- Rendszergazda topic
- Linux - haladóknak
- Amazon
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Netflix
- Aliexpress tapasztalatok
- GVH: a Vodafone felvásárlása erősítheti a versenyt
- Sweet.tv - internetes TV
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Elon Musk: az xAI szuperszámítógépet akar az AI-alapú chatbotjához
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Daywalker
addikt
válasz Something_ #41322 üzenetére
Nézd...
Én használtam BT21 sporttúra gumit és az M5 Interactot, ami egy jóval sportosabb gumi. Nagy különbség nincs hétköznapi közlekedésben, az M5 esőben jobban tapad, két személlyel sem csúszkál, és jobban is dönthető mert más a profilja. A BT21 mocskosul kemény keverék volt, alig kopott, de nem csúszott, pedig voltam vele pályán is...ésszel ott is simán lehet vele élvezetesen kanyarogni, persze feszegetni nem annyira jó a határait, ahogy az M5-nek sem.
Nagyban függ a csuklótól minden. A BT21-et teljesen kezdő utcai motorosként használtam és sosem éreztem, hogy szar lenne, persze óvatosabb is voltam, de nem volt egy új gumi már, hibátlanul tette a dolgát. Azt hittem sosem kopik el. Az M5-tel keményebben bántam, meg lehet azt is csúsztatni utcán, de lehet kerékre hozni pályán kanyarból kifele ha parasztból csavarod neki, anélkül hogy elforogna.Szóval szerintem kicsit túl nagy a hype a gumitéma körül. De ez csak az én véleményem. Sógorom Hayabusán használ M3-at és teljesen jó, néha nyélen lemegy ide-oda és még mindig bőven van rajta, meg városban használja, pályán nem, és így is jól bírja. Szóval szerintem valami sporttúra megteszi, vagy amire pénzed van...vagy vágott slick, ahogy .mf csinálja, költséghatékony és jól tapad, igaz nem is legal.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Archer #41332 üzenetére
Nem volt tökéletes állapotú, de jól állt neki a távolság Nem mondom, hogy nem zavartak az apróbb esztétikai hibák, de tudtam, hogy egyszer eljön az idő, amikor megtörténik a perec. Azt is sejtettem, hogy ez idén fog eljönni, mert tavaly már voltak neccesebb helyzetek...
A műanyag rendben van már, szépen megcsinálták, de lefesteni gyári színre (ez ugyanis többrétegű brill szín) szép minőségben, jó anyagokkal, 3x lakkozva, az bizony 100+e ft-os móka.
Jobb lett volna egy pályaidom azonnal, olcsóbb lett volna, mint ezt most helyrerakni: a műanyagozás 40e ft volt azt hiszem, tükörtartó konzol 15e, lábtartó (csak amin taposol) azt hiszem 7e, bontott kormánycső 5e, kapaszkodó 5e, új MRA füst duplabubi plexi 24e...és akkor azért látszik a perec nyoma a tükörházon meg az indexen is, de legalább nem törtek...na ehhez add hozzá a festést...pályaidom minden sz.rral bőven kijött volna. Mindezt okulásképp írom le másoknak. És én még jól jártam, mert a ruhámnak nem lett baja, illetve eltörhetett volna a lámpa (100 euró bontottan), a víztartály (idom mögött van pont) amelyek a bal oldali dőlésnél elég gyakran megtörténnek."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Hadd cáfoljalak meg.
4 liter...kár hogy így nézzük ma a motorozást, de ha élvezeti eszköznek veszi az ember, akkor úgyis fogyaszt, ha húzza. A túra más persze, illetve ha csak közlekedni kell, az is. De utóbbira robogót kell venni, az elvan kevesebből is.
Úszó fennakadás? Előfordulhat, igen...de nem sűrűn. Időnként nem árt kitakarítani.
Szinkronizálás: injektorosnál is kell a pillangószelepet szinkronizálni, csak szívócső szinkronnak hívják.
Injektor csere valóban drága, de a karbiból könnyebb bontottat szerezni és újraépíteni, ha baj van. Illetve az injektor egy nagynyomású szelep, ugyanúgy kopik, változik a porlasztott üzemanyag képe, ugyanúgy igényelhet ultrahangos tisztítást.
Autó injektor: pedig sajnos elég sok baj van ott is. Akár ide vehetjük a dízeleket is a nagynyomású rendszerek hibáival, de a sima benzines injektor is be tud "pisilni", szóval kismillió hiba van ott is, sajnos. A lambda és a különböző érzékelők hibáiról nem is beszélve.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Something_ #41360 üzenetére
"Yamahaworldnel van a motor, ok neztek at, elmeletben csak atvizsgalt motort adnak el/raknak ki eladasra..."
No offense, de nekem nincs velük jó tapasztalatom.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Something_ #41365 üzenetére
Vittünk oda szervizelni motort és néha eléggé flegmák voltak, nem értettek hozzá (pedig yamaha volt) amit megcsináltak azt is gányul és nem jól. Szóval nekünk nem jött be, egy karbit nem tudtak jól beállítani...
Ha ennyire bénák, akkor kíváncsi vagyok hogy nézik át a használt motorokat...[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Something_ #41374 üzenetére
Az arral nincs baj, tenyleg. Olajat, fekbetetet meg tudjak csinalni, de amint komolyabb dolgot kertunk, azzal csak szenvedtek meg a szajukat huzogattak, meg siman nem ertettek hozza. Az h regen mi volt, az egy dolog. Ez most tavaszi tapasztalat. Sajnos a legeslegtobb szerviz ganyul dolgozik. Nem csodalom, keves fizu, nulla motivacio, csoro ugyfelek...
Ettol meg az a motor lehet jo."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz yodamastah #41416 üzenetére
Az hagyján, de az ostoba parasztok még ráncigálják is neki tiltásig gyök kettővel, mert az milyen menő...
KoVee84: sajnálom, átérzem a helyzetet, a perec után én is így érzek most. Nem vigasztalásképpen, de én kb. 4x voltam idén motorolni, mert ugye sokáig idom nélkül állt, és fejben is tisztáznom kellett a dolgokat az esés után, tehát sokáig kedvem sem volt, de most utólag nem bánom, idén legalább elmentem nyaralni...
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
.mf: azért ne légy igazságtalan, azért mert neked nincs (Ezt a papucsozásért kapod ) Nyilván ha egyedül lennék és nem lenne más dolgom, akkor én is többet eljárnék, de jól elvagyunk együtt, millió programot tudunk kitalálni. De engem soha akadályoz meg benne, akkor megyek amikor akarok, sőt épp ő mondta a hétvégén is, hogy menjek, mert idén milyen keveset voltam. Nálunk akkor sem kell a motort letenni, ha egyszer gyerek lesz...
Szóval általánosítani nem kéne..."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz dellfanboy #41450 üzenetére
Guglizz rá, használt gépjármű, szavatosság, de TC tanácsokban is gyakran olvasni.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
-
Daywalker
addikt
válasz canniball #41513 üzenetére
Lehet, csak sokan abban a hitben ringatják magukat, hogy ez valami csodaszer. Nem az, és rohadtul zavaró is, ha az ablak alatt búgatják (sajnos tudom, közel van egy irodaház hozzánk és a sok barom itt zúg el minden nap az ablak alatt, hiába zöldövezet). De ne kezdjünk vitába, csupán azt mondtam, hogy erre alapozni nem lehet.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Hát igen, csak az a baj, hogy én a budai oldalon lakom és rohadtul dimbes-dombos a "vidék" a melóba oda meg vissza (11. ker - 2. ker), tehát tekerni kell mindenképpen. Főleg ha 16 kilós táskát is cipelek, szinte elkerülhetetlen a leizzadás kisebb-nagyobb mértékben. De mivel A-ból B-be megyek, így annyira nem baj, általában nem kell ácsorogoni...csak defekt ne legyen
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Hát alapból a táska is nagy és vannak benne fix dolgok, rakás pendrive, akkupakk, aztán benne volt a notebookom, a töltője, ebéd, ABUS motorlezáró lánc és lakat (bringát zárok le vele, alapból van vagy 5 kb ha nem több) plusz volt benne egy komplett switch 11 dobozostul mindenestül, még egy plusz póló. Talán nem hagytam ki semmit. Ja de, még övtáska pénztárcával meg egy pár cuccal Simán összejön a 16 kb. (na jó, inkább 14, mert a többi a ruha volt rajtam)
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Te jo eg, most olvasom mi tortent. Nem talalok szavakat...;(
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Archer #42599 üzenetére
Még én is nyomom bringával, ma is azzal voltam. Valami térdvédő kellene, más részem nem fázik...maszk, sapka, kesztyű, dupla meleg zokni, aláöltöző Hóban azért nem mennék a virsli kerekű outival, "montenbájkkal" viszont simán, de azt meg ellopták
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz -Mosquito- #45561 üzenetére
Nyugodj meg, azok nem olyan trafik amik büntetnek. De többet nem mondhatok...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz -Mosquito- #45564 üzenetére
Sajnos nem mondhatok többet...de megvannak a 100%-ig biztos forrásaim.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Laraxior #45659 üzenetére
Az pont egy 9-es...de barátunk nem volt szomjas. Ennek ellentéte az a videó ahol fél órára koppra raknak egy ugyanilyen 9est és nagyon nehezen akarja beadni a kulcsot, és akkor sem gyullad ki...ott valami nagyon nem volt okés.
SymbianOS: fel a fejjel...hidd el nincs ott komoly baj."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz jaktib #45671 üzenetére
Ha teli vagy, akkor az Ivanicsékhoz vidd, biztos jól megcsinálják, de nem lesz olcsó.
Ha kevésbé vagy tele, de jó munkát akarsz, akkor Red Line...a szerelőjük korábban az Ivanicséknál meg a Big Bangnél dolgozott, eléggé ért a kawákhoz, mellesleg a red line is megkapta a márkaszerviz jogot, tehát...
Ha tuning vagy egyéb elektronika akkor Esztergom és Prop tech...[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Czimby #45679 üzenetére
L.f.szt sem ken az hidd el. Az O-X és egyéb gyűrű azért van ott, hogy bent tartsa a kenőanyagot ott ahol kell. Ha elereszti, akkor fújhatsz te oda bármit, az a lánc cserés Amúgy ha folyik akkor meg veri szanaszét menet közben, az sem jó tulajdonság....
Xaels: EBC, Brembo, gyári...esetleg TRW lucas, minden mást felejts el, mert nem tartós és szarul is fognak. Tapasztalat, sajnos.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Czimby #45689 üzenetére
Értelek...amúgy kár róla vitázni, mert ez egy vallás, hogy melyik láncspray a jobb
Egyébként, ha kened akkor az a baj, hogy tele megy mocsokkal és ugyanúgy árt, ha nem kened akkor meg az a baj. Én is kenem, de nem viszem túlzásba, amikor eszembe jut vagy úgy látom...inkább a rozsdavédelem miatt meg a hőelvezetés végett, de ennyi."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz sajtee #45705 üzenetére
KTM 125 EXC - lejárt okmányos, de forgalomba helyezhető!
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz polimorf #45747 üzenetére
Ha új, tehát 0 km-es, akkor nyugodtan megveheted. Pont a napokban jött ki erre vonatkozóan, hogy szakszerű tárolás esetén 5 évig újnak számít. Én is vettem olyat ami 2,5 éves volt (0 km-es) és semmi baja sem volt. Ha használt, akkor más tészta...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz polimorf #45755 üzenetére
Én is a Metzelert vettem ugyanígy...hidd el, nincs baja. 0 km-esen gyárilag van rajta egy réteg, ami megvédi az öregedéstől, ha nem volt hóban-fagyban-tűző napon...tehát jól volt tárolva.
mod: közbe megtaláltam a cikket: [link] Több oldal is lehozta most hirtelen ezt találtam...
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz -Mosquito- #45758 üzenetére
Ez ilyen netes mendemondákra alapozott bullshit, már ne is haragudj. Akkor nem fekete, ha az a réteg nincs rajta...na akkor helytelenül tárolták, mondjuk melegben és tűző napon - de akkor is max szürkébb egy picit, nem számottevő. Akkor veszít a puhaságából is, máskülönben nagyon sokáig nem. Nem mellesleg, ha neten rendelsz azt kapsz amit hoznak, max elállhatsz a vásárlástól, ha nem tetszik.
Mint mondtam, vettem már ~3 éves új gumit és semmi baja nem volt az ég egy adta világon, pedig rengeteget döntögettem és kínoztam pályán, többek közt a hringen is. A mai napig puha az a gumi...pedig van benne már bőven kilométer...de .mf is vett már öregebb vágott slicket és még mindig él, pedig ő is használja, nem csak gurulgat.
Polimorf meg jól tette hogy megrendelte, ha neki normális árban volt..,inkább ez mint egy használt, abban több a rizikó, ebben kb. 0 Ha szarul tárolták visszaküldi és kész, de szerintem nem lesz gond. De nem baj, amíg az emberek ettől paráznak, nekünk addig lesz olcsóbb "új" gumink, a milliomosok meg vegyenek tegnapi DOT-osat
No offense[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz -Mosquito- #45766 üzenetére
Az új az új, ebben egyetértünk. De utcán nem fogod észre venni a különbséget soha és széthullani sem fog alattad, mert hamarabb elhasználod. Nem a gumi a szűk keresztmetszet az átlag motorosnál. Ha meg hülye vagy a jó gumi sem húz ki a szarból, sajnos ezt már tapasztaltam.
A szerelőd lehet h belefutott rosszul/rosszabbul tárolt gumikba (bár azt írtad a motoron 2-3 éves, tehát használt - egyébként lenne sztorim a szerelők mindenféle alkatrész mutogatásáról...ők is pénzből élnek, ne felejtsd el).
Mint mondtam, amit vettem Metzelert a büdös életbe meg nem mondtad volna róla mikori. Igen, akciósan, épp ez a lényeg, hogy nem 70-90, hanem 50e forintért Én is tartottam tőle, de tapasztalatból mondom, hogy megvehető.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz -Mosquito- #45770 üzenetére
Jah én sportmotorról beszéltem, ott a 20e km álom, de sokszor még a 10 is Tehát ott ha tényleg használod ledarálod hamar. De 7-8 évesen sem nagy gáz, ha normális állapotban van és puha. Vannak akik ilyen idős slickeket vesznek meg pályára és még élnek, pedig azok kapnak rendesen. Inkább a tapasztalatnak hiszek, mint a népi hiedelmeknek. Én má' csak ilyen vagyok
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Outlander #45783 üzenetére
Az a baj, hogy itthon is...nézd meg hány világjáró motorost loptak meg (vagy lopták el a motorját) nemrégiben pont nálunk. Ugyanolyan szégyen szar nép lettünk már, mint az általad említettek, csak az arcunk nagyobb - azért is tartunk ott ahol.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
-
Daywalker
addikt
válasz gery03 #45791 üzenetére
A kipufogót biztosan kiszúrják, a többit nem biztos. Attól függ ki a vizsgabiztos...ha olyan kedve van nem engedi át, azt jelenti a kötekedés. A papír nem hatja meg őket...azért ne gondold, hogy full dilettánsok vannak ott, még ha annak is néznek ki. A gyári kipufogón egyértelműen rajta van, hogy az gyári-e vagy sem. Egyébként meg a legegyszerűbb ha szerzel ott valami ismerőst...
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz canniball #45854 üzenetére
Áh, hosszú....mindig sok meló van, de az előző szezonban nem sokat motoroztam, mert elnyaltam, aztán rá sem akartam nézni egy darabig...meg voltak/vannak más projektek, mint autohifi, és inkább ott voltam/vagyok aktív...több hobbira egyszerre nincs idő és pénz
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Something_ #45856 üzenetére
Hát, mindent lecseréltem...de leírom priviben.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs