yamahán belül.
Amik még tetszenének az a Triumph Daytona és a 899 Panigale, de ezek rendes sportmotorok, nekem meg valami naked kéne. Suzuki, Kawa nem tetszik, a Hondának meg kb nincs is jelenleg naked a kínálatában. A Tuono meg 1 millióval többe kerül, az sok.
Úgyhogy most várom hogy a héten miket jelentenek be, hátha lesz valami.
Egyelőre nem tudom, elherdálni sem akarom a kis fazert, úgyhogy majd jövőre meglátom.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz -Mike- #92012 üzenetére
Hát én nekem az FZ6-on kívül nincs releváns tapasztalatom nagymotorral, de innen átülve kb ugyanezt tapasztaltam a bömbivel mint amit írsz.
- nagyon könnyű volt kanyarból kanyarba terelni, igaz szélesebb a kormánya de gondolom nem csak amiatt
- ha ráraktam az ívre akkor ott maradt, meg se mozdult, kb mintha konzolon játszana az ember olyan egyszerű volt
- kanyar közepén teljesen mindegy mit csináltam, ha elzártam a gázt, ha ráadtam a gázt, ugyanúgy ugyanabban a dőlésszögben és íven maradt a motor szinte teljesen mozdulatlanul.
Na most az én motormmal ha elzárom a gázt a kanyarban akkor azon kell erőlködnöm hogy ne essek be a kanyar belsejébe, ha meg rányitom akkor egyből megy le az ívről.
- kanyar közben ledöntve semmi mozgolódás, mocorgás, kúszás. Az enyém azért izeg-mozog ami épp elég ahhoz hogy elbizonytalanítson.
- a féket 1 ujjal is minimális erővel tudtam üzemeltetni, és olyat lassult amilyet az enyémmel pályán meleg gumival tökig húzott fékkel sem tudok. Nem mertem nagyon feszegetni, de szerintem 2-3x erősebbet is fékezhettem volna vele
- a gyorsváltó felfelé és lefelé is egy álom
- az ereje brutális, 2esben kanyarból kifelé ráadtam a a tüzet és azon kaptam magam hogy hiába mozgatom a kormányt mert az égben van az eleje De igazából a motor ereje a legutolsó szempont ami miatt motort cserélnékMindezt a sima road módban, dynamicra nem mertem áttenni, rövid volt az idő
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz -Mike- #92015 üzenetére
Én meg ilyet nem szoktam kérni, nem illik. Én sem szívesen adom oda senkinek
A BMW-re nagyon be lettem oltva az tuti, főleg így hogy tényleg egy jó kis szerpentines szakaszon tudtam kipróbálni. Hasonló próba nélkül nem fogok motort venni, fűztem is a Yamahásokat hogyha lesz náluk megint MT09 meg 10 tesztmotor akkor valahogy intézzék már el hogy elvihessem a legközelebbi szerpentinig
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Geresics
addikt
válasz -Mike- #92012 üzenetére
"azt csinálja amit mondasz neki vagy csak elég rágondolni... De akkor ez nem Aprilia sajátosság, hanem az új motorok velejárója"
10 évesen 10ekm-el, és gyári gumival vettem a motort. Még szőrös volt a gumi! Viszont nem szeretem a 10 éves gumikat, ezért lecseréltem a gumit: zsír új Conti TKC70 előre, hátulra! Eztán az én motoromnál is elég volt rágondolni!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Steam Deck
- iPhone topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- AMD Catalyst™ driverek topikja
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Garancia kérdés, fogyasztóvédelem
- Milyen NAS-t vegyek?
- További aktív témák...
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Eredeti Mazda alufelni-garnitúra
- iRobot Roomba j7 + feltöltőszett robotporszívó eladó
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA