- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- DIGI kábel TV
- Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Proxmox VE
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- VPN topic
- WordPress tartalom kezelő rendszer (CMS)
- Milyen routert?
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Lomha 8V #71451 üzenetére
Baszki hát ott van fújva de kettőt fordul és ilyen.
Van pálcika, egy 2 cm-es és oda fújom ahova kell, de mellé is megy, sőt papír is kell mögé mert rámegy a gumira.
Mosquito34 #71453 ! Én igen.
yodamastah! Teh meg... áhh gyógyulj meg.
runner 125! Valvoline whyte csoda. A castrol nem nyert, szintén a 200km-es limit miatt. A motult drágállom. Amit láttok az dupla kenés 50km különbséggel, de tök mind1, ugyan ilyen mindig. Elég megtolni egy kicsit és csak a szélén látni a fehéret. Sőt gyakran azon kapom magam, hogy nem 1x kenem le, mert ugye korábban is fehér a széle és nem látszik mikortól kezdtem el kenni.
[ Szerkesztve ]
-
demars
addikt
válasz
Lomha 8V #72506 üzenetére
@mindkilla
Igen, ugyan ilyet rendeltem. Motoros boltban néztem, 15 k körül volt, ha jól emlékszek. Na azt sokallottam. Én nem tartom vészesen drágának, ha valóban nem szakad szét egy szezon alatt simán megéri az árát.Most értem haza Sitkéről. Hatalmas buli volt (van). Reggel indulunk Hringre, kamion versenyt nézni emiatt nem maradtunk tovább. Már hideg a nyári cucc ilyenkor. Kellett egy termo pulcsi, hogy ne fagyjanak le a vállaim és mellkasom.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
-
imibogyo
veterán
válasz
Lomha 8V #72781 üzenetére
Vagy épp neki. Bár az is igaz, hogy ez egy könnyű motor... De mielőtt félreértitek továbbra sem vitatkozom. Lövésem sincs mi sül ki pályán a széles kormányból, de azért látok jópár ilyen kormányos gépet pályán jól szerepelni, szóval annyira nem aggódom. Ha meg a vége egy SM gép lesz akkor meg pláne nem.
(#72784) Lomha 8V:
[ Szerkesztve ]
-
-
KisTé
tag
válasz
Lomha 8V #73503 üzenetére
Köszi, jó lenne ha csak az akku halna meg! Teljesen igazad van legközelebb figyelek, hogy így ne induljak el bár az indexek meghülyülése az csak kb. félúton jött ki aztán úgy képzeld el végig félig beragadt indexxel jöttem mind a műszerfalon mind hátul.
Itteni robogós fórumba írtam már semmi válasz nem jött, más Jog-os fórumot meg semmit nem igazán találtam, a legjobb emberek meg a motorosok ezt már tapasztaltam Ők mindig segítenek általában!Azt se tudom hova forduljak mert pesten nem tudom melyik egy normális korrekt robogószervíz nem ilyen átcseszős kókány..... -
ath
senior tag
válasz
Lomha 8V #73542 üzenetére
Hogy? Eloleget kernek? Raadasul vezetekes szam van megadva. Tenyleg nem tudom elkepzelni ezzel mit/hogy akarhatnak
Symbi, ez nagyon biztositasi csalasnak tunik.. kommentekben is ezt irjak. Stoptablanal nem all meg, hanem atgurul, az elsobbsegadasnal meg megall, amikor siman kiferne. Gyanus
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Lomha 8V #73772 üzenetére
Ha lenne pénzem, én ilyet vennék: [link]
Ez nem "túra", nem "speed", nem "enduro", nem "supermoto", nem "csopper" hanem egyszerűen motorkerékpár.
(#73773) yodamastah: jóvanna, befejeztem a rögeszmefuttatást.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Lomha 8V #73863 üzenetére
Az Aldi-s (a feszültségmérős) is most lesz akciós vasárnaptól, 5500-ért.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Geresics
addikt
válasz
Lomha 8V #73984 üzenetére
Letűnt korok emlékeit elevenítettünk fel bennük biztos!
(#73986) Chrys_
Megszokásból, mert régebben valahol írta pár ember, hogy nem tudták a linket használni (talán Linux miatt?), és ugyanmár írjam be a linket is... Azóta ígymaradtam!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Imy
veterán
válasz
Lomha 8V #74162 üzenetére
Esetleg tudsz linket, hogy hol található?
Mivel nincs normális áron FZ6S ABS, ezért el kezdtem nézegetni az FZ6N-eket. Igaz így nincs ABS, de jobban tetszik. Habár ABS jó lenne a motorba... CBF600-ból sok van eladó, ami ABS-es, de azok éppen nem tetszenek. [link]
A felső határ árban 1.2M körül lenne. -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Lomha 8V #75559 üzenetére
A GS500 gyári tükrei is teljesen elhomályosultak 5000-6000 fordulat között (6.-ban óra sz. 100-120km/h, tehát pont a legkellemesebb utazója a gépnek), ezen én 2 db használt Honda Hornet tükörrel segítettem (6000 volt a pár), na azok rezzenéstelenül állnak.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Lomha 8V #75588 üzenetére
Olyanom már van - az tökéletes az év 3/4-ében, elvezeti az izzadságot. Most viszont kimondottan thermo-aláöltözőt kerestem volna, szezonvégi, hűvösebb időben való guruláshoz (nagyon fázós vagyok egyébként, a vesém is nagyon könnyen meghűl), azt hittem, hogy a sí-aláöltöző az ilyen (életemben nem síeltem még
). Hát nem nagyon. Vagy legalábbis a mostani Lidl-es anyaga túl vékonyka, olyan "nyári-pizsama" szerű. Jó lesz ez egyéb célra, de szerintem motorra nagyon kevés...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Lomha 8V #75588 üzenetére
Na szóval a problémám a következő: az ősrégi, használtan vett, a nálam eltöltött 3 év alatt ronggyá foszlott Kushitani cordura göncömet (amit egyébként szerettem, csak nyáron volt elviselhetetlenül meleg) a múlt télen le szerettem volna váltani valami megfizethető árú "négy évszakos" holmira, és a Shox 3 Layer-ről egész jó tesztet olvastam. Mivel több pénzem nem volt, így belevágtam. Szóval egy év tapasztalata után nem igazán vált be: jó áron adják, jól is néz ki, de nem jó benne lenni hűvösebb időben.
Erről a göncről tudni kell, hogy alapvetően egy tök szellős, nyitott hálós (nem zárható) nyári kabát / nadrág, aminek a belsejébe bele lehet cipzárazni egy vízhatlan, szélállónak nevezett membránt (bélést), valamint még ebbe bele télre egy steppelt termobélést. Őszi / tavaszi időben (tehát ha benne a szélálló bélés) nagyon rossz: ha megállok benne akkor rögtön beleizzadok, ha meg elindulok (így izzadtan) akkor 5 perc alatt a sz*r is belém fagy. Télen ugyanez, csak izzadás nélkül.
Ezen nem segít a technikai aláöltöző sem. Ez csak nyáron kényelmes, aláöltözővel használva, bélések nélkül.
Szóval ez alá kerestem volna valami olyat, ami télen melegít rendesen.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Lomha 8V #75615 üzenetére
Ilyen időben "úgy általában" már nem motorozom, de ha télen egy-egy szép napos időben 10 fok fölé megy a hőmérő, akkor szoktam gurulni egy 80-100 km-t. Csak a lelki egészségem megőrzése végett. (Mivel beteg voltam, már sajnos pont 5 hete hogy utoljára motoroztam. Már rohadtul hiányzik, de ezzel a hiányos, hitvány gönccel meg sem merném próbálni).
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
imibogyo
veterán
válasz
Lomha 8V #75866 üzenetére
Hidraulika olajat javasoltak. Az jó nem? Azt olvastam, hogy vészhelyzet esetén ha be is jut a blokkba az olaj, akkor is a füstölésen kívül nagy kárt nem okoz (persze ezt el akarnám kerülni, ha egy mód van rá).
Meg készültem biztonsági megoldásokkal is.
Egyrészt kivezetésenként 5 méter csövet hagytam rá hosszban, tehát valószínűleg lenne időm "lekapni" a csöveket a blokkról, ha elindulna a blokk felé az olaj.Másik alternatíva, hogy a kivezetésekre rakok egy-egy a csövekhez képest átmérőben jóval nagyobb "tartályt", amiben nagyon lelassulna a folyadék, tehát megint csak lenne időm "lelőni" a rendszert.
De a végső megoldás valószínűleg inkább az lesz, hogy a blokk előtt lesz majd négy kis csap (csak nekem az 5 méteres csövek végén és nem a manométereknél), így ha elindul a folyadék, akkor egy pillanat alatt elzárhatom mind a négy csövet, mire odaérne a folyadék a blokkhoz.
-
demars
addikt
válasz
Lomha 8V #75862 üzenetére
Szia. Trophy hoz alkatrész ügyben tudnál segíteni? Még nem állt neki ismerős, de szívesen fogad segítséget.
Idő van, szóval nem kapkodjuk el. A cél, hogy patika gyári legyen amennyire csak lehet.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Lomha 8V #75943 üzenetére
Termeszetesen sarkitottam, ennek ellenere manapsag szerintem nehez ugy.
Tokeletes projektmotor.Etz bol indulok ki, amibol volt nekem sok, es bar egyaltalan nem rendeltetes szeruen hasznaltam, a masok altal feleslegesnek itelt precizsegem ellenere kifogott rajtam.
Megvettem a celszerszamokat hozza.
Felujitani egyaltalan nem szenvedes. Megveszed az alkatreszeket, es beszereled. Egy nagy lego. Aztan elinditod. Az elso koverebb indulasnal leporog a kuplung. Leszeded nezed, veszel masikat. Az az elso koverebb indulasnal megallja a helyet, vallonveregeted magad, hogy az indidai helyett az utolso kanuni harangot megvetted pult alol, legalabbis a boltos ezt mondta. Aztan fel ora mulva rugnal a motorra es a kuplung a fotengely allto helyeben jott le. Akkor szetszeded, szelepcsiszolo pasztaval fel oraig forgatod a fotengely kupjan, es te magad becsiszolod. Persze ezt elmeseled az mz-s kollegaknak, es kiderul, hogy te vagy a hulye, mert nem azt a harangot kell venni, ezt mindenki tudja - rajtad kivul - Kozben ranezel a hengerre is. Asszimetrikusan kopik a dugattyu, mar 500 km utan tisztan latszik, valami itt keresztben van.
Van harom lehetoseg. A fotengely all keresztben, a hajtorud, vagy a henger van felrefurva. Mivel celszerszammal csinaltal mindent ugyan a hajtorud miert lenne elhajtogatva? Nemreg hoztad el a "gepmuhelybol" csak te lehetsz a hulye, ha ezt nem tudod osszerakni.
Ut szelen egy csavarhuzoval meg lehet csinalni, mit szenvedsz rajta?
Aztan nem sokkal hogy megoldottad vegre a kuplung anomaliat, a hajtorud hezagoloalatetjet a gyertyan talalod.
Egyebkent minden rendben van, a motor jar.
Akkor szet megint. Ha mar ott vagyunk legyen uj dugattyu. Kimered a henger sikjat, a blokkontveny sikjat, jo. Fotengely nem lehet szar, allitolag ki volt merve.
Menjen bele a "dragabbik" lengyel dugattyu.
A kocsiban hazafele a csomagtartoban eszreveszed, h torott a szoknya. Vissza a beszerzesi forrashoz. Csere. Beepites.
Ugyanott eltorik megint, csak mar beepitve. Ujabb beszerzese, ugyanott eltorik megint. Kokillaszam egyezik. Vajon valami keresztben van, vagy az osszes ugyanilyen ontoformas dugattyu szar?
Aztan elmeseled az mz-s kollegaknak, majd felvilagositanak, hogy nem a motor a szar, hanem te vagy hulye, hat az indiait kellett volna venni, de ezt mindenki tudja - rajtad kivul -
Es ez meg csak az elindulas.
Az elso derekas fektavon a szimeringet kilovi a villa. Lebiztositod.
A brembo utanzat nyeregben a ket dugattyu soha nem tud egyutt mozogni, olyan, mintha nem tudtak volna ugyanakkorara furni mindket oldalat.
Felujitoszett hozza csapnivalo.
Normalis villat nem kapsz hozza.
A blokkban barmi kepes elszabadulni.
Ennyi csavart egy airbusban nem biztositanak, mint amikor en szereltem. Erre a fotengelyszimering biztositogyuruje jott le, es ette meg a primerfogaskerek. Azota azt is "kinyomtam sziloval".
Egyebkent a blokkontveny kb 2 szezont birt, utana elrepedt, illetve a szakszeru szereles ellenere a hatalmas lendtomeg szetverte a fotengelycsapagyfeszkeket.
Meg meselhetnek.Egyebken nem savazasbak irom, bar olasz motor tulajakent azt mondom, ennyit egy mz-s nek birnia kell
Mondom, ha jol meg van csinalva -mint minden - ez is tud mukodni. Csak rsngeteg turelem kell hozza, es az en velemenyem szerint nem olcso motor. Max megvenni.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Francia91
veterán
válasz
Lomha 8V #75943 üzenetére
Nem mondanám, hogy ekkora szenvedés, de nem is egyszerű feladat. Szinte már semmit nem találsz hozzá, az utángyártott cuccoktól meg óvakodni kell, mert sokszor rosszabbak, mint egy kopott gyári
(#75947) persuader
Én ezt megoldottam annyival, hogy inkább felvittem Bambihoz a blokkot. Dugót, hengert cserélek, de ha komolyabban bele kell nyúlni, akkor olyan emberre bízom, akit ismerek, és akiről tudom, hogy nem most nyúl a második MZ-hez.
Márpedig nekem tavaly télen teljes blokkgenerálom volt, mert valami anyaghiba miatt elszállt az alsó tűgörgőm (még bontatlan gyári blokk volt), az vitte magával az alsó csapszeget, hajtókart és a dugót, ami pedig szépen meghúzta a hengert is... Így aztán úgy voltam vele, ha lúd, legyen kövér, felviszem Bambinak, ha valaki jól megcsinálja, az Ő. Csapágyak, szimmerigek, hajtókar (meg ami ezekhez jár) cserélve, fúrás, dugó, kis kuplungfinomítás, meg ami még kellett, és azóta semmi bajom nincs vele. előtte sem volt a bontatlan gyári blokkal bajom, szépen és jól ment. Utassal a tartós 110-es utazótempót lazán vitte (GPS szerint), ha csak án hajtottam, a fogyasztása is nagyon baba volt, 4,7-5,3 liter/100 km között itta a keveréket[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- 220V -os E27 9W LED égő, Bluetooth -os telefonos vezérléssel ( Tuya, SmartLife stb) vadonatúj
- Nespresso kapszula átalakító adapter Nescafé Dolce Gusto kávéfőzőhöz
- WIFI Smart lámpa kapcsoló, villanykapcsoló, érintős
- Újratölthető acél kávé kapszula, Nescafé Dolce Gusto, 5. generációs
- hansgrohe Croma Select E 110 Multi