- Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
- Milyen routert?
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Mikrotik routerek
- Milyen NAS-t vegyek?
- Aliexpress tapasztalatok
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vityaa
tag
Sziasztok. Van egy 2017-es KTM Duke390-em. Pár napja amióta melegebb idő van azt vettem észre, hogy valamiért nagyon melegszik a motor. Hidegen indulás után kb. 10 perc alatt eléri az üzemi hőfokot, amivel nincs is baj, de amint megállok vagy beérek a városba és araszolok kb fél perc után bekapcsol a ventilátor. Visszahűti és ki is kapcsol. Óra szerint nem megy feljebb a hőfok de ha nem megyek vele tempósabban akkor szinte egyfolytában hűt. 2 hete megnéztem a kiegyenlítő tartályt ami tök üres volt. Feltöltöttem, azóta a szint rendben van, de a melegedés nem szűnt meg. Elképzelhető, hogy az üres tartály miatt levegős lett a rendszer és azért csinálja? Kb olyan mintha léghűtéses lenne. Ha nincs menetszél akkor szinte mindig megy a venti.
-
Vityaa
tag
válasz Topiccsendőr #116825 üzenetére
Közben valószínű meglett a hiba. Az előző állat tulaj megszakította a menetet a radiátor légtelenítő csavarjánál. Nem tudom rendesen meghúzni. Nem is tudom mit tudok vele csinálni. Van olyan loctite tömítő ami erre jó lehet? Vagy valami más?
[ Szerkesztve ]
-
Vityaa
tag
válasz Topiccsendőr #116832 üzenetére
Nyilván nem ragasztani akarom, mert az tényleg kókány és az előző tulajjal ez volt a baj. Szétbarmolt egy csomó mindent. Normálisan akarom megcsinálni. helicoil-t csinálnak valahol? Mert én csak készleteket találok, nem nagyon akarnék neki esni én mert akkor tuti új hűtőt kell venni. Illetve azok a fém forgácsok amik bekerülnek a radiátorba az (új menet) készítésekor, nem okoznak gondot később?
-
Vityaa
tag
válasz Topiccsendőr #116851 üzenetére
Jól van csak kérdeztem . Mivel nekem nincs ilyen helicoil szettem, ezért gondoltam erre. Nem hinném ,hogy találok olyan szerelőt aki profi lelkiismeretes módon megcsinálja, ügyelve arra hogy semmilyen forgács vagy az új menet perselyből kiütött darab ne kerüljön bele a rendszerbe. Mivel ellenőrizni úgy sem tudom.
-
Vityaa
tag
válasz Max_218 #116819 üzenetére
Szia, eddig én is egy k3-as AGV-t használtam naked bikehoz. Nem rossz sisak, de ha mész egy magasabb építésű autó mögött akkor a légörvény miatt hihetetlenül dobálja a fejed. Most vettem egy HJC-t abban semmi ilyesmit nem tapasztaltam. Igaz nem rég óta használom, de ég és föld. Igaz 3x annyiba is került. Bár az ár az utolsó amit egy sisakon nézek. Hiszen ha a fejed megsérül akkor ott vége a játéknak.
[ Szerkesztve ]
-
Vityaa
tag
válasz etnies #116854 üzenetére
Próba nélkül biztos, hogy nem vennék farmert. Sőt őszintén szólva soha az életben nem rendeltem még ruhát magamnak netről. Nem is értem hogy lehet Motopartsshop-ot tudom ajánlani. Én ott vettem így alpinestars kesztyűt. Ha van olyan márkájú farmer mint amit te szeretnél, de nem az a típus akkor ott tudsz próbálni. És rendelnek olyat amit kérsz. A kesztyűt 2 nap alatt meghozták, amiből a motostarnal 3 hónapig csak mondogatták, hogy majd lesz.
-
Vityaa
tag
válasz HarleyCustom #116855 üzenetére
hjc rpha 11 94 special. Én az AGV-t még 55 000 ft-ért vettem 2009-ben.
-
Vityaa
tag
válasz queens #116859 üzenetére
Szerintem nincs ebben ennyi. Simán a nagymamád eladja neked papíron. Ennyi. Vagy lehet az is működik hogy simán neked ajándékozza, írtok egy ajándékozási nyilatkozatot. De az adás vételi a legegyszerűbb. Szerintem senki nem fogja kérni tőled egy 30 éves motor számláját
[ Szerkesztve ]
-
Vityaa
tag
válasz rayoliviero #117066 üzenetére
Milyen motor volt?
-
Vityaa
tag
A melegedés probléma továbbra sem oldódott meg. Szerelőhöz nem tudom vinni mert 2 hete oltogatnak, hogy majd hívnak. A radiátor légtelenítő csavarját sikerült megoldani, meg mértük a lyukat és kb 0,3 mm el nagyobb mint a gyári csavar átmérője. Amit nem is értek, de vettem egy sima 6-os csavart és teljesen jól zár. Utána lelégtelenítettük. Felöntöttem minimumig a kiegyenlítőt majd a hétvégén próbálgattam és jónak tűnt. De tegnap bementem a városba dugó volt meg araszolgatás és a venti egyszerűen ki sem akart kapcsolni. Amint megyek vele tempót kikapcsol, de olyan mintha léghűtéses lenne a motor. Óra szerint nem melegszik túl, mintha odaszögezték volna középre. Viszont a víz a kiegyenlítőből továbbra is fogy. Nem sok,de fogy. Minimumig töltöttem és kb 200 km után alig van benne. Lassan kezdem feladni. Valakinek ötlete.
-
Vityaa
tag
válasz Topiccsendőr #117174 üzenetére
Azért nem töltöttem maxra, mert mikor meleg a motor akkor a nyomás miatt megnő a szint a kiegyenlítőbe. De a légtelenítésre én is gondoltam. A menet nincs elnyalva, megnéztük. Semmi baja, ezért írtam a méreteket, és ezért is csodálkoztam,hogy a 6-os csavart végig beletudtam normálisan csavarni, és meg is húztam. Ott tuti nem ereszt, körberagasztottam papírral és úgy mentem vele vagy 50km-t Teljesen tiszta és száraz volt. Ugyan ezt megcsináltam a sapkánál is. Mennyi idő míg légteleníti magát? kb 200 km nem lett volna elég?
[ Szerkesztve ]
-
Vityaa
tag
válasz tboy93 #117270 üzenetére
Akkor már sokkal inkább szerintem egy Duke 390 és nem azért mert nekem is az van, de kisebb távokhoz jó lehet, városban meg egyszerűen király. 44 Le, könnyű és nagyon mozgékony. Nem hiába hívják kanyar rakétának. Nem is olyan rég kb 1-1,5 hónapja volt facen a KTM adok veszek csoportban egy zsír új (1 hetes ) talán 1,4 Milla volt. Mondtam is magamban, hogy bassza meg hogy januárban vettem.
-
Vityaa
tag
válasz tboy93 #117285 üzenetére
2017 körüliek nem első genesek. 2017-től a mai napig ugyan az a generáció van. Nem tudom pontosan mikortól gyártják a mostanit, de nekem is 2017-es van igaz 12. havi. Nyilván bármilyen motornál ki lehet fogni, hogy valami tönkre megy rajta. Ha mindenképp használtan akarsz venni, akkor olyat érdemes ami még garis. De ki kell próbálni, lehet neked abszolút nem jönne be. Ízlések és pofonok.
-
Vityaa
tag
Ha már motoros ruha. Ti hogy szoktátok mosni pl. a hálós motoros dzsekit? Csak simán berakom mosógépbe? Nem lesz baja? Persze protektorok nélkül.
-
Vityaa
tag
válasz dellfanboy #117719 üzenetére
Ez az, hogy semmi nincs beleírva, amit nem is értek. Ezért is kérdeztem. Még nem mostam, 2 hónapja használom csak, de már ráférne egy mosás.
-
Vityaa
tag
Feladtam a "melegedés" problémát. Elvittem a KTM-hez. Fél óra alatt megcsinálták 13 000-ért Azt mondták, hogy le kellett légteleníteni. Minden rendben van, nem ereszt nem szivárog, a hőfokot megmérték, teljesen jó időben kapcsol a venti. Na mondom végre minden ok. Azóta még szarabb lett 50-60 körüli tempónál 3-4 km után nincs elég menetszél ami lehűtse így állandóan bekapcsol a venti, amire azt mondták, hogy normális. Szerintem meg nem. De a kiegyenlítőből amit maxra töltöttek gyári motorex hűtőfolyadékkal, az 300 km alatt szinte elfogyott. Fogalmam sincs hova tűnik egyfolytában a víz, de lassan ott vagyok, hogy bedobom a Dunába az egészet.
-
Vityaa
tag
válasz dellfanboy #117736 üzenetére
Pardinal vettem, Mugen kabát, mosási cimke nincs benne. Van hozzá igen 2 db kivehető bélés meg a protektorok.
-
Vityaa
tag
válasz rayoliviero #117727 üzenetére
Ezt azért nézd meg.
-
Vityaa
tag
válasz tboy93 #119018 üzenetére
Erről én is tudnék mesélni. Pont most gondolkozom rajta, hogy eladom. Lassan feladom a küzdelmet.3x voltam KTM szervizben, minden alkalommal azt mondták ,hogy most már jó. Ott hagytam 50 000-et. Legutolsó alkalommal már szinte ki utáltak, és közölték, hogy nem tudják mi baja.
[ Szerkesztve ]
-
Vityaa
tag
válasz Topiccsendőr #119027 üzenetére
Eszi, vagyis valahova eltűnik 3-400 kilométerenként a tágulási tartályból kb.0,8-1 deci. Először légtelenítették, azt mondták minden ok. Másodjára ki kellett cserélni a radiátor sapkát plusz elszállt egy víz cső is állítólag. Azt mondták, hogy minden rendben vele, tartja a nyomást. 1,5 hétig volt ott a motor mert tesztelni fogják, hogy lássák a hibát. Az olajban nincs, kipufogót nem mossa (már vissza raktam a gyárit, hátha az a baja), nem füstöl nincs leállás, pöcre indul mindig. De a legidegesítőbb az, hogy amikor elkezdtem a KTM-be hordani ezzel a problémával kb 1 hete járt le a garija. Ezért minden fizetős. 15 ezer/óra.
Az első fék nekem is nyikorog, de az kit érdekel, legalább nem kell túráztatni a kocsik között. Hallják ha jössz.[ Szerkesztve ]
-
Vityaa
tag
válasz Tamás9x #119030 üzenetére
Nem, őszintén azt gondoltam, hogy megcsinálták. Aztán teltek a hetek és ugyan olyan szar volt. Vagyis még most is az. De ahogy te is mondod ennél komolyabban kellene hozzá állniuk. Még mindig gondolkozom rajta, hogy beszélek velük a gari miatt. Igazából februárban járt le, de a vírus miatt a KTM meghosszabbította kb. május végéig. Én kb. 6-hó eleje felé kezdtem el ide hordani.
-
Vityaa
tag
válasz Topiccsendőr #119034 üzenetére
Nyilván a szerelők hibája. Főleg, hogy az első alkalom után sem adhatták volna ki a motor azzal a kijelentéssel, hogy rendben van. A harmadik alkalommal csak annyit mondtak, hogy töltögessem utána. Mindegy megy lassan 15 ezres szervizre ott úgy is kell szelepet állítani, akkor lesz hengerfej tömítés csere is. Ha csak addig nem próbálom meg gariba intézni.
[ Szerkesztve ]
-
Vityaa
tag
válasz vendingo #120590 üzenetére
Levittem Kecskemétre a motoromat szervizbe. Van egy fix mérő Kecskeméten amit nem is figyeltem. 2x2 sávos út egy lélek nem volt. Nem is értem, hogy lehet ott 50-es korlátozás.Oda felé motorral 74 km/h 30 000 Ft. Na mondom bassza meg. Mivel ott kellett hagyni a motort, ezért hazafelé kocsival jöttem. Visszafelé ugyan ott 75 km/h 30 000 Ft. . Rohadt drága út volt.
-
Vityaa
tag
válasz Topiccsendőr #120725 üzenetére
Szó szerint úgy történt ahogy leírtad. Feladtam a 390-el. Tanulópénz volt. Előtte sem volt soha használt motorom, ezután sem lesz. Hál istennek nagyon jól szálltam ki belőle. Korrektek voltak nagyon.
-
Vityaa
tag
válasz Topiccsendőr #120727 üzenetére
Amúgy is cseréltem volna nagyobbra, de csak jövőre. Végül Kecskeméten vállalták, hogy megcsinálják garanciába, de nem tudják mikor, annyi munkájuk van. Így odavittem letettem és 4 hét után megjött az új. Amikor ezt átvettem, akkor még hozzá sem nyúltak a 390-hez.
-
Vityaa
tag
válasz tboy93 #121070 üzenetére
Ezért küldtem azt a linket a spiegen tartóról. Előző motoromon nekem is hasonló volt (kínai) valami RAM vagy milyen utánzat, hát olyan is volt. Ezzel meg sem mozdul a telefon nakeden 180-nál sem. Olyan mint a Quadlock. Az a baj, hogy veszel 3-4 ilyet és árban ott leszel, hogy vehettél volna 2-őt valamelyik normálisból.
[ Szerkesztve ]
-
Vityaa
tag
válasz runner 125 #121091 üzenetére
Elég stabil, azt nem tudom, hogy az endurozást mennyire bírja. Én nakeden használom és nekem bevált. Nyilván csak akkor használom amikor kell a navigáció. Leesni nem fog az tuti, de azért az ugratásokat meg a hátra szaltót ne próbáld ki.
-
Vityaa
tag
válasz jacis #121494 üzenetére
Nem rég vettem új motort ami alapból gyorsváltós. Mivel korábban nekem sem volt ilyen motorom, ezért megkérdeztem a szervizt hogy pl vissza kell e engedni a gázt váltáskor. Azt mondták, hogy mivel a gyorsváltó megszakítja a gyújtást, így nem kell. De hosszú távon, jobb ha kuplunggal váltok, mert nyírhatja a fogaskerekeket, stb. Ettől függetlenül ritkán használom én is, és akkor is csak 4-5-6 fokozatban. A visszaváltást még nem is próbáltam.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok