Új hozzászólás Aktív témák

  • bacus

    őstag

    válasz Sys85 #124552 üzenetére

    Miről beszélsz? Milyen 300e km? Nincs rendőrségi (légolajos) RT amiben ne lenne legalább 400e km! :) És eszük ágában nincs kidobni azokat a motorokat.

    A szöghajtás pedig örök élet+1 nap lenne, ha a tulajok figyelnének rá. Az első hogy olajcsere rendben legyen, a másik, hogy a porvédő gumit 3-5e km-ént meg kell vizsgálni, ha sérült, akkor csere !! Egyébként egy 15e forintos tétel, de ha oda bejut a kosz, homok, stb, az olyan mint a finom csiszolópor, hamar hazavágja a szöghajtást, az meg drága, vizes GS-nél kb 5-600e forint, de a régiekhez már láttam 150 e árulni szöghajtást. Az RT is hasonló árban lehet.

    A légolajosok még száraz kuplungosok, a legnagyobb várható költség, hogy azt a kuplungot 100-200e között cserélni kell. (de van akinek elment ennél jóval többet is, tehát ez sem szentírás).
    A GS-nél ez nagy munka, mert nagyon meg kell bontani a motort. (a vizes GS-nél már nem)
    A kuplung csere is egy 3-500 e forintos tétel, de utána megint elmegy 200e km-t !

    A 2006 körüli modellekben még a fék a kritikus pont, legalábbis a GS-ben volt szervó v. ahhoz hasonló, ott emlékszem, hogy figyelni kell, illetve ami abs -el szerelt, ott rendszeresen meghal az abs kocka, az 50e forintos tétel. GS-nél ezt az abs problémát kb a DOHC motor bevezetése körül oldották meg.

    Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30

Új hozzászólás Aktív témák