-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gaboman
nagyúr
-
Topiccsendőr
addikt
válasz vendingo #88527 üzenetére
Komoly. Hogy menne el egy sarnehez motor barhol???
Egy kicsit marketingszar szagot erzek A dakar gepeknek semmi, de semmi kozuk nincs a kozuti forgalomra gyartott gepekhez. A moto gp nek sincs semmi koze. Az sbk nak ugyszinten. Meg az idm nek sincs. Teljesen mindegy melyik marka hany gyozelmet aratott, ezt nem lehet felhozni ervkent semmilyen vitaban ami kozuti motorokkal kapcsolatos.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Gaboman
nagyúr
válasz vendingo #88527 üzenetére
Igen komoly.
Ellehet velük menni sok helyen, az én Pegasomról is láttam olyan videókat ahol csak néztem.
De egy sáros, szopatós terepen ahol még a 100-110 kilós gépekkel is szenvedsz egy 230 kilós géppel szabályosan le is ....... magad.Pegaso Cube komolyabb terepen, ami jóval könnyebb mint a Honda, azért a reakciókat nézd meg amikor megy a másik két igazi enduróval.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Teasüti
nagyúr
válasz vendingo #88516 üzenetére
Azt áruld el, hogy mennyire áztál szarrá!
Vagy milyen ruha volt rajtad, ha nem?
Én két részes esőruhában mentem egyszer nem 1000-et, csak pár órát. De felül nyaknál már kezdtem beázni. Windproof neoprene maszk se tartott két óránál tovább. Akkor derék tájékon egy kevés. Meg a goretex téli kesztyűm ronggyá ázott kívül-belül. Még a Forma túracsizmám is oldalt a zipzárnál beengedte a vizet egy óra után...[ Szerkesztve ]
-
Tarill
őstag
válasz vendingo #88573 üzenetére
A jobbik 95 ös sima 95ös benya csak jobban be van adalékolva, tisztító súrlódáscsökkentő stb... A fullos shell benzinben 1% alattvan az etanol tartalom ami jó, magasabb oktánszám és mégjobban adalékolva van, egy karbis banditon nem is veszel észre semmit se de egy 500lovas sl észreveszi
-
BoB
veterán
válasz vendingo #88577 üzenetére
Magasabb oktánszám önmagában semmit nem csinál, ez csak a kompresszió tűrést jelöli. Csak akkor van értelme, ha a nagy kompresszió miatt a 95-ös önmagától meggyullad, ami nem jó mert gyorsan tönkrevágja motort.
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Teasüti
nagyúr
válasz vendingo #88577 üzenetére
Javítsatok ki ha tévedek, de a nagyobb oktánszám a magasabb kompresszióviszonyból eredő követelmény. Ha nem kopog a motor, akkor elegendően magas és semmilyen haszonnal nem jár a további emelése az oktánszámnak.
Egyáltalán milyen utcai járműbe kell gyárilag 100-as benzin?
[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
válasz vendingo #88655 üzenetére
Elégé pörgetni szoktam, 11.500 a piros.
Az utolsó cserénél próbaként Repsol Moto Racing 4T 10W50 raktam bele, persuader mondta is, hogy hülyeséget csináltam. link
Inkább kicserélem, megvan hozzá minden.
A motor útra kész. Volt egy pár módosítás.
Felszereltem láb pihentetőt.
A szakadt üléshuzatot lecseréltem.
2 db duda lett felrakva.
Az index a tükörbe volt beépítve, ami napfényes időben nem mindig látszott, V.Stryker meg is jegyezte, hogy nem lehet látni hogy megy az irányjelző, ezért a fejidomra vettem másikat.
A bal oldali markolatnál beépítettem egy elakadásjelző kapcsolót, a jobb oldalon meg felszereltem egy duplát, az egyik az USB aljzatot 2x1A/2x2A kapcsolja, A másik meg a tükörbe beépített fehér led szallagot. (A vizsgán átment,nem szóltak érte).
Mivel tavasszal elhagytam a kamerámat, ezért vettem egy SJ6 Legend kamerát, Polár és UV szűrővel, valamint egy giroszkópot. Van új nyári kesztyűm is amiben tudom a GPS st valamint a telefont kezelni, egy 20.000mA es powerbankot, ráadásnak meg egy búvármaszkot a tengerparti lubickoláshoz,
amire fel lehet rakni a kamerát is.link
Útvonal.
Szlovén autópálya matricát meglehet venni itthon, vagy a határ után kell megvenni ?
Kötöttünk biztosítást, ha esetleg gond lenne a motort, vagy a kocsit hazahozzák.
Szállás kifizetve 7 főre. Apartment Maris
Viszont 2 fő lemondta az utazást, nem találtunk senki ismerőst aki eljönne, így van 2 szabad hej, ha valakit esetleg érdekel akkor privátban keressen meg, tudom elég reménytelen az utolsó napon szólni, ráadásul hétköznap amikor mindenki dolgozik. Indulás Augusztus 2 hajnal 4:00, visszaút másnap estefele, elég szűk az időpont, de a fiam ma jött haza Izlandról és csak így tudtuk megoldani, mert 5-én meg utazik Máltára. Jobb lett volna minimum 3-4 napos túra.[ Szerkesztve ]
-
Ferdzsoo
addikt
válasz vendingo #88731 üzenetére
Annyira nem vészes.
Hallottam már olyat hogy elfogyott a betét, majd a betétet tartó fém lap is, majd amikor a dugattyúval kezdett már fékezni és az is végéhez közeledett akkor az megszorult a féktárcsán majd olyat esett a tulaj mint az állat.
Nah ehhez mennyire kell barmonak lenned?"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Orbb
aktív tag
válasz vendingo #88772 üzenetére
Meglep amit írsz. =)
SV-t jobb málázni? mert van 1 kampója?
AT-re még a bukócsőre is gyártanak oldaltáskát, van aki a haspáncélra rakatja a szerszámos készletet.
Kis ráfordítással rommá lehet málázni.
Nekem van háló rögzítő kampóm, de sosem használtam.
alapjáraton hátsó doboz, tanktáska, oldalsókufferek.
És hozzátenném, hogy semennyire nem változik meg a motor kezelhetősége, akár 2személy cuccával megrakva. max a fékút.The Practise make perfect...
-
runner 125
nagyúr
válasz vendingo #88979 üzenetére
Jobbulást.
Előzmények tudta nélkül simán benyaltam volna, h "csak veretted egy kicsit terepen is" , a lényeg h nagyobb baj nem lett.
A motornak meg semmi baja nem lett látszólag.
Pl. a kézvédő h a francba nem repedt be, vagy tört el? Oké, gyanítom ki van merevítve, de akkor is, amikor a motor súlyát kell megtartania, fene gondolná, h kibírja."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Teasüti
nagyúr
válasz vendingo #88998 üzenetére
És mi lett az autóssal? Bünti vagy vmi? Vagy elhajtott mint aki jól végezte dolgát?
Amúgy mi van a defenzív vezetéssel? Nem baszogatásból, de belátható úton ha alárendelten vár vki a sorára én általában nem 90-nel megyek el mellette (hanem 140-el ...nem is ).
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz vendingo #89023 üzenetére
nem pont erre gondoltam.
tegyuk fel, drz 400 bol alakitanank ki egy ilyen terepmotort. nagyobb tankot raknank ra, stb. csupan az alapokat nezzuk:
a drz 400: 10l es tank, 138 kg, 40 lo
versyl 300: - kapaszkoggya - 17l es tank, 175 kg, kb 34 lo!
R 350 gs: 165kg, 11l tank 34 lo
crf 250: 157 kg, 10.7l tank. 25 lo (a legszimpatikusabb koncepcio, de meg 130 al sem tud menni)hogy lehet, hogy ennyivel nehezebbek a kisebb kobos motorok?
ennel a szetupnal joval olcsobb, es esszerubb ha egy 30 eves japan belpiacos 200, 225 kobos 2T motort veszel, (suzuki TS200, yamaha DT200, DT225 Lanza) vashengeres, meghonoltatod, uj dugattyu, gyuru, elmegy 10-15e kmt ezzel az uj szettel, (nyelezesfuggo) es 110 kg alatti teletankolt tomege van 33 loerovel, vizhutessel, olyan egyszeru gyujtassal, hogy egy belpiacos robogo gyujtasat atrakod ra, es megy vele (tapasztalat )
raakasztasz egy 30 literes tankot, meg mindig 130 kilos lesz a motor. terepen ezek ugyanannyit esznek mint a drz 400. legalabbis ugyanolyan sebessegnel, ugyanolyan terepviszonyoknal, ugyannanyit tankoltam a DT 200 ba.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
válasz vendingo #89023 üzenetére
Neked jobbulást kívánok!
Más: 2600 pénz volt
Amint lesz gyalogolni a parkológ meg is mérem. Napokig ültek rajta, de tudtam, hogy nem szabad drága venni. -
Topiccsendőr
addikt
válasz vendingo #89063 üzenetére
Nalam az osszebaszott motor nem igy nez ki, meg a baleset fogalma sem egyezik, ennek ellenere, felve a kikozositestol, meg hogy a tobbiektol ne nagyon kulonbozzek, es ne higgyenek pszichopatanak, jobbulast kivanok. Ha szukseg van ra.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
zgospel
őstag
válasz vendingo #89085 üzenetére
Én holnap kora este indulok haza, splittől autópályán. A kocsi tele van, sajnos nem férsz be, (tetőig vannak a csomagok mert a hátsó ülésen viszünk két bringát) de bármi másban ha segítségedre lehetek akkor dobj egy privátot a telefonszámoddal és felhívlak. Fájdalomcsillapító van nálunk, meg étel ital Ha még holnap este is a horvátoknál rostokolnál akkor szólj nyugodtan, megpróbálunk segíteni.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Geresics
addikt
válasz vendingo #89085 üzenetére
Amikot vettem a csimmám, akkor én is fullos krossz csizmát akartam. Elmentem Kaposvárra a Belmotohoz, mert épp akciós volt egy krosszcsizma. Szerencsére motorral mentem, így nem csak felpróbálhattam, de ki is próbálhattam vásárlás előtt! Ezt mindenképp ajánlom Neked is, mert kiderült, hogy sem fékezni, sem váltani nem tudok benne!
Az eladó (a tulaj?) csak mosolygott (gondolom nem én voltam az első, aki túlgondolta a dolgokat), és türelmesen engedte, hogy felpróbáljak, kipróbáljak még 3 krosszcsizmát. Rögtön az első csizma után mondta, hogy nyugodtan próbáljam ki amelyik tetszik, de ő már tudja, hogy melyiket fogom megvenni. Szóval a negyedik csizma után feladtam, és ekkor a kezembe nyomta a Forma Adventure csizmát. Felvettem, kipróbáltam, és úgy szálltam le a motorról, hogy én ezt már le sem veszem!
Megverekedtünk az árán, és boldogan használom azóta is!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Pocee
senior tag
válasz vendingo #89097 üzenetére
Próbálj drágát,de szerintem vagyis úgy mondom nem tudom a gyárak mennyire szedik ketté a cross/enduro osztályt,nekem voltak cross csizmáim de egyiket se venném fel közútra,kérdés mennyit mész terepen,mert ezek a csizmák sokkal magasabb szárral vannak sok csattal,hogy keményen fogják a lábat,mert crosson szinte végig áll az ember és ha profi még ugrik is komoly métereket,ahol ha perec van tartania kell a lábat,vagy kanyarban rátalpalsz egy kőre sziklára,hálás tud lenni a merevsége.ülve nem kényelmes benne váltogatni,fékezni.
De nem volt nagyon drága alpinstarsom pl,de annak is erősnek kell lenni.Mr.Brightside
-
Topiccsendőr
addikt
válasz vendingo #89125 üzenetére
A mitasnak nem csak egyfajta gumija van...
Gaboman
Egy krossz gumi utni fog barmilyen utcai gumit, ebben biztos lehetsz. Mitast en is neztem, vegul hasznalt krossz gumit vettem, nem bantam meg. terepen nem tudsz mellefogni ezzel. Kerdes, hogy utcai hasznalatot hogy tudod megoldani.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz vendingo #89135 üzenetére
Ahha, mar ertem, tehat az osszes mitas gumi - krossz gumitol az utcaiig - ugyanazzal a jellemzovel bir, miszerint kemeny az osszetetele. Ha soft slicket gyartana, gondolom annak az "osszetetele" is kemeny lenne, hiszen mitasrol beszelunk.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- Metal topik
- Házimozi belépő szinten
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- Energiaital topic
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
- Háztartási gépek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest