-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #93347 üzenetére
Igazából a hiba benned van! Francért kell tudnod ennyire motorozni?
Egy átlagos user (aki még csak nem is annyira balfék motoron, mint én) szemszögéből nézve ezek a motorok tényleg durvák! Mondom ezt úgy, hogy még nem ültem egyen sem! Ellenben ismerem a saját 50LE motorom, és ebből kiindulva egy 200LE motor igenis tiszteletet igényel, és ha nem figyelsz, akkor le kell, hogy dobjon!
Persze a gyártók mérnökei keményen dolgoznak azon, hogy ne ölje meg minden boyracer magát az első 20km alatt 3x. Csoda? Nem. Inkább áldás! Én sem örülnék, ha a fiam így nyírná ki magát...Visszatérve rád: Te vagy a kisebbség, az a bizonyos 1% (sokan hiszik maguk ebbe az 1%-ba, de akik csak hiszik, rá is b@sznak előbb-utóbb). Szóval szerintem rendben van ez így, és Neked kell tudnod, hogy nem Neked írták ezeket a cikkeket, és ha azt az élményt keresed, amit pl. nekem adna egy "bármikor ledob, ha hibát vétesz" motor, akkor bizony Neked sajnos más kategóriában kell keresgélned!
Tehát rajtad kívül mindenki hülye, csak Te vagy helikopter!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #93347 üzenetére
Hogyne, a power szerepe hogy egyenletesebb a motor az egész tartományban, alul is van nyomaték, azokban amelyek power nélküliek alul semmi erő azt egyszer csak hirtelen jön meg minden.
Havernak volt két régi KTM, egy GS250 és egy MX250, ezek power nélküliek voltak.
Összemértük mi a különbség egy 4T 250 és egy 2T 250 között úgy hogy legmagasabb fokozatban lassú tempóról indultunk, a 4T szépen lépegetett el, ahogy nőtt a sebesség egyszer hirtelen kilőtt a 2T és elviharzott mellettem.
Ezek a motorok tényleg olyanok voltak hogy egy viszonylag szűk tartományban voltak igazán életképesek, tényleg oda kellett figyelni mert alul semmi, aztán hirtelen minden.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #93350 üzenetére
Nem úgy volt, hogy Svájcban találkozunk? Én Zürichből fogok csillagtúrázni valamikor, csak még nem tudom mikor!
De ha jössz haza, a Te kedvedért felmegyek Euroringre!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
-Mosquito-
őstag
válasz Topiccsendőr #93350 üzenetére
Nem lenne egyszerűbb,olcsóbb vinni egy lapátot és azzal jól hátba qrni,hogy nah' kb ilyen érzés? És még jót is röhögnénk.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #93353 üzenetére
Nem kell bemenni Zürichbe, én sem ott fogok motorozni, gondolhatod!
Fékteszt Pécsett bármikor, és a hazai pályákat is megoldom egy alkalomra!(#93354) Mosquito34
...csinálok abból is vidijót![ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #93351 üzenetére
Pontosan így van, aki mind a kettőt egymás után kipróbálja rájön mennyivel kezelhetőbb egy poweres motor, pl: hegymenetnek alsó fordulaton való haladás.
Míg a poweressel finoman, lazán, nyomatékból tudsz haladni addig a power nélkülivel nagyon kínlódos lenne mert nincs erő, fulladozik vagy fordulaton kell tartani de ott meg hirtelen állattá válhat.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #93350 üzenetére
Hjaj hogy én hogy kivagyok az itthoni motoros újságírástól meg az önjelölt tesztelőktől... Kb így hirtelen a totalbike-ot tudnám mondani, ott van pár srác aki tud is motorozni és a lényegről írnak, ráadásul jól. Többnyire.
De amikor az inkább le se írom melyik oldalakon a textilruhás felhajtottállú sisakos dobozokatmindenhovámagávalcipelős emberek értekeznek powernakedekről meg sportmotorokról, az a kevés hajam is égnek áll, mert: 90%-ban ugyanazokat a közhelyeket ropogtatják gázreakcióról, nyomatékról, alsó tartományról. Ja meg a módválasztókat nagyon szeretik, leírják hogy milyen jó hogy van eső mód, mert akkor esőben is bátran húzhatod
Aztán ejtenek 1 szót a fékekről, kb annyit hogy vannak. Azt már hogy milyenek azok a fékek csak kevés ilyen írásban említik meg, és mégkevesebb az ahol tényleg ki is próbálták és fékeztek vele legalább egyszer egy kurvanagyot.
Futómű ugyanez, ha már kimennek vele a városból az is csoda, de egy valamire való szerpentinre, neadjisten pályára sem viszik ki. Esetleg döntenek vele 10 fokot, majd leírják hogy húúdekezes motor, ezzel aztán lehet kanyarodni.
A verdikt meg az hogy milyen jó a motor, mindenki vegyen ilyet. Scramblertől Thruxtonon át a Firebladeig mindegyikre ezt mondják. Mondjuk így hirtelen visszaemlékezve olyat se nagyon olvastam még, hogy kritizáltak volna egy motort valaha, mert akkor a forgalmazó sem fogja legközelebb odaadniEzért is szerettem a Dodorék műsorát amikor még volt, mert ők kerek perec kimondták hogy az ezres gixxernek gyengék a fékei, meg hogy a nem emlékszem már melyik motorral 220-szal nem olyan stabil lapon fordulni mint a másikkal.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #93358 üzenetére
Nekem ez a Zomborácz Iván böki a csőröm nagyon...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #93358 üzenetére
"anyira nem adok a szavara, hogy ketszaznal mi stabil, meg mi nem"
Szerintem meg ez attól függ, hogy pályára vagy utcára nézed nézed. Az utcai versenyzők meg a superbike menők között se nagyon van átjárás, ahogy a rallysok meg a pályaautósok között is elég ritka.De visszatérve a témára, és függetlenül attól hogy ki írja: egy sportmotort vagy egy sportos nakedet igenis vigyenek ki pályára meg szerpentinre, forduljanak vele térden mindenhol, nyelezzék a gázt, fékezzenek fejreállósakat, stb és akkor hiteles lesz a teszt is, mert az a rendeltetésszerű használata a motornak.
(#93359) geresics, ok, de miért? Isten ments hogy védjem, szerintem sokszor összecsapja az írásokat, kihagy lényeges részleteket, de még mindig inkább azok közé tartozik aki megcibálja a motorokat és keresi a határokat. Emiatt még mindig hitelesebb mint akik az alsó fordulattartomány nyomatékgörbéjén lovagolnak oldalakon át.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #93362 üzenetére
1esbe kakucson is izgalmas bármit lenyelezni
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #93347 üzenetére
"Most is meglepodtem, hogy az sv mennyire tuzes tud lenni "
Egy hosszúváltós, pörgős sport sor4 600-hoz képest határozottan. Mondjuk 0 és 100 között. Utána meg fogy el, durván, utóbbi meg nem annyira. Más karakter. -
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #93362 üzenetére
Várj, most kiről beszélsz, mert elvesztettem a fonalat
A Kakucsot mondjuk én alapból nem értem. Tanulni jó, de amúgy eléggé egyhangú, nem túl változatos pálya.
Ok persze értem én, pályákból nincs túlkínálat itthon, ez meg közel van Bp-hez és olcsó is, de hát nahttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #93370 üzenetére
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Pocee
senior tag
válasz Topiccsendőr #93397 üzenetére
értem,de ha vétel után szeded szét akkor az már a tiéd,vagy visszavinnéd,hogy tök szar a belseje add vissza a pénzt?nem is tudom üzemóránál van e ilyen jellegű garancia,persze csak gondolkodok.
azért nem baj ha van jó szerelő,mert van az első "komoly" motoros vásárló aki már attól olajat pisál,hogy a kiskapun befordulva meglátja élete első lehetséges motorját amit kinézett a képesmotoron,na ez nem az esetleges hibát jelző blokkhangokra fog koncentrálni vagy a letört hűtőtartó fülekre...hanem hogy mikor próbálhatja ki,aztán az ismeretlen erő miatt be is fosik és már virítja is a pénzt.
Megtörtént,komámra majdnem rásóztak egy ktm sx250-t kb 95ös évjáratú és ráfaragva(deszószerint) 2001es idomszett,furcsa EXC motorburkolatokkal,a motor szétverve,sztem még két nyomba is ment,de annyira erős volt és krossz a DR600 után,hogy alig bírtuk lebeszélni a srácot.[ Szerkesztve ]
Mr.Brightside
-
Horvi
őstag
válasz Topiccsendőr #93397 üzenetére
Meg aztán szétszedni mindenki szét tudja
Hello darkness, my old friend...
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #93400 üzenetére
Szerencsére nekem az EXC-n nem tört, szakadt semmi, füstölni kezdett mert a főtengelycsapács szimering megadta magát.
De ha már egyszer megbontottuk akkor kicseréltünk mindent amit csak lehetett.runner 125 Ez egy régebbi 620, a blokk szinte változatlan, megfelelő kezekben ez a motor ilyen felhasználásra is alkalmas, VB-t is nyertek 98-ban ezzel a blokkal.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Pocee
senior tag
válasz Topiccsendőr #93400 üzenetére
az a tapasztalat hogy Mo-n a nagy többségnek akkora arca van,aki elad,hogy iszonyat,felszalad megnézi mi a piaci ár és abból nem enged hiába mondod,hogy itthibaotthiba,"figyelj,5en jönnek utánad megnézni,majd ők megveszik mert értenek hozzá,és tudják,hogy jó vétel"
(Üzemórás tapasztalat,nem közúti)Mr.Brightside
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #93409 üzenetére
Igen 2T volt!
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #93411 üzenetére
Nem mai felvételek.
Tud azért valamit a srác, olyan szakadékokon lejönni, menet közben könnyen veszi fel kerékre a 620-at.
Érti a gépet, jó lenne ilyen bátornak lenni.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #93419 üzenetére
Pedig nagyon adja!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #93418 üzenetére
Gyűlölöm. Egy sz@r.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #93426 üzenetére
Ilyen helyesírású eladótól?!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #93426 üzenetére
Komoly terepen sokkal könnyebb vele motorozni, de az XR650R sokkal tovább bírja neki, a 2T EXC-t 6 alkalommal újítja fel mire az XR-t 1 alkalommal.
Ez nagyon nem mindegy te is tudod annak aki hobbi szinten akar csak motorozni.
Azért az XR súlya sem annyira vészes, ilyen DR650 és hasonló társaihoz képest meg főleg nem.
Persze más mint egy 100 kilós géppel lavírozni szop@tos helyeken.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #93426 üzenetére
Valamelyik irányba már biztosan kompromisszumot kell kötni.
Számomra is szimpatikusabb a 100kg körüli enduro terepezni, mint egy 650-es, ellenben utóbbi tuti tartósabb és valszeg az üzemóra - elfogyaszott liter arány sem azonos.
Nyilván hülye dolog fogyasztást nézni ebben a kategóriában, de egy ilyen 300-as 2T gondolom szó szerint az ember gatyáját is megeszi.
Igen igen, fillérbszó magyar vagyok. 2 ft-ból akarok örök életű, 2ft-ból fenntartható, 100kg-s endurot.Gaboman
Köszi! Ezt néztem a minap én is. Korrekt állapotúnak tűnik, csak tényleg tartok tőle h túl esetlen lesz ez terepre, illetve ehhez is egy enduro szett legalább 200k pluszba.. 96 kg vagyok és 187 magas, valahogy biztos elterelgetném, el nem vesznék rajta, de ettől függetlenül számomra így fotók alapján már az egész mérete (ülésmagasság pl.) azt sugallja h ez inkább SM-ként király, műútra.
Aztán a fene tudja, tényleg nincs tapasztalatom benne, cserébe viszont egyértelmű h tartósabb.Ezzel szemezek már egy ideje.
X verzió, akksival, önindítóval, 5-6 LE-vel gyengébb blokkal, műszakival.
Elég régóta árulja a srác, néha eltűnik, néha visszakerül.. Kétségkívül, fotók alapján gyönyörű állapotú.
Deklivédővel, szétrúgási nyomoktól / kopásoktól, nyúzásoktól mentes. Viszont szerintem irracionálisan drága. 11 éves enduro majdnem 1,5 gurgiárt kurva sok. Ennyiért már kap az ember pár évvel fiatalabb VFR800-at is. Hülye hasonlat tudom, de arányaiban drágálom, főleg úgy, h valszeg még bontatlan a blokk is. Így hiába ad dugót, gyűrűt hozzá, azért az anyagi kockázatot ezzel nem csökkenti nullára...[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #93436 üzenetére
Eleve olyat kell venni amit nem sajnálsz, terepen olyan nincs hogy nem esel, aki azt mondja nem terepezett igazán.
A DRZ-nek köztudott hogy elég szar a futóműve, azért cikázott az jobbra balra nem csak a tömege végett.
Lehet nehezebb ha jó futómű van alatta, egy EXC525 is jóval nehezebb mint egy 106 kilós 2T de mégis mindenen úgy hasítasz át vele mint kés a vajon.
Azért mert állati jó futóműve, merev váza van, üzemórásból biztos hogy azt venném, a CFR450-nél a szelepek elég hamar megadják magukat, ismerősi körben többen is ezzel szívtak.
Pl: A KLX650R-re azt mondják nagyon jó futóműve van, a súlypontja is eltalált így könnyű az eleje ami jó ha hirtelen kell elemelni az első kereket.
A súlyát meg nem mondanád, igaz ezt fórumtárstól tudom csak, neki is volt XR600R is de ez teljesen más kategória minden téren állítása szerint, pedig tömegre ugyan az.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #93445 üzenetére
Meg hát a súlyelosztás sem mindegy, van sok gép ami orrnehéz, a DRZ ezek szerint az volt, nem tudom melyikkel mentél a simával vagy az E verzióval.
Ez olyan mint az SC 620 az is 119 csak szárazon, csupán 5 kg-al több mint az EXC 525, a súlyelosztása is 50:50 százalék így egyáltalán nem nehezedik előre a súly.
Egyik külföldi tag 660-re felfúrta a blokkot, nálam az lenne az igazi élményfaktor, súlya megmaradt.
Szuper gép lehet, szívesen kipróbálnám.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #93431 üzenetére
Ebbe tényleg nem mennék bele, mert te azt tapasztalatad, én meg az ellenkezőjét. A 180-as 2T robogóm is megeszik 5,5 - 6 litert ha húzom neki a maga 21 lóerejével és ez nincs agyonreszevel, elkarburálva, teljesen gyári. Akkor egy ilyen 300-as versenyenduro?
Noh meg enduro területen abszolút kezdő vagyok, több helyen találkoztam vele, h a 2T endurok kezelése sokkal komolyabb tudást és rutint igényel. Nem mint ha a egy 450-es ne lódulna meg, de talán jobban kezelhető.Úgyis tudjátok, h szeretem ha szép állapotú a motor. Legyen az enduro vagy utcai.
Nyilván fogok vele én is esni, de számomra pl egy olyan enduro, ami le van vázvédőzve, deklivédőzve már szimpatikusabb. Hiába ő is esni kelni használta, nálam ez egy plusz pont az igényességre és valószínű az esélye is nagyobb, h mindig korrekt, időben elvégzett szervizelést kapott.Gaboman
Íjj, egy cimborám most volt itt nálam, neki YZF250-ese van, pont ma mondta a CRF-eknél ezt a szelepproblémát. Tényleg ennyire jellemző pl a 2007-esekre is? Azt mondta annó olvasott olyat is h titán szelepek több esetben is beleszakadtak és szétverte az egész blokkot.
EXC525-ből nem látok értelmes példányt hirdetni..
Apropó, kb. mikor volt váltás karbiról injektorra? Utóbbi nem sokkal kényesebb?Viszont a haverom, míg én a 800-as eladását intéztem, talált egy ma felrakott,
ígéretesnek tűnő WR450F-et magának. A holnapi nap délután progjamát már le is szervezte nekem. Megyünk meglesni, aztán ha jó elhozzuk neki.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #93452 üzenetére
Jahm, a karbi köpködéssel valóban sokáig szívtam, beszéltük priviben is annó. Viszont fene tudja h összefüggésben lehet, de nyáron vettem bele egy új akksit. Mikor sokat állt, és ritkán használtam nem volt benne akku. Lehet h az automata szívató kiiktatása miatt köpködött vissza? Mert azóta nem csinálja, és a szűrő házon sem látom a nyomát, noh meg előtte ott maradt a garázsban az olajtócsa, szerencsére azóta semmi.
Mást meg nem piszkáltam rajta.Értelek persze, sőt, alá is írom h nagyon a racionális oldalról próbálom ezt (is) megközelíteni. Nyilván próbálom azt az utat megtalálni, ami kellő élvezet mellett a legcsekélyebb plusz anyagi ráfordítást igényeli. De kezdem belátni h ebben a kategóriában felejtős lesz..
Az X-es CRF tudomásom szerint tartósabb, gyengébb is kb 5-6 LE-vel, mint az R."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #93485 üzenetére
Rendszámosnál oké, de smkp-nál miért?
Annál egy adás-vételi és egy biztosítás jelenti az "okiratokat". Noh meg mi van, ha én a saját a telkemet bejárni használom a jövőben?
Szerintem amíg nem fogja használni közúton, addig nem kell kötelező jelleggel kötnie rá biztosítást. Persze más kérdés h gyakorlati előnye kb. nulla. Max. annyit ér el vele, h addig nem kell kiadni azt a kemény 3000ft-ot az éves biztosításra.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Grillo
senior tag
válasz Topiccsendőr #93493 üzenetére
Smkp-ra 0 Ft a fedezetlenségi díj. Hivatkozás
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #93496 üzenetére
Velem is kifizettették anno...
A mostani robogósok úgy tűnik szerencsésebbek. -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #93531 üzenetére
Csak a lógú csöcsű
Guzzi-tboxert szoktuk szarozni....Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-Mosquito-
őstag
válasz Topiccsendőr #93531 üzenetére
Dehogy szarozom le a hathengerest, jó moci az csak ne legyen baja.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Topiccsendőr #93538 üzenetére
a boxer nagyon jo filing
+1
Marhára vigyorogtam a nyomatéktól, amikor tesztvezettem.[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz Topiccsendőr #93538 üzenetére
Ismerem talán Magyarországon a két legjobb Bmw szerelőjét, alkatrészesről ne is beszéljünk ő a szomszédom. Amikor a 4éves Rt ~25ekm-nél elkopott a vezérműtengely (3M kapott volna új blokkot) vagy a vadi új gép is elő tudja adni 2ekm után arra mit lehet mondani? Olyan mintha időközönként a Bmw minőség ellenőrzés kikapcsolna/nem létezne. Ezt nem én mondom hanem a Bmw-s szakik.Mielőtt nekem esnél vagy bárki, hogy ez fika vagy undor a márka felé,Nem! Csak ezek a gyermeteg hibák és az áraik miatt szokott jojózni a szemem. Pl ezt nagyon szívesen elfogadnám mint egy újabb típust. [link]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz Topiccsendőr #93550 üzenetére
Azt tudom neked javasolni, hogy a három betűs márkától beszélj egy korrekt/őszinte szerelővel alkatrészessel. Na, utánna folyt köv. Én semmiről nem foglak/akarlak meggyőzni téged. Pont.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #93550 üzenetére
Hát azért itt vannak objektív érvek, abszolút jó a hozzáállás.
Es ha szar? Gariban meg lesz oldva. Gari utolso perceiben meg szabadulbak tole.
Ez is helytálló. Én is így csinálnám.
Amíg gari van rá, addig az se zavar ha 3 misi egy blokk bele.
Meg fogják oldani.Meg vannak emberek, akik nem kapnak infarktust 3 misitől.
Teljesen egyetértek az olcsón vs drágán fenntartható gondolatmenettel.
Az árak meg tudjuk jól, hogy szubjektívek.
Én novemberben annyit költöttem szervizre, amiért akár motort is lehet venni.
Magyar átlagfizuból biztos szívbajt kapnék én is. De abból a pénzből amúgy se telne BMW-re; de nem magyar fizuból se tellik BMW-re szóval nekem teljesen irreleváns mennyiből lehet fenntartani.
Viszont bármikor rátenném a valagam egy BMW-re.[ Szerkesztve ]
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #93576 üzenetére
A félreértések elkerülése végett én ezt általánosságban mondom, nem egy adott márkára, vagy típusra
Arra akartam rámutatni, hogy a megbízhatóság mint szempont az nem arról szól amit Teasüti írt, hogy számít-e szervizszámla vagy sem.Egyébként egyetértünk.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
-Mike-
addikt
válasz Topiccsendőr #93579 üzenetére
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #93579 üzenetére
Azért mert te így gondolod attól még nem ez a jellemző.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #93583 üzenetére
Ha egy méregdrága (luxus kategóriás) motor szeret garanciaidőn belül megdögleni, és az importőr / márkaszerviz hozzáállása is negatív, akkor az igenis egy sz*r motor.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #93585 üzenetére
Royal Enfield pont olyan amit leírtál, aztán mégis úton útfélen lerohad
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
tboldi
nagyúr
válasz Topiccsendőr #93618 üzenetére
Tudtam, hogy tetszeni fog. Tessék, itt vannak a kommentek is.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #93641 üzenetére
És a dugattyúkat kivéve láttam, hogy vannak ott gumi tömítések. Az is csere?
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
emre
veterán
válasz Topiccsendőr #93641 üzenetére
Ha elkenődött az alu akkor, a réz még az mtz adagolón, a porlasztó alatt és a hidraulikatömbön sem megy túl gyakran tönkre azt elég visszalágyítani. Tudom filléres dolog, de nem mindenkinek van eszében otthon tartani ilyesmit csere esetére.
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
ath
senior tag
válasz Topiccsendőr #93654 üzenetére
ugye egy ilyen négyszög alapú gumigyűrűről van szó [link]. namost ez nem szépen lapjával feküdt bele a mart vájatába, hanem egy helyen begyűrődött, tekeredett egy kicsit a tengelye körül. elég nehéz körülírni azt tartom valószínűnek, hogy amikor rakták össze (vagy takarítás után, amikor eléggé ki lett nyomva, de nem teljesen a dugattyú) nem volt síkosítva, megszorult és emiatt lett. érdekes viszont, hogy nem szivárgott.
V.Stryker: nekem csak 10.780 ha akarsz spórolni, lebeszélhetjük. a réz alátét meg egy random vízvezeték szerelő, vagy csavar-csapágy boltban van.
-
ath
senior tag
válasz Topiccsendőr #93663 üzenetére
Nem lehet, hogy amikor a dugattyut kivetted, fordult meg?
de akkor nem kellene tartósan abban a formában maradnia, nem? nekem úgy tűnt nem friss sérülés volt. majd megnézem, talán el lettek rakva, akkor lövök egy képet is érdekességképp. -
imrufo
tag
válasz Topiccsendőr #93643 üzenetére
A fémreszelékek azok a néhai csapágygolyók.
Jaja, a váltótengelyen megforgott a belső gyűrű mikor megszorult a csapágy, úgyhogy az megy a kukába a szivattyúval együtt.
Viszont ha nem a szivattyú, akkor nem tudom mi darálta le a golyókat, mert másnak nem lett baja a blokkban szerencsére. -
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #93688 üzenetére
Köszönöm!
Jól gondolom, h ezek a körmök egyszerű terhelésváltáskor is oda-vissza verődnek?[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #93745 üzenetére
Nincs beugró. Odamész, csapatsz, nem b@sztatod a többieket. Ennyi.
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Elden Ring
- Futás, futópályák
- Politika
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Konteó topic
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- eMAG vélemények - tapasztalatok
- További aktív témák...
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- Mitsubishi Pajero mk2 gyári felnigarnitúra
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!