-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Something_
őstag
válasz
-Mike- #68006 üzenetére
Jaja, így nem éri meg 880-ért eladni. Max még arra gondoltam, hogy megcsináltatom, felrakom 1.100.000-be, aztán ha megveszik 1 milla felett, akkor veszek egy PC40-et.
FIREBLADE78: nem hiszem, mivel karbantartás és egyéb móka volt (24e-es szerviz, fém fékcsők, betétek, stb).
geresics: ahogy számoltam, szerintem 200-220 körül megáll, ebből 150e az utángyártott idomszett, ami szerintem 2 héten belül itt van. Ha lámpát nem lehet polírozni, akkor az még 45e bontottan.
D1Rect: nem úgy megy az :-) 350.000-550.000 közöttre tippeltem amúgy az összeget, szóval nem ugrálok, még bevasalom rajtuk a karasnás árajánlatot és a baleset helyéről való elszállítást is.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz
-Mike- #68097 üzenetére
Ah, ez jó kanyargósnak tűnik. Jó az aszfalt is?
Mondjuk ez tőlem qrva messze van.
Most hétvégén mi egy ilyet megyünk.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
válasz
-Mike- #68126 üzenetére
Az irányjelző nem használása nagyon gyakori probléma lett, miközben ennek olyan alap dolognak kell lenni mint a levegővétel. GYakran megfordul a fejemben, hogy ha nincs kint akkor az okkal nincs vagy elfelejtette.
Sőt, a nem arra megy amerre néz téma is gyakori. Volt h dudáltam h bakker még nem nem nézem rám én el nem megyek előtted.
Belőlem személy szerint sokat kivesz a pesti közlekedés. 1 óra pesten terhel annyira mint egy Kékestető Dunakanyar 2x kb. Hál égnek én olyan korán járok dolgozni, hogy a jónépek még alszanak, csak este kell kibírni bent azt a pát km-t.[ Szerkesztve ]
-
válasz
-Mike- #68200 üzenetére
Azt el sem tudom képzelni és nem is igazán vágyom rá, bár azért kipróbálnám, hogy milyen ha egy motor mondjuk 4.-ben még emeli az elejét.
Nekem is csak lent ugrik. A legrosszabb ha mondjuk 80-90 táján kell nekilódulni. Akkor inkább 120-tól addig az aktív kb 160-ig vagy 0-80 között.Más: Olyan viccet hallottam tegnap a motoromról, hogy még csak le sem reagáltam. "Volt vagy 4 millió!"
Egybe nem láttam még ennyi pénzt, de hagy higgyék.
[ Szerkesztve ]
-
Ribi
nagyúr
válasz
-Mike- #68261 üzenetére
Egy részt gyakorlás, másrészt pánikbaesés. Videóból az jött le, hogy amikor látta, hogy túl gyosan megy és jön is szembe valami akkor nézte az autót és jött a pánik. Jött az arra megyek amerre nézek. Gyakorlás abban segít, hogy elhidd lehet tovább dönteni és tudd, hogy abban a pillanatban semmi probléma nincs. Csak befókuszálod a kanyar jobbszélét (nem az autót balra) és tovább fekteted. Rutin a gyakorlásból jön. Hogy ne kelljen gondolkozni, csak jöjjön a dolog magától.
-
válasz
-Mike- #68261 üzenetére
ÉS mindenki! Akkor kerüljem az első féket kanyarban? ER6 alatt nagyon jól fog és nem bólint nagyot azért szeretem. A hátsót azért kerülöm, csak lassítok vele, mert nagyon nagyon hamar megcsúszik. Pl visszaváltani is nagyon óvatosan kell, mert megrázza a seggét. A motorfék már-már túl erős. Ez főleg akkor él ha alacsony fokozatban van 3-4.
Majd vágok egy részt ahol megyek, jó lenne ha elemeznétek. Azt én is érzem, hogy a záróvonalat kerülni kell. Viszont vezet, ad egy nyomvonalat. Szeretek a kanyar előtt kimenni a szaggatott/záró mellé kimenni és onnan elindulni a kanyarban, ezzel egy nagyobb ívet véve, hogy nagyobb sebességgel is vehető legyen kisebb dőléssel. Gyorsítani akkor szoktam ha azt akarom, hogy egyenesedjen, vagy már kifelé tartok belőle.NAgyon sokszor megnéztem a videót és arra jutottam, hogy elbírta volna a motor a kanyart, ha nem az elsővel fékezek és kissé belassul a hátsótól, majd simán rádöntöm. Vannak a környéken olyan kanyarok amiket naponta megjárok, azokat nagyon szépen tudom venni, mert ismerem őket.
-
Something_
őstag
válasz
-Mike- #68360 üzenetére
Csak szólok, hogy már a baleset előtt megrendeltem a piros karokat
Azok már rég megjöttek, minden itt van nálam, kivéve lábtartó konzol, kormányvégsúlyok és elméletileg kell egy hűtő is. Plusz a lámpával futok egy kört, hogy lehet e polírozni, ha nem lehet, akkor az is kell.
Amúgy aliexpress.
Mosquito: hát ja
Természetesen az árak a felsorolásban NETTÓ árak, szóval még + 27% a teljes ár
Az 1,6 milla az már bruttóAmúgy pár dolgot nem is találok a listában, tank, kormányvégsúly..
(jobb klikk, kép megnyitásánál olvasható a papír)[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz
-Mike- #68530 üzenetére
Megnéztem még párszor, nekem továbbra is úgy tűnik, hogy fix íven vette a kanyart, és abban az ívben ment rá a sínre. Az magyarázza is, miért ment ki alóla, aztán persze még próbál kapálózni, de akkor már mindegy....
Sunyi dolgok az íven menő sínek vizesen, azokkal marhára kell vigyázni. -
Archer
őstag
válasz
-Mike- #68570 üzenetére
Még "viccesebb", amikor a ~80k-s féktárcsá(ka)t megütik csere közben. Érdemesebb olyan helyet keresni, ami motor szerviz és foglalkoznak gumizással is, ott talán nem azzal a pajszerrel esnek neki, amivel az autó acélfelniről feszegetik le a gumit.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
canniball
nagyúr
válasz
-Mike- #68597 üzenetére
Nincs mit!
Közben leesett, hogy ma is hétfő van; természetesen a jövő hét hétfőre (06.06.) gondoltam, addig ne keressétek.geresics!
Most csak az a két tétel lesz amit írtam, nem "rendes motoros akció" amikor több mindent lehet kapni. Nem emlékszem olyan volt-e már idén.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
-
Something_
őstag
válasz
-Mike- #68650 üzenetére
Jaja, mindketten szerdára terveztük, erre hétfőn jött az a kcsg volvo
Fireblade: ööö, ha el lett volna törve, akkor nem lehetett volna polírozni
Szóval nem értem a kérdést. Pár napja raktam be 1-2 képet a sérülésről, ekkor ajánlotta Runner Kicsee-t. Ha érdekel (úgy sem érdekel
) akkor lapozz vissza párat.
-
Kroni1
veterán
válasz
-Mike- #68706 üzenetére
Pannóniaringen ha jól olvastam tükröket is le kell szerelni, meg az első lámpát is teljesen le kell ragasztani, hogy ha esetleg elesel ne szórd teli szilánkokkal a pályát.. Szóval ezek a pályák valóban inkább csak igazi versenymotoroknak vannak!
Mosquito34: Cordurában se engednek fel, csak bőr.
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz
-Mike- #68733 üzenetére
Valószínűleg így van, de azt, hogy én a motoromat arra a határra vigyem, hogy megfektetem és ezzel lenullázom nincs az a pénz. Másét vagy ha adnak egy olyat mint az enyém azonnal és még többet is kiadok. Tudom a látásmód érdekes.
Kanyarognék én szívesen,de nem a saját motorommal. Sőt esni is ' jó lenne' ellenőrzött közlemények között. Mondjuk elcsúszni.[ Szerkesztve ]
-
canniball
nagyúr
válasz
-Mike- #68869 üzenetére
Óóó, hát azzal semmi gond; hogy klasszikust idézzek: "majd kikerül ahol tud".
bogyo112!
Most a kérdésed kapcsán belegondoltam és rájöttem, hogy egyáltalán supermotost sem nagyon szoktam látni. Úgy tűnik jó vidéken lakok.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
canniball
nagyúr
válasz
-Mike- #68873 üzenetére
A "kinevezés" mellé nem járt sem időjós sem jövőbelátó képesség.
Komolyra fordítva: nem hiszem, hogy - mint pályát sosem látott ember - én lennék a legkompetensebb. De ha valaki vállalja és ha igény van rá, akkor természetesen segítek ahol tudok.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
StoneBridge
senior tag
válasz
-Mike- #69086 üzenetére
Oks, én meló után jövök, valamikor 3 óra körül. Te vagy a CB1000-el?
Sajna pályát csak ducisok használhatják majd, de havertól majd elcsípem egy körre a Monstert.(#69088) SymbianOS
Időpont egyeztetés nélkül kár náluk próbálkozni. Mindig el vannak havazva.[ Szerkesztve ]
Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Gyúrósok ide!
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Samsung LCD és LED TV-k
- Autós topik
- EA Sports WRC '23
- iPhone topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...