-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
norbert1998
veterán
válasz bacus #123734 üzenetére
Ez autó esetében volt. Ugye a sín, amiben a betét csúszik, az a nyergen fix keresztmetszetű, gond nélkül a külső fele ment a tárcsának neki, a kopófelületet meg nyomta a dugattyú.
Persze, értem én. Az én szememben ennek ellenére az van, hogy akinkek motorja van, az a tankoláson kívül biztos csinál azért 1-2 apróságot, még ha nem is a konyhai főtengelycsapágyazásra gondolok
-
Tamás9x
őstag
válasz bacus #123731 üzenetére
Még mindig földkerülés, Kardung La egy példa volt, hegymenetre, amit birnia kell a motornak Mert azt videók és személyes beszámolók után tuti nem hagynám ki. Bár még az is ingoványos ahol Andor-nak leégett a kuplungja...Az is a Himalája volt
Jön a lakás, lehetőleg minnél kevesebb hitellel, és 2020 nem épp volt tele lehetőségekkel így lehető legolcsóbban, mindent saját kútfőből. 2021... 2022 meg ki tudja mi lesz.
5 nagyon max 10 éven belül jó lenne megkerülni a földet, 1 motorral.A pénztárca véges.
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
válasz bacus #123748 üzenetére
Ez így ilyen 22-es csapdának tűnik, de nem holnap indulunk. Még rengeteg képzés fogja megelőzni, és keményebb túra is.
Geri, Andor, és ahogy nézem Kmenyus sem zárkózik el a túra meetingtől.
Szabolcsban van egy pár enduros akikkel 100%- hogy fogunk menni terepedzni
Én tuti megyek a többi képlékeny lehet még.
Örülök a rekacióknak, jegyzetelek, kihúzom a listból amit hüyleségnek tartotok, beírom az ötleteket tancsokat.https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Xero
nagyúr
válasz bacus #123853 üzenetére
Tavasszal ha megjon a gep en mindenkeppen elgurulok spuriekhoz ugyis, szoval nekifutok majd sajattal es az egyik hornettel is, lassuk a medvet alapon.
Viszont tok oszinte leszek: A sok indexet kihagyni szerintem butasag volt. Ugy, hogy ultem mar motoron es 17 eve vezetek autot, szokast igenyelt a tudatos index es nezelodes. Szerintem ez igenis jo dolog amit bent kellene tartani.
-
Madwe
nagyúr
válasz bacus #124003 üzenetére
Kategoriában ami még szóba jött az kisebb volt egyébként nekem nagyjából megfelel a mérete, bár valóban lehetne nagyobb... mondjuk segít h mostmár én csak 75kg vagyok, 2 éve a 135 kilómmal ez kicsi s gyenge is lett volna
Xero: a homda designban nekem jobban tetszik (ahogy a triumph trident is) de a sor4 pörgetős mivolta nem nekem való. Egyébként lehet te is csak márciusban kapod meg, de legalább tavaly vetted. Idén akkorát ugrottak az árak, majd 20%ot h öröm volt nézni
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bacus #124027 üzenetére
Pedig epp a hataron ment, mivel megcsuszott. Nem tudom, milyen a gumija, es a tobbiekhez kepest hogyan volt megpakolva, vagy mennyire volt fasz a geometria, nekem a tippem az, hogy ha stabilgazzal megy, o s em esik el. Amint a hatso kereken volt a nyomatek, az elejen nem volt akkora suly, es azonnal maszott el. Talan a kanyarkijaratnal kellene gazba nyulkalni, ha nincs semmi helyed.
A fek csapkodas utan nem szokott mukodni, mivel a dugattyuk visszamennek a nyeregbe emiatt a mozgas miatt. Ezt tobbszor tapasztaltam, hiaba markolsz az elso fekre. A hatso meg mukodik. Lehet itt is ez volt.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Somatom
veterán
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bacus #124032 üzenetére
Igen, ez pont egy olyan dolog, amit nem igazan figyel a rendszer, plane nem 2015 ben. Meghuzod a gazt, amitol az elso kereked csuszik el de nem abban az iranyban, hogy hatalmas fordulatszamkulonbseg legyen a hatso es elso kereked kozott.
Altalaban multistradaknal is az elso kerek csuszik ki korforgalomban pl, mig panigaleknal a tc a high side-ot sem fogja meg. Legalabbis nem mindig. Ez amit eddig tapasztaltam.
Micsurin
Eddig nekem kormanycsapkodas utan 3 ramarkolas kellett, hogy visszajojjon a fek.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Micsurin
nagyúr
válasz bacus #124054 üzenetére
...agyaltam rajta, hogy csapok ellenállást az indexekre.
A műszerfal okozta eltérés az elenyésző, ha az irányjelzők és a hátsólámpa kapna ellenállást meglenne az elnyelt teljesítmény... csak máshol lenne elfűtve.FET-est nem találtam hozzá max nagyon univerzálisat(Solvart), azokban meg nem bízok. Lehet teszek egy utángyártottat az ülés alá tarcsiba és csók.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
tboldi
nagyúr
válasz bacus #124056 üzenetére
Az általam ismert szocimotor-szerelők pont ezt a Solvart céget szarozták, amikor az MZ-hez való elektronikus gyújtásokról kérdezgettem őket.
Végül is ezt választottam, addig még egyik sem látott ilyet, de elismerően szóltak hozzá.[ Szerkesztve ]
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
Micsurin
nagyúr
válasz bacus #124056 üzenetére
Pont őket láttam, de nekem ezzel a nagy univerzálissággal van fenntartásom.
tboldi Köszi ezeket is megnézem!
A gondot egyébként a hátsólámpa irányából érzem... azt kiszedtem akkor kerül vissza ha lesz új r/r, az irányjelzők nulla gondot kell jelentsenek mivel nem állandó fogyasztók.
Kár pedig nem álló ledek hanem hengeresen körkörösen elhelyezettek az "égőn", nem vakít mégis marha erős ahogy a hátsólámpa foncsorja visszadobja....f*& kivan már, hogy mindig minden dominó effektust eredményezne.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz bacus #124067 üzenetére
Elsősorban mondom nem az indextől félek mivel ott eddig is 5w-os égőkre voltam cserélve a gyári 21-ről.
A hátsólámpa az ami fogja a matekot a fejemben.
Elakadásjelző jó is lenne, már agyaltam rajta hogy miképp lehetne beeszkábálni akár kézileg egy plusz gombra.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Somatom
veterán
válasz bacus #124085 üzenetére
A 3. -ban jártam erre-arra. Melyik kilátó? Árpád?
Én még a régebbi, 1150 -es GS -sel töltöttem el két napot. Nem az én világom. Mondom ezt úgy, hogy egyébként szeretem a terepezést. Nálam a terepezéshez kategóriában a DRZ400 lenne ideális. A GS -sel inkább olyan érzés volt a terep, mintha egy elefánt hátán törnék utat. Persze, símán lehet, hogy csak én voltam kevés ahhoz, hogy játszak vele.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
norbert1998
veterán
válasz bacus #124084 üzenetére
Nem, Vasszilvágy. (Szombathely egy 15-20 km)
----------
Lemaradt a túra enduro melletti ervelesbol a következő:
Elindulsz kisasszonnyal és 5 napi csomaggal nyaralni, tengerpart vagy akármi. Megnéznél egy barlangot, kilátót. Cuccok nyilván már a szálláson, de egy cbf500-al nem mész a sárban, murvaban fel a hegyre, míg a gs-el, pegasoval igen, de ugye fontos, hogy kényelmes legyen, míg oda érsz, ezért nem jó egy WR, vagy bármi sima enduro. Tehát hogy a túra célpontja környéki földút ne legyen tabu. -
Xero
nagyúr
válasz bacus #124207 üzenetére
"Tartosan" Max par szaz meter sik terepen. Mondjuk orszaguti gep. Kollegam, aki eleg nagy kerekparbuzi na o megy 40+-t atlagban 40-50km-en.
Az e-bike jelen esetben rasegiteses akar lenni. Szoval ahol Te mennel 20-at, ott azzal 40.
szerk: Van egy futar srac youtube-on, egy futar elete vagy valami ilyesmi azt hiszem. Na o onerobol gyorsul olyanokat mint mas e-bikeon. Siman ment 60 folott Hungarian. O alatta egy rasegiteses gep... rossz belegondolni.
szerk2: Igazsaghoz tartozik, hogy hiaba vagyok 34, azert 10 evet vizilabdaztam meg relativ sokat sielek, igy a combom birja a terhelest, hiaba kis hurka.
[ Szerkesztve ]
-
bacus
őstag
válasz bacus #124314 üzenetére
https://www.youtube.com/watch?v=iX11bTgeEwY
Ebben a videóban sokkal inkább látszik, hogy extrém terepen tud hátrány lenni az alu doboz, itt pl le is kell vegye egy helyen, mert nem fér el.. 2 percnél.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
-
martonx
veterán
válasz bacus #124354 üzenetére
Egy szavát se hidd el egy szimpla paraszt, aki otthon ül a Káposztásmegyeri 9. emeleti 40nm-es paneljében egyedül, évtizedek óta senki rá sem nyitotta az ajtót. És ez az egyetlen szórakozása, hogy másokat bosszant, ahol csak ér.
Én amúgy középkorú 40-esnek tippelném. Még van benne annyi tettvágy, hogy trollkodjon, amúgy meg már fullra kiégett a megélhetési rokkantnyugdíjaskodásban.Én kérek elnézést!
-
Geresics
addikt
válasz bacus #124354 üzenetére
A legelején még nem voltam benne teljesen biztos, hogy troll, lehetett simán hülye is. De ahogy haladtunk előre, egyre egyértelműbb lett. Ha a csatorna termelne egy fillért is, akkor az ilyenek jól jönnének, mert +kommenteket generálnak. De mivel ez nem olyan csatorna, így mikor már biztos volt, hogy kretén, én már nem is reagáltam...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Xero
nagyúr
válasz bacus #124350 üzenetére
Visitva rohogok.
szerk: En azert siman elgondolkoztam, hogy megcibalom a bajuszat. Hybrid? A prolik jarnak ilyesmivel, aki ad magara az 6.75 V12 alatt meg sem jelenik semmivel. Plusz aki igazan ad magara annak mar meg sem kell jelennie max esteken, minden mas alkalommal meg huzhatja a 10+M-os motorjanak a szarvat.
Papucsban meg maximum tengerparton jar a kultur ember. Autoban, kozteruleten inkabb a szlav vendegmunkasok szokasa. Na de nem etetem igy 2 honap tavlatabol.[ Szerkesztve ]
-
Tamás9x
őstag
válasz bacus #124389 üzenetére
Értem, ezek a márkásabbak, mennyire tudnak egymással kommunikálni? Pl ami Shox, és társainál kaphatóak. Mert ha ismerik egymást akkor lehet megérné drágábbat, oké.
A zene lehet jól jönne, mert van hogy 3-400km-t is eltolok egyhuzamba, 50-90 között tötyögve.
Most tavasszal is lenne egy Nyíregy-Orfű Orfű-Nyíregy táv nagy táskával, szintén tötyögve.. Kb 2* 6-7 óra út.https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Somatom
veterán
válasz bacus #124408 üzenetére
"Több motornál már nagyon nem mindegy, ki hol helyezkedik el a csoporton belül, tipikus hiba, ha az amúgy is kezdő/lassú embert rakják hátra, így állandóan lemarad."
Tanuljon meg motorozni! Ez nem játék. Az elhelyezkedés pedig adott. Bal elöl megy a Road Captain. Mögötte a két záróember, akik biztosítják a körforgalmakat, kereszteződéseket. Ha nagy a csapat, vagy sűrűek a kereszteződések, akkor több záróember. Utánuk következik a Cashier és a Presi, majd sorban a többiek. A végén pedig a Hangman (ek). Ő(k) fedezi(k) a többiek hátát. Mindenki próbál szűken menni, hogy a Road Captain és a Hangman lássák egymást. Ha nem tartható a formáció, akkor a Road Captain kézjellel feloldja. Onnantól a következő találkozási pontig mindenki úgy mehet, mintha egyedül motorozna. Mifelénk legalábbis ez így megyen.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Xero
nagyúr
válasz bacus #124428 üzenetére
Azert ez ketelu fegyver.
Megint sieles analogia: 1-2 napig meg oke segiteni a lassabbakat, bevarogatni oket. De egy komplett heten megallni minden elagazasnal es allni mint f*sz a lagziban az annyira nem buli. Kell turelem a gyorsabbaktol, de kell azert valahol az osszhang. -
Geresics
addikt
válasz bacus #124452 üzenetére
No igen, ismerek pár embert, akik láttak már motort (távolról, egy kirakatban), de ezek szerint egyikük sem (beleértve engem is) igazi motoros! Remélem azért az "ember" kategóriába még beletartozunk, mert tartok tőle a "férfi" kategóriának is vannak olyan mércéi, amik meghaladják a mi szintünket...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
gergobaby
aktív tag
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bacus #124490 üzenetére
Alapember.
Elragado stilusa miatt nagy rajongotaborral rendelkezik, akik bizalmat fektetnek bele.
Celkozonsege altalaban a laikusok, akik egy kemeny ember radikalis velemenyevel tudnak csak egyet erteni. Azaz nekik mondjak meg, hogy valami jo, vagy szar. Mivel ez a ketto van a vilagban, atmenet nelkul.
Munkassaga kimerul a prop-tech tol vasarolt vakuummero laptoppal osszekapcsolasaval, ami urutazassal egyszinten van a mukedvelok koreben. Tulajdonkepp szinkront lehet csak elvegezni vele, de azt laptoprol, jo dragan. Tobbek szerint szelephezagot is mer, igazabol, azt meri, ha mar nincs hezag. Alapvetoen a sagem volt az elso a szivocsodiagnosztikaval, ami egy draga lcd miniatur kijelzon muatta a nyomashullamokat, amitol azonnal seggre estunk, hogy latjuk is, hogy valami szar, nem csak halljuk a motoron, hogy rossz az alapjarat. Szetszedni ugyanugy szet kell, azt nem sporolja meg sajnos a keszulek.
Ezen kivul fekbetetet szivesen cserel, es nagyon szereti a karburatorokat mosni, olajat cserelni. Injektoros motoroknal felmutatja a "regen minden jobb volt" kartyat, szoval ami nem karbis az szar. Tobbszor hamisan allapitja meg a sajat suzukija futasteljesitmenyet, illetve amig forumokat latogatott, google- keresesnel talalt fotokkal bizonyitotta, hogy turbos gsxr-t epitett. Mivel a forumot nem tudta cenzurazni, es tobbeknek feltunt, hogy az altala epitett turbo gsxr, az elso 3 talalata a google-nak, raadasul ezek egy holland ur veblapjara vezetnek, el kellett vonulnia a facebookra, ahol a neki nem tetszo kommenteloket tiltja.Ezt a mintazatot tobb helyen fel lehet fedezni, az elet mas teruletein, ahol sikerrel alkalmazzak. Es a mai napig bejon.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bacus #124523 üzenetére
Velhetoen?
nem lattad a gsxr-es videot, amikor ket blokkbol probal egyet csinalni, de nem veszi figyelembe, hogy ket blokkba kulonbozo meretu csapagyazassal kerul fotengely. Ez alap, hogy tudnod kell, hogy nem tudsz mindennel atrakni fotengelyt-csapagyazast masik blokkba.
Szoval az osszerakas sem mindig megy.Explosión de dos tiempos
-
Sys85
veterán
válasz bacus #124549 üzenetére
Köszi mindenkinek a segítséget,akkor maradok a Büsénél.
2006-os a bömbike,ezüst színű.
Van benne 143k,de szép állapotban van,nincs lerúgva,gyerekkori jóbarátomtól vettem és tudom milyen állapotban van,amik cserélve lettek a motoron,azokat együtt cseréltük ki,szóval nem vettem zsákbamacskát.
Alig várom hogy induljon a szezon! -
Sys85
veterán
válasz bacus #124561 üzenetére
Hát szöghajtás és kuplung cserélve lett,azóta ment kb 6000km-t,szóval azokkal nem lesz gond.
ABS kocka meg remélhetőleg bírja még egy darabig,de ha csere lesz se esek kétségbe.Még mindig kevesebbe kerülnek ezek,mint amennyi árkülönbség van az enyém és egy új (R1250RT) között.Egy új motorhoz sajnos csóró vagyok.
Gumikban is van nem egészen 2000 km (Road 5 GT),szóval egyelőre arra se kell pluszban költenem.
Szelephézagot kell csak ellenőrizni és esetleg állítani szezon előtt,de azzal megvárom a jobb időt,hideg van még a garázsban szerelgetéshez.[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
válasz bacus #124600 üzenetére
Nem vagyok chopperes. A HD -t valamiért rendszeresen összemossák a chopperrel. Az én HD -m klasszikus naked. Gyárilag ott van a lábtartó, ahol bármelyik nakeden, csak elöl, a bölcsőn is megvan a felfogatóhelye és én átraktam oda. De, ettől nem lett chopper.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen