- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Mesterséges intelligencia topik
- Mobilinternet
- Max
- Milyen routert?
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Még több AI-t hozna a Windowsba a Microsoft
- Vírusirtó topic
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Windows 11
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Djuree
félisten
válasz Daywalker #11796 üzenetére
tudom hogy ígyis veszélyes, de kockáztattam. én már csak ilyen veszélyesen szeretek élni, aztán már be is szoptam párszor...de sosem panaszkodom, ha hülye voltam hát viseljem a következményeket azért kicsit már kezd benőni a fejem, de csak kicsit
a vidit nem tudom megnézni itt melóban. majd otthon.[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
stifi
senior tag
válasz Daywalker #11809 üzenetére
most péntek? sajna biztos nem tudok elszabadulni most, max szombat/vasárnap de gondolom az nem téma (meg hétvégén van dolgom is, nem másznék most le kecskemétre, inkább kakucs).. viszont ha lesz valami nagyobb szabású PH-s megmozdulás több főre, igyekszem ott lenni
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Daywalker #11818 üzenetére
most ugye a kawa napra akarsz "edzeni", így a hétvége nem játszik, jól emlékszem?
mert terveztem most hétvégén egy kakucsi kiruccanást, egyik nap kajakozni megyek, másik nap motoroznék, de kecskemét túl messze, és a hétköznap sem jó!meddig tart ez a lime party?
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
-
stifi
senior tag
válasz Daywalker #11822 üzenetére
csak próbálom építeni a "francia autók elektronikája rossz", az "olasz autók állandóan lerobbannak" filozófiát, amit olyan sok okos helyen lehet olvasni
motorra vetítve a "kawák 20000 km után szétmennek", a "ducati többet van szervizben mint úton" és a hasonló okosságok után ennyi fika ide is kijár
a 600F-nél az eddigi kedvencem hogy, idézem:
"Van egy Honda cbr 600f1 street f motorom...és az a helyzet hogy az olajhűtő mindig folyt és bepipultam leszedtem...erre megszorult nekem a paripa... indítható,nincs baja forog már!A kérdésem az lenne hogy nagyon fontos az olajhűtés neki?Mert 1 kis picike 1 soros szarja van....Szóval szerintetek nincs baja vagy nem lesz baja neki?Visszakötöm a hűtőt mindenképpen!Milyen lesz ezután?Mert hallottam ha 1 Japán megszorul 1 et még bír"érted, a japán motorok 1 szorulást megbírnak 'ázz!
témához: a kawák nekem annyira nem jönnek be, vagyis az újak.. inkább valami régebbi, például Z750, na az bitang gép! de ha már új, egy hatszázast lapra tennék szívesen a ringen
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
-
vlevi
nagyúr
válasz Daywalker #11895 üzenetére
" Ez alapján egy brutál nyomatékra hangolt V2 kéne nekem, csak abban meg fent nincs olyan erő."
Majd 60 évesen benevezek egy VTX1800-ba, vagy hasonlóba
Fennt? Ebben nincs olyan, hogy fennt Kevesebbet forog, mint mai egy dízel személyautó"Lökettérfogat: 1795 cm3
Max. teljesítmény: 71 kW / 5000 1/min (95/1/EC)
Max. nyomaték: 156 Nm / 3000 1/min (95/1/EC) "[ Szerkesztve ]
-
shiNIN
tag
válasz Daywalker #11900 üzenetére
Nem
Beleszólok én is a csevelybe... Embere és felhasználásmódja igencsak válogatja, hogy érdemes-e kifejezetten erős motort venni. Sok városi közlekedéshez pl. annyira nem passzol, kevéssé hatékony tartományában van, nem él ott. De lehet, hogy van aki ott is boldog vele, hát tudom én?
Hegyi szerpentinek terén még csak ott tartok, hogy nagyon tudnék értékelni egy 50 lóerős 600-ast. Előzéskor pedig ritkán merülne fel bennem, hogy visszaváltsak. Cilivel kell, mert ha lemondok a bámulatos huszonpár Nm-ről, amit harmadikban előzve tudok kifacsarni belőle, akkor traktoron és biciklin kívül nem tudom, mi a fenét tudnék előzni egy pár km-nél rövidebb szakaszon. Ekkor még se nagy sebesség, se emelkedő, se különösebb dinamizmus nem jelent meg még visszaváltással sem, úgyhogy simán el tudom képzelni, hogy egy 600-as korlátjai zavarnak egyeseket. Azt nem teljesen értem, miért jön mindenki az autópályával, nekem nem ott hiányozna az erő, ha hiányozna, az tuti. Inkább zavarna. Ha egy 50 lovas motorral mennék fel, tuti nem 130-cal mennék, mert úgy unalmas. Lehet, hogy gyorsabban is, de még sosem ültem 130-nál gyorsabban haladó motoron és egy ideig lekötne.
Hm megint eltértem kicsit. Szóval azt akartam mondani, hogy hegyi emelkedőkön sokkal könnyebben előállnak olyan esetek, amikor jó lenne több erő s a fene se akar állandóan visszaváltani minden éles kanyar utáni emelkedőn. Van, aki boldogan felblattyog egy 50-es robogóval, mások dinamizmus nélkül hypermilerkednek fel, de nem mindenki ilyen.Cili visszajött a szerelőtől, kapott igen pöpec új lábtartókat
Nem irigyeltem a srácokat, akik a ház felső részét verték szét (valaki zseni alkotta, tele van vasbetonnal. ytong is volt benne, a válaszfalakat képezte... WTF? ehhez jöttek a kutyaházak a kicsit rosszul záródó ablakokkal. nem csoda, hogy jeget találtunk a szobában télen). -
Integra
titán
válasz Daywalker #11975 üzenetére
és az is loggolva van, hogy ki volt a besúgó?
kaptam pár privet és többen is megerősítették, hogy igazi 3/3 a gyerek.. nálam már kétszer júdáskodott... azért megkérdezném tőle, hogy milyen érzés spiclinek lenni, ez nála valami szent küldetés. önkritikája meg zéró. de mit bántsa az ember az ilyet? eléggé megbüntette már az élet amúgy is...[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
tutis
őstag
válasz Daywalker #12057 üzenetére
Akkor sorolom:
kell egy autó vagy utánfutó amivel kiviszed a motort a pályára. 1 pályanapot minimum 30 ezerből úszol meg, kopó alkatrészek nélkül.. (belépő + benzin)
1 új hátsó gumi max 5 pályanapot bír (dunlop) vagy 3-at (pirelli)
Kellene egy pályaidom is akkor hogy ne a gyárit tedd tönkre ha baj van (legyen 100ezer fényezéssel együtt)
Olajcsere 2-3 ezrenként max, illetve a többi alkatrészeket is jobban kell felügyelni, tisztítani, karban tartani..
Kb ennyi kell hogy ténylegesen csak a pályázásra állj át.. Ez ha utánaszámolsz nem kis pénz..
Viszont amikor a pályán vagy sose azt fogod nézni hogy ez mennyibe is kerültAmúgy gratula a pályázáshoz, az a lényeg hogy jól érezted magad..Gyorsulni az ember csak gyakorlással fog, menni kell minél többször..
Szeptember 20-án lesz nyílt nap, én kint leszek, ha van kedved gyere ki. (Mondjuk én a gyorsba fogok menni)http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
-
Djuree
félisten
válasz Daywalker #12111 üzenetére
pedig terveztem Dobogókőre menni, ráadásul csaj utassal, de akkor kihagyom sztem. nem is magam miatt, hanem ha neki valami baja esne....na mind1, keresek más uticélt.
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
shiNIN
tag
válasz Daywalker #12170 üzenetére
Egyszer elbeszélgetnék egy ilyen csajjal, hogy hogyan bírja Azt gondolom, én bárki Alvarónál intenzívebben vezető mögött félnék. Nagyon stresszes hátul ülni. De csupa olyannal találkoztam, aki azt adta elő, hogy ő vezetni félne. Érdekesek az emberek.
A pátyi túrán volt, aki azon lepődött meg, hogy hátul simán lehet aludni. Pedig nyilván, mert amikor épp nem stresszes, akkor dögunalmas. Legalábbis nekem. Teresán az a veszély sem fenyeget, hogy leesek. -
#25954560
törölt tag
-
.mf
veterán
válasz Daywalker #12200 üzenetére
Túl sokból sajnos
Jó kép
Ja még egy vicces dolog az olajcserénél.
Szervizkönyv szerint 3.4 l olajcsere, 3.6 l, ha szűrőcsere is van, 3.8 l szárazon.
Erre mind a 4 l belement... szomjas volt a kicsikeFotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
stifi
senior tag
válasz Daywalker #12258 üzenetére
persze én is elviselném ha muszáj lenne, nem kérdés
az új 1000RR-é is csúnya, az új 600F egyenesen rossz, a kawáknál legalább a többség jó és csak 1-2 félreértelmezés van (bár a zx10 tévedése elég nagy)nekem ezekről a digitális fordulatszámmérőkről a 20 éves kvarcjátékaim jutnak eszembe.. érted, ülsz egy 5-6 millás motoron és előtted egy napelemes számológép kijelzője mutatja mennyit forog a gép, vicces...
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Djuree
félisten
válasz Daywalker #12255 üzenetére
persze, az is jó. nekem mind1, ő dönt, csak már bekavarja saját magát annyi félét nézett. el kell dönteni kinézet alapján melyik tetszik és utána megnézni párat. ha 10 motor tetszik nem tudsz választani, mennyit nézel meg, 40-et?
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
tutis
őstag
válasz Daywalker #12282 üzenetére
Digitális nem olyan pontos mint az analóg, mégis ezredmásodperceket is tudsz mérni vele - érzed magadban az ellentmondást?
Meg hogy a digitálisnak van alapkésleltetése? Ha igen, akkor századmásodpercekről beszélhetünk, de láttál már te analóg km-órát? Menj egy motorral mondjuk 50-el, fékezz egy nagyot majd pillants rá az órára, a mutató még akkor esik visszafele... Olyan indokokat soroltál fel amik pont az analóg órára jellemzők..Egy digitális panelen 5-6 információt is látsz egyszerre, lásd lejjebb az r1 képe..
Csak félig tartozik ide, de szoros baráti és üzleti kapcsolatban vagyok egy mérőműszer kalibráló céggel, mindenfajta műszereket hitelesítenek, kalibrálnak, full digitális cuccal rendelkeznek, az analóg kalibráció nincs olyan pontos-- Elhiheted nekem, a digitális mindig pontosabb lesz mint az analóg.
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
Prof01
veterán
válasz Daywalker #12293 üzenetére
Igen, a digitálisnál szerintem is probléma a kijelző válaszideje, de mára elég sokat javultak azért. Illetve, ha módosítjuk a motor áttételét a lánckerekekkel, akkor nagyban változhat az eltérés a valóstól, mivel a digitálisaknál a motor fordulatszámából számítja ki a sebességet, ugye. Szóval, csak akkor pontosabb, mint az analóg, ha jól be van állítva, de gyárilag is jóval a valós fölé lövik be...
[ Szerkesztve ]
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
tutis
őstag
válasz Daywalker #12293 üzenetére
Értem, de akkor foglaljuk össze:
Egyik oldalon ott az analóg óra, 1 óra (mutató) 1 adatot tud megjeleníteni, ennek is van késleltetése, saccolni lehet a pontos sebességet, (ha nem a gyors váltakozó sebességet nézzük), másik oldalon ott a digitális óra, több adat megjelenítésével, pontos sebesség megmutatásával (ha nem a gyors váltakozó sebességet nézzük)
Nekem úgy tűnik a digitális nyert
Egyetlen egy dolgot tudok az analóg oldalára írni: Nagy, látványos felülete van, ami egyértelmű mindenki számára, illetve mégegy a számlapján elég jófajta grafikákat meg lehet jeleníteni, jópofa egységkiosztások vannak, ez látványosabb..bár nem motor de azért ez eléggé jó válaszidős és kinézős km óra [link]
[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
Integra
titán
válasz Daywalker #12323 üzenetére
nagyon egyszerű a sztori:
a kawasaki nekem konrkétan nem tetszik, ránézek és nem tetszik.
a honda lassan lemarad. pedig vagy 7 hondánk volt eddig a családban, autó-motor, minden hibátlan, tökéletes mechanika, soha semmi nem ment tönkre. ugye nem csodálkozol azon, ha valahol a hondához maradok alapvetően hű? az integrám sem adom el, hanem télen teljesen felújítom gyári új állapotra némi okossággal megspékelve, mert imádom, képtelen vagyok megválni tőle (ettől függetlenül a következő autóm nem honda lesz, de a fűnyíróm igen )
ducati: fosok tőle mint az állat, hogy lerohad, mert olasz fos, ellenben ahogy kinéz és az a hang.. azért megveszek teljesen. úgyis veszek egyet majd. nem azért mert kell, hanem mert birtokolni akarom és üvöltetni pályán és autópályán
bmw: bejön, tetszik, de a német tapasztalataim miatt szkeptikus vagyok itt is.
ez mind objektív és szubjektív és érzelmi egyveleg, én így hozok döntést. és nem jártam még rosszul. és ezek alapján hajlamos vagyok a bmw felé hajlani jelenleg. hacsak a honda nem tol végre ki gyorsan valami hipergigabrutál sportmotort. amire az esély elég kicsi..[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Daywalker #12330 üzenetére
Jaja, rsv 4 is vallalhato ) jo csomag elegge.
Erdekes, hogy vazilag blokkilag fejlettebb mint a tobbi, elektronika is csucs, erre jon a bomos a +10 loerejevel azt tessek lehet hazamenni, le van szarva az egesz, ha celegyenesben elhuz mellettedNem menekülsz a csendőrség elől.
-
stifi
senior tag
válasz Daywalker #12326 üzenetére
zx6 szép!
2012-es fireblade a kedvenc motorom kinézetre
őt követi a daytona 675 - de olyat nem vennék mert ültem már rajta és úgy nem tetszik. (mint az sv650) - jól áll nekik a távolságviszont az tény, hogy a legtöbb 600-as sportgép kiváló motor, kinézettől függetlenül!
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
vlevi
nagyúr
-
sketchifun
senior tag
válasz Daywalker #12581 üzenetére
Igazából megfogadom mindkettőtök tanácsát.
Állatkodásról szó sincs, munkába járás, meg elmenni ide-oda a cél.
Igazából hajlandó vagyok lejjebb adni motortérfogatban, mert azért szeretném, hogy ha úgy akarom, akkor elinduljon. Plusz amit te is mondtál, nem akarok állandóan váltogatni.
Milyen motort ajánlotok 400-600cm3 motortérfogatban? Lehetőleg ugyan ez a sportkarosszériás változat legyen. Ez tetszik. Suzuki, Yamaha előnyben.
Ezeken a motorokon amúgy utazhat két személy? Tehát forgalmi szerint a szállítható személyek száma kettő?
Gyerekek! Az a lényeg, hogy van pénz lóvéra! © Jakab Zoltán
-
Gaboman
nagyúr
válasz Daywalker #12581 üzenetére
Azért ez nem így van, nem csak az óvatosságon múlik ez, a tapasztalatlanság is megbüntetheti.
Nem csak a nagy sebességnél lehetnek problémák egy ilyen erős motornál.
Kezdőknek akkor sem ajánlanám, tanulómotornak ott van egy CBF600N vagy S, utassal is kényelmes, fogyasztása is jó, könnyen kezelhető, nem okoz meglepetést.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
shiNIN
tag
válasz Daywalker #12581 üzenetére
Azért egy kezdő könnyebben megszívhatja valami harapós erős döggel... Ez mondjuk nem az
A gumi meddig tart kérdés azért sem megválaszolható, mert a gumin is sok múlik, az egyik fajta 2-3-szor annyit is kibírhat, mint egy másik.Azt viszont sosem értettem, miért tartja kb. mindenki tragédiának, ha váltani kell. Bár én elég ritkán váltok az enyémmel, főleg Magyarországon. De az Alpokban se túl gyakran, meredekebb részeknél egy idő után hagyom a fenébe és megyek másodikban
Tudom, teljesen máshogy is lehet vezetni teljesen más 250-eseket, de akkor is. -
Gaboman
nagyúr
válasz Daywalker #12592 üzenetére
Tudod ez a csak munkába járok meg nem húzom neki megy nem állatkodom majd vele, na ez a szöveg ami nem kell nekem, mert úgysem tudod megállni hogy ne tedd, persze 1-2 alkalom amíg nem kezdik el hogy mennyit meg 3.ban aztán 6.ban.
És itt jöhet ki a tapasztalatlanság a rutintalanság, ezekkel a motorokkal nagyon hamar lehet hatalmas tempókat menni, és ezért nem ajánlanám kezdőknek.
Ritka, és ezt még egyszer ritka aki ezt meg tudja állni, aki mégis megteszi annak ajánlom én is, de ilyen ember 100ból talán 10.
Mert a sebesség élménye mámorít, miért veszel gyorsasági motort, azért mert élvezni akarod vele a sebességet, ha nem is így gondolod majd az első 10 kilométer után átszellemülsz.
Persze hogy jobb a blokkja, futóműve, fékei a súlya is, előbb el is kezdi majd a határai feszegetni a motornak, és mind ezt sajnos sokan nagy tempónál rutin nélkül.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
sketchifun
senior tag
válasz Daywalker #12600 üzenetére
Annyira friss, hogy 1 hónapja van meg.
Egyébként én is aközé a 10 ember közé tartozom, akit emlegettetek.
Mivel friss a jogsim, fater megajándékozott egy kocsival, névszerint egy BMW-vel.
És evvel sem száguldozom. Egyrészt azért, mert eléggé keményen büntetnek érte, másrészt azért, mert nem merek. Egyszerűen akkora erő lakozik ebben a kocsiban, hogy félelmet kelt bennem. Városon kívül megyek vele 90-net, úgy gondolom megnézem mit gyorsul. Beletaposok a gázba, nézem az órát, és mire elér 4-5000 fordulatig, már azt veszem észre, hogy 170-180-nál vagyok.Meg a motorozás mindig is a sebesség élvezetéről szólt, de az is csak egyenesben. A kanyarokban nem szabad gyorsan menni, tudom.
Megkaptam a jogsim, még aznap elmentek mellettem egy 750-es GSX-R-rel, és kiegyenesítették a kanyart. A sofőr meghalt, aki hátul utazott, kómában van. Mindkettőt személyesen ismertem.Gyerekek! Az a lényeg, hogy van pénz lóvéra! © Jakab Zoltán
-
Gaboman
nagyúr
válasz Daywalker #12600 üzenetére
"Nem a motor öl, ezt értsd meg."
Ezt én is tudom, de valahol mégis az öl ha rossz kezekben van, és egy 600 gyorsasági motor könnyebben tud meglepetést okozni avatatlan kezekbe.
De persze egy 50cm3 motorral is meg lehet halni, bár szerintem nem véletlen van a legtöbb halálos a gyorsasági motorosoknál.
Minél nagyobb sebességnél minél kisebb idő van arra hogy cselekedj, elkerüld a veszélyt.Mai kiruccanásom.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Egy utolsó platformmal egészíti ki a negyedik generációs EPYC családot az AMD
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Mr Dini: Okos termosztátból ténylegesen okos termosztátot!
- Mobil flották
- Óvodások homokozója
- Mesterséges intelligencia topik
- Videós, mozgóképes topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs