-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
veterán
válasz etnies #114204 üzenetére
Egyszer elhagytam a bicikli lakat kulcsom.
Le kellett vágni a lakatot.
Senki meg nem kérdezte mit küzdök vele annyira?
Azóta a lakat kb csak lelki megnyugvás, ha valaki vinni akarja elviszi. Persze lezárom, de nincs jelentős kockázat csökkentő hatása sokkal drágább lakatnak.
A kockázati tényezővel számol a tolvaj is. Egy kisebb értékű cuccnál nem fog bajlódni egy magasabb szintű zárral.
De van az az érték aminél a kockázati tényező, rizikó megéri az eltulajdonítástgeresics:
Egyszer majdnem belevágtam, de mivel tőke erős profi, vagy félprofi csapatok is jelen vannak, elment kedvem, hogy pénzt áldozzak rá
És ez a verseny belülről érdekes és élvezetes. Lenne ha, -
csongi
veterán
válasz Shin Chen #114284 üzenetére
Ezt a [link] cikket olvastam egy darabig.
De ennel a resznel megakatam.
"A szűrési fokot aránylag egyszerűen lehet mérni valós körülmények, vagy ahhoz közelítő körülmények között is. Egy tiszta, akár járatópadi motorban olajcsere után, egy megfelelő ciklus lefutása után az olajban lévő kvarc mennyiség mérésével ez igazolható. Minél jobb a szűrési fok, annál rtisztább az olaj, hiszen a levegőben kévő kvarc ( por ) szemcsék egy része szükség szerűen a motoroajba kerül, és ott is marad."
Hogy is van ez? :).Sajat tapsztalat:
Toyota: Semmi valtozas.
Aprilia atlantic: Semmi. Olajos szivaccsal valtottam ki a papirt. Kicsit macerasabb volt a tisztitas, de koltseghatekonyabb.
Hosszutavon a fogyasztas egesz kellemes volt.
Ha nyugos hozzaferni takaritani, nem biztos, hogy erdemes vele kinlodni. Lsd, deauville 650. Allandoan szet kellene szedni, hogy tisztitani tudjam. Ezert marad a gyari.
Karbisnal allitani kellene a kevereket. Injektorosnal megteszi a rendszer.
A gyari rendszert kell rendben tartani, kozuti motorozasnal szerintem. -
csongi
veterán
válasz Shin Chen #114286 üzenetére
Szerintem, amikor a kvarc kristályok mennyiségi változását lehet az olajba mérni, akkor már igen csak van gond, és nem a légszűrő hatásfoka lesz a nagy kérdés.
Nem mindegy hogyan és milyen kivitelben van fent. Ha a gyári helyére kerül, és könnyen hozzá lehet férni, akkor üzemeletetésben olcsóbb hosszútávon, de sokkal sűrűbben kell tisztítani. 3000km és lehet szuttyogni vele.
Többletköltség egy rendes hangolás.
De Persu ezt majd megerősíti vagy megcáfolja. Amúgy mi a véleményed erről a kvarc mennyiség az olajban dologról Persu?Flashback #114288
geresics jól írta, inkább robogóba kellene gondolkoznod.tboldi:
Szűrő nélkül is olyan mint sportszűrővel, akkor a normál szűrő vagy sűrű, vagy jobban hozzá kellene állítani a rendszert szerintem. Már ha valóban volt eltérés a két szűrő között.[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz Bogyó bá' #114300 üzenetére
Ha más nem, akkor a kettőstömegű lendkerék ára, vagy javítása majd leszoktat erről .
Ahol hátrányosan élem meg az elektromos rendszert, az egy benézett kikanyarodás, ahol jó lenne egy kicsit hamarabb éledő vonóerő. Ott a bovdenest előnyösebbnek éreztem.Gázpedál pöckölgetése mire is jó?
Ezeket a rossz kezelési módokat is hivatott az elektromos rendszer kiiktatni.
Nem tudom mitől kell egy bovdenes rendszert annyira az egekbe magasztalni. Motoron is egy nehezítő tényező. mm-ekkel kell foglalkozni a gáznál. Nah még erre is külön figyelni, csak a kockázatot növeli a figyelem elvonásnak.duni84.
Szerintem 10ezrenként tisztított olajos szűrőnél már baj van.[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz duni84 #114332 üzenetére
Csak az olajos levegőszűrőre értettem a 10 ezret.
Nem tudom milyen éghajlatra írta a 15ezer mérföldet, de egy olajos szűrőnél egy Alföldi közlekedésnél sokallom.
Nálam az olajos szivacs, is képes volt elkoszolódni a gyári helyén 2-3 ezer km en.
Városba ez meg rosszabb szerintem. -
csongi
veterán
válasz Shin Chen #114371 üzenetére
Nem ökörség a kérdés, csak semmi értelme a kivitelezésnek
Nem éri meg belefogni, akkora a költség oldala.
Az üzemanyag ellátó rendszer csak egy dolog, ehhez társul az elektronikai rész.
Ergo a blokk marad, de a többi csere, és a blokkon belüli jeladó rendszer is cserés, vagy írni kell. -
csongi
veterán
válasz Shin Chen #114377 üzenetére
Került benzinesbe diezel. Karbis volt, de mindegy szerintem az ellátás módja.
Ha nincs elegendő benzin a gázolajba sehogy nem indul be.
Az üzemanyag le engedése és a rendszerből kiürül a gázolaj, akkor jó nagy füstöléssel de elindul mindkettő.
Egy ilyen macera után olajat kell cserélni.
emiatt nem kell átszerelni, a karbis is ott hagy az útszélén. -
csongi
veterán
válasz zgospel #114391 üzenetére
A 160km/ óra versenypályára való, nem közútra. Főleg nem egy olyan szakaszon ami határoltan belátható.
Aztán lehet vesézni ki hol milyen módon előzött meg a tököm tudja.
Ez egy idióta együtt állás volt.
Jah még annyit hozzá. Nem kell képzelt Autós meg tököm tudja milyen ellenségeket kreálni, a motoros pont olyan barom tud lenni.
Remélem erre az útszakaszra nem tévedek el.[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz Micsurin #114407 üzenetére
Mindnek szerencséje volt.
Kb 5 motor plusz autó érintett abba a másodpercnyi szituba. Mindnek kurva nagy szerencséje volt. Az autó mögött érkező motorosok is szophattak volna.
Mind vétett a szabályok ellen. Egy megszívta. Azt már nem láttuk, de azért valami volt a hátul jövő motoros és a Kawa között. Neki még kevesebb volt a lehetősége bármit is csinálni.
Az első Duke-os kb 20km órát tudott lassulni, kb ahogy vissza tolta a gázt és elérte a fékkart volt egy minimális oldalra mozdulás, ez az az 5 cm ami a frontálist elkerülte.
A szembejövők záróvonal plusz sebesség túllépés, a Duke pilóták meg jelentős sebesség túllépésükkel járultak a dologhoz.
Nem is tudom, mi jár a fejükben mikor közlekednek?
20 éves gyerek.
Teljesen feldúlta lelkivilágomat
Elveszik az ember kedvét,hogy motorozzon.[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz runner 125 #114446 üzenetére
Ez nem volt jol belathato utszakasz.
Nem volt 500 meterre a bukkano teteje. Rohadtul csal a kamera kep.
Meg kell szamolni a bojakat, es mindjart kiderul mekkora volt a valosagban a belathato szakasz. 160 as temponal ez mar keves.
Egyiket sem mentesiti.
Es nem mindegy, hogy 43m/s, vagy 25.
Szabaly serto volt, es nem az utszakasznak megfeloen haladt.
A tobbi barom is jelen volt, es az utannuk erkezo motorosok is tisztes tempot toltak. Az egyik a felezo vonalon volt.
Erre az utra ez a tempo sok, erre van a verseny palya.
A Dukosok legfeljebb vetlenek a jelenlegi helyzetben, de jo nagy idiotak ok is.[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz duni84 #114452 üzenetére
Én arra tippelek, hogy a hátsó dukos aki fektetésre késztette a Kawást.
És pont menetirány szerint jobbra volt húzódva az előtte haladó mögött.
Ott volt valami amiről nem tudunk. Az első Dukos mellett elhaladt, úgy látszik vele nem értek össze.#114450:
Én abból indulok ki, hogy más sebességgel haladva, más helyen lettek volna az adott útszakaszon.
Vagy a bukkanó mögött vagy jóval előtte. És ezzel időhöz jutott volna mindegyik.
De ez is HA.
A lényeg a részemről, a saját sávban haladónak járó elsőbbséget elteheti ő is a farsebébe, mert beletette az agyatlan közúti magatartását a szituációba, számomra nincs ártatlan helyzetbe. Ha az életüket vesztik, akkor meg végkép szart se ér a saját sávja.
Ezt a távolságot 10mp alatt tette meg a videót nézve. Kb 450m, ha ugyan ezt az utat 18mp alatt teszi meg, akkor a szembe jövő agyatlan banda már átér a bukkanón, és az egyik akár már a saját sávjában lenne.Igaz a mögöttük érkező másik agyhalott erelős társaik, lehet akkor értek volna képbe. Kitudja?Innen indultunk: #114391
A három záróvonalat átlépő agyhalott lovason nincs mit indokolni. A jogosítványukat elvenném két éltre.
zgospel
Ez a motorozási stílus versenypályára való.
Aki meg ezt nem érti az sem látja a fától az erőt.Itt be is fejeztem részemről.
-
csongi
veterán
-
csongi
veterán
válasz Shin Chen #114465 üzenetére
[link] Ha még gyártják egyáltalán.
W-tec is kapható, de a Grex minősége talán jobb.
Most egy MT felnyitható van, az árban 40K volt.
A felnyithatós azért masszívabb, a Cross over meg nagyon jó panorámát biztosít.
Az áll-arc védelme egyiknek sem lesz zárt sisak szintjén.
Lentről felfele haladva: Jet -Ceoss over -Felnyitható -zár.
A cross over közelebb van a nyitott sisakhoz
A többi, súly, kényelem, szélzaj, kivitel minősége már gyártó és fej kérdése. -
csongi
veterán
válasz -Mosquito- #114472 üzenetére
NK-850 tapasztalat , napi használat, városi le felvétel.
A szivacsbelső elmegy, a plexi rendben van. a szemüveg rendben van.
De sajnos a plexit tartó csavar kiesett, és a műanyag elemek is törékenyek voltak.
4évvel ezelőtti gyártású. Lehet módosítottak rajta.
Ha valaki csak ennyit szán rá akkor odafigyeléssel el lehet vele lenni pár évig.
De ezek nem kimondott masszív darabok az egyszer biztos
Az áruk is 40 alatt van, közel a 30k-hoz.Nekem az MT tarmac az eddigi 1000km-en tetszett, aztán majd kiderül milyen valójában.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz vlevi #114624 üzenetére
Koszi a linket.
20 ev utan ideje is van a modositasnak.Annak orulnek, ha nem magaba csak a sisakot kopogtatnak es utogetnek.
Hanem probababaval tesztelnek a becsapodasokat. Hasonlo modon mint az autoknal. Nangyon fontos a vedelem.De az emberi szervetet nem fogja erosebbe tenni. Egy mondatban emliti meg csupan az agyszovetet.
Jo lenne latni egy hivatalos statisztikat, a halalos balesteknel hany szazalekban volt rajtuk vedo ruha, es ha volt az milyen minositessel rendelkezett.Jo dolog ez a csillagos marketing mutatvany. A gyartok kozotti versenyre biztos hatassal lesz, illetve a vasarloknal is elindul a csillag buz...las
Nezegettem a Sharp tesztet is. Biztosan melyebbre kellene asnom magam benne.
De attol lesz jobb, hogy 8.5m/s utkoztetes tortenik?
A teszt videot sem ertem teljesen, persze ez az en ertetlensegem.
8.5 m/s utkoztetes a sisak sullyaval? Szamolnak az emberi fej sulyaval? Ez mekkora erot kepvisel a szovetekre, csigolyakra, stb?
Ven errol valami velős leiras esetleg?A szakaszokat kellene ujra gondolni szerintem. A fejhez kellene tartozni a nyaknak es a sisakot elero szerveknek is. Pl F1. Mekkora cirkusz volt Shumi nyakvedoje ellen. Aztan meg kotelezo szinte osszes autosportban.
Szerintem ott tartunk, hogy nem a felszereles vedelmen mulik jelenleg a biztonsagunk jelentos resze.
Lasd motor versenyek. Ott a legzsak meg minden. Megis csigolya repedese lett Lorenzonak. Illetve egy halom serulest szereznek, pedig van bukoter meg minden, es mindenbol a legjobbat kapjak.
Egy orok harc az egesz. Persze kell a fejlesztes ettol fuggetlenul. Konnyebb anyagokkal jobb vedelmi jellemzokkel kenyelmesebb viselettel nagyobb elmeny a motorozas.
A melle tarsulo kepzelet meg a baleseti szamot noveli, mert majd mindent kivedenek a szuper minositetett eszkozok.
Tenyleg kivedenek?Biztosan ervenyesul minden felszerelsnel, hogy a dragabb a jobb es ez ezzel jaro megnyugtato tudat?
-
csongi
veterán
Blokk mosasra en is brigeciolt hasznalok. Narancs kupakos, a citrom sapkas egy vicc.
Katranytol kezdve minden olajszarmazekot leszed.
Van egy helyi forgalmazasu, helyi termek.
Azt a brigecional is durvabb, viazont a felulet kezelest megmarja.
Denaturalt szesz, matrica meg ilyen nyomokat szepen eltavolit, es kevesbe mar.
A Nitro mar csak vegesetre, es eszel, mert durvan tud marni. :).Ejj amikor meg Brigeciol sem volt. Jo volt a benzin, meg a gazolaj is :)
Anyam, mennyi trabant, meg Lada blokkot mostunk el :). Szivtuk azt a rohadt budos benzint. A sok retvak Aro onindito. Heti szinten jottek. De nem ugy mint manapsag, hogy lemosva. Tokomet. Bejott a szantasrol, es fekudj ala :).etnies:
Ez nem gorbe, csak kopott a felulet.
Valoszinuleg a belso gyuruk is kaptak mar.
Csere, illetve erdemes megnezni a gorbeseget. Persze az megint indikator oras meres. Par szazados gorbeseg amit eneged a manual, de a valosagban ennel sokkal nagyobbakal is kozlekednek. :).[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
Megoldottam a motorozási problémám. Elküldtem a kárpitoshoz az ülést
Nem kell kapkodnia-
Egyébként meg pont ilyenkor lehetne jót motorozni. Motozni lehetne és nem a forgalommal küzdeni.[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
Volt mar errol itt szo korabban?
Ha leirja miert blokkcseres, sokkal jobb lett volna.
[link] -
csongi
veterán
válasz baboss #114902 üzenetére
Szerencsesen megusztad.
Nem vetted eszre ezek szerint.?Tortent valami semlegesites a bejelntes utan?
Persze gumiszabaly szerint ugyis te tehetsz rola, mert nem az utviszonyoknak megfeleloen kozlekedtel.
Lehet jo,hogy ott volt az auto, es fekezett?
Temposabb kanyar lett volna esetleg?
Ilyen olaj vesztes mellett, nem juthatott messze.
Lekovettetek az olajfolyas utjat? Lehet siman meglenne a tettes?predator2:
Az Onroad videok nekem tetszenek. Nekem jobban tetszik, mint a Dodor fele.
Folyamatosan erthetoen mutatja be lepesrol lepesre.
Ez alapjan a kissebessegu feladatokat es meg joparat lehet gyakorolni. Persze oktato nelkul toredeke erteke van de azert a semminel tobb.[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #114997 üzenetére
Alacsony fordulatu alolterhelesbe nem fog tonkre menni az mar biztos. :).
Szep etap volt. -
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #115085 üzenetére
Ez a teljesitmeny a regi Moto3 teljesitmeny korul volt?
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #115089 üzenetére
Akkor itt mar nagyobbat kell venni. Ezek a koltsegek gondolom mar nem igazan eri meg.
A mostani moto3 250 egyhenger 4t hozzak ki az 50Le koruli teljesitmenyt. Nem tudom mennyit foroghat de az is karcolja a10ezrer szerintem -
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #115100 üzenetére
Nagyon durva kanyar tempot diktalnak.
Ha a vegsebesseguk korlatozva lennenek a nagy vasaknak ezekhez a kis kobosokhoz, megennek oket reggelire. -
csongi
veterán
válasz Micsurin #115134 üzenetére
Miert nem viszed el fotengelyeshez a fotengelyt? nem dolgoznak halalos aron szerintem.
Nekem a csapagyakat toltak le rola. Futarral egyutt volt kb 8-10 ezer. Mellette beszereznek egy masikat, azon meg beprobalnam mit tudnek en csinalni vele.
Ha mar otthon szereles a cel, en igy csinalnam.Aztan nyugodt almod lesz. Ha stelcsapagyas azt meg bepreselitek, vagy rasegitesz a hutovel. :).
Bar a 2T nem lesz az. :)A tobbit manual szerint meg lehet csinalni. Csak ugye penztartol valo tavozas utan reklamacio magadnal lesz. :).
[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
Nah megyek egy kort annyira szep ido van. :D
Es meg szerkesztesi idon belul sikerult.Nah meg is vagyok. Szuper volt! Tolni is elvezet volt, pedig a vakond durta fuvon eleg nehez a 240kg.
Nah de akkor is :D.Akinek van csizmaja, annak mi a tapasztalata?
Nagyon meghatarozott szogbe tartja a labfejet a sipcsonthoz kepest?
A valtokar es a fekpedal beallitasa miatt kerdezem.
Gondolom nem lesz olyan, mint egy bakancs, vagy sima cipovel a boka le fel mozgasa?[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Milyen TV-t vegyek?
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- Metal topik
- Politika
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Futás, futópályák
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Konteó topic
- A pénzügyi hatóságok helyett ír hamis üzenetet az AI
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest