- Google Chrome
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Facebook és Messenger
- Synology NAS
- Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Itt van az eddig legjobban teljesítő kétfiókos NAS a TerraMastertől
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- DIGI kábel TV
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz V.Stryker #51649 üzenetére
A láthatósági mellény helyett - ha befér egyáltalán - én inkább egy láthatósági esőruhát, vagy legalább annak a felső részét tenném. Munkavédelmi ruházati boltokban kapható, 3,5-4,5 ezer forint a kétrészes szett.
pld: [link] , a lap alja felé keresd.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz ujskodas #51653 üzenetére
Nem olyan állapotú volt a motor mint azt az eladó, illetve - az ismeretlenül megbízott, Index fórumos - pesti szerelő srác állította. Evvan... Szerdán levizsgáztam KRESZ-ből, pénteken kezdem a rutint, aztán majd csak akkor fogok
ugrálnivásárolni, ha kezemben a jogsi. Szánt szándékom lábon hazahozni a motort, akárhonnan is az országból.Előbb CBF250-eket, Hyosung 250-eket, és Yamaha Virago 250-535-öket nézegettem, az első
kettőnekháromnak a teljesítménye, az utóbbi kettőnek (próba után) az üléspozíciója tántorított el (nem kompatibilisek a gerincporcsérvemmel... ). Mivel úgy kb. "nettó" 450 ezret fogok tudni motorra szánni (+100e az átírásra, kezdeti szervizre), így gyakorlatilag az öreg GS500-ak, CB500-ak maradtak a kalapban. Nakedes üléspozíció kell, és legalább 40LE teljesítmény... A GS500-at az első rutin órámon élesben is tesztelni fogom, azzal kezdek.[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Daywalker #51664 üzenetére
Én - mivel fizikailag igen rozoga vagyok - felborulnék, magamra borítanám a motort, ha nem tudnám mindkét lábamat letenni megálláskor. Bízom benne, hogy a GS-sel meg a Gladiussal megbirkózom a tanfolyamon. Érdekes, de a magasnak tűnő SV400-ra simán fel tudtam szállni, és ráadásul nagyon kényelmes volt nekem az üléspozíciója. Picit talán a lábtartója volt túlzottan hátul. (12 centivel magasabb az ülése, mint most a Csótányomnak).
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Outlander #51671 üzenetére
Kis Varaderos (125) barátom (nagyon alacsony a srác, de izmos) akivel tavaly Erdélyt megjártuk, a múlt hétvégén Badacsonyban borította magára a gépét, de úgy, hogy letört az egész jobb oldali lábtartója, alu konzolostól, mindenestől. Ráadásul vagy 3 centivel alacsonyított, csináltatott ülés van a masináján, de így is csak egyik lábheggyel ér le. Gödrös, erősen emelkedős aszfaltúton próbált 5-tel bekanyarodni jobbra a parkolóba. A lábát letenni nem sikerült, csak a motorral együtt. A szállásig a blokk oldalára tett lábbal, fék nélkül el tudott jönni vagy 150 km-t, ott aztán laposvasból, a szomszédtól kért flex segítségével csináltunk neki ideiglenes lábtartót, hogy haza bírjon jutni.
szerk: tavaly Erdélyben sikerült ugyanezt a mutatványt előadnia, de akkor a jobb oldali árokba borult, és nem tört semmi sem, csak a festék jött le a bukócsőről.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #51679 üzenetére
Szép, de öheg és nem honda.
(#51680) Polemius: a korlátlan A-nak álltam neki. Mivel csak öreg motorra fog telni, így megbízható, olcsón szervizelhető gép kell, a teljesítmény sokadlagos tényező, úgyis 90-100-zal fogok vele járni. A négyhengeres, elöl dupla tárcsafékes, extra (drága) gumiméretű gépek defaultból kihúzva a listáról.
Az üzemanyag fogyasztás számomra sokkal lényegesebb, kis pénzből minél többet szeretnék gurulgatni a magam nyugis tempójában, ez megint a négyhengeresek ellen szól.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz tboy93 #51682 üzenetére
Ja bocs, kimaradt: 20-40k-ért nagyon korrekt bukót lehet már venni ha kifogod akciósan (kizárólag újat, és méretpróba után!), kesztyűből 10k-ért már van egész tűrhető (itt majd le fognak hurrogni), én hibátlan, teljesen vízálló, de nem márkás csizmát vateráztam karácsony előtt 10k-ért, 2 éve meg 22k volt postával együtt egy használt kétrészes cordura ruházat.
Az átírás mindenestől kb. 30k lesz, a többiből sok minden kitelik egy CBF250-esre (gumi, láncszett, fékbetétek, ha szükséges)
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz tboy93 #51685 üzenetére
Dehogy p*csázza el: legalábis az A1 jogsival legálisan vezethetők közül egyik sem ér a közelébe sem, a kis Varadero és a CBF 125 nagyjából tud 105-110-el menni végsebességre, a CBF250-nek meg ez a tartós utazója, akár 2 személlyel is. A többi 125-ös meg inkább csak 90-95-100-at tud. Három litert fogyaszt, van rajta rendes fék is.Olvass teszteket, népítéletet: [link] [link] [link]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Én 2 féle (teljesen használhatatlan) biciklipumpa után egy szivargyújtós kompresszort vettem, nem foglal több helyet, mint egy pumpa meg egy nyomásmérő
. http://www.conrad.hu/conrad.php?name=Products&pid=842333[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Something_ #51737 üzenetére
Nem fogja törni a segged?
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Na ezért szántam rá magam 52 évesen az A1 jogsi nagyobbra upgradelésére. 125-ös motorral a túrázás sokszor a kamionok elöl való menekülést jelenti. Érdekes, nekem Romániában semmi bajom nem volt velük, ott senki nem akart megölni, bezzeg itthon a 6-os és 4-es főutakon! Mondjuk én mindenkit elengedek, segítek előzni, ha tudok, meg is szokták köszönni.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz runner 125 #51781 üzenetére
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Na meg volt az első rutinórám hajnalban egy erősen lef*sott állapotú GS 500-zal! "Pöttyet" szokatlan a kis Csótányom után: kifejezetten helytelen taktika az első, kerülgetős gyakorlatnál, koppig rántott gázzal elindulni (az én kis vackommal máshogy nem is lehet, mert lefulladna)... :-((( Nem estem hanyatt, de nem sokon múlott. A kuplungolástól elzsibbadt az egész bal karom, annyira nehéz (a Csótány kisujjas); a váltó valami leírhatatlanul sz*r, üres állást csak nyomokban tartalmaz, nagyon kíváncsi lennék, hogy például lámpákkal tarkított nagyvárosi forgalomban hogyan lehet vele megélni egyáltalán. A motor ereje - számomra - lenyűgöző, húztam pár kövéret, és harmadikig is felkapcsoltam. ;-))) Az oktató azt mondja, hogy a Gladiussal ilyesmit majd ne csináljak, mert én leszek az első a 35 éves oktatói pályafutása alatt, akit a mentők fognak elvinni a rutinpályáról.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Daywalker #51836 üzenetére
A Csótánnyal érkeztem a rutinpályára, és elsőre fel sem merült bennem, hogy ez "nem olyan". Azzal csak nyélgáz, ráengedett kuplunggal lehet elindulni (mindig is ilyen volt), egyébként egy marha nagy rántással megáll.
Ez még hagyján, de óra után meg majdnem szétcsesztem a bokámat hazafelé induláskor: egy óra alatt egész megszoktam a GS eltérő üléspozícióját, lábtartóját, stb., aztán a Csótánnyal elindulás után raknám fel a bal lábam a lábtartóra, és nem volt ott semmi, vaze (20 centivel előrébb kellett volna keresnem)! Belerúgtam a betonyba...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Daywalker #51841 üzenetére
Az tényleg a legalja, nekem 16 évesen volt majdnem 2 évig. Aztán ahogy megszereztem az autós jogsit, 32 évig eszembe nem jutott volna bármilyen kétkerekű motorizált járgányra ülni, és szerintem ebben a musztángos élményeknek is volt "némi" szerepe...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Daywalker #51844 üzenetére
Az enyém zsír új volt a boltból. Mivel anyámék nem akarták hogy motorozzak, így két nyarat dolgoztam végig diákként az áráért. Akkor jelentek meg az első S51-es Simsonok is, de az jóval drágább volt, és csak protekcióval lehetett hozzájutni, nekem meg nem volt se több pénz, se bolti ismeretség. Hű, de irigykedtem rájuk: csak kivették a műanyag gyűrűt a súber fölül, és már mentek is mint a golyó. Én meg "fúrtam, faragtam, reszeltem" hogy a nyomukba érjek, de mégsem volt jó sohasem. Aztán volt egy randa balesetem is vele, sikerült 60-nal eltaknyolni. Ha nincs rajtam a pár héttel előtte leárazva vett kiskörösi sisak (még nem volt kötelező smkp-re), akkor lehet nem élnék, ugyanis úgy bevágtam a fejemet a járdaszegélybe, hogy a sisak megrepedt. Így viszont csak a bal csuklóm tört el, meg némi agyrázkódást kaptam.
szerk: azért megjegyezném, hogy 3 héttel később, begipszelt karral már újra motoroztam.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Itt nincs 250-es gép: A1-re van egy YBR125 (két éve ezen tanultam-vizsgáztam), A2-re a GS, korlátlan A-ra meg a Gladius. Fosok tőle már előre is, a 125-ösön szerzett rossz szokásaimat nagyon gyorsan el kell felejtsem (gáz hirtelen rángatása, gázfröccsökkel való "látványos" visszagangolgatás egyesével, stb.)
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #51868 üzenetére
12m az az "öt méter", eddig meg 24 volt.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz stereodead #51963 üzenetére
Csak a Metzeler ME22-őt ismerem ezek közül, 90/90x18 van az én 125-ösömön is elöl. Na szóval ez a gumi nem jó, vizes úton veszélyesen csúszik.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz runner 125 #52024 üzenetére
Mit szívsz? Adj nekem is!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz ludsimon #52078 üzenetére
650-es nem jó? Suzuki Savage LS 650 brutális tud lenni nyitott csővel (nincs benne semmi), gázelvételkor még 30 centis lángnyelvet is tud köpni, a stílusban hozzá passzoló dörrenéssel együtt.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Dizájnos hátsó lámpa Harley-ra!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #52227 üzenetére
Valószínűleg a hasonló korom miatt lehet, de teljesen egyet értek velük.
A supermoto az egy olyan enduro, amivel nem lehet lemenni földútra.Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Daywalker #52233 üzenetére
Akkor inkább úgy mondanám, hogy egy 7-8 éves utolsó szériás példány is úgy néz ki, mint egy huszonéves motor, de igazából semmi klasszikus szépség nincs benne. Egy régi, de "modernkedő" gép, vagy hogy mondjam.
(#52234) Burt1793: engem meg a külseje nem érdekel egyáltalán, viszont megbízhatóak és elfogadható áron lehet már 10-12 éveset venni belőlük, szerencsére van választék, lehet válogatni is. Mondjuk viszik mint a cukrot, én a HaHu-n "begyűjtöttem" az elmúlt 2 hónapban közel 20 db-ot, ebből maradt még 5...
A múltkori sikertelen motorvásárlási kísérletem után addig nem akarok ugrálni, amíg kezemben nincs a jogsi, viszont annyira lassan megy (még fogalmam sincs, mikor lesz a 2. rutin órám), hogy ebben a szezonban már nem sokat kell majd vele motoroznom.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Something_ #52253 üzenetére
Nekem a szemüvegem ilyen, de a bukó alatt nem működik, mert a működéséhez szükséges UV-fényt a sisak plexije kiszűri sajnos.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Daywalker #52273 üzenetére
Egy volt fősulis barátomnak (nyugodjon békében, de nem motorozás, hanem infarktus vitte el 5 éve) meg a 350-es Czetkájával, utassal a háta mögött sikerült bezárt kormányzárral elstartolnia, természetesen nyélgázon, mert a fél kolesz őket nézte (irigykedtek rá a motor meg a jó csaj miatt). Irdatlan nagyot taknyoltak, mert sisakon kívül akkoriban még más védőfelszerelés nem volt divatban. Csontjuk nem tört, de másnap már kereshetett új nőt magának....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #52275 üzenetére
Nekem meg 18:15-re kell menni a rutinpályára. Foglalkozás tárgya: Suzuki SVF650 Gladius.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz canniball #52292 üzenetére
Az oktató is azt kérdezte az előbb, hogy ugye mennyivel jobb ezzel menni, mint a GS-sel. Nem hitte el nekem, amikor azt mondtam, hogy "Hát nem!".
Hibátlan a váltója, van fokozatkijelző meg egyéb hasznos dolgok, de nekem nehéz, nehezebben (jóval nagyobb fizikai erővel, ami ugye nekem nem nagyon van) terelgethető a bóják között, pici fordulaton ráadásul szaggat, rángat, mint a dög. A lábtartója még hátrébb és még magasabban van, nem igazán passzol nekem. A kuplunghoz még nagyobb erő kell, mint a GS-en, nekem ez elég fárasztó volt. (a Csótányé kisujjal is kezelhető, nem vicc!)
Ami viszont vitathatatlanul tetszik benne, na az a hangja!Legközelebb 23-án (kedden?) hajnali fél hétre megyek izmozni. Most direkt nem motorral mentem, hogy a Csótányon felvett rossz szokásaim (alapjárat hiányában gáz húzogatása, gondolkodás nélküli nyélgáz bárhol-bármikor) nehogy bajba sodorjanak. Eddig bejött a taktika. :B
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Nálam sajnos a Virago kiesett, pedig az 535-ös volt az álmom: gyönyörű motor, alacsony, kényelmes üléssel. A múltkor a haverom 250-esén végeztem üléspróbákat (pontosabban egy Keeway 250-esen, de pont ott van a kormánya-ülése-lábtartója mint a Virago-n) és a gerincporcsérvemmel nem kompatibilis. muszáj hogy "alattam" legyen a lábtartó, mert különben 5 perc után görcs áll a hátamba. A GS-en viszont kifejezetten jó volt ülni az előző rutinórán, így - az olcsósága / nagyon olcsó fenntartása mellett - ez is mellette szól. Hogy ronda? Hát az, de én is az vagyok....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Én lennék a világon az első, aki a Virgácson hátrább hozná a lábtartót! Némelyiken szinte az első tengelynél van... Sajnos én vagyok ilyen ortopéd egy 23 évvel ezelőtti - vétlen - autóbaleset óta, hogy az lett szinte az elsődleges szempont a motorválasztásnál, hogy hogyan esik rajta ülni. A Csótánnyal mázlim volt, mert mindennemű próba nélkül vettem meg (megalkudtunk, és "ingyen" házhoz is hozták utánfutóval.) Alacsony kényelmes ülés, de nem csopperes, hanem nakedes testtartás.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz V.Stryker #52302 üzenetére
Meg lehet szokni, nem olyan vészes, csak a GS-hez képest volt furcsa. A gép injektoros, szerintem nem állítható az alapjárata, de nem is tűnt alacsonynak. Pici játék a kuplunggal, és megoldom, csak mondom: szoknom kell még. Az jobban zavart, hogy a GS-hez képest jóval nagyobb a fordulóköre, a nyolcasnál a bójasortól 20-30 centire tudtam vele menni teljesen alászedett kormánnyal, a GS-sel akár egy méterrel beljebb is.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Na, a ma hajnali rutin-órám már jobban ment, ha lassan is, de megbarátkozok a "szörnyeteggel". Szombat délben még egy óra "edzés", aztán hétfő délelőtt valamikor rutinvizsga. remélem összejön...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #52519 üzenetére
Az én koromban? Örülök ha békén hagynak.....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #52569 üzenetére
Utána még mindig el tudja vinni a maradékot egy jó kárpitoshoz....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Doki16 #52613 üzenetére
Cikk alján van felsorolva 5 db...
Szerk: Na, itt az összes jelenlegi:
1036 Budapest, Árpád fejedelem útja 103
7629 Pécs, Komlói út
6320 Solt, Vecsei u. 52.
3300 Eger, Rákóczi út
8230 Balatonfüred, Széchenyi István út
2016 Leányfalu, Móricz Zsigmond út 165.
2146 Mogyoród, Hungaroring
8420 Zirc, Kossuth Lajos út
8638 Balatonlelle M7 II. (bejövő)
2481 Velence M 7. autópálya I.
4100 Berettyóújfalu 42.sz. fkl. út[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen