- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- Hálózati / IP kamera
- Synology NAS
- Zyxel NAS326
- Egyre több európai használja a Telegramot, ezért megkereste az EU
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Itt van az eddig legjobban teljesítő kétfiókos NAS a TerraMastertől
- Linux kezdőknek
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Windows 10
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Daywalker
addikt
Persze mindez csak elvileg! Nekem volt olyan, hogy hallgattam autóban a hifit míg szerelgettem, kb. 30 percet ment nagyon lightos hangerőn, aztán az indítómotort már nem tudta megforgatni, totál lenullázta magát. Pedig nem volt rajta 55 amper...
mod: jut eszembe, nem csak az indítómotort nem tudta megforgatni, hanem a rádió is lekapcsolt, annyira leesett a fesz:/ (Kb. 4 éves akku - Perion)
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
&rew kolléga kifogásolta h azt mondtam neked, h óránként, és végül is szakmai szempontból igaza van. De már ott megbukott volna a válasz a kérdésre, hogy a fogyasztás nem amper De a lényeg, amiért ezt mondtam és nem is bonyolítottam, hogy ki tudd számolni mennyi az annyi. Ez sikerült...a lényeg h mindenki értette mire gondoltam
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
-
Daywalker
addikt
válasz Tomate #14658 üzenetére
Első lámpa 15K...ehh, hónapokig néztem lámpát a sajátomhoz ebay-en, és a makulátlan állapotúak mind 50 ezer ft-nak megfelelő euroért mentek. Olcsóbb csak az volt, amit már csak arra lehetett használni, hogy pályagépbe berakd, ha lábon mennél ki.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz yodamastah #14661 üzenetére
Vagy leszarod és összerakod, majd árulod megkímélt, keveset futott, nem dohányzó, garázsban tartott motorként...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Az imént láttam egy vacsi új 600-as RR-t. A fejidomot leszámítva (ami nekem nem tetszik) igen igényes darab. Viszont olyan undorító kipufogóhangot, ami kihúzatásnál a rászerelt Two Brothersből jött, még életemben nem hallottam (pedig nem kendácsolt volt, hanem látszólag rá való). Undorító recsegős, és emellett mintha egy kiló százas szög lett volna a blokkba beleszórva. Pedig a két testvértől eddig csak szép hangot hallottam Pl. Kov kawája is gyönyörűen muzsikál two brossal.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Archer #14684 üzenetére
Most nézegetni fogod vagy motorozni? Lassan el kéne dönteni
Ha pályázni fogsz, biztos lesz perec, elcsúszás, akkor pedig már mindegy lesz, hogy néz ki. Ha pályaidomot dobsz fel, akkor meg nem mindegy milyen minőségű a gyári és mekkora hézagok vannak? Az ER6 példát nem értem, F vagy N verzió? Rohadtul nem mindegy, bár az nem éppen a drága kategória.
Igen, volt a kawánál olyan széria, aminek a kerekén vékony volt a festék. Az enyém pont ilyen, de kb leszarom, hogy 14 évesen le van picit pattogva a festék a felniről pár helyen. De inkább jöjjön le a festék a kerékről, mint a hengerfalról az a bizonyos réteg - ha már a sztereotípiáknál tartunk. Ja, hogy az utóbbi nem látszik? Na, nem köcsögségből írom ezeket, csak az ember hajlamos olyan dolgok alapján dönteni, amit lát, amit meg nem lát, az olyan, mintha nem is lenne. Klasszikusokat idézve: attól, hogy homokba dugod a fejed, az élet még seggbe b.sz. Remélem értem a párhuzamot
Csatlakozom Persu véleményéhez. Nézd meg milyen futómű és fék van alatta, a többi csak festék és matrica kérdése.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Ááá, szerintem itt is kb. 3000 km ment a vasba. Lakásfelújítás, esküvő stb, ment a pénz rendesen és mindenhova autóval mentünk, mert hozni-vinni-cipelni kellett valamit. 1-1 alkalmat leszámítva ki sem mozdultunk Pest megyéből. Dolgozni meg ritka kivételtől eltekintve bringával megyek.
Jövőre jobb szezonra számítok...ha addig nem lesz 500 a benzin, hogy rohadnának meg
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Tomate #14809 üzenetére
Nana, ne siessünk ennyire! Ha ki lett vonva, az nem ideiglenes, szóval ennek megvan a menete. Gondolom akkor rendszám sincs, mert végleges kivonásnál le kell adni. Normál adásvételnél sem lehet csak úgy besétálni, kell biztosítás, eredetvizsga, érvényes műszaki stb.
A te esetedben ami kelleni fog:
- érvénytelenített forgalmi engedély
- érvénytelenített törzskönyv
- műszaki adatlap (szóval ez vizsga, ami alapján kiadnak egy adatlapot és az kerül a forgalmiba)
- eredetiségvizsgálat igazolása (!!!)
- kötelező gépjármű felelősségbiztosítás igazolása (kötvény vagy ajánlat, amely sorszámmal és a biztosító adataival ellátott)
- befizetéseket igazoló csekkek (forgalmi engedély, törzskönyv, címke, rendszám)
- tulajdonjogot igazoló okirat (adásvételi szerződés, amennyiben tulajdonjog átadás is történt; ebben az esetben vagyonszerzési illetéket is kell fizetni)[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Tomate #14813 üzenetére
Meg kéne tudni, hogy van kivonva. Forgalmiba mi van beleírva a megjegyzéseknél?
Elvileg végleges kivonásnál a rendszámot le kell adni (de lehet, hogy csak bontásnál van ilyen, bár én úgy tudom, hogy mindig). Ha ideiglenesen, akkor az már biztosan lejárt, és akkor egyszerűbb a helyzet is.Biztosítós papírod nem is kell, hogy legyen, azt neked kell kötni a te nevedre. Mindenképpen kell eredetvizsga és rendes vizsga is. Utána tudod a nevedre venni.
mod: ha ideiglenesen van kivonva, akkor az lejárt, mivel azt hiszem 5 v. 6 hónapig érvényes. Tehát a motor forgalomban van, csak nincs rajta vizsga. Akkor csináld azt, hogy kötsz egy kötelezőt a saját nevedre, címedre a motor adataival. Utána kérsz a tulajtól egy meghatalmazást és levizsgáztatod, majd eredetvizsga és átíratod.
mod2: Van még egy csomó kérdés: ha visszahelyeződött a forgalomba, akkor a teljesítményadót kifizette-e az előző tulaj? Reméljük, hogy ő sem jelentette még be az eladást, mert akkor rád fognak verni egy csomó lóvét, mert 15 nap eltelte után sem lett átírva.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz #25954560 #14817 üzenetére
Tudom én vagyok a hülye, de nem vennék semmit sem ilyen bonyolultan, főleg nem bizonytalan dolgokat. Inkább megveszem tisztán és max. kivonatom én ideiglenesen. Ez így rohadt bizonytalan. Talpra állítani, csomó pénz, aztán kiderül, hogy valami nem tiszta és mehet a szopás. Ki tudja ki és mit fizetett vagy nem fizetett. Amikor vettem a motort, akkor mondtam a tulajnak, hogy ok h ismerjük egymást, de feltétel volt, hogy elvisszük átnézetni (ezt én fizetem), majd ha ok, akkor csinál rá egy új vizsgát (ezt ő fizeti), majd közösen eredetvizsga és ha ott minden ok, akkor töltjük a papírokat. Végül, ha jól emlékszem, mindent kifizetett, vett rá egy első gumit (egy jó állapotú használtat, de típus azonos volt) csak az átírást kellett meg a biztosítást csengetni. Illetve mielőtt elgurultam volna vele, ahol átnézettem csináltattam egy komplett folyadékcserét és láncszettet.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Archer #14819 üzenetére
Igaz-igaz. Mindent alaposan körül kell járni. Ami nincs az ember nevén, az olyan, mintha nem is lenne. Egy ilyen dologba pénzt borítani felelőtlenség. Most nem kioktatni akarok bárkit is, csak néha igen drága tud lenni az a tanulópénz:/ Ettől a biankó adásvételitől meg kiráz a hideg.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #14828 üzenetére
Mivel nem lett újra kivonva, így minden bizonnyal igen...most már csak tényleg az a kérdés, hogy fizette-e a biztosítást és a teljesítményadót...gondolom igen, mert máskülönben megk.rják.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz ujskodas #14833 üzenetére
Szerintem többször is ki volt vonva. Az előző tulaj januárban vette és ki is vonatta szerintem, mert tél volt. Aztán kivonatta március 16-án, majd 2011. szeptember 16-án is. Tehát 2012. március 16-tól megint forgalomban van.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Archer #14837 üzenetére
Ehh, de nehéz veled, nem mondták még ? Használt motor, nem új A lényeg a használt szócskán van, amivel bizony együtt járnak a használat (ami nem feltétlenül egyenlő a pereceléssel) nyomai is. Meg azért egy közel 5 éves motorról beszélünk. Vegyél újat, az patika állapotú lesz, amíg úgy nem jársz, mint ez a szerencsétlen: [link]
Persze amúgy viccelek, válogass nyugodtan, most jön a tél, egyre olcsóbbak lesznek a vasak, tavaszra meg talán lejjebb is mennek. Nekem tuti nem lenne türelmem Meg időm sem. De most inkább pénzem nincs
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Úgy gondoltam, hogy tavaszig lesz még olcsóbb, mert sokan szabadulnának tőle, hogy a szezont új géppel kezdjék. Nem azt akartam mondani, hogy tavasszal olcsóbb lesz.
Tavaly is néztem a busákat, csak kíváncsiságból. Télen alig volt fent pár, közeledett a jó idő, háromszor annyi lett hirtelen és húgyért-szarért nyomták el."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Ezeket a karbon idomvédő (generátordekli stb) cuccokat hogy lehet rögzíteni?!
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #14865 üzenetére
Ja csak ennyi? Ehh.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Fingom sincs, megmondom őszintén, de eddig mindenhol azt hallottam, hogy csak az orbitális szopás van vele, mert rohadt merev az egész rendszer. Ilyen rendszám, olyan papír, mittomén. Csak akkor vennék külföldi papírosat, ha nem akarnám rendszámoztatni és pályára kéne tolni. Megjegyzem, egy utánfutó 150 ezer ft, kb. annyi, mint az egész huzavona tokkal-vonóval, az időről nem is beszélve.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz yodamastah #14929 üzenetére
Na de erre mi a módszer? Robogóknál is ez a baj, hogy csak ilyen retkes adásvételikkel operálnak, mert más út nincs.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz runner 125 #14933 üzenetére
De nem akarja forgalomba helyezni, viszont jó lenne ha a nevéhez tudná kötni valahogy.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Igazat adok stifinek, sosincs utolsó! A legutolsó "utolsózásom" szlovákiában volt anno boardozásnál, el is tört a kezem - törött kézzel vezettem haza. Azóta nincs utolsó, egyszer csak random abbahagyom és nincs több. Egyébként hideg az aszfalt, hiába van 20 fok napközben, én nem kockáztatok.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
-
Daywalker
addikt
Na persze, forgalmi, ami hemzseg a baromságoktól. Oda az az érték kerül, ami elvileg az adott típus bizonyítványában szerepel (van egy ilyen katalógusa az NKH-nak és az alapján van megállapítva). Szóval a fene sem tudja, milyen tömeg van önsúly címszó alatt pontosan.
De az biztos, hogy csomó helyen el van írva, vagy csak simán rossz adat szerepel. Sógor Suzuki marauderjének 390 kg-ot írtak a forgalmiba, holott csak 290, sőt még az alapját képező Kawasaki Vulcan is csak 306 kg. Szóval hagyjuk, hogy mi van a forgalmiban, mert totálisan megbízhatatlan."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #15114 üzenetére
Mi ez a szar?!?!
23-án láttam egy szénfekete Ducati Diavelt a Déli pályaudvarnál...asszem szerelmes lettem)
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Ezzel nekem is jönnek, aztán mondom neki, hogy "ember, ez még karburátoros". Az értelmesebbje megérti (vagy csak úgy tesz), a hülyék pedig hülyén néznek vagy csak simán megsértődnek a saját butaságukon.
Értem én, hogy el kell adni a drága nyálat is, na de azért na...[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Múlt héten én is betértem a mekibe, elveimmel ellentétben, megkóstolni ezt az új burgert. Megláttam, majd az ára láttán kiröhögtem őket és sarkon fordultam. A jó k.va anyjukat húzzák le, de ne engem. 990 Ft, egy olyan valamiért, amitől messze nem lehet jóllakni. Olcsóbban sokkal különb burgert kapni normális hamburgeresnél, nem ilyen szikkasztott, fagyasztott, olvasztott fost, amit hamburgernek csúfolnak a mekiben. Vagy ha már gyorsétterem, akkor inkább KFC vagy Burger King.
Analóg óra és büntetés: gyanítom autóról van szó jelen esetben.
Már nem azért, de nekem az jön le az írásodból, hogy az órát hibáztatod, mert gyorsan mentél Szerintem teljesen mindegy, hogy digitális v. analóg óra van az autóban, ha nem nézed egyiket sem és gyorsabban mész a megengedettnél.
Azt is megbeszéltük korábban, hogy a digitális által mutatott érték valóssága is vitatható, mivel nem folyamatosan mutatja az értékeket, szóval simán lehet, hogy nagy lassulásnál +5-10 km/h-val mutat még többet, mint ami a valóság (ahogy az analóg óra mutatója is kis késéssel követi a valóságot). Sajnos ez személyes tapasztalat digitális órával szerelt autóval. Plusz az is csal..szóval az aggódnod akkor is kéne, ha éppen digitális órád lett volna.Egyébként meg még az is lehet, hogy már távolabbról bemértek, vagy ha erre nem volt esély, csak közelről, akkor a műszernek is kell egy pár pillanat, amire kiírja az értéket. Kár ezen aggódni. 50-nél 63 km/h körül lőnek le, autó órája ilyenkor simán mutathat 70-et is.
Na, de ne kezdjük újra a vitát...mert lerágott csont.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Integra #15141 üzenetére
Épp ezaz, hogy nem ettük...de amennyi hamburgert eszem egy évben, abból senki sem lesz gazdag, de még beteg sem. Még ilyen magicbiszbaszt sem tolok, mert mindenhol csak a szemetet lapátolja magába az ember, hiába tűnik úgy, hogy nem. Otthon főzünk (lehetőleg normális alapanyagokból), azt tudjuk, hogy miből van, nem utolsósorban minden harmadába kerül így.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Archer #15167 üzenetére
Itt többen is rendeltünk a sportmotor.hu-ról első-hátsó emelőt, ami nem is drága, de állítható és teljesen frankó, stabil - egész télen ezen van a motor. Emelőszemet is kérhetsz hozzá. Olyan emelője is van a srácnak, ami kormánynyaknál emel.
Szerintem nem kell csicsázni, a bike lift elég drága, hacsak nem szervized van, ahol napi 10x raksz fel és szedsz le motorokat, felesleges locsolni rá a pénzt. De ez csak az én véleményem, hallgassuk meg a többiekét is."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #15209 üzenetére
Szerintem is, másképp nem tudhatják meg.
mod: egyébként nem is értem most ezt a dolgot. Elvileg az átírásnál is kell fizetni, meg utána a nav-nak is? Én már nem emlékszem pontosan nálam hogy volt, de amikor vettem abban az évben mintha nekem is be kellett volna csengetni 11 ezret még a nav-nak, de szó sem volt ilyen 60 ezrekről (maga az átírás is akkor még olcsóbb volt).
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #15212 üzenetére
Már nem tom mire jött pontosan, de ezzel kapcsolatos. Lehet h az összeg sem ennyi volt, csak vmi 4-5ezer. Nem teljesítményadó volt, mert abban az évben amikor megveszed, akkor az eredeti tulajnak kell kifizetni arra az évre. Ez pedig abban az évben jött.
Egyébként egy évre vmi 18-19e."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Van, pont ugyanez. Tavaly vettem. Teljesen jó...
Amúgy most volt vmi akciós (de lehet h Aldi volt), 4K-ért, kijelzős.
Ez a ponyva tényleg lóf.sz. Amit tavaly vettünk (asszem még Zsoltee közbenjárásával), az elég tuti, de nem volt olcsó.stifi: asszem vmi 3 v 5 év garit adnak rá, és ctek koppintás (vagy ha minden igaz ugyanaz az oem bele van). Sokan használják, teljesen jó, eddig nem hallottam panaszt rá.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen