-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz vendingo #21330 üzenetére
Súlyra, magasságra kb. megegyezik velem a tulaj. Minősége, "márkája", állapota megfelelő lehet a képek alapján? Bocsi, hogy itt Off-olok, de kínomban már nem tudom, mit csináljak.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Teljesen igazad van, de nincs pénzem / lehetőségem jobbra. Tulajdonképpen motort vennem is "könnyelműség" volt, számomra nem megengedhető luxus, de vén fejjel elcsábultam, messze túl az anyagi lehetőségeimen, pedig a "legalját" vettem. Az viszont nem állapot, hogy pólóban - széldzsekiben motorozgatok, annak jó vége nem lehet. Na mindegy, ha az eladó ideadja (postával együtt) 25-ért, akkor megveszem. Írtam is neki a Vaterán, de még nem olvasta / nem válaszolt rá. Köszi mindenkinek a segítséget!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Igen, azt a motoros bandát ismerem (illetve pár tagot): Pirates Family mc. (régebben Fekete Horgony mc, Foktő). Idén ki szeretnék menni a találkozóra. Sajnos a ruha addig nem várhat, ha a Vaterán kinézettet ideadja postával 25k-ért, akkor leütöm. Valamit muszáj... ...ki kellene mozdulni itthonról, forgalmasabb utakra is, de féltem a bőrömet ruha nélkül.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz csongi #21345 üzenetére
Feketét miért nem? Ugyan rosszabbul látszik sötétben, de egy "csiricsáré" színű ruhában meg az ember nem szívesen megy be mondjuk egy boltba, vagy akárhová gyalog, ha éppen leszállt a mocijáról.
Amúgy megegyeztem az eladóval, utánvétes postával együtt 25k-ban, és leütöttem. Beszéltünk azóta telefonon is, elvileg ma feladja.
szerk: szívem szerint fekete bőrszerkót vettem volna (az mutat jól egy csopperen), de ami normális állapotú, az számomra megfizethetetlen használtan is, amit meg találtam abban vagy nincs semmilyen protektor, vagy ronggyá van kopva, vagy egyszerűen nem az én méretem...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Na, legalább tudom, miért rossz a fekete ruha. De fekete csopperhez mégsem vehetek neonzöldet?
Köszi, nincs pénzem csizmára, de szerencsére van egy - 10 éve is turiban vett - fémbetétes, vízálló túrabakancsom, ami nem csak tönkretehetetlen, hanem még viszonylag kényelmes is. Egyelőre marad!Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz vendingo #21361 üzenetére
"...Nem akarok görnyedni és pattogni! ..." Vegyél choppert! pld.
Ezt a hónaljszárítós dumát nem ismertem, besírtam rajta!
Ja, lehet vagy 5 literes tankja, jó sűrűn kell vele megállni a benzinkútnál pihengetni.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #21402 üzenetére
"...Ami nem mindegy, h mennyit koltesz az egeszre, es kinek mi a rentabilis, ugyanis egy ido utan annyit kell kolteni egy motorra, h csak valamifele szentimentalis kotodes magyarazza azt a lovet amit belefeccolnek emberek...."
Na igen, erre jöttem rá én is, még szerencsére motorvásárlás előtt. Olcsó áruk miatt (az eredetileg tervezett 125-ös robogók mellett) nézegettem a kis ETZ-ket is, az Index, illetve az MZClub fórumain is. Na, ott minden a sz*pásról szól, ha valaki baj nélkül megtesz 2-300km-t, akkor már boldog lehet. Na ezért estek ki rögtön azok a gépek nálam, meg a horror fogyasztásuk miatt. De ez már nagyon OFF!Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #21405 üzenetére
Na, örömhír! A tegnap délután Vaterán leütött, és az eladó által fél ötkor postára feladott motoros ruhám rendben megérkezett. Nem semmi a posta sebessége! A kabát olyan, mintha rám öntötték volna, a nadrággal van egy pici gondom csak: nyom a térdprotektor, ha nincs benne a termobélés. Mintha 3 centivel lejjebb lenne a kelleténél. Amúgy tökéletes a ruha mérete, állapotuk pedig hibátlan.
Azért szemet szúrt, hogy a Kushitani kabát mennyivel jobb anyagú, mennyivel szebb kidolgozású, mint a Shox nadrág. Az sem kopott, de minden valahogy vacakabbul, igénytelenebbül van rajta megcsinálva. Na szóval most már várom a jó időt, és hétvégére tervezek egy hosszabb, oda-vissza 250km-es gurulást, Kalocsáról a Mecsekbe..Más: motoros nadrágban hogyan lehet gyorsan pössenteni, le kell tolni?! A slicce mögött ugyanis teljesen zárt az anyaga, huzatmentes....
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz vendingo #21408 üzenetére
Hadd kérdezzek még - egy kezdőnek talán megbocsátható - evidens dolgokat:
Egy ilyen Cordura gönc mennyire esőálló? Ehhez még kell külön esőruhát is venni? Csak túrázás, egyelőre rövid, majd jövőre közép távolságokon....Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz TommyGun #21414 üzenetére
Köszi mindenkinek! Akkor most egyelőre semmit nem veszek (a frissen átutalt fizu ehavi elbaxható részét már az előbb a postásnak odaadtam ), nekem nem "muszáj" motorozni, egyelőre csak a környéken tervezek egészen rövid túrákat, kizárólag jó időben (tehát csak váratlan, kis esőkben lehet részem...). Jövőre meg - ha az álmom teljesül, és el merek indulni Erdélybe a kis 125-össel - akkor majd veszek olcsó munkavédelmis cuccot.
szerk: a sárga állatul néz ki! Kell!!!
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz fattyu #21436 üzenetére
ipszilonba.... Azért van egy kiállása neki, nekem is marhára bejövős! Remélem, valaki "felfújja az arcát" és megépíti!
Azért érdekes, hogy mindössze néhány piros csík, az oldaldekli, az ülés meg a lámpa milyen "pannóniaságot" kölcsönöz neki!
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #21464 üzenetére
Ja, de még az ótvar pici motorokra való (tehát nem spéci, sport) gumik is méregdrágák az autógumikhoz képest (a gyakori méretű autógumikhoz viszonyítva, nem a ritka, különleges méretekhez)
(#21465) csongi : ahhoz szinte mindennek eredetinek, vagy annak megfelelőnek (korhűnek) kell lenni rajta, tehát halogénizzós lámpa, modern radiál gumi kizáró ok, úgy viszont nem lesz biztonságos a használata a mindennapokban. Ezt is számold bele!
(#21467) TommyGun: nekem nagyon tetszik, az ára is "filléres", viszont felpróbálás nélkül nem merném megrendelni. Mekkora kellhet egy 178cm/ 75 kg-os fickóra, termobéléssel felszerelt Cordura motoros ruhához?
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz vendingo #21486 üzenetére
Egész pontosan eladsz egy olyan motort, ami alkalmatlan arra, hogy betegen, végig szakadó esőben egyvégtében lenyomj 1300km.-t. Erre szerintem minden motor alkalmatlan, de ne legyen igazam...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Urak! O-gyűrűs láncot mivel tisztítunk (olajba ragadt sár), és mivel kenünk? 4-5000 forintos "láncspray" kizárva....
Legutóbb, mikor levettem, akkor elmostam Brigéciol + körömkefével, utána meg szárítás után vékonyan motorolajjal kentem, szemenként áthajtogattam, lecsöpögés után a fölösleget letöröltem. Most nem szeretném levenni, ha nem muszáj...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #21599 üzenetére
Tehát akár ez is megfelelő lehet? Több pénzt nem szeretnék csodakencékért adni, akkor inkább a leszerelés és manuális olajozgatás...
Kb. hány alkalommal elég egy ilyen doboz? Félév? Negyedév?[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz yodamastah #21605 üzenetére
Köszi mindenkinek, akkor így fogok eljárni. Brigéciolos vagy petróleumos mosás, MOL láncspray. Mindez leszerelés nélkül, a motoron.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Nem lesz eső, mert holnap motorozni akarok! Világos?!
Első hosszabb utamat (oda-vissza 200-250km, ahogy alakul) szeretném megtenni az öreg csótánnyal, Kalocsa - Mecsek viszonylatban. Gyakorolni kell a jövő évi Erdély-túrára... Mondjuk pont oda ígérnek zivatarokat. lehet, vasárnap kéne menni?
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Xirtam #21650 üzenetére
Én biztos nem tudok neked tippeket adni (friss jogsis, gyakorlatlan motoros vagyok), de azért azt körül kellene határolni, hogy mire is kell pontosan (mit vársz a leendő motortól, illetve magától a motorozástól), mennyit tudsz rá szánni, illetve vannak-e előzetes preferenciáid, elvárásaid (túrázás, városi szaladgálás robogóval, stb.)
Robogó, utcai, túra, krossz, naked, speed, chopper/custom, stb... ez mind motor, mindegyikben van 250-400cm3-es, de ha az egyiket szeretnéd, a másikkal nem biztos, hogy boldog leszel. Univerzális meg nem létezik, bárki bármit is mond (csak okos kompromisszumok)...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Na, én megjöttem életem eddigi leghosszabb motorozásából: 1/2 10-kor indultam Kalocsáról a Mecsek irányába, Szekszárd - Óbánya - Komló - Pécs - Szekszárd - Kalocsa, közben több kisebb kitérővel, összesen 246 km, most érkeztem 14h előtt valamivel haza. 75-90km/h utazósebesség, 2,57 liter/100km átlagfogyasztás!!! Hegyre felfelé több helyen 3.fokozat, 50km/h csúcssebesség. Van az a lejtő, amin lefelé a 115km/h-t is el tudom érni! Amúgy sík úton, kevés szélben 90-96km/h a végsebességem. Ez van, ezt tudja.
Nehezítésképpen (edzek a jövő évi erdélyi körutamra), vittem komplett fotócuccot hátizsákban (DSLR + optikák, főként a súlya miatt), ez nem valami kényelmes viselet, de kibírható. Amúgy kb. 3/4 óránként álltam meg, cigizés okán, alkalmanként 4-5 percre.
Ekkora távon (vannak gerinckopás-problémáim évek óta) elég szépen elzsibbadtam, úgy az első 200km esett jól. Magam alá gyűrődött valamikor a motoros nacim, egészen elzsibbadt a seggem az utolsó 30-40km-en, alig vártam, hogy haza érjek....
kieg: ha pihennék 2-3 órát, talán még 100-120km-t kibírnék ma. Szóval úgy tűnik, hogy a jövő évi erdélyi utat kb. 250-300 km-es napi etapokra kell bontani, ennyit bírok nagyobb szenvedés nélkül. A moci bírja, eddig semmi gond az öreg csótánnyal (kop-kop).
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz TommyGun #21787 üzenetére
Én is leszarom az esőt: olyankor nem megyek sehova!
fattyu: ránéztem a Kawa honlapjára, a W800 (mindhárom változata) nagyon bejövős! Még a "ződ" is! Olyan klassz "régi motor" fílingje van, gyönyörű szép kerek lámpával. A mostani motorok "rovar" kinézete nagyon nem jön be nekem (szemből nézet értendő).
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Xirtam #21791 üzenetére
Nekem (Kalocsán) zárt, hosszú szárú cipőt (túrabakancs), bukósisakot és protektoros kesztyűt kellett vinni. Felül télikabátban voltam (április legelején), a gerinc-, térd- és könyökprotektort, meg a kukásmellényt biztosították. Állítólag több helyen bukósisakot is kölcsönöznek...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Na, meg lesz a hétvégi szórakozásom is, az Egümotorstól én rendeltem meg az utolsó készlet Keihin M4-es főfúvóka-készletet. Nem jó a gázreakcióm, néha gázadásra torpan, nem forogja ki magát teljes gázon sem, így megpróbálok a fúvókákkal kísérletezni, bár némiképp nehezítés a dologban, hogy egy hengerre 2 db karburátor is van. Ilyet még soha nem csináltam, eddig egy Simsonos és egy általánosabb leírást találtam csak a karbi beállításáról, remélem boldogulok vele. Vasárnap kitakarítottam a porlasztókat, de igazából nem sok mindent találtam benne. Annyi biztos, hogy a tűszelepek zárnak, és mindkettőben egyforma a benzinszint, alulra bekötött átlátszó benzincsővel méregetve (azt nem tudom, számszerűleg mennyinek kellene lennie viszont) Az alapjárati rendszer nagyjából beállítva, szép alacsony, de stabil az alapjáratom. A gyertyám szigetelője viszont kormos, pedig előírt hőértékű / típusú van benne.
Meglepő módon a két karburátorban nem egyforma a főfúvóka, ezért is rendeltem készletet, mert lehet, hogy valaki piszkálgatta ezeket valamikor. (58-as az egyikben, 78-as a másikban) A jobboldali karburátorban gyárilag nincs szívató sem alapjárati rendszer sem, csak a főfúvóka, meg a súbertű. A fúvóka méretek elvileg benne vannak a japán nyelvű manualban, ott nincs róla szó, hogy eltérő lenne a két karbi fúvókája (78-asat ír)
Súbertűk középső állásban vannak, azokhoz még nem mertem nyúlni. Ha volna itt felénk, Kalocsán karburátoros szaki, akkor nem görcsölnék vele, hanem vinném hozzá a gépet.Ha valakinek van jó leírása négyütemű motor karbi beállításáról, ossza már meg velem, legyen szíves!
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Nagyon szépen köszönöm! Én így értelmezem akkor:
Venturi 18mm (karbi névleges mérete)
Üzemanyagszint az úszóházban:15,8mm
I. karbi főfúvóka: 80
II.karbi főfúvóka: 78
Alapjárati fúvóka: 35
Súbertű felülről a második osztásban mindkét karburátorban
Alapjárati levegőcsavar 2 1/4 fordulattal kitekerve.Basszus, akkor belenyúlkált valaki a karbiba, mert jelenleg:
I. karbi főfúvóka: 78
II.karbi főfúvóka: 58
Súbertűk középen (felülről a harmadik osztásban) vannak.Még egyszer köszi, hálám sírig üldöz! )
szerk: a mostani 78-ast átteszem a második karbiba az 58-as helyett, a rendelt készletben meg van 80-as fúvóka! Wow!
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz vendingo #21923 üzenetére
Egy szép nagy henger, huszonpár lóerő, alacsony fordulat, aztán 90-nel elcsattogni vele a világ végéig, 3,5 literes fogyasztással.
Vagy nagyon sok pénz (lottóötös) esetén, Kawasaki W800. Ez is olyan motor - motor, nem speed, csopper, enduro, meg miaf*szom![ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #21933 üzenetére
Kösz a segítséget, azt hiszem, foglak még zavarni! Most igazán aszimmetrikus a 2 karburátor, mert a jobboldaliban (tehát amelyik nem tartalmaz alapjárati és hidegindító rendszert), csak 58-as a főfúvóka, míg a másikban 78-as. A japán leírás szerint a primer (teljes értékű) karbiban kellene 80-asnak lennie, a jobboldaliban meg 78-asnak, második fokozatra pakolt súbertűvel. (most hármason vannak)
Valami fojtásféle lehet, azt hiszem, guglival találtam is valamit, csak nincsenek részletek (meg nekem német nyelvtudás sem) Ezeket találtam: Honda CBX 125 Customhoz teljesítménycsökkentő készletet, amely 10kW-ról 7kW-ra alakítja. A németeknél lehet ez valami kismotor kategória, fiatal kölykök számára. Az enyém viszont valóban CBX 125 CP, a forgalmija szerint is. Tehát valszeg nem 10kW-os, hanem csak 7. Szerintem meg az előző tulaj a súbertűkkel próbált némi teljesítményt kivakarni belőle, azok azért lehetnek elállítgatva.
Valami ilyesmi lehet, mert negyedikben sík úton is többet megy, mint ötödikben....Ha van pici időd, és érted a német nyelvet, nézz már rá, légy szíves!
Ha csak erről van szó, akkor a fúvókázással csak visszaállítanám a gyári állapotot.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Bogyó bá' #21935 üzenetére
[link] Ha ezt Németországból hozták be, és "gyerekmotornak", - CP-nek volt vizsgáztatva (forgalmi szerint igen, az "eredeti" típusa csak CBX125C), ez lehet magyarázat a harmatgyenge teljesítményére, nem?
Jó lenne mondjuk tudni, hogy a teljesítménycsökkentő készlet pontosan mit is tartalmaz még a fúvókákon kívül (kislánckerék, fojtások, stb)... Típusengedélyt, átalakítási engedélyt biztosan, de mi mást?
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #21937 üzenetére
Szerintem súber-korlát lehetett benne, azt valószínűleg az előző - magyar - gazdája vehette ki, a főfúvókára viszont nem is gondolt. Erre utal, hogy 2/3 gáz és teljes gáz között nem történik semmi, valszeg egyszerűen
el-túl-szegényedik a keverék.A baloldali karburátor kb. olyan felépítésű, mint egy Simsoné, a jobboldalinak az öntvénye, úszóháza ugyanaz, csak nincsenek kifurkálva a többi cuccnak (szívató, alapjárati rendszer) a helyei. Abban csak a "fő rendszer" van, semmi más.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz alvaro #21940 üzenetére
Azért szemből nézve kevés nála rondább motort tudnék elképzelni. Az a kinyúló keskeny fej a két gülü szemmel....broáf! Egyik fotóstársamnak van, ő nagyon szeret vele túrázgatni. Előtte egy "postásyamahája " (SR125) volt.
(#21941) fattyu: nagyon sajnálom, hogy így jártál!
(#21943) .mf : gondolom, hogy nálam csak fojtással operálnak, mert egyébként nem sok elektronika van a motorban: egy fesszabályozó, meg egy egyszerű tranzisztoros gyújtás, minden állítási lehetőség nélkül.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz canniball #22036 üzenetére
Nívópálcával szoktam régebben az autószerelő haveromat bosszantani:
" - Tibi, kellene nekem egy hosszabb nívópálca a kocsihoz!
- Minek, minek?
- Hát mer' nem ér bele az olajba...
- Te állat!!! "Hogy némi ON is legyen: szerintem kb. minden Hondáé egyforma lehet, így talán könnyebb lesz. Egyébként hívd fel bármely márkaszervizt, nem lehet egy vagyon náluk sem, és biztos tudnak is adni.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #22104 üzenetére
Tegnapelőtt este elkezdtem a karburátorok átfúvókázását, egyelőre teljes a kudarc, a gépkönyv szerintire cserélgetve fuldoklik a benzinben, durrog, 80 alatti a végsebesség, és szemmel láthatóan ürül a tank. Gyertya és a kipufogók úsznak a koromban. Eddig ez nem nyert, hétvégén folyt. köv. Egyelőre vissza kerültek a gyári méretű (de új) főfúvókák. Valószínűleg a lefojtáskor a keverőcsövek is cserélve lettek, vagy máshol van valami disznóság elkövetve.
Egy másik problémát viszont szenzációsan sikerült megoldani most délelőtt (éljen a távmunka és a rugalmas munkaidő! ). Mint írtam egy hónapja, kiherélt hangtompítókkal vettem a gépet, és én csináltam a végükbe 2 db "dB-killert". Szép csöndes is lett a moci, bár kellemetlen, éles volt a hangszíne, szóval nem az igazi. Meg nem is ment úgy, mint kiherélt állapotában. Most csináltattam 2 sokkal egyszerűbb dugaszt (sok rajzolgatás és számolgatás után), és láss csodát: a gép valamivel jobban is megy (na nem sokkal, de negyedikben sík úton elérem a 100-at óra szerint, ötödikben csak megtartja, vagy szépen vissza is lassul 95-re, ezzel kell még valamit kezdeni...) Viszont olyan vastag, dögös, zsíros, lágy hangja lett, hogy beszarás, pedig sokkal csendesebb, mint kiherélt állapotban. Mint egy 4-500-as egyhengeresé!Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Más: jó öreg csopperkém szögletes gyári első fényszóróját szeretném lecserélni, mert sem E-jelzés, sem beszerezhető izzó, sem elfogadható világítás nincs rajta/benne/vele. Talán a kinézetnek sem ártana túlzottan, ha kerek lámpája volna, H4-es halogén izzóval. A futármotorosbolt webshopján láttam nagyon olcsón Jawa 350 kerek fényszórót, kínai utángyártott verzióban: 200mm átmérő, oldalsó felfogatás 180mm-re, tehát egy az egyben fel lehetne tenni a kis gépemre. A műanyag lámpaház + a fényszóróüveg foncsorral együtt összesen 6000,- forintra jön ki, + postaktg. E-jelzésű, krómkeretes, H4 foglalatú izzók tehetők bele. Vélemény?
Ezek után elgondolkodtam rajta, hogy a kerek fényszóróhoz már tudnék nagyon olcsón venni kicsi túraplexit (füstszínűt), szintén fillérekért. Szerintetek van értelme? Engem a csopperes, kiegyenesedett testhelyzet miatt már 80 fölött zavar a menetszél, meg talán a légellenállásom is csökkenne valamit. Jól gondolom, érdemes lehet beszerezni? A műszerek fölé kb. 15 centivel érne, és talán a szelet feljebb terelné egy kicsit....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz salieri. #22113 üzenetére
Ha 2000-nél fiatalabb chopperre szűrünk, 550k-ig (alkuval szerintem 500), akkor nem túl sok marad: [link]
(#22114) .mf : a bontóban ugyanennyi lenne a fém eredeti, leütve, karcosan, rozsdás krómgyűrűvel, lemattult foncsorral, és gömbizzóval, nem halogénnel....
A plexiről mondj már valamit, van értelme hosszabb túrázáskor? (Ja, közben szerkesztettél) Nem disznek kellene, hanem kényelmi eszköznek. A nagyon olcsó az a linkelt, nézd lejjebb, a füstszínűnél... 6.800,- forint bruttó. A z megfizethető szerintem.[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz salieri. #22116 üzenetére
Azt majd valaki más megmondja, de nézz népítéletet! Én friss motoros vagyok, picike motoros múlttal (5 hét) , picike pénzzel és picike álmokkal . De a chopper, mint műfaj nagyon tetszik...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen