-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Daywalker
addikt
válasz Djuree #14444 üzenetére
Hát, azért mert valaki bicóval megy valahova, az lehet racionális döntés is...szerintem egy faluban nincs értelme benzint égetni 5 km-re. De ezzel nem azt akarom mondani, hogy ezeknek mind S1000RR áll a garázsban, mert nyilván nem. Nekem a rozsdás szar is jó lenne néha, azt legalább nem félteném otthagyni (dehogynem!) bárhol, nem úgy, mint az UMF-et
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
yodamastah
őstag
válasz Djuree #14522 üzenetére
Jah ilyen 10-20ezres teteleknel ossze lehet ezt hozni. De vegyel egy uj gsxr1000-et 4millioert, es probald eladni 5-ert
En azt tapasztalom hogy ami mar 6szamjegyu osszegbe kerulo hobbi jellegu cucc, arra csak nagyon rossz aron lehet vevot talalni. Muszaki cikkeket adtam el az utobbi idoben, majdnem ujak voltak, fel aron alig mentek el, honapokig hirdettem oket... 10 eve fel aron napok alatt elment volna mind...
[ Szerkesztve ]
-
lujo10
aktív tag
válasz Djuree #14537 üzenetére
Csak a hírt, bakker és csupán néhány kilométerre történt
Egy igazi férfi Internet Explorer-t használ -> Kaland, veszély, kockázat. (Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm Uram, hogy legalább nem hullámzik!") Navigare necesse est, vivere non est necesse. Ja és Széles Utat!!!
-
-
zsoltee10
addikt
válasz Djuree #14725 üzenetére
Én a 24-et csak hobbiból raktam bele, nem jártam motorral dolgozni, nálam fizikailag lehetetlen.
1 évesen vittem 24000-es szervizre.
Ali: Hát a varába a 10000 tavaly 2,5 hónap alatt ugrott bele.
yoda: Szerintem nekem legközelebb akkor lesz intenzív szezonom, ha a gyerekek kirepültek és lesz pénzem a 2000Ft-os benzinre.
-
ALI_G
veterán
válasz Djuree #14758 üzenetére
Van rád is, csak mivel nagyon vékony alkat vagy, lehet a hátsódnál és a hátadnál bő lesz. De fel kell menni a superzone-ba, és végig próbálni. Vannak külön alsó+felső részek, annyi a különbség ezeknél, hogy a cipzár rész általában csak a hátsó részen van. Télen nagyobb akciók is szoktak lenni.
-
runner 125
nagyúr
válasz Djuree #14801 üzenetére
Annak ellenére, h én is ismerem személyesen a vizsgáztatókat, velem leszedették annó, merth fotózni is kell és nehogy bukta legyen.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
stifi
senior tag
válasz Djuree #15193 üzenetére
én pont ezért kértem kölcsön egy goprot, mert nem hittem el hogy az a téglatest bármire jó lehet használat közben.
viszont elmondom, 2 hétig volt nálam és kurvajó. még mindig jobban tetszenek a szivar alakú kamerák (mert sisakra a gopro télleg gáz, fel lehet rakni de a menetszél lehúzza a fejed), de ha motorra kell rakni, akkor szerintem nincs jobb. nagyon bírja a strapát és nagyon jó minőség!Nincs időm kedvesnek lenni!
-
#25954560
törölt tag
válasz Djuree #15406 üzenetére
mostanaban szivesen tornaszom a motoron es nem akartam tanktaskat. illetve a tanktas merete/formaja mas. ha meg hosszu utra megyek, ugyis kell mindketto. inkabb azt mondanam h jol kiegeszitik egymast, viszonylag nagy atfedessel egyszer az egyik praktikusabb, egyszer a masik.
-
Daywalker
addikt
válasz Djuree #15427 üzenetére
Szegény Newton, forog a sírjában szerencsétlen, ti meg még rugdossátok is
vendingo: sportmotor
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Djuree #15470 üzenetére
én meg egy ilyen cégnél dolgoztam, és ismerem ezt a karbon matricát, aminek pont az a lényege, hogy anyagában színezett, nem festve van rá a karbonminta. a felülete olyan, mintha szövetek szögben váltakoznának, de ez egy nagyonvastag öntött fólia. innentől kezdve nem sokat ér a lakkozás, lepotyogni lakktól ugyanúgy lefog. A színe meg a nyomott fóliáknak (ez nem az) lakkal együtt is változik, csak nem 1 év után, hanem lakkozva 2 év után. de ha napra gyakran rakod, akkor hónapokban mérhető az élettartama, akármilyen lakkot rakhatsz rá.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
vendingo
veterán
válasz Djuree #15489 üzenetére
Ártani nem árt.
Főleg, ha túrázok valahol, akkor néha befigyel egy kis light offroad az sv-el
Pl. horvát-montenegrói határnál több km-en keresztül földút öklömnyi kövekkel. Bosznia-montenegrói határnál szintén ez volt, csak az út fele már leomlott a szakadékba
Ha megunom a szokásos útvonalat, akkor néha lecsapok egy részt valami 5-öd rangú traktor ösvényen...
Ezeket kiküszöbölendő szeretnék venni egy afrika twint, mert az SV-el nem leányálom az offroad/por/murva....Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Daywalker
addikt
válasz Djuree #15489 üzenetére
Valóban, attól is függ hol laksz, és nem kell szélsőséges esetekre gondolni.
Ali_G: A k&n meg a többi fos is utángyártott. De nekem ne mondja senki, hogy egy sűrű szövésű, szivacsos anyag több retket enged át, mint a k&n, bmc és társai, aminek a lyukain szinte át lehet látni (fordítsd a nap felé a kettőt és meglátod a különbséget - zongorázni lehet). Az utángyártott cuccok minősége nagyon nagy szórást mutat, maradjunk ennyibe. Azt nem merném kijelenteni, hogy mindegyik szar és képtelen a követelményeket teljesíteni. A hiflot használják szinte mindenhol motorba, ha utángyártott kell, szóval annyira szar nem lehet - de a mindenféle csoda sportszűrőknél biztos jobb.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
vendingo
veterán
válasz Djuree #15507 üzenetére
Az offroad nálam se abból áll, hogy a szántásba tépem neki. Sima száraz földúton/erdei úton szoktam menni.
Én az afrika twinnel vagyok így. Gyerekkori vágyam, hogy legyen egy "dakar"-os gépem, amit nem kell félteni, és mindent kibír.
Másik nem titkolt vágyam a BP-Bamako, de előtte terepen kéne szereznem gyakorlatot, majd társakat kell kerítenem hozzá.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
válasz Djuree #15514 üzenetére
Összeszerveződhetnénk. Én megyek motorral, ti kocsival. Nekem az lenne a lényeg, hogy a cuccaim egy részének kocsis társat kéne találnom. Pótkerekeket/alkatrészeket/benzint, szerszámokat nem nagyon szeretnék hurcolászni a motoron.
Persze ez csak úgy működne, ha nem a magyar módszerrel tennétek meg a távot... azaz otthagyjátok a roncsot, és hazarepültökCsak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
shiNIN
tag
válasz Djuree #15507 üzenetére
Akkor örülhetek, hogy a mieink bírják a földutat? Nekem eléggé normál használatnak tűnik egy kis normális földút, amin persze néha van sár, tócsa, homok, miegymás. Sose izgattuk magunkat miatta, s direkt is mentünk ilyen helyekre, mert poén, a motor pedig azért van. Legalábbis a mieink. Túlzásba nem visszük, mindig sokkal több az aszfalt, de azért egypár km földút szinte minden tankban van, már csak a lakhelyünk miatt is
-
-
vendingo
veterán
válasz Djuree #15628 üzenetére
Soha nem voltam az adalékok híve, inkább leengedem, csak még nem tudom hogyan.
Őszinte leszek, azt se tudom melyik a karbi, és hol keressem
Most csináltam először olajcserét is, eddig mindig vittem ismerőshöz.Apránként szeretnék megtanulni szerelgetni, ezért ha szerelni viszem a motort, akkor csak az instrukciókat kérem és magamtól próbálok tevékenykedni.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Daywalker
addikt
válasz Djuree #15635 üzenetére
Ezzel az a baj, hogy ha nem te vagy a hibás, akkor a másik biztosítója a mérvadó. Ha ő a Köbe-nél van, akkor megszívtad.
Tehát te hiába fizetsz többet a saját autódra, csak a másik félnek kedvezel vele."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Integra
titán
válasz Djuree #15915 üzenetére
nem, nem így van. aki ilyen mba papírral rendelkezik, ott komoly tudás van mögötte a legtöbb esetben. ezt a nagy vállalatok pontosan tudják, és legkésőbb az első napon bizonyítanod is kell. nem osztogatják ingyen, ez nem a magyar felsőoktatás. nagyon nagy pénz van benne, komoly karrierrel. ilyet csak azok csinálnak akik valóban komolyan is gondolják, mert piszkosul nehéz és sok az anyag. nem véletlenül van az, hogy leginkább már sok éve dolgozó, tapasztalattal rendelkező emberek mennek ezekre a képzésekre. kell egy bizonyos fokú érettség ahhoz, hogy sikeresen megcsinálja az ember.
én azt látom, hogy mindenki, aki ilyen jogsival rendelkezik, komoly állást tölt be nagyon jó pénzért, messze, messze az átlag felett. és stabil....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Djuree #15917 üzenetére
nézd, az alapvető felsőoktatási képzéshez az mba-nek nem sok köze van. én is kitörölhetem a szie-s papírommal a valagam, nem abból élek, hanem a tapasztalatomból, abból, hogy másoknak problémát oldok meg és bűzlök az élet tapasztalattól. és már ebből is nagyon jól meglehet élni. persze kell a megfelelő mentalitás és hozzáállás is. de egy mba papírnak azért nagyon van értelme, aki teheti, csinálja meg, mert újabb kapuk nyílnak meg. ha már ilyen papírt csinálsz, akkor poziban sem az alja melót csinálod, ez már menedszment szint sokszor. és igen, mo-n is megfizetik. simán hétszámjegyű a fizud ilyenkor. nem azt mondom, hogy nélküle nem lehet megcsinálni, elérni, mert ellehet. de külföldön meg eleve ez sokszor a belépőkártya, mert nemzetközi papír. a fizu arányok meg természetesen azonosak mba esetén is.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen