Új hozzászólás Aktív témák

  • Daywalker

    addikt

    Nah, megvolt a Lime Party...sajnálhatja aki nem jött:DDD

    Odafele 40 fok, full bőr, Petőfi hídtól végig a M3 kivezetőig fújta a forró levegőt a ventilátor. Azt hiszem ezután orvoshoz kéne fordulni:DDD

    Maga a pályázás frenetikusan jó volt, két karszalagot is sikerült szerezni (thx to KoVee), de sajnos egymás utáni körre, és ez későn is derült ki. Amúgy sem vállaltam volna be, mert a 20 perc kivett belőlem annyit, hogy inni és pihenni kelljen utána.

    Ami más volt a tavalyihoz képest, hogy sikerült bemelegíteni a gumikat, így bátrabb voltam - noha pont az előttem lévő körben hoztak ki tréleren egy tök ugyanilyen zx9-et, amivel csúnyán elbántak. Tavaly mindent kivett belőlem a hiba az elején. Végre nem én voltam az, akit állandóan lehagytak:DDD Sikerült beakasztani a kampót pár 600-asra, akik viszont térden fordultak és nekem úgy tűnt, hogy jól mentek, de a kanyar közti egyenesekben le tudtam dolgozni a hátrányt és követni őket. Mondjuk volt 1-2 beteg 600-as pályagép, akik csak közelebb tudtam húzódni a célegyenesben és melléjük menni, megelőzni már nem volt idő... (egyet féktávon megfogtam azért a féktávon).

    Alapjában véve most rábíztam magam a gumikra, vagyis bíztam a gumikban, így belementem lendületesen olyan kanyarokba, amikbe korábban nem, és láss csodát, mindig sikerült elfordulni, egyszer sem volt para...igaz, már jobbra-balra leért a csizmám orra, de rájöttem, hogy szarul ülök a motoron: jobbra teljesen lenyomtam a gumi pereméig (nyilván innen is lehet még dönteni!), balra viszont nem, mégis leért már a csizmám:( Ezen még fejlesztenem kell.

    Apropó, utcai nyomással mentem! 2,5/2,9 és nyoma sem volt annak a korcsolyázós érzésnek, aminek tavaly a fostos Bridestone-nal. Próbáltam 2,2/2,5-öt a gumikban még múltkor,de romlott a fordulékonysága és az általános kezelhetősége. Felfújva meg olyan, mintha bicaj lenne. Nem tudom, ez mitől van, de nekem gyanús, hogy az M5 Interact úgy van kitalálva, hogy a megadott nyomáson üzemeljen jól. Mindenesetre érdekes volt, alig szaggatta meg az aszfalt (azért az Eringnél sokkal jobban), pedig kentem neki. Csóválta a seggét 1-2 féktávon rendesen (pedig nem vagyok az a kuplungdobálós fajta), bár az is igaz, hogy kanyarokban megpróbáltam most nem utazni, hanem érintés után (ha sikerült eltalálni:D) kigyorsítani.

    No, a lényeg, rohadt messze vagyok a jótól, egy mazsola vagyok:DDD De élveztem. Inkább a pályával ismerkedtem, néha nem váltottam fel ott, ahol még lehetett volna, mert szokni akartam a nagyobb sebességű kanyarodást...fokozatosság elve ugyebár. Ha ezeket össze tudnám rakni, akkor bátrabb lennék. Aminek örültem, hogy valami fejlődést láttam magamon, bár még mindig nem dőlök és ülök ki eléggé, ami egyelőre még nem baj (sajnos nincs térdkoptatóm :O ). Többször kéne menni, mert csak így lehet valamit elérni. Úgy érzem minden egyes pályázással jobb és jobb leszek. Arra gondoltam, levetetem a rendszámot és azt a pénzt, amit az utcán verek el motorozásra, azt inkább a pályán kéne hétvégente eltolni...(persze egy idő után az is feneketlen kút lenne, mert az eszik mindent, ami kopik).

    Na, azért egy kis üröm az örömben, volt motorátvizsgálás. Első kerékcsapágy cserés...hiába, a jó pesti utak (3 éve jó volt, amikor vettem, de nem is Pesten használták). Az akku kuka lassan. Plusz kell mennem egy alapos karbipucolásra, szinkronra és hézagállításra is. Ellenben a csávó nagyon ért hozzá, versenyeztek is ilyen blokkokkal. Azt mondta, tud bele alul-felül erőt tolni, mert tudja hogyan kell átalakítani a gyári kipuffot, hogy jó legyen, és mellé a megfelelő fúvókákat is be tudja lőni rendesen.

    Bocs az ömlengését, még dolgozik az adrenalin:DDD

    [ Szerkesztve ]

    "A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

Új hozzászólás Aktív témák