-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kroni1
veterán
válasz Geresics #69673 üzenetére
Egy szellőzőkkel jól ellátott, thermobéléses cordura az használható télen nyáron! Enyémen a nadrágon (Spyke Random nadrág & Spyke Pathfinder kabát) van két oldalzseb ami teljesen feltekerhetö szellőzőnek ha meleg van, ugy hűti a combomat szinte állo helyzetbe is, h nagyon szeretem, még rövid utakra is felveszem. Persze ha már a menetszél is forro akkor mindegy, akkor még farmerban is rossz motorozni! A kabátomon is sok a szellőző, azt is imádom! A csizmám egy goretexes cucc, hidegbe kell alá thermozokni, mert szellőzik rendesen és fázni is lehet benne, viszont nyáron mindig az a szük keresztmetszet, sajnos abba mindig belerohadok ha már nagyon meleg van.
-
canniball
nagyúr
válasz Geresics #69744 üzenetére
Oldalsztenderen tankolni? Nooormális? Így üres marad a tank egy része és csökken a hatótáv, hát kinek jó az?
Mit csinálsz az excelben hogy egy (jóval egyszerűbb) alkalmazás nem elég?
Daywalker!
Üdv újra (?) köztünk!Bár én egy szóval sem mondtam hogy kezdő ne vegyen SV-t (fura is lenne, hiszen nekem is az első nagymotorom), de tulajként megszólítva érzem magam.
Rángatás. Fordulat, csúsztatott kuplung, hátsó fék, gyökkettes haladás; legközelebb próbáld ki (ha gondolod én is felajánlhatom). Tréningen volt ilyen, olyasmi érzés volt mintha göröngyös úton haladnék egy szétesni készülő úthengerrel...de azt mondták most jó.
Az alapjáratot próbáltam úgy hogy egyesben szépen visszaengedem a gázt nullára, de mielőtt elértem volna odáig elkezdett dadogni így nem mertem teljesen visszaengedni (ha lefullad akkor ugye fennáll a pofára esés veszélye). Nem hiszem hogy ehhez kéne bármiféle vezetéstechnikai tudás, de ha valamit rosszul csináltam nem veszem zokon az "oktatást"!Nyomaték. A Hayabusa kategória után egyáltalán nem lepődök meg hogy nem lepődtél meg, az lett volna fura ha de.
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
laccczka
tag
válasz Geresics #70040 üzenetére
Amint van valami úgy is kikérem a tanácsotokat.
Balatonfűzfő lesz a basic camp de lesz lehetőség arra kalandozni amerre jólesik(Bp., Veszprém, Székesfehérvár vagy akármi)
"...mert a víz melegebb mint a hőmérséklet..." egy ismeretlen zseni értekezése a víz felett lévő ködről.
-
Geresics
addikt
válasz Geresics #70048 üzenetére
Ja, amúgy nekem ez az A.R.C. Battleborn az álmom, és csak 150$ az ára! Egy baj van: csak az USA-ban árulják!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Daywalker
addikt
válasz Geresics #70153 üzenetére
és V.Stryker:kösz, és úgy legyen. Sajnos vagy nem, én 30-31 napból 25 napot dolgozom, szóval a motorozás a legkevesebb...max szabit tudok rá kivenni most is - ha a robogózást nem számolom, de azzal ugye messzire nem megyek.
mod: igazából arra akartam kilyukadni, hogy sok hárul majd szegény asszonyra...[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Geresics
addikt
válasz Geresics #70220 üzenetére
Ott folytatjuk, ahol utoljára abbahagytuk!
A második részben nagyobb szerepet kap a táj, és a táj által nyújtott kihívások leküzdése.
Találkozunk egy figyelmetlen terepjáróssal is, valamint egy rögtönzött interviewban megtudhatjuk, hogy "Mi is az a MoTourist", és milyen videókat várhatunk a YouTube csatornájukon!Aztán folytatjuk utunkat a legkülönbözőbb (enyhe) terepviszonyok között, sőt, egyszer még el is vesztem az erdőben! (Erről eszembe jutott egy vicc, de ezt majd máskor...)
A videó végén viszont egy olyan meredek "falon" ereszkedtünk le, hogy a hátsó doboz konkrétan hátba vágott! Persze a képernyőn ez épp csak egy vakondtúrásnak látszik, de higgyétek el, egy pillanatra megfagyott bennem a sportcsoki is!S01E06/2 Zselici terepezés és MoTourist interview
Ha csak a MoTurist interviewra vagy kíváncsi, tekerj 5:35-re!
Ha nem láttad az első részt, akkor kattints ide!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Micsurin
nagyúr
válasz Geresics #70549 üzenetére
Köszönöm a válaszod, szerintem az F650-et is megnézem majd a Pega és az XF mellet. Az új Strada sajnos már a keretemen felül van, szóval marad a keresgélés egy jobb állapotú régebbi után ...
szrk.:
A fórumba bele olvasgattam, még jobban megtetszett az ottani képek alapján![ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Geresics #70557 üzenetére
Túrázni, egyenlőre egy személyjel (ha később a két személyt bírná azért nem lenne rossz), az injektoros jobb lenne mert kevesebbet eszik, de ami éppen lesz a piacon úgyis. Túrázás lenne a cél, ismerősök közt akikkel mennék elsősorban van egy F650 (a rotaxos) meg kettő V-storm, szóval velük lenne jó tartani a lépést valamennyire. És nem nagy világjárásra gondolok, csak mondjuk két vagy három napi cucc és leugrani a Horvátokhoz. (Vagy ezek túl nagy igények a 400-450-es keretet és az A2-es jogsit nézve? )
@doc: Köszi az ötletet, már én is gondolkoztam azon, hogy valami nagyobbat lefolytatni de a totalbikes cikk nagyon elvette a kedvem.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Something_
őstag
válasz Geresics #71551 üzenetére
Facebook is annyira intelligens, hogy erdeklodesi korben oszt meg hirdeteseket.
Szerintem palyamotoros videoknal senki sem kerte, hogy oszd meg es likeold, sot en pl legtobbszor privat linkbe rakom ki.Na mindegy, csak a nagybetus kiemeles miatt tunt fel egybol, mint a tobbi reklamnal.
-
demars
addikt
válasz Geresics #71658 üzenetére
Igen, ezt tudja szerintem mindenki.
Ha már itt vagy kérdeznék is, váltáskor mindig kuplungoltok?
Én próbáltam anélkül, felfele váltáskor a gázt vissza engedem picit és akkor váltok fel. Szépen kapcsol, ahogy kell. Egy cimborám krossz pályázik, ő így vált versenyen. (KTM exc450 van neki, ha jól emlékszek)Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Geresics #71675 üzenetére
Amikor felfele váltasz kuplung nélkül, akkor ugye picit visszaejted a fordulatot, tehermentesíted...és akkor klattyan be a váltó...mert ugye elvileg már kicsit feszíted a lábaddal felfele, még mielőtt ejtenéd a fordulatot.
Visszaváltáskor az ellenkezőjét kell csinálni...picit rárántod a gáz és akkor veszi be a fokozatot.
Vagy nem?
Bár lefele sokkal nehezebb, kétségtelen. Illetve nem fér a fejembe, hogy ha van egy kuplung bowden szakadásod, akkor eleve hogy tudsz elindulni?
Peugeot 308 T9 1.6BlueHDi / MacBook Pro 13 / Samsung Galaxy S24 Ultra
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Geresics #71697 üzenetére
Nem néztem, sorry. Szerintem nyaralás közben átsiklottam felette. De amúgy a hungaroringi kiképzők nem voltak szimpik, azok miatt amiket leírtam. Így nem feltétlen mennék hozzájuk, bár ők is ajánlották a terepezést.
Hát még milyen van? Kisebb nem kell.
Peugeot 308 T9 1.6BlueHDi / MacBook Pro 13 / Samsung Galaxy S24 Ultra
-
StoneBridge
senior tag
válasz Geresics #71736 üzenetére
Siettem, nem vittem magammal sisakhálót (azóta velem van mindig ). Robogó hátsó kemény műanyag dobozába betettem a bukót, oldalról papírral, ruhával kitámasztottam, hogy ne zötykölődjön. Hazafele valamelyik "támasztékot" kivettem, a bukó a plexire feküdt és szépen rommá karcolódott (karcvédelemmel ellátott 2
27 ezer ft-os AGV plexi).
Egy próbát megér a polír, de ha homályos lesz (vlsz. igen), akkor csere.[ Szerkesztve ]
Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
Polemius
aktív tag
válasz Geresics #71771 üzenetére
Csak itt fordítva volt: ahol nem volt, vagy csak "majdnemolyan", ott többet kértek volna, mint ahol volt (webshopból, gyári, új). Meg persze nem kaptam volna meg külön csak a műszer borítást és tokozást, csak egyben, a műszercsoporttal.
Így kénytelen voltam kényelmesen, székből, neten megrendelni, rohangálás és idegeskedés nélkül (passzol? tényleg ehhez a típushoz való?) megrendelni az alkatrészeket, amiket pár nap múlva házhoz is hoztak. Igaz, ha komolyabb borulás lett volna, és sok minden tört volna, akkor jobban megérte volna bontóból összevadászni. -
gergo5991
őstag
válasz Geresics #71834 üzenetére
sajnos egyik ismerősöm aki autót vezet az is ilyen, hogyha látja hogy meg akarják előzni, nem engedi inkább rátapos a gázra, sőt ha már melette van a kocsi akkor se engedi be a sáva inkább tapos tovább hogy aki lőzni akar szépen fékezzen be vissza mögé. Random megkérdeztem tőle, hogy ő szereti-e hogyha valaki előtte halad vezetés közben vagy megszokta előzni, hát azt mondta hogy ő nem szeret úgy vezetni, hogyha valaki van előtte, mert zavarja. ( gondolom mert nem látja be az utat és úgy nem tudja annyira taposni a gázt, vagy lehet azért mert talán lassítaná nemtudom). Kész életveszély mellé beülni a kocsiba mert ha meglát valakit a visszapillantóban előzni hát elpattan az agya és tapossa neki mint állat legyen az városban városon kívül esetleg faluban.
-
Teasüti
nagyúr
válasz Geresics #71967 üzenetére
De hogy ne csak fröcsögjek:
Nekem speciel jobban tetszene egy rövid összeállítás vmi zenés aláfestéssel, nagyon max a leglényegesebb hozzáfűzéseket beleégetni a videóba olvasható formában. Az egészet le lehetne vágni a tizedére, így az egyszeri néző nem unja halálra magát. Mert szerintem baromira unalmas azt látni, hogy konkrétan motorozol.
Nem véletlen nem nézek youtube-on sem fedélzeti kamerás videókat, főleg nem kommentvideókat ahol a srác városban furikázik és közben pofázik bármiről, legyen az mondjuk az automata láncolajzó.
Rev matching volt az egyetlen kivétel ez alól Youtube-on, amit valóban menet közben volt érdemes bemutatni. Vagy vmi vezetéstechnikai felvétel ami ebből a nézőpontból pont bemutatható (nem is jut eszembe hirtelen példa), esetleg egy megörökítésre méltó esemény vagy incidens.
Nem véletlen hívjuk fedélzeti kamerának, hisz másra nem való.Régen suliban foglalkoztunk médiával csak úgy fakultáció keretében. Talán az egyetlen dolog amit megtanultam, hogy csak azt kell meghagyni, amit tényleg meg szeretnénk mutatni. És fogjuk rövidre, mert unalmas lesz.
Aztán már eleve úgy kellett kameráznunk, hogy fejben már tudnunk kellett mi az, amit be szeretnénk mutatni.
No nem úgy, mint egy random házivideóban, hogy mindenki és minden benne legyen és semmi nem látszik vagy történik. Hanem a kamerával kellett ugye végigvezetni a néző figyelmét az eseményeken. Az sem ártott, ha tudtuk használni a keresőt a kamerán.
Persze ezt nehéz elvárni egy fedélzeti kamerával.
Meg kell hozzá egy jó téma, mert elég nehéz lekötni a figyelmet egy dögunalmas témával.
Vagy legyen 10 másodperc egy snitt, legyen bevezetés, átvezetések/áttűnések, és zárd le frappánsan egy két soros összefoglalóval (de azt akár riport jelleggel kamera elé kiállva, ne csak úgy mint a fent megnevezett Youtube videósok, ha nem muszáj).
Kedvcsinálónak egy két perces videó szvsz bőven elég.
Aztán akit esetleg érdekel a hosszú és unalmas verzió, az tovább kattinthat.[ Szerkesztve ]
-
-
HSM
félisten
válasz Geresics #72017 üzenetére
Ugyan már... Ez az "aki nincs szarásig pénzzel ne vegyen motort" duma nagyon unalmas. Nem tudom, feltűnt-e, hogy egy SV650-em van, nem egy BMW K1600GT-m.
Nézd, ha pontosan ugyanoda visszaragasztok pontosan ugyanakkora súlyt, akkor mit is rontok rajta? Azt el tudom képzelni, hogy árt neki, ha lepotyog, de ha visszarakom? Na neee....... Pontosan látszik a helye a ragasztásnyomból, pontosan ugyanoda fog visszamenni pontosan ugyanolyan súlyú és formájú súly.
Már utánanéztem, 2 fontért lehet venni ilyen öntapadós vackot ebay-en, ha megjött ragasztom is fel. Nem fogom gumicsere előtt a semmiért végigtolni ezt az egyensúlyozósdis macerát. Pontosan ugyanolyan, mint ami rajta volt, csak ez ezüst színű, de hazáig pont jó lesz...
Csak nem gondoltam korábban, hogy ilyen egyszerű ezt a csodát pótolni...
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Geresics #72027 üzenetére
"Nem azt mondtam, hogy mindig vegyél mindenből drágát, hanem azt, hogy amit muszáj, azt igenis rá kell költeni, különben következménye lesz."
Egyet is értek. Rá lesz költve a két font és 3 perc, hogy a helyükre kerüljenek a súlyok.4x5g esett amúgy le. De továbbra is érveket elfogadok, miért nem lesz jó, ha az eredeti helyére visszaragasztok ugyanannyi, ugyanolyan súlyt.
Értem amúgy, hogy mire gondolsz, de nem is célom, hogy tökéetes legyen a kerék, hanem az a célom, hogy elég jó, azaz ne tegyen kárt a csapágyamban hazáig. Senki nem jár nagyobb túránként kereket egyensúlyozni.
(#72028) kcsa: Nem lesz így hagyva. Vissza lesznek ragaszva a súlyok a helyükre. De mielőtt visszaindulok, megyek egy kört autópályán, jó lett-e, bármi rázás van, megyek a gumishoz. Szerintem így nem lövök nagyon mellé.
Amúgy még örülhetek, hogy észrevettem, és nem menet közben pottyant le hazafelé... Mikor elindultam otthonról, még frankón a helyén volt...
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz Geresics #72077 üzenetére
Másfél hetet állt a motor a legutóbbi menet óta. Ezért bízom benne ha defekt lenne, akkor teljesen leeresztett volna és nem másfél bár marad benne. Most ez lehet hülye kérdés, de van egy csomó bringabelső ami autószelepes. Azok jók hozzá?
(#72076) Lipton: Jah tényleg, én butus, hogy erre nem gondoltam
(#72075) HSM: Ha szétcseszné a felnit azért én is mérges lennék. Szerencsére a városban van egy jó motorszervizes srác, ő szokta ezeket csinálni.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
kisninja
őstag
válasz Geresics #72103 üzenetére
Bocs most jutottam gép elé majd össze beszélhetünk egy kis motorozást. Nem gond a 90 néha megyek annyival is.
Picit vissza: gyerek téma akinek van az érti milyen nehéz is főleg egy elhagyott jó apának. De pont emiatt tudtam elkezdeni motorozni ami meg tök jó.
Horvi: jobbulást
Én meg idén már nem jutok ki horvátba, műszaki gumi cserével elvitt mindent eléggé bosszantó.
Télen viszont én is csinálok valami automata lánc olajozót. Illetve nemsokára esedékes a 24k-s (most 26,6k) szerviz kíváncsi vagyok az árajánlatra. (olajcsere-szűrővel, szelephézag, telo szimering + olaj, hűtővíz csere, fékolaj, szelepfedél tömítés, gyertyacsere, hátsó kerék szimering csere, meg injektor szinkron vagy mi a fakom.) nem tudom még mennyi lesz várom az árajánlatot. (mosás nélkül )powered by: ®MAJORMÜVEK®
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen