Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bacus

    őstag

    válasz csongi #122990 üzenetére

    Nem biztos ! A KTM és a BMW-k legtöbb típusa az átlagosnál jobban bírja ezeket a buktákat. A V-strom gyári bukócsöve egy kalap kakit nem ért, simán tört mellette az irányjelző, nem csak a búra, hanem akár tőből (K sorozat), a műanyag elem is szépen karcolódott, számtalan fékkart láttam letörni, gyári kézvédő csak dísz eséskor, fékkar, kuplungkar, tükrök a legkisebb bukásnál cserés.
    A barátom Kawa Versysét feldöntötték a munkahelyén, kár 380e forint !!, sérült kézvédő, váltókar, doboz, motor is kapott a bukógomba ellenére.. Amikor felsorolta, hogy mi sérült, azt hittük nem csak felborították, hanem végig is vonszolták a parkolón a motorját..

    Ehhez képest meg kell nézni yt videókat, hogy a nagy endúrókat is (ktm 1290) hogy eldobják, majd felállítja és apróbb sérülésekkel megússza. A GS trophy-n olyanokat buknak a bmw-kel, hogy rossz nézni, a motoron meg szinte semmi sérülés.

    Én el tudom képzelni, hogy NINCS semmi egyéb sérülés a motoron azon kívül, mint amit ott felmért a helyszínen.

    Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30

Új hozzászólás Aktív témák