-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Daywalker
addikt
válasz -Mosquito- #28492 üzenetére
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Nem tudom mi a szart veszekedtek mint valami óvodások. Francért nem tudjátok felfogni, hogy mindenkinek mások az igényei, nem vagytok egyformák, úgysem fogjátok megérteni soha a másik álláspontját, vagy mert nem akarjátok, vagy mert nem próbáltátok (tisztelet a kivételnek). Mindenki úgy okoskodik, mintha a világ összes motorját kipróbálta volna már. Mostanában ez a topik borzalmas lett, ezért is, másért is...sorry de ki kellett mondanom.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Kolondrum #28515 üzenetére
Nem, ez csak rosszabb lesz...
És senki sem várja, hogy csend legyen. Csak mostanában megy ez a virtuális kukiméregetés, amitől rosszul vagyok.SymbianOS: nem rád, nem neked céloztam. Mindenki kiveszi belőle a részét (én is).
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
-
Daywalker
addikt
válasz Ferdzsoo #28658 üzenetére
Ahogy Persu is mondta, rengeteget tágulnak. Ha olyat veszel, ami elsőre jó szoros, az később akár még nagy is lehet. A Berikből nekem a 184/95 méretemre (veled már találkoztam, akkor is ez volt rajtam) 56-os kabát és 54-es nadrág lett, de mindkettőből lehetett volna kisebb így utólag, mert ahogy elázott, megizzadtam stb tágult és most kicsi hülyén néz ki - cserébe kényelmes. Igaz, ha beteszem a bélést a nadrágba akkor pont jó, meg a kabát alá tudok egy pulóvert venni. Szóval mérlegelni kell mire kell. Pályázásra vettem egy 52-es nadrágot (mert a másikon nincs koptató). Szűk volt mint az állat, alig tudtam felvenni, most meg lassan simán feljön, pedig csak kétszer volt rajtam, és még nem is izzadtam bele.
Az egyrészes hülyén néz ki egy túrán Hiába tudod letolni, majd nem tudsz miatta leülni, lefeküdni sehova stb. Szóval szerintem amennyi előnye van, legalább annyi (ha nem több) hátránya is."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
-
Daywalker
addikt
válasz Kolondrum #28685 üzenetére
El kell menni Kemence felé egy kicsit ugratózni a hullámvasutas helyre (ugye .mf és fattyú? ) azt majd megszokja az ember Kár, hogy közút és még veszélyes is, mert vannak helyek, ahol ki tudnak fordulni...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz TommyGun #28711 üzenetére
Most pontos összeget nem tudok, 20 vagy 50 dollár a vámmentességi határ, amibe beleszámít a postaköltség is. Ha személyesen hozod be repülővel akkor azt hiszem 200 vagy 300 euró a vámmentességi határ.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Már megtették. A profik azt mondják, hogy gyári csomagban a triumph és a yamaha is jobb pályára, bár az utóbbinál a 636 erősebb, de szépen elhangolták a futóművet utcaibb használatra. Bár szerintem az olyan noobok mint mi ebből nem sokat éreznénk. Aki meg komolyan pályázik, az előbb-utóbb úgyis hozzányúl a gyári csomaghoz. Szóval kár is erre a szót pazarolni.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz canniball #28800 üzenetére
Elméletileg lehetséges, de ma sem működik rendesen, mivel a lekérés hosszú idő, ha egyáltalán kapnak infót a másik ország hatóságától. Évek óta arról van szó, hogy lesz egy nagy közös európai rendszer erre az esetre, de tudtommal ez nincs kész.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz zsolt19900 #28815 üzenetére
Akkor most tulajdonképpen mit is akarsz? Ja, hogy álmodozol?
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz zsolt19900 #28817 üzenetére
Nem vagyok gonosz, csak előbb az XX-et írtad aztán most még vagy három motort soroltál fel
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz zsolt19900 #28820 üzenetére
Ok, nem akarok kötekedni, csak nem értem, hogy nézel egy bizonyos típusú motort, és mellette tök másokat linkelsz. Szóval én innen azt látom, hogy még azt sem döntötted el, hogy milyen stílusú motort akarsz De tényleg no offense.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #28850 üzenetére
Szerintem nekem sem férne be a nadrág alá - az új alá pláne nem. Ha meg már eggyel nagyobbat veszel, akkor vagy más méret nem jó (mondjuk a hossza) emiatt elcsúszhat a többi protektor.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Akkor most be lehet fejezni.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Kivalo motoros ido van, csak olyan durva elkenorzes van mindenhol...szerintem vagy 8 eve nem igazoltattak, de ma ez is megvolt...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Na én ma "motoroltam" egy utolsót, csak azé' is. Jól fel kellett öltözni, téli kesztyű és go. Aztán alaposan lemostam és eltettem a garázsba.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz fattyu #28935 üzenetére
Hülye példa, de kirabolsz mondjuk egy dohányboltot. Nincs a homlokodon rendszám, sőt még az arcod is el van takarva, de van rólad egy kép, amin látszik, hogy mit viseltél stb. Ha elkapnak utána két sarokkal odébb, ugyanúgy rád tudják húzni a vizes lepedőt, nem tudsz majd azzal védekezni, de "máson is lehetett ugyanilyen ruha". Ott is lesz tanú, aki bizonyítja, hogy te voltál, ugyanígy lesz akkor is tanú, amikor megállítanak, hogy bizony te vagy a képen, mert más nem haladt arra, aki ugyanúgy nézett ki. Két rendőr szava a tied ellen szart sem ér. Max te szívod meg, és a végén a büntetésen felül minden egyebet kifizettetnek veled.
De lehet még vitatkozni erről. Meg arról is, hogy te hogy látod a saját motorozási stílusod: lehet, hogy neked nem balesetveszélyes, de autóban ülve sokszor másképp látszanak a dolgok.
Mindegy, én nem akarok beleszállni e magasröptű vitába (ami utóbbi időkre jellemzően undorító módon átcsap egymás gyalázásába), csak jelzem, hogy minden álláspont kikezdhető így vagy úgy.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Dexar007 #28988 üzenetére
Olajból bármelyik csicsás motul (ami neki persze nem annyi)...benzinszűrőből talán a gyári Autója válogatja. Bár utángyártottban a legdrágább Mann meg Mahle is megvan 2500-ból kiskerben. Amúgy ezeket csináld meg magadnak, máris kijön fillérekből
Egyébként el kell fogadni, hogy ma már a szolgáltatás drága, aki meg nem ért hozzá azt lehúzzák. Ha nem tetszik, akkor ott reklamálj vagy vidd te az olajat stb.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Dexar007 #28990 üzenetére
Ok azért ne feledd, hogy neki is meg kell élni, nem népjóléti hivatal az. Vannak költségei, ha meg legálisan csinálja akkor ennyi az annyi. Nem ő dolgozik drágán, hanem alacsony a jövedelem...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Dexar007 #28997 üzenetére
Attól mert az M3-ba az kell, ami egy kihegyezett motor, attól még a tiedbe nem az kell. Kispókba sem azt kell önteni, mert az jó Totál felesleges bele, az 50 rohadt vastag. Mellesleg nem valami VW minősítésnek is kell lennie ahhoz a motorhoz? Vagy azt tudja a mobil?
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz KoVee84 #29011 üzenetére
Hát jah...azért az ilyenek megérik a pénzüket.
Na, hogy valami ontopic is legyen végre: Túrós Kawa blokk. Erre azért kíváncsi leszek, mert ha jól emléxem, annak idején a Hona beszopta a CX-szel, persze azóta sokat fejlődött a technika.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Integra #29013 üzenetére
Hát igen, de azért ne feledkezzünk el arról sem, hogy a nagyobb tömeg (és a hosszú építés) azért szerepet játszik abban is, hogy ne kerekezzen állandóan a gép, turbónál azért meg pláne fontos - ugye neten van elég videó turbósított gépekről, amelyek kvázi kezelhetetlenek. Szóval tök jó, ha lesz tengernyi nyomaték meg lóerő, amit aztán az ECU-val kell szoftveresen megzabolázni. Illetve ugye ott a másik probléma, hogy most hova hangolják? Lentre, fentre, középre? Egy turbóval nem lehet mindent, de ha csúcsteljesítményre mennek akkor fentre hangolják, akkor viszont az 1,4-hez képest alul nyomatékot fognak veszíteni. Sok a kérdőjel. De ez csak az én elképzelésem, majd persu megcáfol
mod: ja igen, meg még egy nagyon forró és érzékeny alkatrész, az nagyon hiányzik...
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz zsolt19900 #29016 üzenetére
Vannak bizonyos matricák, amelyek csak adott országokban értékesített példányokon vannak rajta (például mert más környezetvédelmi normák vannak érvényben, vagy üzemanyaggal kapcsolatos felhívás stbstb). Mondjuk az ülés alatti pont nem ez szokott lenni...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz zsolt19900 #29020 üzenetére
Ja hogy ilyenre gondolsz. Nem jelenti, hogy törve volt. Van 1-2 ember aki leszedi, mert neki nem tetszik. Más motorokon meg szimplán szar a matrica és elkezd lejönni a használattól, mosástól, az utas lába dörzsöli stb.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz zsolt19900 #29022 üzenetére
Nekem volt olyan aki azt mondta, hogy miért nem szedem le a Ninja matricát - ami ráadásul gyári, fényre színjátszós. Azt hittem helyben felakasztom. Szóval igen, vannak ilyenek.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz DigitXT #29024 üzenetére
Autóról én is leszedtem. Azt hiszem valahol extraként választható (asszem pl. egyes Opel modellek), hogy rátegyék azt, hogy 1.4 stb.
Egyébként nekem utángyártott fejidom van a motoron, de a pl. matrica gyári
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Archer #29027 üzenetére
Benne van ez is. De ha rajta is van, lehet akár eredeti idom eredeti matricával, attól még ugyanúgy lehet h borultak vele Tehát nem zárja ki egyik a másikat.
"Most őszintén, kinek zavarja a szépségérzetét az a matrica?"
Erre mindig azt mondom, hogy vagyunk egy pár milliárdan a Földön, és nem vagyunk egyformák. Ami neked magától értetődőnek tűnik, az másnak nem. Ugyanez az ízléssel. Valakit zavar, leszedi...neki nem pénz...főleg ha nem első tulajos.
Egyébként meg nem nehéz pótolni, bemész a márkaszervizbe és veszel (rendelsz). Inkább az a baj, hogy arany áron adják, nem csoda, hogy sokan nem gyárit vesznek egy borulás után...
Nekem nincs a lengővillán gyárilag matrica, csak a láncvédő műanyagon, de az sem keréknyomás hanem láncápolással kapcsolatos. De ezt csak úgy mondom..."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz -Mosquito- #29063 üzenetére
Megint?! Most épp nem hogy februárban, de még áprilisban sem volt túl jó idő.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Trollok komolyan
- Projektor topic
- Azonnali notebookos kérdések órája
- MSI Thin: gamer notebook két változatban
- Még a nyár előtt megérkeznek a G.Skill új Ripjaws memóriái
- Külpolitika
- Kompakt vízhűtés
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Mobil flották
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest