- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
- Windows 95/98/ME "RAM bug"
- Netflix
- ASUS routerek
- Aliexpress tapasztalatok
- Linux kezdőknek
- Már többen játszanak Kínában, mint amennyien Észak-Amerikában élnek
- Ha pornót néztél a neten, most megszívtad
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Daywalker
addikt
Mennék, csak az sincs ingyé. Idén az ilyen irányú terveimet feladtam... Pedig most mocskosul be lett lőve a karbi, megy mint a disznó (érzésre hármasban gyorsul úgy, mint előtte kettesben, négyesben meg mint eddig hármasban), ki kellett volna próbálni mit tud a célegyenesben
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
-
Daywalker
addikt
válasz HUfantom #13700 üzenetére
Ezt nem is mondtam. Nyilván nem nagymotorra gondoltam, hanem korán kezdeni és megjárni a lépcsőfokokat, annak rendje-módja szerint. Én már egy 50-es simóval is elégedett lettem volna annak idején
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Hehe, olyan piros Merrel csukám nekem is volt
Egykerék...nem tudom, én azt nem merem gyakorolni. Vagyis nem a merés a kérdés, hanem a gép épsége. Egyszer sikerült már nem szándékosan kerékre rakni (mármint úgy rendesen, nem csak ilyen kigyorsításnál elemelkedésre gondolok)."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz yodamastah #13812 üzenetére
Abból a pénzből inkább egy eredeti moto2 replikát kell venni (pl. FTR Moto), és azzal csapatni pályán
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #13827 üzenetére
Szerintem sincs, le kell venni, elég csak a leömlő meg a cső
Btw, értem mire gondolsz. Én is rengeteg alkalommal szemezek a dobokkal, de még mindig a gyári van, és az is marad, úgy tűnik. Max ki lehet ezt belezni, rendesen utána állítani, akkor alul-felül erősebb lesz, de +1-1,5 liter."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz TayRol #13829 üzenetére
Nekem azt mondták az okosok, hogy a gyári dob rohadtul fojtva van az én motoromon, de ez alul besegít...nem igazán ajánlják a sportdobot. Amúgy meg leszarom, nekem tetszik a hurkatöltő, ami legalább titán (legalábbis a külseje) Hangja sem rossz, az új motorokhoz képest még hangos is.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz vendingo #13832 üzenetére
"Engem nem érdekel, ha anyáznak az utcán, hogy hangos. Legalább tudom, hogy látnak."
A szokásos frázis, ami ráadásul sok szempontból téves.Max azok anyáznak, akik tényleg hallanak, de azok nem autóban ülnek (max cabrióban). Tényleg rohadt hangos dob kell ahhoz, hogy észre vegyenek az autóban ülők.
Saját tapasztalat, ha autóval vagyok, csorog a sor, fel van húzva az ablak, plusz még normális hangerőben szól a zene (plusz az autón is hangosabb kipuff van), rohadtul nem veszem észre jobban azokat a motorokat, amik hangosabbak (kivéve fúrt egyhengeres szutykok üveghangon). Az egyetlen megoldás a tükrök figyelése, akkor látom, egyébként meg nem, max ha mellém ér.MOD: ha neked van jogod hangoskodni, akkor az autósoknak miért nem? Nekem is Corsa van, jó? Nyitottabb katalizátor (teljesíti a normát, E jelzésű), nyitottabb középdob (E jelzéssel), Remus Wild Label dobbal...hangos, de ez is E jelzésű Mindez azért, mert már minden gyári kirohadt már alóla (középdob kétszer is), és ha már cserélni kellett, akkor normálisabb cuccokat raktam fel. Mondjuk nem is tolom tiltásig városban.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz vendingo #13835 üzenetére
Az nekem is parám...de szerintem az ilyen balfaszokon a hang sem segít, egyszerűen ezek nincsenek tisztában a szabályokkal és a lehetséges veszélyekkel
persuader: stimt. Dob helyett doboz kell arra
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Nekem az inkább többet mond, hogy Yoda rengeteget lenyomott MOL olajjal versenykörülmények között, és ha neki jó volt sok 10e km-en keresztül, akkor nem lehet olyan vészes a kopás. Amúgy most nekem is Fuchs van benne, de 10w50...ezt kicsit megcsipegette, a MOL-t nem. Mindkettő jó anyag, de a váltó nekem is mintha jobb lett volna a MOL-lal. Mindegy, jövőre megy bele a 10w40 Motul az autoteka-ból, azt is kipróbálom.
Archer: nekem is egy gyári kulcs volt hozzá, a másik másolt volt. Kb. leszarom...vegyél hozzá e-bayen nyers gyári kulcsot és másoltass Na ezért nem mond semmit, hogy mihez hány kulcs van, mert mindent lehet pótolni. Ráadásul én már cseréltettem gyújtáskapcsolót, így megint van két kulcsom
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Integra #14001 üzenetére
Csatlakozom a kérdéshez, kíváncsi lennék.
Én tudtam, hogy az enyémre kell költeni, de relatíve olcsó volt. Bár talán picit több pénz ment rá, mint akartam, de végülis mindegy már, túlságosan a szívemhez nőtt"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Integra #14005 üzenetére
Na igen, ha okosba csinálja gumit is kaphat olcsóbban is szezon végén...na mindegy, akit zavar, annak mindegy.
Amúgy én úgy vagyok vele, hogy tök jó, hogy minden idom el van rakva, de kérdés ki milyen távra tervez a motorral, és mit csinál vele. Elvégre az ember szereti a szépet, tehát ha vesz egy szép motort, akkor azt maga is élvezni akarja. Ha rárak vmi kókány pályaidomot, akkor meg olyan lesz amilyen.
Tehát most az utánunk következő tulajdonosnak akarunk ezzel kedvezni? Ha valaki hosszú távra (10 év mondjuk) tervez, akkor mire odaér, hogy eladja, úgyis olyan nyomott lesz az ára, hogy a gyári idom nem sokat fog rajta lendíteni. Értem én, a fos kínai pályaidomot lehet javítgatni, és akkor úgy néz ki ahogy, ha "pedig szeretjük a szépet", akkor a gyárit ha össze is törik, akkor szépre kell javítani, ami drága.
Szóval kicsit ellentmondásosnak érzem ezt az egész dolgot, noha mindkét álláspont mellett vannak ész érvek. Amúgy engem is zavarnak az esztétikai hibák, de úgy gondoltam, hogy első motornak akkor sem veszek tökéletest, és talán ez jó döntés volt, habár szerencsére (kopp-kopp) eddig nem volt vele komoly esemény (remélem nem is lesz). Aki persze sokadik motorját veszi, annál más lehet a helyzet."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Látom olcsó hétvége volt sokaknak...jobbulást az "elesetteknek". Szerencsére én nem törtem össze magam a túrán, bár nem feszegettem a határokat, és nem csábultam el egy "Mátrázásra", pedig ott voltunk egy hajszálnyira. Ez a hűvös, retkes aszfalt bizony vicces tud lenni
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
-
Daywalker
addikt
Előre bocsátom, nem vagyok tapasztalt pályázó, főleg nem hringen, de van egy kis tapasztalatom, ami alapján azt mondom, hogy nagyon fos a célegyenesre ráfordító kanyarom (nem merem megdönteni annyira befele, ezért szar íven és lassan is veszem), így a jó kigyorsítást is elfelejthetem. De...olyan 230-240 körül szoktam ott hasítani (4-ben, tiltás közelében), ahol megkezdem a fékezést - ez kb. ott van ahol a videód alapján te is megkezded a fékezést. Itt szoktam neki hátsót is nyomni az elején, majd felengedem, visszarakok neki kettőt óvatos kuplunggal és a végén ha kell, akkor picit nyomok megint egy kis hátsót (ez attól függ, hogy vannak-e előttem, mellettem) és így nem táncol abnormálisan, max egy pici csóválás van. De van pár kanyar, ahol szokott komolyan kígyózni, de nem a hátsó féktől, hanem ott hamarabb verem rá a kuplungot.
(Amúgy a ringen mi az elérhető sebesség célegyenesben 600 és 1000-es motorokkal? Tavaly csak pár kört mentem, akkor 220-at bírtam kipréselni a bénázásomnak köszönhetően, idén bátrabban fordultam, jobb kigyorsítással, így értem 240 közelébe, de még mindig nem az igazi fordulóm. Na meg a gyári áttétel...még van két fokozat a végén -mod: és hozzátennék, azóta a motor kapott egy kis plusz erőt, szóval nem tom mennyi az annyi).
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz yodamastah #14213 üzenetére
Múltkor összenéztem egy 600-as gsxr-rel az én órámat Már alacsony sebességnél is vagy 8 kmph különbség volt (mindkettő gyári áttétellel), azaz nála mutatott többet. Egy busával is összenéztem, ami nála 250 volt nálam 230. Suzukinál nem tom mit szívnak
"Mondjuk ez a mennyit lehet elérni" kérdés önmagában hülyeség, nyilván ha jól áttételezi az ember a gépet, sokkal többre képes.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #14240 üzenetére
És nem is arra van kitalálva...
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz NINJA_V #14276 üzenetére
Gyanítom az én motorom is pályagép lehetett egykoron, mert fix lábtartóval vettem...(és biztos nem az előző tulaj tette rá, hanem még az előtte lévő).
ALI_G: úgy érti, hogy az anyaguk nem olyan, mint amiből az alumínium kanalakat készítik Szerintem...
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Megmondom őszintén, még nem ért le, mert nem tudtam odáig dönteni - előbb karcol a csizmám orra, mert rosszul
ülöktartom a lábam, fel kéne húzni. Viszont egyszer elkezdett dőlni el a motor (megvettem, hazavittem, letámasztottam és akkor), amit sikerült úgy megfogni, hogy aláugrottam. Majdnem totál elfeküdt a gép, de a lábtartó nem ért még le. Tehát szerintem az van, amit yoda mond, hogy ha az leér, akkor már mindegy Egyrészt nyersz azzal, hogy nincs a végében csavar meg semmilyen pukli, kevésbé vastag, és mivel nem kell felhajtós mechanika, ezért picivel talán rövidebb is. Ja, meg ez ugye nem sporttúra...CBF-nek meg CBR-F-nek eléggé lent van a lábtartója, és ahogy olvastam az újaknál is ez van.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz yodamastah #14296 üzenetére
Stimt, értem, én meg csak elmondtam, amit én tapasztaltam a sajátommal. Persze lehet, hogy le lehet érinteni ezt is.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz yodamastah #14298 üzenetére
Lemegyek és páros lábbal elrúgom oldalra. Amúgy majd ha lesz pár erős ember a közelemben, akkor megkérem h döntsék el és megnézem pontosan.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Ezzel egyet kell érteni. És mivel a BMW nagyon jön fel, így félek, hogy mivel idén nem jött össze a kawának, lehet, hogy már jövőre nem fog. Ja és ott a Ducati is...
Persze a japánokat sem kell félteni, majd kitalálnak vmit.Ha úgy nézzük, szerintem idén messze a kawa volt a legnagyobb esélyes, és a legjobb gép is az övék volt, csak a gumikopás miatti szenvedés elég sok problémát okozott, ami ha nincs, simán nyernek. Plusz pár blokk is elszállt az utóbbi futamokon...na de a "mi lett volna ha" nem segít, nem ők lettek a bajnokok, mindenesetre szerintem ez egy nagyon jó eredmény a 0-ról.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Djuree #14444 üzenetére
Hát, azért mert valaki bicóval megy valahova, az lehet racionális döntés is...szerintem egy faluban nincs értelme benzint égetni 5 km-re. De ezzel nem azt akarom mondani, hogy ezeknek mind S1000RR áll a garázsban, mert nyilván nem. Nekem a rozsdás szar is jó lenne néha, azt legalább nem félteném otthagyni (dehogynem!) bárhol, nem úgy, mint az UMF-et
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Undorító, ami itthon folyik vétel-eladás terén. Szarrágóskodás az egész. Még neked kell fizetni, hogy elvigyék. Ezért sem fogom eladni a sajátomat, jó lesz az pályára, aztán majd mellé valami más túragép, egyszer...
Egyébként előbb-utóbb minden elmegy (vagy nem), csak meg kell várni a megfelelő madarat, vagy olyat, aki valóban ért hozzá és értékeli az állapotot.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz yodamastah #14526 üzenetére
Én is gondolkodtam, hogy lecserélem a H/K erősítőmet valami újabbra, de láttam h mennyiért menne el és inkább letettem róla
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Motorral jötte be, mondom újból rápróbálok erre a hidegebb idő témára. Téli kesztyű, hosszú nyakú felső, kabát és nadrág bélés...már csak téli zokni kellett volna meg egy maszk, amit még a nyakamra húzok, amúgy teljesen jó idő volt, kellemesen lehet gurulgatni 10 fok környékén is. Persze a nyakig beöltözött gyalogok meg néznek, hogy ez vajon hülye?! Ilyen hidegben motorozni...
No persze nem mertem neki húzni úgy igazán, de nem is volt rá szükség és hangulat sem. A villamossín jobban csúszik, mint melegben, az már tuti"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz KoVee84 #14564 üzenetére
Szerintem meg egy fos, de nem abban az értelemben. A technikai részletek leírásai jók, ezt alá kell írni, de ahány teszt/tesztelő/tesztpálya/mittomén, annyi konklúzió. Totálisan ellentétes dolgokat írnak egyes helyeken, mint más lapok. Szóval összességében véve semmiben sem tűnik ki a többi tucat közül, amit az idei év során összehalucináltak az egyes lapok. Szerintem ezekre totál nem lehet támaszkodni, ha valaki vásárolni akar. De budin elszarni vele az időt (szó szerint) tökéletes.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #14571 üzenetére
Kb. ez a lényeg. A többi meg jó lesz a budira
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Ehh...gumi és szar idő [link]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Egyébként mintha ő lett volna az egyik, aki a Hungaroringen is oktatott minket: [link]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Azt óránként kell érteni, de a "hogy áll most az akku" kérdésre elég nehéz választ adni, hiszen az magától is merül, nem utolsósorban függ a hőmérséklettől ststbstb. Szerintem, ha jó állapotú az akku (szerintem 9 Ah-s van benne), akkor két hét semmi. Most nekem is állt két hetet, pöcc-röff indult (igaz, kb. 1-1,5 hónapos az akku). Átmenetileg jó lesz a beindítás is, ha kell a riasztó és nem tudod az akkut kivenni.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen