Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Daywalker

    addikt

    válasz tutis #12298 üzenetére

    A pontosságot szerintem hagyjuk, mert alapból mindegyik félre van kalibrálva (szándékosan), tehát hiába látsz pontos értéket a kijelzőn, akkor is csak saccolni tudod mennyi a valós. De alapjában véve, a leolvasás szempontjából igazad van. Mindenesetre nem életbevágó, hogy le tudjam olvasni mennyi az annyi pontosan. Eltérőek lehetnek a szokásaink:) Én csak odapillantok, látom h vonal alatt vagy vonal felett van, és máris tudom, hogy jó vagy rossz sebességet választottam a haladáshoz. Az nem érdekel, hogy pontosan mennyivel megyek. Ugyanez igaz a benzinszintre és vízhőfokra is, az én esetemben:) Sőt, nincs is benyaszintjelzőm, van res állás a benzincsapon:DDD
    No, zárjuk le:D Dolgoznom kell:DDD

    [ Szerkesztve ]

    "A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

  • doc

    veterán

    válasz tutis #12298 üzenetére

    a digitalis km-ora lehet hogy pontosan TUDJA a sebesseget, viszont KIJELEZNI mar nem kepes pontosan
    ket verzio van mondjuk eros gyorsitasnal/lassitasnal:

    1) folyamatosan porognek a szamok, magyarul nem is latod az erteket, csak osszemosott kulimaszt, pl. 100-rol 200-ra gyorsitasnal csak az elso 1-est latod, a masik ket szamjegy (foleg az utolso) nem leolvashato - ez nyilvan a legrosszabb, leghasznalhatatlanabb megoldas

    2) bizonyos idot mindenkeppen var ket ertek kozott (mint az altalad linkelt videon is). ebben az esetben meg nem azt latod hogy MOST mennyivel mesz, hanem mondjuk hogy fel masodperccel ezelott mennyivel mentel

    raadasul az emberi agy mukodesebol adodoan sokkal termeszetesebb egy mutatos megoldas, mint a valtozo szamok. persze ezt is meg lehet szokni, de akkor is problemasabb

    szoval szerintem egyertelmuen az analog nyert :D (nem veletlen hogy meg az altalad linkelt, mega-hightech kijelzon is analog fordulatszammerot emulalnak digitalisan)

Új hozzászólás Aktív témák