- Hálózati / IP kamera
- ArchiCAD és Artlantis topik
- Mesterséges intelligencia topik
- Starlink
- Shell script topik
- Linux Mint
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Netflix
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-Mosquito-
őstag
válasz
bacus #124615 üzenetére
Oké értem én, nincs tapasztalatom, pláne nem, hogy hogy bírnám hosszú távon ezt az ülést."
Így már érthető. Simán el lehet gurulni 2-3eKm-es vagy nagyobb túrára,400-850Cm3 robival. Nem a motorokkal lesz a bibi (bár a Gs térdszőge tényleg sportosabb) Azon egy másik/állítható lábtartó segítene.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz
bacus #124646 üzenetére
2015 tavasz, Kranjska Gora indultunk volna Vršič,Mangartra. Szálláson meg kellett várni míg a jég felólvad,hogy el tudjunk indulni. Kb 2Km-t tudtunk haladni Vrsisc felé,mert ilyen hó fogadott minket. Majd inkább az osztákok felé fordultunk a 201-es úton mentünk át,igaz azt is 2.-ik nekifutásra. Azon a környéken pont oda tüsszentettek egy kis havat.
[link] [link]
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
zgospel
őstag
válasz
bacus #124652 üzenetére
Jaja, gyanítom, hogy Észak-India eldugott kisvárosai körül, szarul beállított, gyenge minőségű mobilos fotókkal, típusspecifikus, zárt FB csoportokba készíti a reklámot néhány angolul is csak szarul beszélő indiai
Nem kell mindent túlgondolni és megmagyarázni.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
bacus #124646 üzenetére
Az jo regen volt.
ilyen korulmenyek kozott is jol boldogulok biciklivel. Az autout ugyanilyen jeges-latyakos volt.Valoszinusitem, csak arnyekos helyen ilyen az az ut, ahol sut a nap, ott nincs ennyi jeg, sot. Majdnem szaraz.
Ilyesmi idoben motoroztam a Furka-hagon, es nem kopogtatott a hiflo, hogy reklamozzon velem. Kisse tul van gondolva.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Steven
addikt
válasz
bacus #124680 üzenetére
A gyári helye jah , de amúgy , hogy mennyire hülyék a suzukinál , vagy nem azok és direkt:
Az XT verzióhoz ez a bukó keret jár és 210 ezer Ft az oldal lemezzel. , erre ide lehet fel szerelni. Ha akarsz alulra pl kartel védőt akkor :
Van az elnevezésük szerint a vázvédő keret azaz a B variáns. , ott feljebb van a lámpa helye az ára kb 150. ezer ft + kartel védő 135k .
Tisztára megéri ahogy ez a lámpa is.
Tamás9x: 11w os LED.
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
Steven
addikt
válasz
bacus #124689 üzenetére
jaaa , hogy eldőlve, én úgy értettem hogy kanyarba be döntve.
Hát fogalmam sincs, megtippelni se tudom, hogy leér e vagy sem. Reméljük sose derül ki
Itt eldől vele a srác sárba ... le nem törik semmi. bár betonon tuti más lenne a leányzó fekvése :
[ Szerkesztve ]
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
vlevi
nagyúr
válasz
bacus #124709 üzenetére
Nekem K4-esem volt, és sose viccelt meg az üzemanyag szint jelző.
Az első kocka kb 100km után fogyott el (kirándulós tempóban), és a többi is nagyjából egyenletesen.
De csak nagyon ritkán mentem vele annyit két tankolás között, hogy probléma legyen.A Tracerrel kicsit más a helyzet. A V-Strommal a 350km lazán összejött, de a Tracerben 22 helyett csak 18L a tank, és persze a +60ló egy kicsit többet is kér inni. Ezért nem is hibáztatom, csak éppen, mivel fél tankig nem látod, hogy fogyna,
[kép]
[kép]
ezért eleinte kicsit rosszul esett, hogy hirtelen eltűnt a benzinszintjelző csíknak a fele.
De mostmár úgy számolok, hogy, miután eltűnt az az első nagy csík, onnantól a kisebb csíkok 20-20km-t jelentenek kábé. Plusz a vésztartalék, amikor már az utolsó is eltűnik, és csak villog. Az asszem még 2.5L, azzal nagyon óvatosan egy 50-est el lehet menni. Persze nem Glockneren felfelé, hanem inkább a Nockalmon le"alap, hogy van üzemanyag szintjelző egy motoron."
Yamaha még meg is indokolta, hogy miért olyan a szintjelző, amit írtam. Szépen lerajzolták valahol, hogy nem tudnak olyan úszót gyártani, ami felérne a tank tetejéig, mert hamarabb felakad. Ezért csak kb a felétől mér.
[kép] -
Madwe
nagyúr
válasz
bacus #124718 üzenetére
Tisztítás: ennek örülök h ezt írtad mert már van egy scottoiler xsystemem amit itt ajánlottak pár hete s várja h legyen mire felszerelni
szóval esetemben a tisztítás az max az olaj letörlése lesz a szomszédos helyekről ameddig nem érzek rá h mennyi amennyi kell neki
köszi a javaslatokat!
geresics: köszi! Holnap akkor lecsapok ezekre ha látok még készleten mire odakeveredek
-
Hőguta
csendes tag
válasz
bacus #124737 üzenetére
Nekem is szimpatikusabb az a megoldás ahol a cső vége picit hozzáér a lánckerékhez.A tartályt megpróbálnám a blokk közelében elhelyezni.Voltam olyan túrán ahol 7(!)és 30fok közötti hőmérsékletben motoroztunk.Mondjuk az hogy esetleg néha állitgatni kell különösebben nem tántorit el.De akkor inkább a nagytartályosban gondolkodnék.
-
-
-
Debilon
addikt
válasz
bacus #124815 üzenetére
gondoltam az egyértelmű, hogy mivel vákuum vezérelt, így leállított motornál nem csöpög/folyik semmi sehova
igen, tudom, hogy a full nyitva állás csak első feltöltéskor, vagy teljesen leürített rendszernél kell
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
Hőguta
csendes tag
válasz
bacus #124826 üzenetére
A láncvédőt levettem nem csak tisztitás céljából,hanem lecseréltem olyanra,ami egyben van a sárvédővel.Tehát ott abszolút tisztaság van.Aztán az első lánckerékfedél levételekor láttam hogy mennyire bőségesen kapott még a spray-ből
.Elég volt megtisztitani attól a ragacsos trutyitól.Biztos hogy a scottoiler-ből is kerül majd oda olaj,de azt könnyebb lesz tisztítani legalábbis úgy gondolom.
A sárga olajat milyen hőmérsékleten ajánlják?Én a szetthez most 250ml kéket kaptam.0-30 fok közti használati javaslattal. [kép] -
Tamás9x
őstag
válasz
bacus #124870 üzenetére
Átalakító készletek, engedélyeztetési procedurák, meg a hasonló kiskapuk
Annyi, hogy ha felkerült az utánfutó onnantól, sebességkorlátozás meg egyébb nyalánkságok jönnekén lemondtam róla. inkább megválogatom, hogy mit és hogyan viszek majd magammal.
Van aki komplett lakókocsit húz maga után, bár nem tudom hova és minek, egészségére
Idehaza tény ahogy mondod, sz***s, kint azt húzol szinte amit csak akarsz.De akár...
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
válasz
bacus #124976 üzenetére
Nem, utólag már sajnálom, mert lehetett volna oylanokat kipróbálni amik már csak gyüjtőknél van, bár akkor is gyüjtői darabok voltak a szomszédban. a 3-4 sebességes simsont is unszolásra tanultam meg. büdös volt akkor utáltam. meg keverni kellett, szűrni az üzemanyagot rongyon, takaritani a karbit, bronzkefézni a gyertyát....
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Madwe
nagyúr
válasz
bacus #124980 üzenetére
Nameg kérdés ki mit ért túrázás alatt - ha autópályán menne a.s.a.p. A célállomás felé akkor ott valóban érződik h kevés utassal. Ha ráérősebben, autóúton menne, kanyarogna oda bőven elég tud lenni. Persze nem lesz olyan dinamikus s élvezetes mint egyedül, de utassal szerintem az ne is legyen nagyon cél feltétlen
?
kezdésnek meg végképp elég a 650es még külföldre is, de jó eséllyel idővel vágyni fog nagyobbra az ember ha főleg utassal túrázna, szerintem.
de sok múlik azon is milyen az a 650es, milyen a nyomaték, hol jön ki, hány lovas illetve mennyi súlyterhelést kell elvigyen a hátán.[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
veterán
válasz
bacus #124989 üzenetére
Azért ha belegondolsz, hogy Szombathelyről Balatonr avagy Tisza tó-ra, hogy tartsd az országúti tempót, 10-11 ezres fordulatot kér, akkor át tudod érezni, hogy nem járja ez így. Lesz A, mindenképp, de majd később még.
Amúgy nem akarok annyival jobb motort venni. Ezek a karbis, még szerelhető dolgok megfelelnek
-
Somatom
veterán
válasz
bacus #124995 üzenetére
Akkor neked egy Lotus Omegád van? Attól nekem sem kéne jobb.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
martonx
veterán
válasz
bacus #124980 üzenetére
Én se azt mondtam, hogy ne lenne használható utassal, csak azt mondtam, hogy ekkor már kezd kicsit karcsú lenni. Persze az is hozzátartozik a történethez, hogy én egymagam majdnem 100kg vagyok. No mindegy, egyelőre teljesen jó ez a 650-es CBR, de érzem, hogy egyszer még lesz ebből valami 750-900-as nagyobb motor
Én kérek elnézést!
-
norbert1998
veterán
válasz
bacus #124995 üzenetére
És valóban jö ötlet mindenes dobálósnak T700-at venni 23 évesen? Vagy inkább dobáljunk egy olcsó Transalp-ot vagy Freewind-et?
Az autó teljesen más tészta. Lett klíma, kényelmes ülés, gyűrődési zóna, lufik, tolatóradar. Ez a T700-on sincs.
Nem azért nem akarok drágább motort venni, mert nincs rá keret. Egyszerűen nem akarok akkora összeget dobálni a sárban.
-
#14787072
törölt tag
válasz
bacus #125042 üzenetére
persuader: tökéletesen egyetértek.
bacus:
"A v-strommal rengetegen túráznak 650-el, 200 kg feletti terheléssel és elégedettek !"Ez így van: 2005-2012 között volt 650-es V-stromom, nagyon szerettem. Nem volt olyan közlekedési szituáció, amiben kevés lett volna az ereje. Ha kellett, visszaváltottam, ha nem kellett, maradtam abban a sebességfokozatban. Egyszeméllyel, kétszeméllyel, túrázva vagy céltalanul motorozgatva teljesen jó volt.
Volt nála erősebb motor? Volt. Kényelmesebb lett volna? Nem tudom, valószínű. De soha nem éreztem azt, hogy hű, most ide kellett volna még a +4-500 ccm és/vagy +50-60 LE. -
-
Tamás9x
őstag
válasz
bacus #125127 üzenetére
Dehogynem. Egyre jobban úgy néz ki, 3-nál több megszakitás nem lesz benne. Ha más nem az udvarban fogok otthon körbe körbe menni egy maszkkal a számon, míg ki nem akad az óra.
simán kerék fújáshoz, matracnak deca önfelfújós olcsó...
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
válasz
bacus #125129 üzenetére
Földkerülés lenne a terv, még csak kiválogatom videók alapján a megnézendő pontokat, aztán jöhet a vonal húzás. Első cél ami tuti, Nordkapp fizetős utak és autópályák kerülésével. a lehető legjobban haladni. Kiderül hogy bírom, és ha ez sem szegi kedvem akkor akár Andor útvonalát kicsit kibővítve.
A tényleges cél a 150K túllépni, és lehetőleg saját lábon hazagurulni. Szeretnék sósivatagot érinteni, "esőerdőt" a lehető legmagasabbra feljutni.https://www.youtube.com/@kisstontour
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok