- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
- Linux kezdőknek
- Adguard Premium (Android, PC és egyéb rendszerekre, valamint böngészőkhöz)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- PHP programozás
- BOINC: compute for science
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- SamKnows és NMHH internet sebességmérés
- Router gondok
- Proxmox VE
- Aliexpress tapasztalatok
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Geresics
addikt
válasz CyberPunk666 #75263 üzenetére
Én most vettem egy Shark Explore-R -t, és annyira más liga, mint az eddigi bukóim, hogy arról énekelni lehetne! Ez ugyan "Dual Sport" sisak, de a márkának vannak bőven más típusai is, szerintem érdemes megnézni őket!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
Ezek szerint nem nézted meg a tegnap belinkelt videómat?
MT Flux (Flip up), Acerbis Active Graffix (Dual Sport), illetve próbálgattam még pár GIVI-t, és egy AFX 41DS-t, valamint vettem egy Caberg XTrace sisakot is, de azt visszaküldtem 5 perc után.
Árukat tekintve a legolcsóbb ára 35eFt-tól indul, és szépen haladtam felfelé...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz yodamastah #74581 üzenetére
Mióta belinkelted ezt a Motty AFR autotune cikket, azóta csikálja a fantáziám a dolog, viszont ahogy Te is írtad, már megszűnt a cég.
A célom az volna, hogy jövőre a sima légszűrőt K&N sportszűrőre, a gyári kipufogót valami pofás kipufogóra cerélném (ráadásul 1 henger + két egymástól független kipufogóm van, ami gondolom tovább bonyolítja a dolgot). Nem akarok igazán extra teljesítményt (persze az sosem árt), csak azt szeretném, hogy a megváltoztatott rendszer ne "rontson" az összképen, ne menjen az élettartam rovására!
Sajnos tök homály vagyok a témához, ezért is lett volna jó egy ilyen automata rendszer.Mit érdemes keresni? Merre érdemes indulni?
[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz yodamastah #75310 üzenetére
Este meglesem, köszi!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz -Mosquito- #75313 üzenetére
Annyit nem is, de ezt találtam:
APRILIA PEGASO (2005-2006) POWER COMMANDER IIIUSB INJEKTORVEZÉRLŐ - DYNOJET
HA ez KELL ahhoz, hogy egy jobb(?) levegőszűrővel, és egy jobb kipufogóval problémamentesen együtt tudjon élni a motor, akkor ennyit még megér szerintem. Kérdés, hogy kell-e egyáltalán? Mi történik, ha nem veszek ilyet? Stb.
Nem akadékoskodok, csak tényleg nem értek ehhez, és még nem kezdtem el utánaolvasni a dolognak!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz -Mosquito- #75316 üzenetére
Erre a levegőszűrőre gondoltam: K&N AL-6505 Replacement Air Filter
A padozással az a bajom, hogy az egy adott szituációra kalibrál, ezért keresnék autotune-t, vagy mi a szöszt.
200eFt-ot nem biztos hogy megér, az fix, de tényleg nincs olcsóbb?*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz -Mosquito- #75318 üzenetére
Eljön annak is az ideje. Csak szeretek úgy telefonálni valahova, hogy nem vagyok tök homály a témában, mert nem mindegy, hogy az ember tudja mit szeretne kérdezni, vagy nem, és nem mindegy, hogy értem-e a választ, vagy sem...
Gondoltam erre való egy fórum, hogy (legalább alap szinten) információkhoz jussak, ne csak meddő vitákat olvasgassak... My bad*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz yodamastah #75321 üzenetére
Igen, és 2009 óta jellemzően minden elektronikával kapcsolatos cucc olcsóbb és/vagy jobb lett. Bíztam benne, van valami számomra jó "utód"...
Amúgy a 150 azért már sokkal vállalhatóbb, mint a 200...
[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz runner 125 #75323 üzenetére
Nekem 110-es utazótempóval, egy személlyel 5l/100km, terepezésnél 5,5l/100km. Lehetne persze 4,9-et mondani, de az csak lélekben nagy különbség...
Persze fórumokon olvastam már sokszor, hogy 2 személy, 3 doboz, 4 liter. Muhaha...u.i.: mondjuk aerodinamikailag nem vagyok egy jó példa: 187cm, 100kg, megkavarodik a levegő mögöttem, és utána jön a 48 literes doboz még...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #75338 üzenetére
Kipufogóból homologizáltat (E-betűst) szeretnék kizárólag, mert tervezek több külföldi utat (pl. Ausztriába is - ott lakik a bátyám), ezért az illegalitás számomra nem járható. Alapvetően a MIVV kipufogót nézegetem, mert tetszik ez a karbon külső. Hangját tekintve is bízom javulásban, de a DBKillert csak rendezvényeken venném ki, mert alapvetően nem szeretem, ha túl hangos egy motor... Vagy rosszul látok valamit? Ha igen, akkor szóljatok, mert (sajnos) tényleg nem kezdtem még el beleásni magam a témába...
A szűrőcsere pedig nem tudom, hogy megéri-e, mert sokat használom a motort terepen, főleg száraz (ergo poros) időben.Az auto-tunerek úgy kerültek képbe, hogy valahol (talán épp itt) olvastam, hogy ha ilyen módosítások után nem állítunk utána az injektor-térképnek, akkor az akár károsíthatja is a rendszert, pl. beégnek a szelepek, izzik a kipufogó, stb...
Ja, a motor egy 2006-os Aprilia Pegaso Trail - ez már a Yamaha-Minarelli blokkos, amiben ugyan az a motor van, mint pl. a Yamaha XT-ben...
[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #75347 üzenetére
Tehát, ha jól értem, akkor
1. a légszűrőt ne cseréljem sportszűrőre, különösen mivel "sokat" megyek porban, mert kevésbé szűri meg a koszt.
2. a kipufogócserétől szebb hangot, és jobb kinézetet kapok, de a motor rosszabb lesz, bár nem károsítja a motort
3. a gyártó által közölt karakterisztika - amiben minden fordulatszám-tartományban javulás látható - csak akkor igaz, ha utánaállítunk az injektortérképnekAnyagilag ez azt jelenti, hogy
1. 15eFt felesleges kiadás lenne, ráadásul ártanék vele
2. 135eFt felesleges kiadás lenne, csak szebb lenne
3. 50eFt (PC használtan) felesleges kiadás lenne
És jobban járok, ha ezt a pénzt inkább benzinre költöm.*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
Azért jó látni, hogy nem csak én vagyok zöldfülű a témában!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz dellfanboy #75380 üzenetére
Ne is mond...
...de már vannak terveim, hogy hogyan leszek ismét látható!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz polimorf #75404 üzenetére
"...ezeket az utakat szeretném Bye Ferkóhoz hasonlóan videókkal dokumentálni (hátha lesz rá érdeklődés)."
Engem tuti érdekel, és szerintem másokat is!
Persze vannak itt (is), akiket nem fog érdekelni, de ők majd legfeljebb nem kattintanak rá!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz -Mosquito- #75418 üzenetére
Veled az a baj, hogy feljövök ide 2-3 helyre felteszed,képesmotorra nézek 4-5helyen van fent, index fórum 2-3hely, Facebook megint vagy 3-5 helyen meg van osztva ugyan az a videó.
Csak az igazság kedvéért:
- PH! fórumon ide osztom meg a videókat, mert itt "ON" a téma. Ha valami olyasmi van, ami miatt "ON" a SONY kamerás topikban is, akkor ott is megosztom, egyébként nem. Máshol nem hiszem, hogy láthattad.
- Index fórumon eddig kizárólag a túrás topikban osztottam meg. Lesz rövidesen 3+1 bukósisak-teszt, azt a bukós topikban is meg fogom osztani, mert ott lesz "ON". Ja, a +1-et még Neked is javaslom majd megnézni (a többit nem!), mert vagy annyira "öreg motoros", hogy...
- Facebookon a saját oldalaimon kívül is megosztom pár csoportban, mert azok motoros topikok. Ha hiszed, ha nem, elég sokan kattintanak onnan..."Amiket csinálsz azt néha egy Bogyo is feltehetné." - én volnék a legboldogabb, ha sokan sok olyan videót tennének fel, ami számomra értékes.
Itt szeretném megjegyezni, hogy a magyar motovlog közösség szerintem egy kész agyrém, és fel nem foghatom például, hogy hogyan lett az ország legnagyobb (!) nézettségű motovlogosa egy olyan tejfölösszájú gyerek, aki mást sem csinál, mint megy Budapesten, és káromkodik, vagy épp egy 5 fokos kanyarra gerjed, és káromkodik, ráadásul ezt nevezi "EDVENCSÖR!!"-nek. Számomra ez az anyag egy hulladék, de biztosan bennem van a baj.
Általában elmondhatom, hogy ahány perces egy videóm, annyi órát öltem bele az elkészítésébe! Miért? - kérdezheted jogosan - Mert nekem ez a hobbim! Neked az a célod, hogy egy-egy pályán a köridő egyre kisebb számot mutasson, nekem az a célom, hogy a nézettségem egyre nagyobbat. Mind a ketten a magunk módján teszünk is ezért. Te (gondolom) megkérdezel másokat, hogy lehetne még egy kicsit jobb, én is meg szoktam kérdezni másokat, hogy lehetne jobb, pl. az utolsó videómban is. Mivel téged egyáltalán nem érdekelnek a videóim, és nem nézed azokat, ezért ezt nyilván nem tudhatod, de ezzel nincs semmi baj."iratkozz fel,lájkoljad stb" - ezt mostanában már csak a videóimban szoktam kérni, és nem, nem az én találmányom. Nézd meg a legnagyobb YouTube csatornák videóit, és meglátod, még a legnagyobbak is kérik ezt a nézőiktől. Akkor én miért ne tehetném?
"ez nagyon nem az én világom! Ahogy másoknak sem."
Tisztában vagyok azzal is, hogy olyan témakört választottam (motovlog terepen), ami az amúgy is szűkös magyar motoros közösség jó részét nem érdekli, mégis azért a legtöbb videóm 200 feletti nézőnek örvendhet. Ja, hogy ez lósz@r? Tudom. De igyekszem jobban csinálni. Szóval kérlek csak a saját nevedben mond, hogy téged nem érdekel, mert (ha hiszed, ha nem) van akit érdekel..."Ahogy írták is neked a túrásban,több szerénység..." - kérlek, meséld el, hogy hol voltam szerénytelen?
"...és kevesebb megfelési kényszer..." - megfelelési kényszer az, hogy megkérdezem mások véleményét arról, amivel ennyit foglalkozom?
"...rivaldafény..." -
"...és nagyobb motoros tudás kellene." - ezt sosem tagadtam! A Touratech Travel Eventen pl. ezért is indultam a kezdő csoportban. Sajnos megfelelő mennyiségű km nélkül nem leszek jobb, abból pedig ennyi fért bele idén: 5000km. Még viccnek is rossz? Ez van, ebből kell gazdálkodnom... Megyek mindenféle tréningekre, mert igenis fejlődni szeretnék, de mind tudjuk: hiába tanítanak meg valamit, ha nem használod, kikopik a tudás..."Szóval ne a másikba keresd a hibát aki nem kattint rád." - soha nem kerestem másban a hibát, szerintem valamit nagyon félreértettél! Az, ha valakit nem érdekel egy-egy videó, és nem kattint rá, az a saját szívügye. Én sem kattintok minden sz@rra, amit facebookon megosztanak a népek, mégsem reklamálok, hogy miért teszik. Nekik ez okoz örömet? Naés. Gördítek tovább...
Továbbra is köszönöm az építő jellegű kritikákat mindenkinek!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
Sajnos, túl sok mindent szeretnék mindig közölni egyetlen "index-képpel", ebben tökéletesen igazad van!Az a legnagyobb bajom, hogy próbálom minden képre bezsúfolni a logóm, bal oldalra a MotoroVándor feliratot, mert ezzel próbálom megismerhetővé tenni a videók indexképét - amolyan "brand" jelleggel, hogy ha valaki csak úgy görget, és 0,2 másodpercet vet rá, akkor is megismerje. Ráadásul a betűknek is akkoráknak kellene lennie, hogy a YouTube-on is látsszon, pedig ott nagyon pici képek vannak.
Azért igyekszem informatív képet csinálni, hogy legalább utaljon a tartalomra (mondjuk utoljára pont semmi köze nem volt hozzá )*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz Bogyó bá' #75424 üzenetére
"Van egy jó közepes motoros tudásod, egy közepes videoszerkesztő rutinod (most már )" - túlértékelsz
"...mintha te sz...nád a spanyol viaszt" - azt hiszem sosem akartam én megmondani a tutit, vagy rosszul értelmezem a spanyol viaszt?
"Baromi közepes "termék" - szép megfogalmazás
"erős, nyomulós marketinggel" - tudsz jobb módot, hogy megszólítsam a célközönséget? Mert én sajnos nem. Ráadásul van az a kb. 2-300 ember, akik innen tudják, hogy egyáltalán vagyok, és épp kijött egy-egy új videó. Tudom, a jó bornak nem kell cégér, de mint tudjuk, én nem vagyok jó bor. Ráadásul a közmondás is baromság ma már
"erőszakkal le akarod nyomni minden motoros fórum olvasóinak a torkán" - tényleg nem ez a célom, csak az, hogy lássák, hogy van egy új videó. Akit érdekel, kattintson rá, akit nem az ne. Görgessen tovább, más dolga nincs is vele.
"Kevesebben kíváncsiak rá, mint szeretnéd." - tudom, és csak egyféleképpen tudom elérni, hogy többen legyenek rá kíváncsiak: javítok a minőségen. Jobb ötletem sajnos nincs.Senkinek nem tartok fegyvert a fejéhez, hogy nézze meg, és senkit sem akarok meggyőzni, hogy márpedig ezek a világ legjobb videói...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz dellfanboy #75426 üzenetére
"teszmotor.hu-n is megjelentetted magad" - az oldalnak van egy "ti küldtétek" rovata. Itt találkoztam először Rusalka videóval. Gondoltam írok nekik (ha neki szabad, nekem miért ne?), hogy ha érdemesnek tartják a "munkáimat" megosztásra, akkor azt megköszönöm, ha nem, akkor sincs harag. Ők megjelentették a levelem minimális módosításokkal.
"konyorogjek nekik, hogy nezzd meg a videomat, es iratkozz fel" - senkinek nem könyörgöm. Annyit kérek általában, hogy "HA tetszett, oszd meg másokkal is, vagy iratkozz fel"
"kalandmotorosok orszagos talalkozoja. ott voltal?" - sajnos nem tudtam elmenni, hogy megnézzem a nagyok hogy csinálják. És igen, szeretném, ha egyszer oda jutnék, hogy helyem legyen közöttük, de szerintem ez évek kérdése. Ez is egy cél...
"ha vki eltolt 5 orat a vagassal akkor az a video mar jo?" - nem, de legalább foglalkozik vele!
"alazat, tapasztalat (!), nah ez bitangul hianyzik!" - ezt az alázat dolgot valaki már fejtse ki nekem, mert nem értem! A tapasztalathiány egyértelmű, de mit értetek azon, hogy "alázat"?
"raadasul evvel a bukosisak tesztel se latom mit akarsz" - egyszerű: én mielőtt vásárlok valamit, rákeresek. Ha valaki pl. akar venni egy MT Flux sisakot, és megnézi majd ezt a videót, legalábbis butább biztos nem lesz tőle. Hosszú távon szeretném, ha tudnék olyan villámteszteket csinálni, mint az onroad.hu, talán annyi különbséggel, hogy nem azt akarom mondani, hogy ki vegye meg, hanem azt, hogy ki ne.
A +1 egyszerűen egy vicc(nek szánt) videó lesz, semmi több, amit szerintem olyanok is értékelnek majd, akik amúgy nem érdeklődnek a téma iránt...
"annal kevesebb jobb dolog van az eletbe!" - ebben egyetértünk!
"elobb aszocciallok egy vilagot jart vandorra" - sajnos az idei év (nagyon) nem úgy alakult, mint szerettem volna. Idén tervben volt egy albániai verseny, ami nem jött össze. Ja, és más értelmes név nem jutott eszembe, ami ne lett volna foglalt
"azt is ertem hogy YT-vel szeretnel egy kis penzt keresni" - nem tagadom, ez indította el bennem az egészet. Sajnos elég hamar rájöttem, hogy ebből sosem fogok pénzt látni. Eddig kevesebb pénzt harácsoltam össze, mint 1$, ergo tudom, hogy sosem fogom elérni a kifizetési limitet, ami asszem 100$.
De maga az elfoglaltság megtetszett, ezért is kezelem hobbiként. Sajnos jelenleg ez az egy, ami belefér a szabadidőmbe, ami jellemzően olyankor van, amikor a gyerekek alszanak, és ezzel olyankor (is) tudok foglalkozni, amikor mást már nem lehet csinálni...Továbbra is köszönöm mindenkinek az építő jellegű kritikákat!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
Köszönöm az őszinte visszajelzéseket, igyekszem most mindenkinek válaszolni röviden!
(#75435) ath
"...miért nem 2 kamerával dolgozol.." - mert a másik kamera összetört
"...lehetne változtatni a nézőponton..." - ezért vettem elő egy régi, használatlan anyagot, aminek a hangja amúgy is rossz lett, és így haszosítottam
"...az égetett felirat helyett a kommentek használata..." - ez nagyon jó, köszönöm, használni fogom! Ebben a videóban azért sem tudtam amúgy használni, mert kipróbáltam a YouTube új "záróképernyő" funkcióját, és olyankor nem lehet sajnos.
"...amcsi mintára itthon szeretnéd nagyobb közönség előtt csinálni..." - nem titok, hogy eveRide motivált az egészben, és az Ő videó is jönnek be a legjobban
"szökik a málna videó" - hát ez nagyon sukár(#75437) Ferdzsoo
"a cascós videón akadtam ki, ott elég nagy butaságok hangzanak el" - mire gondolsz?(#75438) Tarill
Nem gyilkolás ez, végre kapok őszinte visszajelzéseket!(#75455) Kolondrum
Na, mondjuk tőled jóra biztos nem számítanék, eléggé más az "értékrendek" szerint gondolkodunk(#75458) Kroni1
Külön válaszoltam, mert hosszú (és értékes) reagálásodra csak hosszan tudtam válaszolni(#75459) -Mike-
Ja kérem, aki olyat tesz fel, amire a világ minden pontjából keresnek, és még a szép magyar nyelvünk sem kavar be, úgy könnyű!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz Kroni1 #75458 üzenetére
"...ugyanúgy ismerkedsz a terepezéssel meg a videózással mint én..." - ez nekem is feltűnt már. Kár, hogy kicsi Pécsett lakom, mert Bp. környékén sokkal könnyebb volna találni embert, akinek hasonló az érdeklődési köre, mert így egyedül sokszor inkább ki sem megyek a terepre, mert szerintem egyedül terepezni problémás lehet, és egy nagyobb bukás sokkal komolyabb következményekkel járhat, mint ha van ott más is.
"...mintha te érdemesnek tartanád a videóidat arra, h megnézzék és megosszák..." - biztos bennem van a hiba, de én érdemesnek tartom rá, igen, még ha tudom, hogy csak egy szűk rétegnek jön be, akkor is
"nem pedig olyan helyekre ahol kezdők is simán megfordulnak" - sosem titkoltam, hogy kezdő vagyok, és a videóim inkább a hozzám hasonló, terepen (vagy máshol is) teljesen kezdőknek szól. Hosszú távon gondolkodom, és szeretném, ha mondjuk 5 év múlva visszanézve, és összehasonlítva a videókat, és a tereptudást ég-és-föld különbséget lehetne látni. Mondjuk innen nem nehéz fejlődni!
Ahogy korábban írtam: egyedül nem merek bevállalni helyeket, amiken amúgy simán át tudnék menni, mert ha egyszer baj van, abból nagyobb baj is lehet. Úgy tűnik, ez az anyagokon is érződik..."...nincs meg a kellő érzéked, humorod, tudásod a MotoVLOG dologhoz..." - pont a mostani videóban ecseteltem, hogy nem a klasszikus MotoVLOG lesz az én irányvonalam, mert ahhoz egyrészt rendszeresen kellene postolni, másrészt meg nem annyira jön be az az irányvonal.
Igazából nehéz is meghatározni, hogy milyen irányvonalat képviselek... Talán úgy mondanám, hogy unalmasnak találtam a "közúti" videókat, és azokat, amiben "nem beszélnek a nézőhöz", és ennek megfelelően a saját ízlésem alapján készítem a videókat.
Persze próbálok nyitni mindenféle új irányba, ezért is csinálok majd (pl. bukósisak) "teszt" videókat, és ezért is szeretnék majd "szerelős" videókat is csinálni. A lényeg itt is az lesz, hogy "amatőr mondja amatőröknek". Persze, ezek olyan cél-orientált videók lesznek, amit nem is érdemes majd hirdetni. Aki ilyet keres, az úgy is rákere, vagy YouTube-on, vagy a megfelelő topikban (pl. bukósisak topik)...Tervben van még, hogy csinálok "motorteszt" jelleggel egy videót a motoromról, de rendesen akarom megcsinálni, és még csak körvonalazódik bennem, hogy mi is legyen az anyagban, mert nem egy "elmondom a paramétereket" videót szeretnék...
"...szerényebben, kevesebb felhajtással..." - hogyan legyek szerényebb? Írjam azt, hogy "
ne haragudjatok, ha esetleg lennétek olyan kedvesek, és méltóztatnátok esetleg megszánni egy poroslábú senkit, hogy drága időtöket rabolva kegyeskednétek megnézni..." - jójó, tudom túltoltam...
A kevesebb felhajtást értem, ezen is dolgozom: a korábbi több soros marketing-maszlag helyett pl. utoljára csak 2 mondatot írtam a videó linkelésekor. Eredetileg csak egyet akartam, de szerintem tényleg jól összeraktam a képet, a hangot, és a bevágásokat. A mondandó persze más kérdés"...Ha meg jönnek majd egyszer a pozitív visszajelzések is..." - hihetetlen lesz, de kapok pozitív visszajelzéseket. Igaz, hogy sokkal kevesebbet, mint negatívat, de jönnek azért FB-n is, itt is, csak épp azokat nem nyilvánosan szokták, egy-két YouTube kommentet leszámítva. Gondolom mivel mindenhol kapom az ívet, ezért nem akarják az emberek a "rossz oldalt" képviselni, de ez nem zavar. Tudom, hogy alapvetően mindenki jobban szeret mást leszólni, mint dicsérni. Az emberek szeretnek beszólni, leszólni, fikázni másokat azért, amit csinálnak, ez már csak ilyen. Ha valaki valamit jól csinál, arra meg "nem kell" reagálni, mert az volna az alapértelmezett, nem?
"...jó lenne, ha inkább először jönne a fejlődés és a jó kontentek, és csak utána a csinnadratta..." - a jó kontenteken még dolgozom, de fejlődés azért szerintem látható ahogy haladok előre a videóimban! A motoros tudásom is sokat fejlődött év elejéhez képest, bár tudom ez a videókon nem látszik. Leginkább a Touratech haladó csoportjában éreztem, hogy rengeteget fejlődtem év elejéhez képest, kár hogy ott lemerült a kamerám mire igazán belejöttem - bár így is sokan mondták, hogy túl hosszú lett. Miután kikapartam a sarat az első sárvédőből, utána egyáltalán nem tűntem bénának a többiekhez képest, és ez - ismerve a mezőnyt - már önmagában is nagy szó volt a számomra! Hála égnek jön a tél, és tavaszra azt a keveset is elfelejti az ember, amit idén megtanult...
Köszönöm Neked is, és mindenki másnak is a visszajelzéseket!
Higgyétek el, igyekszem megfelelni ezeknek is, és közben teljesíteni a saját célkitűzéseim is. Természetesen senkire sem haragudtam meg, mert tudom, hogy nem fikázásból írtatok, hanem hogy elmondjátok az igenis értékes véleményetek, és ezt külön köszönöm Nektek, és annak a pár embernek, akik privátot írtak!
A mai legnagyobb tanulság az számomra, hogy nem csak én olvasok több fórumot (még ha csak itt vagyok igazán aktív, és egy másikban talán picit), és ennek megfelelően valóban zavaró lehet, ha valaki 3-4 helyen látja ugyan azt a "reklámot". Erre valamit ki kell majd találnom, de azt is figyelembe fogom venni, hogy a több fórumnak csak kicsi a "közös halmaza", és kevesen vagyunk, akik több helyen is jelen vagyunk...
Nehéz mindenkinek megfelelni, na...[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz Kroni1 #75470 üzenetére
Természetesen fel vagyok iratkozva a csatornádra, ezért láttam a videóid. Az aszfaltos felvételek engem nem nagyon vonzanak, mégis nem kicsit lepődtem meg, amikor Ausztriában találtatok terepszakaszt!
Volt most két videód, amikben se duma, se zene, csak a gyakorlás terepen, azok szerintem azért szerethetőek mindenki számára, mert pont nem olyan hosszúak, hogy ráunjanak a népek (mint az én 15+ perces videóimra), és elég sűrűn változtattad a kameranézeteket is. Remélem jön még hasonló!Ja, és igen: a videó sosem fogja úgy átadni a táj szépségeit, mint a valóság! Ráadásul a sebességérzet is egész más! Neked GoPro-d van, ott még jobb a helyzet, de nálam a SONY képstabija miatt minden úgy tűnik, mintha poroszkálnék, pedig 70-90 között mentem az utolsó videóban is!
[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz LustaDick123 #75488 üzenetére
Neked is köszönöm!
Eredetileg be akartam motorozni a Mecsek szép helyeit az erdőben, de kiderül, hogy ahova tini koromban elmotorozhattam erdei utakon (ahol se sorompó, se tábla nem tiltja ugyebár), oda most már nem mehetek, mert "Natura 2000" terület az egész rohadt környék...
Persze koppant az állam, amikor megtudtam, hogy "tilosban jártam", és azonnal töröltem minden ott felvett anyagot. Sajnos nagyon sok szép hely, ahová akartam menni (és még a hátteret is összegoogliztam), és "csak" enduróval lehet eljutni oda, az ilyen. Ezért picit elment ettől a kedvem (behisztiztem?), és próbálgattam sok más lehetőséget. Igyekeztem tényleg mindenfélét kipróbálni, még olyat is, amit eddig sehol sem láttam (ld. interaktív térkép).Ráadásul a melóhelyen sem úgy alakultak a dolgok, ahogy szerettem volna, olyannyira, hogy november elején még 19 nap szabadsággal rendelkeztem! (Azóta kivettem a múlt hétre 3 napot.)
Viszont remek ötleteim vannak a jövő évre, de nem biztos, hogy összejönnek. Egyik ilyen egy olyan túra, hogy "terepen" körbejárom az országot, minél közelebb a határhoz, csak ezt mindenképp meg kellene fűszereznem valamivel, ami jellemző egy-egy tájegységre, vagy valami hasonlóval.
Vannak 1-2 napos ötleteim is, amikről egyenlőre nem szeretnék beszélni, mert sajnos sokváltozós dolgok.
A motoron is kell még egy két apróságot alakítanom a télen, de a legnagyobb gondom a "társaság" hiánya. A haverjaim nem igazán motoroznak, és akik igen, azok is aszfalton. Talán most év végére javult a helyzet, de egész más a terepképesség mindenkinél, és az sem szerencsés...
[/Siránkozás OFF]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
Ez még nagyon-nagyon terv szinten van csak, és lehet össze sem jön, mert egyszerűen túl sok időt emésztene fel. Ráadásul ha itt-ott kimegyek az országból, akkor akár simán megduplázható az idő.Egyenlőre a többi "projekt" reálisabbnak tűnik, de azokat még nem szeretném "lelőni"
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #75525 üzenetére
Eredetileg kisebb KTM-mel akartak menni, de a gyár úgy döntött, hogy nem adnak nekik motort, mert nincs akkora marketingértéke. Szerintem a motoros történelem legnagyobb hibáját követték el...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #75530 üzenetére
Csináltak mások is amúgy hasonlókat:
Adam Riemann (KTM 500EXC)
- Motonomad (Ausztria - Egyiptom) 7000km
- Motonomad 2 (dél Khazakhstan - Oroszország - Mongolia) 9000km
Motorcycle Adventure Dirtbike TV (KTM 690 Enduro)
- London - Sydney
stb.*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz CyberPunk666 #75702 üzenetére
Casco: szeptemberben majdnem kötöttem, de haverommal beszélgettem egyszer, és így végiggondolva inkább mégsem...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #75762 üzenetére
Hát, ez igazán építő jellegű volt...
Az, hogy szerinted szar, még nem jelenti azt, hogy szar. Szerintem a pacalpörkölt szar, mégsem jelentem ki róla kategorikusan, szar, mert van, akinek bejön...
Azért, hogy megsokszorozzam azt a minimális nézettségem, ami van, még nem csinálok győzikesót...
Gondolom végigszenvedted a videóim, hogy ilyen konstruktív tudj lenni...[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz Something_ #75773 üzenetére
Sőt, még bírósági eljárás indul ellene, a pacalpörköltek emberi méltóságához való jog megsértése, és nem mellékesen a fórum szabályainak megsértése miatt!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz polimorf #75776 üzenetére
Úgy fest nem vagy rendszeres olvasója a topiknak, de sebaj
A bíróságis és egyéb hasonló "poén" egy topiktársnak köszönhető, aki miatt Persu egy ideig nem írt, és csak a közelmúltban tért vissza hozzánk, aminek mind nagyon örülünk, mert kiemelkedően jó és hasznos szerelési tanácsokkal és tapasztalattal lát el mindenkit szívességből!
Ha pedig visszaolvasol, épp a közelmúltban kaptam itt meglehetősen sok kritikát, és azt hiszem a válaszaimból érezhető, hogy építő jelleggel vettem azokat.
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz V.Stryker #75790 üzenetére
Ahogy a többieknek is, Neked is köszönöm az építő jellegű kritikát!
Tudom, hogy 1000+ motoros youtube csatorna van, amik között sok a már régóta futó, és valamit az asztalra letevő, és sok olyan is van, amik értékelhetetlenül rosszak. Ebbe a hatalmas halmazba tettem én +1 csatornát, ami olyan amilyen, de legalább próbálom folyamatosan javítani a minőséget. Van aki szerint ez sikerül, és van aki meg sem nézi. Nincs ezzel baj.
Az sem titok, hogy egy amerikai srác csatornája motivált végig, és azt az irányvonalat próbálom követni, mint ő: gyenge (de lassan, mégis folyamatosan fejlődő) motoros tudással terepen motorozva csinálok videókat, ahol a videó készítésébe energiát ölök, nem csak kivágom a felesleget, és csókolom. Tudom, hogy sosem lesz fele akkora motoros tudásom, mint itt a fórum lakóinak 90%-ának, és sosem lesz olyan hozzáértésem, mint persu tudásának 1%-a. De legalább tudom a korlátaimat is...
A közelmúltban nagyon sok visszajelzést kaptam itt, amik nem csak egyszerű fikázások voltak, hanem volt bennük értékelhető kritika, amikből sok tanulságot levontam. Aminek pl. mindenki a legjobban örült, az az, hogy nem fogom eszetlenül tolni ide a videókat. Eddig úgy gondoltam, hogy akit nem érdekel, az nem kattint rá, és csókolom. Sajnos úgy látom, hogy emberek azt érzik, hogy én erőszakkal akarom letolni a torkukon a videóim, pedig ez távol álljon tőlem. Mostantól ide csak az olyan videókat fogom belinkelni, amikre úgy érzem, hogy érdekelhet benneteket, mert valami olyat kreáltam, ami sokkal jobb, mint eddig. Tudom, sokan akkor is sértésnek veszik majd, de tudom, hogy nem mindenki...
Győzike-színvonalat akkor sem vagyok hajlandó csinálni, ha annyit fizetnek érte, mint neki, és én is Lambóval járhatok majd. Nem és kész. Akkor inkább legyen összesen 100 nézőm, és csókolom...
A Tourateches videókon jól látszott, hogy a szervezők sem voltak felkészülve, legalábbis ami a kezdő csoportot illeti. Túl kezdő volt a társaság, és alkalmatlan volt a motorok jó része is, ráadásul nem voltak olyan infók, amik alapján komolyan fejlődhettek volna. Azért jelentkeztem kezdőbe, mert annak gondoltam magam. Mikor átmentem a haladóba rögtön jobban éreztem magam, csak sajnos betapadt a sár/agyag az első sárvédőbe, és befékezte a kerekem. Mikor rájöttem, és kipucoltam, utána már tömény élvezet volt a motorozás, csak lemerült a kamera. Persze változatosság ott sem volt nagyon: mentünk a homokos, löszös terepen. Mondjuk szerintem ez sem kevésbé változatos, mint aszfalton motorozni, sőt...
A felvonulásos videók (pláne a MOTaMOT tréning, amire remélem nem kattintottál) azoknak szól, akik ott voltak. Mindenki másnak szerintem dögunalom. Ezt ilyenkor igyekszem rögtön a videó elején közölni is egy felirattal. Ezzel szemben ha valaki el akar menni jövőre a Touratech Travel Eventre, akkor a két videóm szerintem igenis hordoz annyi infót, hogy tudja melyik csoport való neki. Aki pedig pályázni szeretne, nos, neki 0 hasznos tartalommal bír bármely videóm... A magyar motoros közösség túlnyomó többsége számára szerintem életidegen a terepezés, akkor is, ha tótágast állok...
Byferko videóit köszönöm, majd meglesem őket, már más is említette munkásságát! Biztos tudok onnan is tanulni valamit!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
-
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó