Új hozzászólás Aktív témák

  • zgospel

    őstag

    válasz [-HERO-] #96752 üzenetére

    szia,
    Az MT-10 gyorsváltója az idei évtől már én úgy tudom hogy alapáras. Van egy ismerősöm aki MT-10-zel jár és a hosszabb kiruccanásokkal kapcsolatban egyetlen baja van, az pedig a fogyasztás. Na nem a forintoskodás miatt, hanem azért mert 150 km-enként benzinkútra kell vadásznia, nekem ez kicsit macerásnak tűnik. 17 literes a tankja és neki 10 literes fogyasztást produkál. A BMW ezt megoldja 6-ból.

    Az MT-n egyenesebben ülsz, a BMW-n sportosabb a testtartás, plusz amit mondasz: a BMW ugyanannyiért jóval több extrát ad mint a Yamaha, sőt, a Yamahánál egy csomó dolog nem is elérhető gyárilag, például nincs kanyar-ABS, vagy gyorsváltó lefelé.

    De ha már az MT-10ből a Tourert nézed, akkor a BMW-nek van az S1000 XR változata is, amiben benne van minden extra csak túrásabb a kinézete és kényelmesebb valamivel.

    Én is Yamaha buzi vagyok de habozás nélkül a BMW-t venném a kettő közül. Azonban ott van még az Aprilia Tuono RF is, ha még nem nézted azt is érdemes számításba venni szerintem :D

    https://www.flickr.com/photos/zpapa/

Új hozzászólás Aktív témák