-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
zgospel
őstag
válasz -Mike- #81017 üzenetére
Ok, a pályahasználatot értem
Azokat nem szoktam érteni, akik vágot slickel mennek mindenhol csak pályán nem.
Van egy ismerősöm, SV650-en voltak neki vágot slickek, a parkolóban ott ajnározta hogy mennyire királyság, feláll rá a farka úgy tapad, aztán a Mátrában meg alig bírt lebugdácsolni a szerpentinen, mert nem tudta felmelegíteniAmúgy tolhatod a képeket ezerrel, mert szerintem gyönyörű motor!
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz freelanced #81123 üzenetére
Az Iconnál azért a dizájnt elég erősen meg kell fizetni, anélkül a semmi extra kategóriába tartoznak a sisakjaik Plusz az egy amerikai márka, és az amcsi márkák Európában drágábbak, és ez fordítva is így van, általában.
A Sharp teszt ha nem is szentírás, de azért elég jó iránymutatásnak. Én személy szerint ami 4 csillag alatti azt biztos nem venném meg, de ez csak az én véleményem.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz freelanced #81131 üzenetére
Nekem is és barátnőmnek is hosszúkás, keskeny fejünk van. A Shark egyikünknek sem volt jó, semelyik méret, semelyik sisak.
Nekem AGV van, az egyből passzolt a fejemre, barátnőm meg a héten vett HJC-t, neki is mindenhol passzol méretben. Szóval gondolom akkor ezek a márkák neked is jók lesznek. A többivel nincs tapasztalatom.
Ráadásul az AGV ketté szedte a leggyakoribb M-es méretet 2 külön méretre, MS és ML-re, így könnyebb a választás és nagyobb eséllyel lesz jó a méret.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Gaboman #81191 üzenetére
Áldozathibáztatás level 9000
De jó hogy mindig van egy okostojás aki baromságokat okoskodik a vétlen motoros kapcsán
Teljesen egyértelmű a szitu, nincs kétsávos körforgalom, és jelen esetben még az is tökmindegy hogy indexelt-e vagy sem, aki bent van a körforgalomban annak van elsőbbsége. Kár ezt ragozni, így is úgy is a teherautó vezetője a hibás, nem tudom te melyik videót nézted...Bocs, nem akartalak megbántani, de az ilyen nagyon fel tud bosszantani.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
Ismeritek azt a South Park részt, amelyikben minden baleset után jön Megmondó Kapitány és elmondja hogy mit kellett volna tenni?
Pláne hogy azt szinte senki nem veszi számításba, hogy a kamera nagy látószöge rettentően torzítja a sebességérzetet és a távolságokat is. A sebességek lassabbnak, a távolságok nagyobbnak tűnnek.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz CyberPunk666 #81215 üzenetére
Ha úgy lenne ahogy mondanád, akkor 300 mm-en fotózva az arcod nem tűnne úgy, hogy a füleid szinte egy síkban vannak az orroddal, és 10 mm-en nem tűnne úgy, hogy a füleid méterekre vannak az orrodtól
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz CyberPunk666 #81219 üzenetére
Akkor ugyanarról beszélünk, csak rosszul fogalmazol Távolabbnak látod a felvételen a fél méter távolságot, mint ahogy azt a valóságban már közelinek érzékeled.
A sebességnél pedig dobj fel egy kamerát a fejedre, és menjél magadhoz képest kurva gyorsan végig akárhol. Aztán amikor visszanézed észreveszed hogy miközben élőben már rohadt gyorsnak érezted magad, a felvételen olyan mintha tötymörögnél.
Ha tudod növelni a záridőt, a lehető leghosszabbat használni, akkor lesz több motion blur, ami miatt gyorsabbnak fogod érezni a mozgásokat. De ehhez nappali felvételeknél külön ND szűrőt kell rádobnod a kamerára.Játékot nem jó hozzá hasonlítani, plusz ott minden mesterségesen van beállítva, többek közt a motion blur is.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
Vistontán a Brezova pályán nem tudjátok hogy milyen beosztás szerint lehet motorozni? Néztem a honlapjukat meg a facebookjukat, de nincs az Euroringéhez hasonló beosztás, hogy akkor egyik nap autó, másik nap motor, stb.
Vagy ott egyszerre megy autó-motor aztán megoldják egymás közt okosba?https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz -Mosquito- #81316 üzenetére
Köszi, és ezeket a beosztásokat hol lehet megtalálni? Vagy telefonon kell megérdeklődni?
Arra gondoltam hogy kipróbálom majd, fél napra 5 ezer Ft-ért belefér ha mégse tetszene.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz V.Stryker #81391 üzenetére
2-3 perc folyamatos gányolással szerintem átvágja egy normális fogóval is. Jó ötlet egyébként.
Én jobban félnék attól, hogy valaki akár bunkóságból akár véletlenül lelöki a motorról a földre, neadjisten hozzá a lánchoz, és akkor összedzsuvázza a kabátot. Pláne ha a belsejét, azt macerásabb tisztítani.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz CyberPunk666 #81501 üzenetére
"miért volt ekkora forgalom ott kedden délután kettőkor. Nem dolgoznak az emberek?"
Bennem ez minden nap felmerülEgyébként ha élvezni akarod a motorozást és pláne kis rutint szerezni a szerpentinezésben akkor a Pilist szerintem felejtsd el. De ez csak az én személyes véleményem. Az út mindenhol szar, ami eleve tönkrevágja az élményt, pláne kezdőként. Plusz ugye érthető okokból rengeteg arra a kiránduló, akik felhordják az út széléről vagy kis erdei utakról a sarat. Kanyar közepén azzal szembesülni hogy keresztbe egy bazinagy sárfolt nem túl kellemes.
Ilyen szempontból a Mátra sokkal jobb, igaz kb 1 óra oda az út, de megéri. Az útminőség kifejezetten jó a Mátrafüred - Mátraháza - Parád szakaszon, de erről a szakaszról letérve Mátraszentimre felé is tűrhető, a Pilisnél mindenképp jobb.
Sokkal nyugodtabban lehet venni a kanyarokat, nem azon kell parázni hogy a felgyűrődött aszfaltú kanyarban mikor esik ki alólad a motor. Legalábbis nekem ez az érzésem.Annyi hogy a frissen felújított szakaszon az út szélét murvával szórták fel az okosok, ezt a murvát pedig a kanyarokat levágó autók felhordják az útra, ami néha elég ijesztő tud lenni.
Továbbá a Bükkben is többnyire jó az út, azonban keskenyebb mint a Mátrában, emiatt gyakran az autók átjönnek a kanyarban a sávodba, ami elég ijesztő tud lenni. Illetve a Bükkben is van több kanyar ahova erdei út csatlakozik be, emiatt sárfoltos a kanyar.
Na persze sokakat láttam már a Pilis legkátyusabb legszarabb kanyarjaiban is végigtérdelni, de azt hiszem ők nem mostanában kezdték
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz CyberPunk666 #81519 üzenetére
Szerintem csak nem melegedett be rendesen és apró csúszásokat éreztél, nem?
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Bogyó bá' #81550 üzenetére
Én azt vettem észre az utóbbi 2 évben kicsit megindultak felfelé az árak, de legalábbis nem csökkentek. Egyrészt ahogy írták a jóidő, másrészt szerintem ahogy minden téren kicsit nőtt a vásárlási kedve az embereknek az utóbbi pár évben, ingatlan, utazások, éttermek, autók, stb úgy a motorokra is megnőtt a kereslet, pláne a gazdaságosan fenntartható és megbízhatóakra, mert azokat "csak megvenni kell". Statisztikám vagy bármi amivel alá tudnám támasztani az nincs, de szerintem ez is közrejátszik
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz CyberPunk666 #81597 üzenetére
Olyan Abus kampót én is fogok venni, mert kipateroltak a helyemről ahol 2 évig álltam. Csak fogalmam sincs hogy mivel fúrom le az aszfaltba. Ütvefúróval ugyanúgy mintha betonfalba fúrnék?
Sose gondoltam volna hogy lakótelepen motort tárolni ekkora macera.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz CyberPunk666 #81604 üzenetére
https://www.abus.com/eng/Mobile-Security/Motorbike-Scooter/Special-Security-Items/GRANIT-WBA-100
Ilyen volt az előző helyemen is.
Leírás, tesztek meg elv alapján ez elég bombabiztosnak tűnik. Akkor most már csak az a kérdés, hogy hova a brébe fúrom majd le, ahol a lakókat sem zavarja de mégis szem előtt vanhttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz tboldi #81627 üzenetére
Én simsonoztam 14-től 16 éves koromig, mindig próbáltam kerülni az út jobb szélét, egyrészt ott van a legtöbb durva úthiba meg csatornalefolyó fedél, másrészt folyton leszorítottak meg kis oldaltávolságra mentek tőlem, pedig folyton 60-65-tel mentem városban, annál többet meg nem tudott, de amint lehúzódtam az út szélére már tolták is el mellettem centikre. Nem volt jó érzés, az idő előrehaladtával emiatt egyre kevésbé használtam a simsont.
Egyszer egy buzi renó táliás még azt is megcsinálta hogy km-ekre beleállt a seggembe és folyamatosan dudált (igen, ilyen kemény emberek is vannak akik egy 15 éves nyikhaj gyerekkel keménykednek egy renótáliából...) Eléggé féltem akkor.
Szóval én abszolút megértem ha nem az út szélén megy valaki az ötvenesével. Ettől függetlenül ugyanúgy utálom hogy feltart, mint bárki más.
Rosszabb ha a bontószökevény robogója még jó büdös is, ezzel kapcsolatban már nem vagyok hajlandó megértőnek lenni.[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz CyberPunk666 #81653 üzenetére
Ha tudnád mennyi írástudatlan ember jár vadiúj X5-tel...
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Moleman #81703 üzenetére
Ha kereskedőtől veszed akkor valószínűleg nincs rajta bizti és ki is van ideiglenesen vonatva a forgalomból. Ezutóbbit nem látni sajnos a forgalmiban, és csak okmányirodában tudod visszahelyeztetni (átíráskor automatikusan visszahelyezik), szóval akkor elméletileg nem is hozhatod haza lábon.
Ha van rajta érvényes bizti akkor pedig beszéld meg az eladóval, hogy ne előző napra mondja fel a biztosítását, hanem a következő naptól, és akkor te is ráérsz másnap megkötni. De amúgyis max fél óra alatt online bármikor el tudod intézni, akár mobilról is.
De mindenképp kell hogy legyen rajta érvényes biztosítás, anélkül nem közlekedhetsz. Vagyis igen, de ha balesetezel akkor megnézheted magad. Ha megúszod baleset nélkül akkor arra az 1-2 napra amíg nem volt biztosításod fedezetlenségi díjat fognak felszámolni, az párszáz Ft naponta.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #81723 üzenetére
A bukógomba miért negatívum?
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #81735 üzenetére
Ok, akkor legyen sisak a példa. Ha a sisakod beakad valamibe akkor leszakítja a fejed. Akkor sisakot se hordjunk?
Én úgy tudom hogy egy minőségi bukógomba szépen hajlik, és csak szerencsétlen esetben ha beakad valahova rántja meg a vázat. Pont azért hogy minél többet védjen és minél kevesebb kárt okozzon.
Idomos motornál értem, hogy könnyen cseréled őket, de csupasz motornál kisebb csúszásnál is végigkaristolja a vázat meg a blokkot a talaj.
Plusz ha vásárlásnál egy bukógomba kizáró ok, az szerintem azért hülyeség, mert attól még hogy rajta van a bukógomba nem biztos hogy estek is vele.
Pláne hogy tipikus kezdő hiba, amit én is elkövettem: vásárlás után tologattam a parkolóban a motort, és szokatlan volt még a 200 kiló, el is bénáztam és eldőltem vele. Én hálát adtam hogy volt bukógomba a motoron, mert csak az karcolódott meg a kormányvég. Bukógomba nélkül az egyébként sértetlen állapotú motoromat egyből szétbasztam volna a hülyeségem miatt.
Értem amit mondasz, kivéve azt hogy miért azonnali kizáró ok a bukógomba. Azt gondolom hogy egy alaposabb vásárlás előtti átvizsgálásnál kiderül hogy sérült-e a váz vagy sem.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #81741 üzenetére
Ok, értem.
Szerintem is szarul néz ki, de még pont elviselhető nálam.
Egyébként kétszer is megmentette már az enyémet, mert egyszer a csajomat ráültettem gyakorolni, és lassú manőverezésnél elborult vele Akkor is a bukógomba, kormányvég, illetve egy picit a tükör széle horzsolódott, a blokk továbbra is sértetlen Szóval nekem már megérte.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz canniball #81743 üzenetére
Valóban a neten keringenek a hírek, de van a youtubeon a Schaaf nevű fickó, ő osztrák. Neki is ki van herélve a kipuja, meg a haverjai sem gyári dobokkal közlekednek. Pár hónapja írtam neki, hogy itt nálunk az az info kering hogy ott nagyon szigorúak erre a rendőrök, és hogy ő ebből mit tapasztalt.
Azt mondta hogy még sosem szóltak érte, és meglepődött rajta hogy mifelénk ez a vélekedés az osztrák hatóságok szigoráról.Szóval két dolgot tudok elképzelni:
1, a magyar rendszámra egyből ugranak az osztrákok motornál és autónál egyaránt. Mint ahogy én is gyakran látom hogy román rendszámú autókat igazoltatnak minálunk.
2, volt egy-két kiugró eset amivel elővigyázatosságból telekürtölték a magyar fórumokat és motoros lapokat, de valójában lehet hogy pont ugyanaz van ott is mint itthon: lehet hogy egy-két rendőr szigorúan veszi és ráugrik, de a többséget nem érdekli.Szerintem ez valami olyasmi lehet, mint a mobil fékpad amivel a robogósokat riogatják itthon. Biztos hogy néha előkerül és razziáznak vele, de nem ez az átlagos eljárás.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz canniball #81748 üzenetére
Teljes mértékben egyetértek, én sem mertem még Ausztria felé venni az irányt Inkább megyek Szlovákiába, ott nem szól érte a kutya sem
Meg idénre kinéztem magamnak Horvátországot (nem kifejezetten a tengerpartot), mert ott is hasonlóan balkáni a közlekedési kultúra, ellenben az utak elég jók és rengeteg a kanyar. Csak legyen elég szabadnapom meg lóvém rá.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz V.Stryker #81751 üzenetére
Én azt hittem hogy a Kemence - Diósjenő közötti szakaszra nem lehet behajtani. Legalábbis egy időben volt egy tábla hogy csak erdőgazdaság mehet be.
Ezekszerint akkor már nincsen tiltás?Egyébként ha már a Börzsönyben vagy akkor ezt a szakaszt 1-2 éve újították fel. Nem túl hosszú, de legalább jó az út. Ilyen lett. Utána innen Kóspallagról Szokolya felé pedig elég szar, legalábbis sportosabb motorral és a hozzájuk dukáló gumikkal elég szar, elég szűk hozzá az út és sok a por meg a sár. Meg az úthiba. Márianosztra felé egy fokkal jobb, de úthibákban ott sincs hiány. Én utána a helyedben Letkésnél átmennék Felvidékre, onnan Párkány, Esztergom, és a Pilisen át vagy a Duna mellett vissza BP.
Motoros szempontból a Börzsöny sajnos nem egy nagy party. De legalább Verőcén k*rva jó a cukrászda (de ezt már azt hiszem beszéltük ).
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #81765 üzenetére
Chrobáknak vannak a youtubeon utasmotoroztatós videói, és amelyiken szemből veszi magukat, azon látni hogy 1 ujjal, a középsővel fékez. Ha trollkodásból csinálja így akkor hatalmas
Amúgy az a durva, hogy ültem mögötte 2 kört, és ahogy ő meghúzza 1 ujjal azt a féket... hát én 2 kézzel sem tudnám úgy
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #81771 üzenetére
Én egyszer rápróbáltam két ujjal, majdnem baj lett belőle.
De könnyen elképzelhetőnek tartom, hogyha felraknék két ujjas karokat, akkor semmi bajom nem lenne vele. A bringámon hidraulikus tárcsafékek vannak, és ott kétujjasak a karok, és soha semmi problémám nem volt velük, nagyon jól kézreállnak. Lehet hogy egy 4 ujjas karral ott sem tudnám 2 ujjal huzogatni mert nekem nem áll kézre. Csak tippelek, lehet hogy hülyeség.Egyszer a MotoGP facebook oldalára raktak fel egy összehasonlítást, ahol lassítva mutatták, hogy Rossi 3 ujjal húzta a féket, és Lorenzo meg Marquez közül az egyik 2 ujjal a másik 1 ujjal húzta ugyanabban a kanyarban (nem emlékszem már melyik melyik volt).
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz canniball #82082 üzenetére
Hát nem tudom, némely motoron csak úgy odakúrják a kerék mellé a kipufogót, és teljesen elrontja a motor összképét. Lásd Yamaha FZ1. Hát hogy a brébe néz azon ki az a kipuf? Nálam emiatt ki is esett a "kéne" kategóriából.
Ellenben ha az ülés mellé fel van húzva, pl így az már sokkal esztétikusabb. Számomra legalábbis.Ülés alatti, kerék melletti de rövid, blokk alatti, esetleg kétoldali szimmetrikus kipufogók szerintem sokkal esztétikusabbak és sokat dobnak egy motor összképén.
Aztán szerintem egy utcai motorosnak olyan mindegy hogy most 150 vagy 170 lóerő. Mire nem elég a 150 amire a 170 igen?https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz canniball #82098 üzenetére
Nem, én még napi szinten nem vettem elő a motort, mert kitúrtak a tárolóhelyemről és nem találtam újat., szóval ugyanúgy autózok mint télen és bizton állíthatom hogy több lett a hülye is meg a bunkóparaszt is amióta jóidő van.
Valahogy átcsaptak a végletekbe az emberek, van a gyökketővel bambuló mazsola, meg van a "telfonnyomkodó de amúgy tolakodó buszsávozó kanyarodósávból előrepofátlankodó" faszkalap. Legalábbis csúcsidőben mindenképp.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz zgospel #82111 üzenetére
Ja és bocsi a dupláért, kicsúsztam a szerkesztési korlátból, hazafelé konkrétan majdnem az orrom előtt sodort el egy barom egy robogóst. A robogós nem indult el a sávjából sárgára, csak a zöldre váltás után 1-2 másodperccel. Addig a rozsdakupac 1es focusos mosthoztamnémetből hülyegyerek sávon belül pár centire elrombolt mellette, majd satufék és bekanyarodott jobbra. Se az elhaladás se a bekanyarodásnál nem sokon múlt.
Robogósunk nagyon nyugodtan reagálta le, én biztos nem maradtam volna higgadt, mert kétszer is nagyon közel volt hozzá az a hülye.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Bogyó bá' #82113 üzenetére
Pontatlanul írtam le. Ha az lett volna amit mondasz megérteném nagyjából, de nem az volt. A robogós már régóta ott állt a lámpánál, legelöl, mögötte nem volt senki. Amikor sárgára váltott akkor érkezett a focus elsőként a robogós mögé.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz CyberPunk666 #82215 üzenetére
Plusz a műanyagos után fényeztetni is kell gondolom, azt meg gyári technológiával senki nem tudja lefényezni. Én is kompletten cseréltetném egy vadiúj gyárira a helyedben.
Ha lenne már tizenakárhány éves a motor akkor lehet javítgattatnék maszekkal, mert ott már belefér, de egy vadiúj motoron szerintem ciki.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz LustaDick123 #82235 üzenetére
Erről mesélj légyszi, mert én is szét akarom motorozni az agyamat a hétvégén, és jó lenne ha nem utaznék száz km-reket hoppra
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz bbubby00 #82230 üzenetére
Pásztótól fel a 24-es útig vannak hibák de nem vészes, alapvetően jó az út. Mátraháza és Gyöngyös között is elég jó, Sástónál kell picit jobban figyelni, ott is fel van múrvázva az út széle ami felkerül az aszfaltra, és sok a turista is.
Mátraházától Parád felé vannak úthibák de még mindig egész jó, a Pilisnél mindenképp jobb.A galyatetői elágazástól Parádig pedig fel van újítva az egész, kurva jó az aszfalt, széles is, csak egy baj van: valaki okos kitalálta hogy murvával fel kell szórni az út szélét, amit a szélesebb járművek, pl buszok felhordanak, továbbá a kirándulók közül is néhányan.
Aztán ha apa elkezdi hajtani a Xsara Picassót mert mögötte a VW Sharanos apuka is nagyon éli az íveket, akkor élen fordul mindenhol, és bizony néha elméri és lemegy a rázókőre. Vagyis a murvára. Amit aztán jól felhord a kanyarok teljes hosszában az útra. Ha az azt megelőző napokban eső is volt, akkor még egy jó kis sárfolttal is megkínálja az amúgy kiváló aszfaltot.
Szóval lehet ott jót menni, csak előtte érdemes egy oda-visszát nyugisabban végigmenni, megnézni hogy milyen állapotok vannak.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz -Mosquito- #82242 üzenetére
Én ilyen 70 km-ért elő se veszem a motort
Na de viccet félre téve, én valami ilyesmit tervezek holnap. Az autópályát ne nézzétek, pályára csak akkor megyek fel ha nagyon sietek már hazafelé.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz V.Stryker #82246 üzenetére
Aha, Cinkotán lakom az OMV kúton. Mindig onnan tervezem az utakat keleti, észak-keleti irányba, mert ott OMV árakhoz képest olcsóbban mérik a naftát, plusz kiváló találkozási pont is. Na jó amúgy most nem voltam precíz, mert a HÉV megállónál van a kiindulási pont. Mondhatni P+R
(#82245) CyberPunk666 tanulság: idom nélkül olcsóbb a motor
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz -Mosquito- #82250 üzenetére
Az klassz, bár onnan Miskolcról autópályán haza leszakadna a seggem a helyéről, meg halálra unnám magam kb
Aggteleken van valami látnivaló vagy valami különleges, pl jó cukrászda, kajálda ami miatt elmész odáig, vagy az csak úgy?https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
Na végül ez lett a mai, reggel 10-kor indultunk és 5-re értünk haza.
A 24-es úton Parádsasvár előtt motorosrendőrök igazoltattak, és az első kérdésük az volt hogy Mátrafüreden igazoltattak-e már, szóval gondolom ott is néztek mindenkit. Nagyon normálisak voltak és 5 perc alatt megvolt.
Van egy olyan érzésem hogy idén többször is ott lesznek, ami engem személy szerint nem zavar. Legfeljebb annyira, hogy tavaly csináltam egyszer olyat, hogy háromszor egymás után oda-vissza csak a felújított szakaszon végigmentem, lévén ott elég széles és jó az út, végre nem az úthibákat kell figyelni a kanyar közepén és nem esek le a kátyúk miatt az ívről, hanem tudtam gyakorolni az "oda nézek ahova megyeket" meg kicsit jobban ledönteni a motort. Na most ezt nyilván nem fogom csinálni hogyha a szakasz felénél ott állnak a rendőrök, gondolom a másodiknál már szólnának hogy elég legyen ebből hülyegyerekhttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
Egyébként ez az újmotorvásárlás dolog hogy működik? Olyan mint autónál, hogy van egy listaár, aztán lehet alkudozni kedvezményekért a kereskedővel?
Vagy a listaárból nem szokás engedni, de kiegészítőket vagy extrákat X értékben bele lehet alkudni?
Illetve a tesztvezetések csak előre belengetett promóciók keretében lehetségesek, vagy kvázi bármikor?[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz horvathkrisz #82649 üzenetére
Egy laikus kérdés: nem veri szét a frissen rápöttyintett olajat menet közben a lánc? Pl épp nyelezem neki amikor működésbe lép a láncolajozó.
Csak azért kérdem mert pl a Motul láncsprét ráfújás után ajánlott 15-20 percig száradni hagyni, különben jól összebassza a hátsókereket és környékét.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
Senki sem hőbörög, normális társalgás folyik, kérdésekkel és többnyire válaszokkal. Ha ez felétek hőbörgésnek számít akkor nem akarok felétek menni.
Amin te vakarod a fejed az egyértelműen mind meg van oldva a linkelt szettben.
(#82659) horvathkrisz, szóval akkor ha jól értem a gyakorlatias használat úgy néz ki, hogy amikor hazaértem akkor feldobom középsztenderre, és akkor nyomatom neki a csöpögtetést. És soha nem menet közben, mert akkor csak szétcsapkodja az olajat mindenfelé. Jól értem?
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz horvathkrisz #82665 üzenetére
Ezesetben akkor még mindig ugyanazt nem értem: a frissen rácsöpögtetett olajat hogy nem veri szét a lánc mindenfelé?
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Gaboman #82676 üzenetére
Én eddig a legmagasabb szám amit hallottam az a 800 km-es fújkálás volt, de inkább 5-600-ról regéltek emberek. Esőben való használat esetén pedig egyből.
Most akkor kinek higyjek?Ha van középsztendered akkor viszonylag egyszerű a fújkálás, ha csak oldalsztendered van akkor azért macerásabb jóval.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
Remélem nem gázolok senkinek a lelki világába ezzel, de ezt a hirdetést hogy a pöcsömbe gondolták?
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Fellebbezett az EU-ban az Apple, amelyet kongói botrány fenyeget
- Politika
- OLED TV topic
- Diablo IV
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- OTP Bank topic
- War Thunder - MMO Combat Game
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen