- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Netflix
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen routert?
- Shell script topik
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Facebook és Messenger
- ASUS routerek
- pfSense - Avagy az okosított házirouter
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
pepucs
tag
válasz
bacus #140045 üzenetére
Drivex ára számomra lélektani határ feletti jóval 1 napra. Úgy voltam vele, hogy talán a tudás amit megpróbálnak átadni megéri hosszútávon.
A safetys alap képzés friss csigajogsis jogsival nagyon megérte.
[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
norbeerto
csendes tag
válasz
bacus #140045 üzenetére
Rilinek én nem találtam 10e Ft-os tréningjét:
ALAP motoros vezetéstechnikai képzés | RILI CLUB Ride For Life Club – Autós és motoros biztonságtechnika képzések 48.000
BEMOTOROZÁS vezetéstechnikai képzés | RILI CLUB Ride For Life Club – Autós és motoros biztonságtechnika képzések 20.000
Tudatos Motoros/Rili 26.900 -
Somatom
veterán
válasz
bacus #140068 üzenetére
Vajon milyen lehet kamerás szempontból a Sena 10C evo?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz
bacus #140100 üzenetére
De, minek az ötszöröse, vagy tízszerese lenne lehúzás? Nincs egységes alapdíj. Tulképp a 47 rugós is csak azt írja, hogy ad kaját. Nem részletezi, hogy mit. Egy korlátlan fogyasztásos svédasztal homárral, tatárral, T-bone steak -kel önmagában több, mint 47. Egy karalábélevessel nem lehet egész nap vészfékezgetni, bólyákat kerülgetni, meg helyesen motorra pattogni.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Geresics
addikt
válasz
bacus #140103 üzenetére
Sima utcai farmert kapsz 2eFt-ért, 20eFt-ért, és 200eFt-ért is, sőt, élhetsz farmernadrág nélkül is. Egyik opcióra sincs senki rákényszerítve, és mindenki talál magának, ha akar.
Fenhang, és hátsó szándék nélkül írom, ne képzeljen bele senki semmit...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Somatom
veterán
válasz
bacus #140103 üzenetére
A kettő nem függ össze. Attól, hogy vki elmegy egy ilyen tanfolyamra, még símán motorozhat 2500Km -t. Tegnap láttam a tévében, hogy egy átlagos esküvő/lagzi több milla. Nem hittem a fülemnek. Azért a pénzért pontosan mit is kap az ember az egy napos program alatt? Ugyanazt a csajt dugod, akit addig, csak most nászéjszakának hívják. Annyi lóvéból mekkora gurulás jönne ki? Ahhoz a lehúzáshoz képest egy ilyen tanfolyam ajándék.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
pietrrr
aktív tag
válasz
bacus #140151 üzenetére
Az elsődleges cél a folytonos rögzítés lenne, ha bármi nem várt esemény történik, legyen róla felvétel.
Nem vlogolok, szóval az esetleges videóvágás másodlagos, a minél nagyobb akksikapacitás lenne a lényeg, hogy akár egy teljes túranapot is tudjon rögzíteni (elfogadható minőségben).
Sisakra rögzítve lenne a legjobb, de igazából akár az akksira kötött, fixen felszerelt változat is jó lehet, csak hát ne egy ökör áráért (mint pl az Innov)Mentolka:
Köszi a tippet! -
Geresics
addikt
válasz
bacus #140173 üzenetére
Senki nem kötelez rá, hogy megnézd. A kérdező kíváncsi volt, velem meg szembe jött ez. Jóhogynem az én k*rva anyámat, mert FB-n valaki valós használatról osztott meg videót, és én meg nem reklamáltam nála, hogy azonnal töltse fel olyan helyre, ahol a barlanglakók is meg tudják nézni
Tartom a véleményem, hogy kis pénzből nem lesz csoda, és ezt szerintem bizonyítja a videó is, de mindenki el tudja maga dönteni, hogy neki ez így megéri-e. Ha valaki nem nézi meg, mert FB videó, akkor azt nem is érdekli a kamera és a képe eléggé.
DJI Osmo viszont valóban jó cucc, nekem még az első Action van, és nagyon szeretem!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
LógaGéza
addikt
válasz
bacus #140171 üzenetére
A láncot csak akkor ha hosszabb időre, netán idegen helyen kell éjszakára lezárnom. A lakatot szoktam főleg felrakni ha pl boltba megyek/melóhelyen utcán hagyom - ahoz viszont ajánlott egy "emlékeztetőkábel", ugyanis volt már, hogy majdnem elindultam, úgy hogy fennvolt a lakat...
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
válasz
bacus #140179 üzenetére
Az a sima kis mozgásérzékelős tankriasztó volt, amiről én beszélek az rezgéses mozgásérzékelős.
Nem tudom Laci mit árul a webshopban, de ja távirányítós riasztót látsz, az két egység. Így vagy jó két motorra, vagy marad egy tarcsiba
Érzékenység amúgy állítható rajta, távkapocs elég csájníz, dehát ez van.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
norbert1998
veterán
válasz
bacus #140204 üzenetére
Még sok lakatot is.
Egy májkrémes konzerv segítségével nyitottam ki a pincerekeszem lakatját, mert az előző lakók "elhagyták" a kulcsukat. A tulajnak meg nem is volt kulcsa oda.
Hozzátartozik, hogy az új lakatomon gyakoroltam be a máveletetHa érdekel valakit, padlock shimming néven számtalan LockPickingLawyer videót talál róla.
A fő nehézség az volt, hogy a májkrémes konzerv teteje nem valami erős anyag.Amivel a legötbbet eléred, ha nem hagyományos kulcsú zárad van (mármint nem csak te, bacus, hanem a kérdező is), hanem mondjuk disc detainer core típusú, mert azt nem lehet egy darab dróttal feltörni akkor sem, ha egy béna fos. Kell hozzá spéci szerszám, ami bár szintén nagyon olcsó aliexpressen, de akkor is kell. Ha meg valakinél már van az is, akkor már mindegy, mivel zárod a motort oda valahova.
-
Somatom
veterán
válasz
bacus #140335 üzenetére
Szerinted?
Nézd meg, hol van az első lábtartó!
A hátsó lábtartó esélyesebb. Esetleg feltérdelhetek az ülésre.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
bacus #140339 üzenetére
Tenyleg kellene mennetek mostmar egy sportmotorral
Nem rug hatba. linearisan adja le. Akkor rug hatba, ha vmi szar rajta. Egy kover gazt nem tudsz veletlen egy ilyen sor4 karakternek huzni, mert pl az en R1 esem kb akkor tudhat kerekre allni egy veletlen gaztol, amikor 1 esben olyan 100 kornyeken mesz vele. Ehhez azert nagyon forszirozni kell, es ordit eleg rendesen, mig egy turaenduro mondjuk 950 es multi akkora gyorsitokepesseggel rendelkezik mar 3000 tol, hogy osszemerhetrtlen egy sportmotorral ennel az alacsony fordulaton. Szoval a sportmotor a sportmotor mivoltatol ennyire veszelyes?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
válasz
bacus #140342 üzenetére
aztán amikor esetleg valami fatális véletlen folytán valami csajt érdekel motor/autó, akkor azonnal nekiáll a sok gyökér fikázni. Elég csak megnézni a totalcaros műhelyprn rózsaszín civices csajokról készült videó alatti hozzászólásokat...どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
tboldi
nagyúr
válasz
bacus #140417 üzenetére
Én ezt BMW-vel ismerem.
Amúgy az én MiTómban egyetlen egy mumus van: az Opel/GM-től származó, könnyen csapágyasodó M32 váltó, de egy ilyen upgrade kittel végérvényesen megszüntethető az összes gondja. Ezen kívül szög egyszerű 1.4 FIRE motor fix geós csigabigával és szívócső befeccsel, MacPherson & csatolt lengőkar, elektronika túlnyomórészt Bosch és Denso, mint bármelyik másik nemzet autóiban…
Micsurin: Nem akarok már többet offolni, majd a nap folyamán küldök privit.
-
LógaGéza
addikt
válasz
bacus #140417 üzenetére
Tanusíthatom, hogy az Alfások mindig köszönnek egymásnak - a BMWsek azok akik találkoztak már reggel a Bárdi előtt, vagy a szervizben
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
bacus #140523 üzenetére
Ez igy van, 10e felett bantod a motort, de a 9e sem olyan egeszseges. Minel alacsonyabb a fordszam, annal kisebb a tehetetlensege az alkatreszekenek, annal jobb. Viszont sok motor gazcsereje ugy van megcsinalva, hogy mondjuk 10e alatt nem optimalis, ezert gyenge.
Szoval ha vmi arra van csinalva, azt arra is kell hasznalni. Kulonben nem jo motort vett akkor az ember. Attol fuggetlenul, hogy elobb beszarik igy. Ha zavarja a fulet az embernek, akkor elektomosat kell venni.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Somatom
veterán
válasz
bacus #140523 üzenetére
Durva számokat írsz. Az enyém 5500 -tól piros. Városi krúzolás 1300-1800 között. 90 -nél olyan 2500 körül forog.
Más. Telótartó. Ma mutattak egy RAM Mount pakkot 38 -ért. Kormánybilincs golyóval, szár, X -izé tartó. Fémbű. Van vkinek jobb/olcsóbb tippje?
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
fattyu
veterán
válasz
bacus #140545 üzenetére
megint általánosítunk
a szabályos tempó sor4en sem üvöltős fordulat.
az 5 sebességes sor4em 5.ben 6000ren 160 óra szerint. eszerint a szabályos tempó valahol 3500 és 5000 között van út félétől függően.
és ennek van a legrövidebb váltója. a másik kettőt (gsxr és ninja ) sajnos nem tudom mennyi a szabályos tempóhoz tartozó fordulatszám.Persze egy lehető leggyorsabban tudjunk le előzéshez nem egyet rugsz vissza hanem kettőt de lehet hogy hármat és ott forog persze.
De ha nem rólam beszélünk akkor ez hány tized százaléka a felhasználásnak?a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
norbert1998
veterán
válasz
bacus #140550 üzenetére
100-nal kerek 4500-at forog a dl650.
Ellenben ez nem a kis vstrom, hanem a közepes. Van már 250-es isMúlt pénteken, amikor 200-nal lebegett a kormány, akkor tartós forma 160-nal mentem a autobahn-on, mert sietni kellett nagyon...
4.5 liter lett a fogyasztása 330 km-reNem szoktam visszaváltani faluban sem 6-bol
Előzéskor sem. Simán ugrik eleget ez -
Geresics
addikt
válasz
bacus #140595 üzenetére
a 790-el eddig kereken 400km-t mentem (tankolástól tankolásig), és 18 litert evett. Ez 4,5 liter/100km úgy, hogy kellemes túratempó mellett volt egy minimális terepezés, és 3x végsebesség-próbálgatás.
Tudom, hogy Ti a V-Strom-ról beszéltek, de ma úgy látszik mások dolgába beleugatós kedvem van!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Steven
addikt
válasz
bacus #140595 üzenetére
Az új 1050xt -t mikor bejárattam volt 4,5 literes fogyasztása azóta meg 7,2 az átlagom.
Gondolom a 4,5 -t azt 100km re írta és hát nem nagyon húzza neki .
Fzs1000 is írták milyen jól fogyaszt 5L sose értettem nálam mindig 7-8l volt egészen addig amíg nem motoroztam egyet egy barátommal ( ő ment előre én csak követtem)Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
norbert1998
veterán
válasz
bacus #140595 üzenetére
Sajnos a 2023-as Strom sem V már. Sőt, az új XLvalamaiV sem V már
tehát a Transalp 800 vagy mi. Pénz beszél, ez van sajnos.
100 km-enkent 4.5 liter
Nem mondom, hogy nem lepődtem meg azért
Lesz még pár utam, ha minden jól megy, még vagy 40-szer kell elmennem a Mexikóban található egyetememre, ami oda–vissza 330 km és jó idő esetén motorral megyek majd.
Pedig ez ennyit eszik. 5-nél többet nem tudtam megetetni vele sosem, ráadásul biztos, hogy most magasabbra tankoltam a szintet, mint egy hete, mikor mentem az útra.
Amikor zuhogó esőben, megpakolva kimentünk a tengerpartra, a 2019-es 650-es 3 dobozzal evett ugyanúgy 4,5-et pályán, mint az enyém 1 dobozzal. -
Xero
nagyúr
válasz
bacus #140601 üzenetére
3 napra volt tiszta ruha es mindig ugy foglaltunk, hogy minden masodik/harmadik helyen lehetett mosni.
Ertem en, hogy nagyon meno eljatszani Ewan McGregort a Hungarian is, es vinni a semmit, de na.
En egy 40L-es taskat vittem es rohadtul felesleges volt. Siman le lehet hozni 20L-el Alpok turat jo szallas szervezessel. Alaoltozobol pedig ezust szalasat hasznalok, szoval en pl nem mostam egesz heten, es vegig ugyan az volt rajtam a motoron, megsem volt soha semmi szaga max oblito illat. Sielesnel mar 15+ eve hasznaltam, kivaloan elvezet mindent es semmi szag.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Vezetékes FEJhallgatók
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Gaming notebook topik
- Politika
- Hobby elektronika
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- 2030-tól jöhet el a Hyper-NA EUV berendezések kora
- Tudományos Pandémia Klub
- További aktív témák...