-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Geresics
addikt
Akció van a Shoxban - hátha valakit érdekel. Átfutottam, de én semmi olyat nem találtam, ami engem érdekelne...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz
energy4ever #102065 üzenetére
Hungaroring Dirt képzés! Fél nap, 15eFt, ők adják a motort, az sem baj, ha elesel vele! Megtanítják, hogy milyen amikor megcsúszol (máskor is meg fogsz!), és mik a lehetőségeid! Az egyik leghasznosabb képzés, amit kezdő elkövethet!
Viszont 125-ös motorok vannak, és bár zárt pályán mész, kell rá érvényes vezetői engedély (nem kérik el, de aláírod, hogy van)!A Honda Safety (még nem voltam sajnos) terepes képzése is nagyon jó, de ott úgy tudom csak sík terepen mész, itt meg vannak szintkülönbségek!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
Ha trafit láttok, akkor intenzív fék! Hiába mész gyorsan, ha folyamatosan lassulsz, akkor nem lesz csekk, ugyanis 3 egymást követő képen azonos sebességgel (vagy gyorsulva) kell szerepelj. Ha pl. lakott területen mész 150-el, beleállsz a fékbe, és a 3 kép alatt 150, 120, 90-el mész, akkor sem fogsz csekket kapni!
Persze irgumburgum megminden, tessék szépen szabályosan menni, még a 3 hónapja kint felejtett 30-as táblánál is!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz
Tarill #102103 üzenetére
Miért, Te másképp tudod?
Vagy a példának felhozott számokra gondolsz? Mert azokat szándékosan kisarkítottam, hogy szemléletes legyen. A trafi nem 3 képet csinál, de 3 egymást követő képet kell készíteniük a hitelesség miatt. Nyilván a képek között eltelt idő csak a másodperc töredéke...
Any comment?*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz
julius75 #102130 üzenetére
Mi most jártunk arra, nagyon szép táj!
Első nap Maribor és Velenje között sok off-road szakasz van, azt nem javaslom ha nem szeretitek az ilyet! (Amúgy nagyon jól járható, és karban tartott kavicsos út, de attól még nem aszfalt. és eső után tartogathat meglepetéseket!)A térkép linkek sokaknál rosszul jelentek meg a cikkben, de a második nap útvonalát itt megtalálod:
Mangart és sok olasz kanyar. Viszont már Velenje után gyönyörű a táj, pláne azon a részen, ahol egy pár kilométer erejéig átmentünk Ausztriába. Határátkelés ugye már csak jelképes... Onnan Bled-ig mentünk, ahol rettenetesen nagy kocsisor volt! Szerencsére előre tudtunk lopózni, de nem mindenki nézte jó szemmel. Bled után Vintgar szoros kötelező! Belépős, de gyönyörű! (Ha nagy a sor, bent is lehet jegyet kapni - de ezt későn vettük csak észre!) Onnan mi már legközelebb Mangarton álltunk meg! Motorosként kötelező! Megnéztük, fotóztunk, mentünk tovább, mert sok volt még vissza, így is alig találtunk az olaszoknál szállást, azt is jó drágán! Drágább volt, mint Svájcban!3. nap útvonalának legfontosabb eleme nálunk Stelvio volt, odáig még szép volt az idő, de mire Svájcba értünk, már esett, de még így is gyönyörű volt a táj!
4. nap volt "A" legszebb! A Furka, Grimsel, Susten Pass útvonalak egymást érik, és olyan helyek vannak, olyan látvány, és olyan magasságok, hogy ihaj! Nem győztem betelni a látvánnyal! Szerintem sokkal szebb, mint a Mangart és a Stelvio együtt!
Zürichbe azért mentünk, mert ott láttak a barátaim vendégül minket, de aki nem megy fel oda, annak melegen ajánlom még a Klausen Pass-t, és a felette lévő kis hágót is, amin visszafelé mentünk! Ezeket mind össze lehet fűzni akár egy napba is szerintem!Útközben mi megnéztük a Duna forrását (a csicsásat és az igazit is), de az inkább csak amolyan bakancslistás dolog volt - ráadásul a rögzítést is csak visszafelé kapcsoltam be véletlenül.
Hazafelé természetesen mentünk egy Grossglocknert is! Az is egy kötelező móka, ha belefér az ember idejébe! Mi néztük végig az időjárást, és egy nappal előrébb kellett hoznunk, így aznap pályáztunk sokat, ami ugyan dög unalom, viszont így ragyogó napsütésben mentünk fel! Fent már egy hegycsúcs nem látszott. Kajáltunk, utána KV, és akkor volt egy hatalmas dörgés. Gyorsan indultunk is, de (szerencsére csak) a hegy lábánál kaptunk esőt. Másnap már hólánc nélkül nem engedték fel az embereket, mert a hóhatár lejött 1800m-re! Elég rendesen esett állítólag, így jó döntésnek bizonyult a pálya...Kihagytunk egy csomó látványosságot, de mi most motorozni mentünk, és pár sort kihúzni a bakancslistáról! Pl. Svájcban láttam először gleccsert, sőt, egy palack vizet is megittunk egy gleccserből! Ha Zürichbe nem megyünk, akkor sokkal több svájci hágó fért volna bele, de igazából a vendéglátóink voltak a fő célunk, Ők hívtak minket vendégségbe!
Szóval nem azt mondom, hogy a mi utunk a jó, de ötletadónak azért nem rossz!Szerk.:
túra közben egy-két képet azért feltettem facebookra is, bár néha a képek közé mentette, néha bejegyzésként (szerintem logikátlanul). Ha érdekel, kattints bátran: facebook.com/MotorosVandor
Mondanám, hogy lesz videó is, de az még 1 év szerintem![ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz
CyberPunk666 #102143 üzenetére
Tavasszal mindenképp elmegyek a Honda off road tréningjére, mert idén szinte teljesen kimaradt a terepezés. Ha nem is lesz izgalmas, mindenképp hasznos lesz ennyi kihagyás után!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz
duni84 #102146 üzenetére
Épp mostanság csinálom meg a tavalyi túra videóit. Az első nap gyakorlatilag csak odamentünk. A videó leírásában találsz infókat pl. az útvonalról is. (A második videó csak szeptember második felére várható, mert most sok más dolgom van sajnos.)
Albánia a kedvencem, de ott most alig voltunk, csak az SH20-ast teljesítettük. Na, az kötelező!
Montenegró szintén tele van látványosságokkal, és csodás helyekkel! Érdemes átnézni a leírásban található útvonalat!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz
CyberPunk666 #102150 üzenetére
Ha lejössz Pécs mellé, akkor megoldjuk - de lehet picit messze van Neked
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz
CyberPunk666 #102154 üzenetére
Az szép! Max 1 órás meló - két olyan bénának, mint én meg a haverom...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz
Teasüti #102169 üzenetére
Pécsett dicsérik pl. az Enduro motorosbolt szervizét, viszont jellemzően hosszú várakozás van náluk.
Nyílt egy új hely, ami korrektnek tűnik, az Álmos utcában vannak, de nem ugrik be a nevük.
Van még egy srác a Légszeszgyár utcában, egyszer belestem oda, de nem győzött meg, pedig állítólag ügyes.
Az RMC-t mindenképp kerüld el, jó messzire! Hatalmas kókler banda, és bizony volt, hogy a jó alkatrész is rosszra cserélődött!
Pécsváradon van még egy srác, a Kornél, akit többen ajánlanak, de nekem és egy-két ismerősömnek csak negatív tapasztalatunk van vele, pedig eleinte tök korrektnek tűnt.
Szóval már jó ideje magunk csinálunk inkább mindent!Mit szeretnél csináltatni?
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
emberek, emberek... Mit csinálnátok Ti egy Ducati nyergében?
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz
tboldi #102190 üzenetére
A mostani nem. De haverom Monstere, és Multistradaja is olyan hangos, hogy volt már, hogy a lámpánál mondták neki, hogy tudnak egy jó szerelőt!
(#102191) mm89
Amúgy a Multistrada kuplungját most tavasszal felújította, és durva a különbség! Most is hangos, de egész másképp![ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
-
Geresics
addikt
Tasi bácsi és a régi (Rotax blokkos) Pegaso esete!
Eddig egy videóját sem tudtam végignézni, ezt most megnéztem. És ezt az embert bálványozzák sokan......végül is Győzikét is szerették...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz
gergobaby #102239 üzenetére
Első körben ne nézd meg a 2-vel korábbi hozzászólást. Tényleg ne, mert az öreg vasutas baromságokat mond.
Második körben este szánj rá pár órát, és olvasd el az RSV fórum Pegaso topikját. Ott egész pontosan megtalálsz benne minden ritkán, és sűrűn előforduló hibát, valamint a megoldásukat is! Viszont rengeteg számodra felesleges komment van, de hát a fórum már csak ilyen.Ha jó az ár, és ismert az előélet (pl. nem azért adja el, mert szopóágra került), akkor lehet jó vétel is! Anno én is majdnem olyat vettem, de miután kipróbáltam vagy 10 Rotax blokkos Pegaso-t, amikben mind 40-45ekm volt, egy évig használták, és ahogy kutakodtam mindről kiderült, hogy valójában olasz importmotorok, inkább továbbléptem, és végül az újabb, 2006-os
YamahaMinarelli blokkos Pegasot vettem. (Ugyan az a blokk van benne, mint a Yamaha XT660-okban.)*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz
gergobaby #102241 üzenetére
Amikor kipróbáltam az újat, amit meg is vettem, azonnal kiestek a régiek. Ismerőstől vettem, aki 0km-esen hozta ki a szalonból. 9900km volt az órában, amikor megvettem. Garantáltan, valósan, igazoltan. 10 évnyi szervizszámlákkal alátámasztva - nem mintha nem hittem volna el a cimborám minden szavát amúgy is.
A legdurvább az volt, hogy a régi is, és ez is 48LE. Viszont ebben még nem szaladt szét a ménes! Első indulásnál megijedtem, mert azt hittem, hogy az a 48LE, amit addig tapasztaltam...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz
Teasüti #102247 üzenetére
Motobox a nagyobb, de ha már ott vagy, menj be Zozo-hoz is, mert más-más termékeket forgalmaznak, és egymástól kb. 100m-re vannak.
Ha krossz kesztyű kellene, akkor az Enduro-ba kellene még elmenni, de mivel nem az kell, így ezt le sem írom!Szerk.:
szerencsére egyetlen pécsi boltnak sincs értelmes honlapja, így kénytelen vagy mindenképp bemenni...[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz
Formaster #102261 üzenetére
Guminyomást állítsd gyárira, nem véletlenül kell annyinak lennie, amennyinek. Eltérni persze lehet tőle, de egy kezdőnek nem célszerű.
Lassú haladást pedig gyakorold pl. egy parkolóban. A "titok" az, hogy az első féket felejtsd el, a hátsó féket használd (még akkor is, ha épp finoman gázt adsz), és a tekinteted szegezd előre, lehetőleg messze. Hátsó fékkel tök lassan fogsz tudni szépen előrefelé menni.*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz
thomasrc #102283 üzenetére
Első körben jó volna tudni, hogy milyen motort tervezel, és milyen felhasználást hozzá. Egész más cucc kell egy sportmotorra, egy túraenduróra, egy krosszmotorra, stb.
Bukósisak: keress vissza itt a fórumban, többen, többször leírtuk már a véleményünk.
Fontos tudnod, hogy a DOT minősítés semmit sem ér, ahogy azt F9 szépen be is mutatta a videójában.Kesztyű: először is menj, és vegyél egy nyári kesztyűt, az olcsó, és már legalább van. Abban el tudsz kezdeni motorozni, aztán később vegyél egy esőben is jót, pl. a Lidl kesztyűjét többen direkt ezért veszik, és bármilyen hihetetlen, bevált nekik! Nagyon gondolkodom én is egyen, bár nekem már van vízálló kesztyűm, ami már több felhőszakadásban is bizonyított...
Csizma: mivel én terepen is használom a mocim, így ennek megfelelően választottam csizmát 3 évvel ezelőtt, és egyáltalán nem bántam meg, hogy a Forma Adventure mellett tettem le a voksom! Viszont iskolában, munkahelyen elég hülyén néz ki, pláne egy naked bike nyergében!
Mindegy mit veszel, de motoros lábbeli legyen, és minél jobban védjen! Viszont amíg nincs csizmád, addig használj bakancsot! Ideig-óráig azzal is lehet menni (én 2 évig ackósban terepeztem, amíg még fiatal voltam, és meggondolatlan!
Akkoriban mindegy volt, csak menjünk már! Mákom volt, nem lett baj. De lehetett volna.) Vigyél magaddal egy dorkót váltócipőnek, az akár a kabát zsebében is elfér - én túrákra azt viszek!
Amúgy menj be egy jobb motoros boltba, és segítenek! Beszélgetnek veled arról, hogy mire szeretnéd használni, és ott fel is tudod próbálni, hogy mennyire tudsz benne élni!Protektoros kabátod, vagy egyéb, ami a gerincedet, felsőtested védi gondolom már van.
Ne feledkezz meg a csípődről, és a térdedről sem! Én megvettem anno legolcsóbb Shox-os nadrágot, de ahányszor levettem, mindig nyirkos, nedves volt a lábam a saját kipálásomtól. Azóta vettem egy motoros farmert, és... Nem is mondom, inkább nézd meg!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
Pécstt pl. most bukósisak-készletkisöprés van!
[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz
dellfanboy #102295 üzenetére
"Ennel mar csak az jobb mikor supermoto-s faszagyerekek, krossz nadrag-ban meg mezben veretik az utcan."
Azzal mi a baj?*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
Úgy látszik kezdődik az év végi készletkisöprés mindenhol!
Csizma akció*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz
Formaster #102367 üzenetére
Ahogy most nyáron tapasztaltam, a nagymotorosok nem mennek a sorok között, sőt, amikor mi mentünk, akkor többen ránk dudáltak (autópályán a dugóban). 2 supermotos volt, akik csapatták a dugóban is előre, de velük már Stelvio-n is összefutottunk, és ott sem az okosan motorozók közé tartoztak, de legalább 5x mentek fel-le.
Zürichben egyedül a nagyrobogósok mentek előre lápánál, de mint tudjuk a Vespa mentesít minden szabály alól!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
-
Geresics
addikt
válasz
-Mike- #102381 üzenetére
Nálam?
Visszanéztem a régi videóim nemrég. Hááát...
Amúgy van egy csomó videóm, ami nekem tetszik (minél későbbi, annál jobb), pl. a Travel Eventesek - de lehet ezek a téma miatt tetszenek
A (sisak)tesztjeim sokan nézik, ahogy a robogós videót is látták már páran. A legnézettebb a kipufogó-tisztítós videó amúgy...(#102382) zgospel
Eddig egyetlen lávjom volt, az egy apuka-lájv volt, de nem is az én csatimon
beb@szós lájv nem lesz, viszont pár évszázad múlva eljutok odáig, hogy feldolgozzam a tavalyi Isztambul-túrát, abban Neszebárban lengyelekkel rettenetesen berúgtam!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
Magánvélemény:
Aki azt mondja, hogy a gyorshajtás nem befolyásolja a balesetek előfordulásának számát és súlyosságát, az nettó hülye.
Aki azt mondja, hogy a szigorúbb büntetésnek nincs nagyobb elrettentő ereje, az is.
Aki úgy gondolja, hogy mert már modernebbek az autók, mint 40 évvel ezelőtt, azért hamarabb is fognak megállni, az még nem nézett körül a forgalomban, és nem látta a sok bamba idiótát. Hiába adsz valakinek szuper fékű autót, ha csak néz, de nem lát, és fékezés nélkül kinyír.
Bogyó bá'-nak pedig maximálisan igaza van az utak telítettségével kapcsolatban! Emlékszem, hogy a '90 körül még nyáron fociztunk a ház előtt az utcán, télen pedig szánkóztunk rajta este! Ma maximum 1 perc, és jön egy autó!Az autós alapvetően nem gonosz, nem akar szándékosan megülni senkit. Volt erről egy cikk, hogy az agy már csak így működik: körülnézel, jön egy autó, meg egy motor. Mindkettőt látod, de mégis csak az autót reagálod le, mert az agyadnak az a nagyobb veszély, az ellen cselekszik ösztönösen. A többit tanulni kell(ene).
Amúgy motoroztam nyáron Svájcban elég sokat. Nem tartottam be mindenhol a szabályokat, ahogy mások sem. Viszont mindent összevetve sokkal szabálykövetőbbek, még akkor is, ha egy-egy szabály baromság (pl. motorral nem mehetsz el az álló kocsisor mellett). Tippelek, de szerintem sokkal kevesebb baleset is van...
Ja, és Svájcban egy-egy komolyabb bírságnál megnézik az anyagi helyzeted is! Itthon ha van lóvéd, akkor simán kifizeted a bírságot, ott azt mondják, hogy akkora összeget fizetsz, amit bizony megérzel!
Mellesleg tele vannak az utak Corvette-kkel, Ferrari-kkal, Porsche-kkel, stb. Mennek 200-al? Nem. Autópályán sem. Akkor minek veszi meg? Mert tetszik neki? Mert szereti? Akkor a motoros miért menjen 250-es robogóval?A VÉDA kapuk bevezetése után a rendőrség meg közölte: 30%-kal csökkentek a balesetek. A TotalCar csapata lekérdezte: akkoriban olyan magas volt a benzin ára, hogy 30%-kal kevesebb fogyott belőle (ha emlékeztek, még fotók is készültek, hogy milyen kihalt Bp. valamelyik forgalmas útja)...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz
Mentolka #102415 üzenetére
miért? Ha önvezető autó jön, akkor a gyerek nem fog a labdája miatt kifutni az útra?
A közlekedés nem csak gépjárművekből áll, az úttestet mások is használják jogszerűen, és akkor a kiszaladó gyerekről még nem is beszéltünk...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
Most vagy megint én nem tudok fogalmazni, vagy Ti nem tudtok szöveget értelmezni. Mindkettőt elfogadom.
Azt írtam, hogy a gyorshajtás igenis hozzájárul a balesetekhez. Azt írtam, hogy ha ezt úgy büntetik, hogy annak legyen elrettentő hatása, akkor a gyorshajtások csökkenni fognak. Svájcban úgy büntetik, itthon nem. A VÉDA bevezetése után ez jól látszott: nem hozott eredményt, mert nem úgy büntetnek, mint Svájcban. Itthon tudod hol mérnek, és tudod, mennyi a büntetés. Akinek futja 30MFt+ autóra, annak futja 30-300eFt bírságra, meg 200eFt-os blokkolóra. Svájcban ha van lóvéd, akkor nem 300eFt lesz a bírság. Ráadásul ott próbaidőre(!) kerülsz, ha a sebességtúllépés jelentős, mert az már veszélyeztetés (vagy valami hasonló - nem tudom ők hogy hívják).Még egyszer elmondom, hogy mindenki megértse! (Ez egy idézet volt.)
A gyorshajtás több balesetet okoz, azt büntetni úgy kell, hogy ne akarj folyton gyorshajtani. VÉDA erre nem alkalmas.Annak meg, hogy topikgazda vagyok semmi köze a magánvéleményemhez. Nem azért kértek fel, hogy megváltoztassam a fórumtársak véleményét a sajátoméra, hanem hogy ha évente egyszer-kétszer elszabadulnak az indulatok, vagy a hirdetések, és a másik topikgazda napokig nincs épp gépközelben, akkor tudjam törölni a nem odavaló kommenteket. Nem ez az egyetlen topik, ahol gazda vagyok, és egyáltalán nem jellemző rám, hogy bármit ok nélkül törölgetnék. Aki jár másik topikokban is, az már tapasztalhatta, hogy máshol sokkal nagyobb szigor van, és máshol már repkednének a warn-ok, pl. személyeskedés miatt, hirdetés miatt, stb. Kérdezzétek meg nyugodtan canniball-t...
Jah, és ha nem tetszik, hogy az én nevem is ott van az övé alatt, akkor lehet nyugodtan jelezni, hogy ezt Ti nem akarjátok ezért-vagy-azért...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz
z123456789 #102431 üzenetére
mi is Shox-os legolcsóbbat vettük tavaly, és bizony piszok jó ez az elöl véd, hátul szellőzik megoldás! (Cordura dzsekivel és motoros farmernadrággal használtam)
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz
runner 125 #102436 üzenetére
(#102437) Mosquito34
Most buktad a karácsonyi prémiumot!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
-
Geresics
addikt
válasz
runner 125 #102513 üzenetére
ugyan ez a bajom
A CRF450L egyébként most jelent meg, Amerikában már mennek az első tesztek - talán 2 napja került fel az első pár videó. Szerintem rövidesen többet fogunk tudni róluk. Állítólag elírás volt a 25LE, és 40+LE lesz. Viszont a Dual Sport jellegét ott bukja, hogy tényleg nem elírás volt: 1000km-enként (600 mérföld) kell benne olajat cserélni, szelepállítás pedig 1800 mérföldenként. A tankja is csak 7 liter. Jó-jó, de ez még mindig enduro, nem dual sport. 10e$.
Ki tudja, talán majd lesz belőle egy Rally változat, ami kap 15 literes tankot?Viszont a CRF250L a maga 1,6MFt-os árával eléggé vonzó!
Jelenleg nagyon várom a KTM 790 Adventure-t! Amint lehet ki is próbálom, és ha bejön, valamint ha tartja magát a KTM a hagyományaihoz, hogy az Adventre ára a Duke-hoz képest (ami 2,9MFt) +3-10%, akkor egy olyan lesz.
Viszont most őszre várható a KTM 390 Adventure bejelentése is. Ott is bízni lehet abban, hogy a 390 Duke ára 1,6MFt, és 44LE!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
Lesznek megint hasznos autós-motoros cuccok a Lidl-ben csütörtöktől. Link.
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz
runner 125 #102526 üzenetére
40-50 közötti LE egy ilyen könnyű gépen tökéletes.
Megkockáztatom, még a 250L 25 lova is elég, de ezt nem tudom, amíg ki nem próbálom. Amúgy ki fogom próbálni, mert szerencsére pár napja van ilyen lehetőség bárkinek!A bajom nekem is hasonló, mint Neked: 20km-es körzetem Natura2000 terület. Amíg elmegyek valahova, meg vissza, az min.40km. De egy 7 literes tankkal sem marad már sok mókára nafta, és jellemzően nincs kút arra, amerre mennék
Felmerült bennem a CRF250Rally is, de az onroados, és hasonló videók miatt teljesen lemondtam róla.
Ez a 450-es jó volna, ha pl. dupla ekkora tankja volna. Viszont sokallom a 3,5MFt-ot érte. Annyiért szerintem meg lehet majd venni a KTM 790 Adventure-t! Márpedig az papíron univerzálisabb, mégis jó terepmotor lesz! Papíron. Amíg ki nem próbálom ezt is, addig megint csak a fotelészosztás megy.Viszont enduro-t kizárólag újonnan szeretnék venni, mert félek tőle, hogy hogyan használják őket a bejáratós időszakban - amire én kényesen fogok figyelni...
Nagy reményeim fűződnek még a KTM 390 Adventure-höz! Ha azt lehet majd 2MFt körül venni, 44LE-vel, akkor az világbajnok lesz!
(#102529) Chris0321
[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz
Ferdzsoo #102568 üzenetére
Amúgy a fura az egészben, hogy amikor felhívtam a BMW-s csókát náluk (Pesti Zoltán), és kértem próbára egy 1200GS Adventure-t, akkor mondta, hogy nem muszáj abból választanom, ami van, mert ha kell, akkor lekér a központból tesztmotort, csak az pár nappal tovább tart, mert meg kell szervezni a szállítást! Ezek után volt nekem igazán fura a KTM részlegük hozzáállása...(#102569) z123456789
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Call of Duty: Warzone
- Fűnyíró topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- Mit tehetsz jogilag, ha átvertek, megkárosítottak a Hardveraprón?
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Autós topik
- További aktív témák...