-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
veterán
A kardán amivel nem kell "foglalkozni"
17 év és csak 40ezer km.
Pont időben lett szétszedve. A felületkezelés kopott meg, de innen már hatványozott lett volna az amortizáció a kiszáradt szírral, és a bekeményedett O gyűrűkkel.
Szerencsére a gumiszerelésnél a Német szerelők a bordás csonkot zsírozták.
Így elég egy újra zsírzás.
-
csongi
veterán
válasz Somatom #122925 üzenetére
Ez még nem sokba, de ezután már tetemes lenne.
Ezzel csak azt akartam mondani, hogy a soha nem lesz vele gond, csak akkor érvényes, ha gondozva van.
Amúgy bele lehetne tolni 40-60K-t
És a kardánkerszetet még nem néztem meg, ott meg 100 ezres játék is simán megvan.
Illetve egy ilyen szervizelés 14-16 órát felemészt.Összeadva egy 600-as gépnél ésszel használva sem lesz drágább a lánc 20 év alatt, és 80-100ezer km-nél, ha nem kell vele foglalkozni hozzá állással kezeli a tulaj a kardán hajatást.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz djeperto #122968 üzenetére
Értem mi a vlog. És értem azt is hogy összehasonlítás.
vagyis nem teljesen. Csak ezek az adatok amik kiderülnek annyira töredék, és változó körülmények között születnek meg, hogy ez alapján én képtelen lennék eldönteni melyik a jobb gumi. De biztos velem van a baj.
Egy Motor versenyen, ahol a mérnökök hada dolgozik, ugyan az a gumi egyik motor-versenyző páros alatt elfogy, a másiknak meg még mindig jó.
Akkor a gumi a rossz?
Az egyik bevágott képen, igencsak meg van pályázva a gumi szerintem. Egy Adventurevel minek is?Sajnálom az esését, és örülök, hogy ennyivel megúszta. Ott mi volt a baj? Nem volt jó a gumi?
Vagy nagy volt a bemeneti tempó? Egy két montázsa van, ahol szikrázik a lábtartó.
Hát nem vagyok szakértő, de ha az leér, már baj van, mert onnan csak egy irányba lehet javítani. Vannak akik ezt jobban tudják nálam, ebben biztos vagyok.
De tuti velem van a baj és nem tudom értelmezni.
Kopó fogyó eszközöket összehasonlítani képtelenség.Nem kötözködöm, csak beszélgetek.
-
csongi
veterán
válasz Geresics #122971 üzenetére
Sisak nelkul csak emberibb. :).
Az, hogy egy gumival valaki csapatja, es velemenyt alkot, ok!
De igyekezzen nagyon targyilagos lenni, mert nagyon nem mindegy a kornyezeti elemek. A motortol a motoroson at a talajig.
De az, mikor osszehasonlitja, nah az mar nekem nem mond semmit. Ahhoz, hogy erdemben legyen befolyasolo tartalma szamomra, minimum a vegig dokumental megtett km mindket gumival.
Es ha minden korulmeny kozott egyforman hasznalta legalabb 2 garniturat mindkettobol, akkor mar er valamit. Es ez csak az adott meretu mintazatu gyartasi evre vonatkozo gumirol van szo.Ha gazdasagi szemszogbol nezem, nem tartom kizartnak, hogy idovel a kevereket valtoztatja a gyarto.
Egy regebbi modell eseten ahol a gyartasi mennyiseg alacsony, egy ujjabb kevereket hasznal.Horvi: Es elerte a gumi tapadasanak hatarat. :(
[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz Somatom #123039 üzenetére
Peugeott markaszerviz.
Motor olaj literje. 4600Ft. Kisker ara 2300Ft.
Mast nem ont bele csak amit o ad, vagy garancia hello.
A fekbe es kuplungba folyadekot 4 eve nem csereltek. A kuplung fogaspontja vandorolt es borzalmas volt. Azt mondtak, hogy jo az nem kell cserelni. Koszonom markaszerviz.
Nem tudom motoros fronton mi a helyzet.Egy kicsit tovabb melyedtem a Kardan hajtasba.
Haat nah. Ez sem olcso mulatsag., ha korosabb a jarmu. Pont idobe szedtem szet. A zsiradekokbol kicsapodott az olaj. Jovore mar a kiszaradas kovetkezik, es utana a kopas a 20. evre.
Sok munka. Ha szervizbe csinaltatja tulajdonos akkor sok munka ora. Saccolok, kb 6-8 ora melo lehet, es csak kenoanyagok csereje fer bele.
Az NT-n a lengovilla vasbol van. Ekkora megjelennek a rozsda potyok. Azt illik kezelni, ami megint plusz ora. Mennyi lehet egy ilyen muvelet szervizben?Szemezgettem nehany szopoagra kerult soha el nem romlo Honda lehajtas kepei kozul. Egy alkalommal kifizeti az osszes lanc masfelszereset az biztos.:). A csoport tarsamnak a keresztbol a a bordas resz kopott ki.99es a motor, kb kitudja mennyi km-el. Hat a motor aranak 1/3-at odadhatta volna az uj alkatreszre. Hasznalt meg nagy szerencse kerdese ,mert szinte mindegyik kikopik, pont az elhagyott karbantartas miatt.
Most egy pasztaval szenvedek. Eddig csak kint talaltam. kb 80Font ertekbe. :).
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #123049 üzenetére
Sztem kb mindegy :).
Az uj vasaknal a szerviz alkatreszek dragak, aztan ahogy oregszik a tobbi alkatresz lesz draga a motorhoz kepest. A szervizes alkatreszek konszolidabbak lesznek.
Hiaba olcsobb egy alkatresz az egyik tipusnal, ha a masik sokkal dragabb. Ugyan azt az alkatreszt nezve.
A kinai cuccok kozott is van jobb, gyengebb.
Meg ha kinai is, de legalabb van.
Inkabb kinai agyba kellene valtani gondolatot.
Csinalja 2x olyan jora es kerjen erte tobbet. Csak nalluk a mennyiseg a fontos, ha nincs felettuk egy minosegi ellenor.
Tettem be kinai membrant, kb 2 eve, kivancsi leszek meddig birja. :).123051.
Nezopont kerdese sztem. A fizetos oldalrol megelheti atbaszasnak, ha mast mondanak, mint ami a valosag.
Azert egy ilyen lathatatlan atbaszas sokkal durvabb az mar biztos. Es ellenorizhetetlen.[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #123055 üzenetére
Pár száz Ft-os vagy pár eurós összegért kb senki nem érezné lehúzásnak sem szerintem.
A fentebb írt hsz-be egy kb duplája áron értékesített olajjal azért már vannak aggályaim.
Főleg annak tudatában, hogy Hordós kiszerelésben nyomott áron kapja meg. Erre rájön a munkadíj--stb. Ezekből lehet hatalmas pénzeket keresni....
Ez már lehúzás szerintem. És nem is kell csodálkozni, hogy amint lejár a garancia egy járműnél keresnek az emberek olcsóbb szervizet.
A márkaszervizbe hordott autók legaktívabb időszaka a garanciás időszak. Ebből fakadóan a márkaszervizekben tapasztalt hozzá nem értés is ebből fakad. Olajat cseréni megtanulnak a szerelők. Lehet képezni őket, de ha gyakorlat nem jön hozzá, sokat nem fog érni.
Ördögi kőr, nem tudom van e erre megoldás? Talán az elsődleges része a bizalmatlanság, aminek vannak alapjai mindkét részről. -
csongi
veterán
Hello!
Sajnos itthon falakba ütközöm, és segítség kellene.
Ilyen pasztát keresek, de idehaza nem találok.
De ami jó még, az a Dr Moly paste a Rocol gyártja. Vagy a Loctite 8012-es paszta. -
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #123088 üzenetére
A lengővillába elegendő a normál zsír.
Itt a kerék és a kardán fogazott tengelyei kapcsolatához kell.
Átnéztem pár kardános fórumot. Honda és BMW.
Ott is azt a magas molybdén tartalmú zsírt ajánlják.
Érdekes, hogy a PC800 és a reverve modelleknél nem kell.
Pedig ugyan az az alkatrész.Ha más nincs, akkor marad a 3%-os Mos2 zsír.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #123091 üzenetére
Erre azt írta 10 000mérföldet ment rossz zsírral.
Elrontani sem akarom egy kenőanyag elspórolással. -
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #123093 üzenetére
Olvastam az 500-as Gl fórumba olyat is, hogy a normál zsír is jó, de sűrűbben kel cserélni és akkor nincs gond.
Amit egyébként is kellene minden gumicsere alakalmával, ami kb 15 ezer környéke lehet. -
csongi
veterán
válasz norbert1998 #123108 üzenetére
Az F650 biztos A2 amelyik karbis. A transalp felette van. Szerintem kb senki nem fog vele xarakodni itthon
-
csongi
veterán
válasz norbert1998 #123111 üzenetére
Ez két évjárat. Transalp 80-as évek, amelyik GS meg nem karbis az meg 2000 utáni.
Jó nagy ugrás Ezért a karbisokat néztem. -
csongi
veterán
-
csongi
veterán
válasz norbert1998 #123115 üzenetére
Kell egy A korlátlan a teljesség megnyugvásához.
-
csongi
veterán
válasz norbert1998 #123118 üzenetére
Akkor egy KLE is tokeletes az atmenethez.
-
csongi
veterán
válasz norbert1998 #123122 üzenetére
A2 TDM surubben van, es ha csak papiron A2 akkor meg mindenre eleg lehet.
-
csongi
veterán
válasz norbert1998 #123147 üzenetére
Azért van miből választani.
Deauville, Bandit 600, GSF600, Diversion 600, Pegaso, KLE. TDM.
VXL, Shadowe, XF 650 Freewind.
Van válaszék rendesen.
És ha pár nagytestű robogót is ide veszünk,akkor meg főleg miből szemezni.
Keresni kell, és a 700alatti áron persze olyan évjárat is fog társulni. De mivel állapotot veszünk, attól még lehet jó, mert öregebb. -
csongi
veterán
válasz norbert1998 #123162 üzenetére
"CBR600-as van rogyásig 300-ért, bőven 100 ló felett, tudok is olyat, amin ültem is már, és jó is."
Te írtad. Gondoltam, ha már CBR is jó volt, akkor a Sport túra sem lehet rossz. -
csongi
veterán
válasz norbert1998 #123168 üzenetére
Akkor meg Pegaso, F650 a kiraly.
A rotax sem olcso ha gebasz van, de itt van europaba, es gyartottak belole eleget, hogy bontott cucc is legyen hozza. :D -
csongi
veterán
válasz Micsurin #123221 üzenetére
Pár helyen megtalálható a motoriparban
Sztem ez japán szabvány csavar
GTVili:Ezüst festék, száraz felhordásos teknikával.
Tulajdonképen beledörzsöltem, úgy mint ha a fekete műanyagot ápolná az ember.
Nagyon vékony. majd kiderül mennyire marad fent. De bármikor át lehet dörzsölni egy ronggyal. -
csongi
veterán
válasz norbert1998 #123303 üzenetére
Azt nem tudom. De ebben az évjáratban az F650GS funduro 48LE.
-
csongi
veterán
válasz norbert1998 #123306 üzenetére
Mindegy melyiken zsibbad az ujjad Az összes régebbi rendszerű blokkal bizsergetni fog. Még a sor4 is bizserget egyes tartományokban.
És nem elviselhetetlen az egyhengeres sem, csak megszokás kérdése.
A v2-őt is megszoktam.
Picipénzből pici foci. 700-ba más nagyon nem fér bele. -
csongi
veterán
válasz dong86 #123318 üzenetére
Mivel test merete a 600ccm korulieknek kicsi.
Marad a nagyobb ccm. Illetve koltseg savot nem irtal.
Bandit 1200.
1100, 1150 boxerek.
deauville 700.
St 1100.
Varsys.
Vstrom.
TDM
VaraderoKb mindegyik remegni fog, valamelyik fordulat, vagy sebesseg tartanyba. Vagy erossebben vagy kevesbe.
Azert ezek nem autok. :).
Az, hogy neked melyik remeg a legkellemesebben, az proba utan derul ki.
:). -
csongi
veterán
válasz LustaDick123 #123356 üzenetére
Ertem. Jah nem. :).
Mi van?bacus; etnies:
Akkor ez a tokico nyergek ennyit tudnak.
Ismerosom nem panaszkodott ra, de lehet azert mert tatasan motorozik. :)
Tesom 1000-e 2018-as, nem jelezte ezt.
Ebbol gondoltam, hogy nincs ilyen tipus gond. Koszi az infot, igyekszem megjegyezni. :) -
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #123374 üzenetére
Az a 30 ezer nem olyan szar.
A tárcsa átmérőt nem néztem. érdekes, hogy dupla tárcsa puding.
Mondjuk van motor fék ezeknél is. Érdemes lehet kihasználni.
Én is alig fékezek. A hátsó kombináltal megoldom.Legutóbb azért tűnt fel az első fék pulzálása,mert sportosabbra vettem a figurát. Ami persze azóta megoldódott, és vissza álltam a normál üzemmódomra.
Motorfék, párosítva üzemifékkel. Tudom torttyos üzemód ez. . Evvan . -
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #123462 üzenetére
Nem biztos, hogy a sor 4 csak ami ilyen.
FS 250 robogo is eleg sok olajparat engedett a levegoszuro hazba.
A V2 is.
De, egyiket sem lattam Honda olajjal mukodni. Mindket esetben az Isint olak megjelent a levegoszuronel.
Lehet ezek az olajok, magasabb parlatot kepeznek.
A xado olaj nem jelent meg. Feltetelezem a gyari olaj is kevesbe parolog, es ahhoz elegendo a szellozteto.
De csak feltetelezek. -
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #123472 üzenetére
Igen, de kartergaz mindket olajnal van.
Az olajlevalsztonal ugy gondol, ha nem huti vissza kelloen a parlatot akkor az bemegy a szivotorkba.
Ekkora kartergaznal ami a szelepen van, nincs olajfoltos taknyolasa a szuron?
Csak a szelepen van ilyen eroteljes jele? -
csongi
veterán
Ezt a Fékbetét gyártót ismeri valaki?
Illetve mennyi lehet a minimális kopóréteg vastagsága betéten?[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz Micsurin #123512 üzenetére
Jol nez ki!!! :D
Egy kis adalek a porfesteshez.
Arra azert figyelj oda, hogy kulterre valo port fujjanak fel.
A belteri az UV-t nem birja. Hamar kifakul, es lehamlik a feluletrol.
A fekete meg rendesen szivja a napfenyt.Felni.
Valamilyen magasnyomasu festek eltavolitassal le lehet szedni. Itt nem mindegy a szemcsenagysag illetve a szemcse anyaga. Homok rendesen karcol. Talan a muanyag gyongyok nem verik rapcsosra a feluletet.
Ha jol emlekszem, szintereznek is.
Persze daragabb, de nem veleltlen. :). Ha jol lattam a te felnid eloxalt.
Ha a sotettebb arnyalat bejon. Hoppe F9, igy megtalalod a neten. Acel ezust inox felulet. Sztem tudni fogjak az uzembe melyik szin az. :). -
csongi
veterán
válasz GTVili #123546 üzenetére
Sztem a gyartok el fogjak donteni, mikortol legyen ez.
Valahol 2030 kornyekere saccolom, hogy az elektromos hajtas mar erezhetoen jelen lesz az utakon. A kis rotyogokat lehetne valtani leghamarabb, de amiket keszitenek az a vicc kategoria. Ujra el akarjak majd adni a spanyol viaszt 15 ev mulva, jeee belefer egy bukosisak az ules ala. :).
A tul gyors valtas, komoly valsagot hordozna magaba, amit lehet kontrolaltlan lenne. -
csongi
veterán
válasz etnies #123618 üzenetére
"Én arra utaltam, hogy az elektromos robogók végre odakerülnek, ahová valók:"
Ezzel a konstrukcioval a kukaba. Egy pedelek rendszerrel szerelt biciklit tobbre ertekelek, mint ezeket a kotlokergetoket. :)A fizetett tesztelestol meg hanyok. Egy elektromos foson a 11 colos kerek nem szamit hibanak, vagy hatranynak. A Nulla csomagter is idealis vetelnek szamit. A semmit ero szel, es csapadek vedelemmel egyutt. Bezzeg a benzines kivitelkben ezkre volt frocsoges.
De most, hogy vegre az okostelefonnal lehet buzulni a varosba, mert jelzi a toltottseget azonnal erekcio, es szuper vetel lett.
Lecsereltek az eroforrast es az energiahordozot.
Minden mast amitol varosi futkarozos egy robogo, elbasztak rajta. Es lehet majd dragabban adni, a spanyol viaszt.(Ules alatti tarolo... stb.) Nah ezt nevezem tudatos kornyezet szennyezesnek.
Milio dollarokat koltenek reklamra, ahelyett, hogy utana neznenek mit a fontos egy mai varosi rotyogon.
Amihez csupan a googlit kellett volna hasznalni. Ott a trillio teszt.
Es allami tamogatasokat nyernek.
Partolom a valtast benzinrol, de nem minden aron.
De ez is csak egy velmeny, es nem befolyasol semmit. :) Csak pufogtam egyet.Bekes karacsonyt mindenkinek. :D
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #123627 üzenetére
Ez egyertelmu.
Nem ezeket hoztam fel nemtetszesnek az elektromos rotyogok ellen.
Mar megtanultak a tervezok, hogyan lehet, rak helyet, szelvedelmet csinalni.
Mi a banatert kell kihagyni a mostani szarokbol.
Azert a kornyezet szennyezes netovabja.
Azert keruljon a szemetbe ido elott, mert jott az uj tipus, es juheee bele fer egy nyitott sisak.
Ilyen spanyolviasz szarokkal generaljak a csereket.
Gusztuszalan uzleti politika. Es igy aztan hatvanyozottan kornyezet rombolo a koncepcio.Az energia eloallitas, annak eljuttatasa, es tarolasa egy atfogo tortenet. Egyenlore hirtelen valtani nem lehet.
Az a 3.VH lenne.De akkor se engednem ezeknek a seggkoszoruknek ebben a kivitelben a piacra dobasat.
Kb olyan mintha a jovoben a fuzios energival mukodo telefonoknal ujra TFT panellel szerelnek 2.4" meretbe.
:D
Egyet talan elore lepnek, es kb 5ot vissza. :)
Inkabb pedlek rendszerre koltenek, mint ezekre a kis xarokra. Es eleg borsos aruk van.
Mire egy kategoriaba eso benzines motorral szemben megterul az ara, engem elfoldelnek.
Es egy startstop rendszeru 4T cucc is vigan kiszolgalna, Es szennyezes sem lenne nagyobb.
Csak ahhoz olyan szabalyokat kellene hozni.
Csak morgolodok amugy. :).
Valtani kell, ez idoszeru, de minden aron, csak azert mer villanyos nem kellene sztem minden fost engedni a piacra.
Ha mar annyira fontosnak tartjak a varosok levego tisztasagat, akkor india, kinaba lehetne mit javitani sztem.Jah mas:
Az orszag deli reszeben, megvadultak a Simson arak.
560ezertol- 1Milioig. :). A karacsonyi kajaba valami bekerult az tuti. :D[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #123630 üzenetére
Jah, semmi gond beszélgetünk.
A váltási globál probléma a köré épült szolgáltatások hirtelen megszűnésével járna. Itt tényleg sok millió munkahely vállalkozás szűnne meg.
Somatom: Nem akarom a japán nemiszervet copkodni, de poros nyomába sem ér egy PCX vagy Burgmannak. Ebbe a villany rotyógóba a lakáskulcsom belefér? És még az Akksit cipeljem töltögetni?
Kit érdekel a Nm egy városi A-bol B-be járműnél? Engem nemigazán.
Simán otthagynak a lámpánál állva a 125-ös 4T-is.
Nem ez az a szegmens sztem, ahol erőltetni kellene a váltást.És nem is az 50ccm moped kategória.
2020-at írunk, ne a kompromisszumos kényszerváltás legyen már az előre lépés.
Minden adott, hogy egy rendes városi rohangálós elektromos rottyantót csinálnak.
Ehhez képest, valamelyik elvárás kompromisszumos. Félmegoldások, jól kőrbe marketingelve
Horvi: Ezek nagyon messze laknak a központól
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen