- Windows 11
- Padavan firmware
- Kínai cégek segítik ezentúl a Teslát, a Renault-t, a Hyundait és a Toyotát
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Milyen switch-et vegyek?
- Milyen NAS-t vegyek?
- Hálózati / IP kamera
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
ath
senior tag
válasz Czimby #60120 üzenetére
http://www.biketeile-service.de/ itt.
lehet a tárcsa-betét kombó nem volt jó, azért kopott rosszul? -
#79335424
törölt tag
A fékerő attól változik, hogy a teljes áttétel lejut a munkahengerbe. Nincs tágulási veszteség a fékcsööveknél. Minél öregebb egy gumi fékcső, annál nagyobb a veszteség. Nem véletlenül írják bele a gumi fékcsövekbe a gyátási év/hónapot. Öreg motornál mindenképpen érdemes lecserélni a fékcsöveket és akkor már inkább legyen stahlflex.
-
Czimby
addikt
Valószínű, de érdekes, hogy a gyári tárcsa elmegy a Tokico, Brembo, Ferodo, Vesrah betétekkel is ezt meg megkapja egy jó minőségű brembo ami még nem is verseny betét mert az ugye az RC ez meg csak az SC volt.
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
zsolt19900
őstag
úgy tudom, hogy a 650es banditoknál a piros-szürke váz-idom szín az elterjedt
szóval ezzel a mocival mi történhetett? vagy van ilyen színösszeállítás gyárilag is?
ez lenne a gyári színe erre gondoltam
továbbá ezt is nagyon nézegetem igaz ez naked de egy elég normális plexit ad mellé és állítása szerint nem nyomatja a szelet 140ig a gép így, ami számomra eléggé jó hir. Továbbá vannak a tankon benyomódások, mivel eldőlt, de ezekkel úgy vagyok, hogy a gs-t is nagyon szépen megcsinálta a szakember akihez vittem, így szerintem ezzel sem lenne gondja és akkor egy kis idomlakkhibától eltekintve elég pöpec lenne a gép. Hogyan lehet leellenőrizni ezeknek a gépeken az előéletét? Azt állítja a tulaj, hogy magyarországi 2. tulajdonosos. Kérdeztem, hogy szervizkönyv stb. stb. hát az nincsen, de az előző gazdája makulátlanul adta el a motort neki, ha felhívom a Suzuki Magyarországot, akkor ott alvázszám alapján ők le tudják nekem "okézni" hogy ez valóban magyar gép-e?
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
-Mosquito-
őstag
válasz zsolt19900 #60158 üzenetére
Nézzél gyári vagy újszerű használt képeket a gépről sok minden kiderülhet. Meg is kérdezheted az eladót,hogy volt e valami módosítás a vason törés/festés stb. Valódi állapot akkor derül ki amikor előtted van. Nem tudom,hogy ültél/mentél e már ilyen motoron. Azt sem tudod/hatod milyen a kényelem/szélvédelem rajta a te magasságodhoz/felszerelésedhez képest. Egy horpadt tank élen kívül lehet más is megsérülhet/ett. Suzuki márkakereskedés meg fogja köszönni a hívásod. Talán annyit tudnak majd megmondani,hogy itthon helyezték-e forgalomba,bár még ez sem biztos,hogy ennyit elmondanak. Egyébként nyomon követhető szervizzel kapcsolatos infó csak a BMW-nél van központi adatrendszer. Szervizkönyv,számlák esetleg ismerős a gép előélete hasznos szokott lenni. Makulátlan/szép fogalma meg igencsak tág határok között mozog minden egyes embernél.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #60159 üzenetére
Hát igen, a BMW-nél már olyan rutin van visszahívásokból, hogy kell a komoly nyilvántartás...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
LustaDick123
tag
válasz zsolt19900 #60158 üzenetére
Volt ebben a kombinációban, a google képkeresőn megtalálható:
http://www.motorlife.be/Graphics/Artikels/Suzuki%20Bandit%20650%20S%202005/05_bandit650S_1.jpg
http://www.objectif-moto.com/suzuki-bandit-650-n-un-bandit-sympathique-mais-trop-sage/
http://www.motorradonline.de/sixcms/media.php/11/thumbnails/MRD_12_2005_Suzuki_Bandit650SABS.jpg.1659647.jpgElső: A fejidomon a matrica nem tűnik viszont gyárinak, a kipufogó horpadt. További apróság, hogy a K5-ön narancs, a K6-on pedig fehér az indexbúra (innen lehet a légolajos 650-et megkülönbözetni).
A 48000-től ne félj, ezek a blokkok szinte golyóállóak, az elmúlt 30 évben volt idejük "bejáratódni". Anno a GSX-R750-ben jelentek meg, aztán voltak mindenféle 600-650-750-es változatokban különféle Suzukikba beleszerelve. Ez a változat volt az utolsó a GSXF750-nel, utána kifutott a környezetvédelmi előírások miatt.Naked: nakedre kár ekkora plexit rakni, mert azért naked. Kis plexit lehet rá rakni, de az nem sok szelet fog (a fejidomos sem). Ennek a motornak a deknije is kapott. Miért sérült a gyújtáskapcsoló konzolja?
Ha megfogadsz egy tanácsot olyan motort keress, ami fel van "extrázva". Egy bukócső használtan is 20000, teljes doboztartó konzol elmegy 30-ért, dobozok is drágák és sorolhatnám még sokáig. Ezeket senki nem fizeti meg, vételkor, újonnan drága, használtan pedig hosszú idő összevadászni. Egyszerűbb és olcsóbb, ha olyan motort keresel, még drágábban is, amin eleve rajta van (pl.: http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsf_650-8692505 vagy akár http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsf_600_s_bandit_auto_motr_csere-9416204 - NEM ismerem egyiket sem)
[ Szerkesztve ]
-
zsolt19900
őstag
válasz LustaDick123 #60161 üzenetére
és Mosquito34
most akkor ér valamit nakeden a pleko vagy nem? sajnos nem áll módomban kipróbálni, hogy mennyire tereli el a szelet a testemről ez tény, de ment itt az eszmecsere, hogy még a fejidomos is csak szinte dísznek van, mert az sem véd a szél ellen, akkor most mi az igazság?
plusz a másik dolog amiért félek a nakedtől az az egy szál kerek fényszóró és kész, volt a gsem és nem igazán voltam elragadtatva az éjszakai fényerejétől, most a fejidomos gépeknél azért tudnak egy picit nagyobb jobb foncsorral aplikálni, vagy tévedek? amennyiben este is szeretném használni a gépet, mindenféleképpen kell egy kiegészítő lámpa?
néztem ezeket a fedobozoltakat is, a kék az tetszik is, de a honositando az nem igazán jon be és inkább fejidomosra vágyom, de ha nem lesz korrekt akkor marad a naked gép
hogy érted, hogy a gyújtáselosztója sérült a bonyhádi borult nakednek? itt vannak róla képek itt hol látható az a sérülés rajta? mert nem beszélt róla a tulaja nekem
és itt vannak még fotók a zalaegerszegi fejidomos elileg kamumatricás gépről [link]
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zsolt19900 #60162 üzenetére
Eleg sok motorral mentem mar, de eddig a legnagyobb kulonbseg plexis es nemplexis motor kozott - mondjuk 1.2 es bandit es bmw gs kozott volt. A bomoson nagyonjo volt a szelvedelem, de a bandittal is lehet menni rendesen, megsem motorozhatatlan. Ezt anszempontrendszert nem ertem. Egy motoron fuj a szel. Sztm tulparazod. Jo, ha van plexi, de nem elengedhetetlen a motorozashoz. Pleko nelkul is lehet menni. Ha fotelben akarsz ulni, szelcsendben, akkor vegyel egy fejbubig plexis maxirobogot. Ha a suzuki gs en elvoltal egy mini plexivel, akkor tudhatod h tul nagy bajok nem lehetnek.
Egy sornegy japan motornak nincs gyujtaselosztoja.
Nem gyozom hangsulyozni, h oda kell menni, meg kell nezni. Kepekrol ez nem fog menni
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
PoLizei
aktív tag
válasz zsolt19900 #60162 üzenetére
A töklámpák nagyobb felületen világítanak, mint a fejidomba bedizájnolt fenyszórók. Ha nem projektoros, akkor nem fog jobban világítani. Ha dupla, akkor is csak 1 tompított általában. Én elvagyok az emelt fényerejű izzóval a naked SVn.
P*L****
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #60163 üzenetére
Persze, lehet motorozni kb. bármivel, aminek két kereke van, de azért nem véletlenül gyártanak fejidomos gépeket. Az egy jó kompromisszum a szélcsendes netmotorozás és a túl sok széllel járó motorozás között.
(#60164) PoLizei: Az idomos SV-ben pont világít mindkettő, elég jó fénye van. De igaz, sok múlik a típuson.
[ Szerkesztve ]
-
canniball
nagyúr
válasz zsolt19900 #60162 üzenetére
Megnéztem a hirdetést amit linkeltél, de nem láttam képet a plexiről (hogy mekkora); én lennék vak?
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
-Mosquito-
őstag
válasz zsolt19900 #60162 üzenetére
Szóval egy olyan motorról mondjak véleményt amit te fogsz hajtani és neked kell, hogy megfeleljen. Értem. Haveromnak naked van, kb 190cm felett elég hülyén nez ki rajta. Kis plexije van, valamit segít a szélvédelmen kb lóf.. szt ért.
Lámpa: Mind a kettőben H4 izzó van, emelt fényű izzó segít, hogy jobban lásson bár este nem szeret/tud vezetni. (nappal se )
Eldölés. Azért két oldalon összecseszni a tankot elég ügyes,hogy mi sérült meg még passz. ~30eft-ért meg vesz rá bukócsővet..
Valakinek van itt ilyen gépe, konkrétan öt kéne kérdezni mert mi csak általánosságban tudok hozzászolni.Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
zsolt19900
őstag
válasz Topiccsendőr #60163 üzenetére
és többiek
sajna a gs-en nem volt semmi védelem, és irigykedtem is a fejidomos társaimra, hogy nekik biztos hű meg ha, de hát akkor nem annyira jó az ügy
a gyújtásos dolgot azért írtam, mert hirtelen a kapcsolókonzollal kevertem a dolgot
igazából gondolkodom, tudom hogy nem fotejes dolog a motorozás és nem nem helyettem kell eldönteni stb. csak tapasztalatokat gyűjtök
tetszik ez is az is és lehetséges, hogy újra nakedem lesz
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
HSM
félisten
válasz zsolt19900 #60168 üzenetére
Ki kéne próbálnod egy idomos gépet... Tempó mellett, lehetőleg nem tökéletes motoros időben. Attól nem leszel okosabb, hogy a topikban van, akinek megfelel a naked, meg van, akinek nem...
-
Ferdzsoo
addikt
válasz zsolt19900 #60168 üzenetére
Szerintem is próbálj ki idomos motort mielőtt veszel bármit...
Nekem pl még a cbf600s is kevés volt védelem ügyileg, valakinek a cb1000r is bőven elég. Ez ember kérdése...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
#79335424
törölt tag
válasz zsolt19900 #60162 üzenetére
A HD -hoz van egy kis fejidom, az nagyon jól ki van találva ...nekem. Ha kicsit bebújtam mögé, akkor tök jól védett. De, le kellett cserélnem, mert a szöszi kiakadt tőle. Ami szelet átcsapott a fejem fölött, az mind ott kavargott nála és rázta a buciját. Tudom, hogy egy motor egyszemélyes, csak a szöszivel ezt nem lehet megértetni. Egyszerűbb volt fejidomot cserélni.
-
Polemius
aktív tag
válasz zsolt19900 #60162 üzenetére
600-as, naked Banditom van.
Tavasszal vettem rá egy Givi A660 plexit. Nem kicsi, de szerintem nem is ormótlan rajta.
Nincs teljes szélcsend mögötte, de főleg nagyobb sebességnél, autópályán, 120km/h felett igencsak van különbség.
A világításról: a kerek lámpába került egy emelt fényerejű izzó, és bár kicsit szkeptikus voltam, meggyőzött.
Bár ettől függetlenül tervezek majd a bukócsőre szerelni valami DLR vagy ködlámpafélét a láthatóság és a sötétben szerpentinezés miatt. -
FIREBLADE78
addikt
Mikor lenne érdemes elvinnem a gépet szezon előtti felkészítésre? Akár ha még állna kb egy hónapot. Március?
Mit kellene elvégezni? Olajcsere, olajszűrő,levegő szűrő,villát karbantartani? Gyertyát cserélni?Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Something_
őstag
válasz FIREBLADE78 #60174 üzenetére
Általában akkor szokták, amikor a Merkúr megközelíti a Marsot, mindig más napra esik.
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Something_ #60175 üzenetére
De az szökőévente van?
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Czimby
addikt
válasz FIREBLADE78 #60174 üzenetére
Amit ír a könyve az adott Km-hez.
De ha már felmerült a kérdés gondolom nem volt eddig sem a könyv nagyon lapozgatva, így a felsoroltak mellé egy fékfolyadék és hűtőfolyadék csere meg egy szelephézag ellenőrzést is ajánlanék.
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Czimby #60177 üzenetére
Könyvem nincs. Habár netről töltöttem le egy 3 nyelvűt,de elég rossz a speckó angolom. Nem bízok az előző tulajban. Rendbe akarom rakni a dögöt. Vásárlás után kapták szét a blokkot a érdekes zaj miatt illetve vezérműlánc csere stb,blokk tuti rendben van. Még ezeket felírom,köszi. Olvastam,hogy gáz,kuplung állítása?
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #60178 üzenetére
Holtjátékok ellenőrzése, és ha szükséges, akkor állítása.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
baboss
őstag
Azért ehhez pofa kell.
-
Archer
őstag
válasz FIREBLADE78 #60174 üzenetére
Szerinted melyik a jobb, most, amikor uborkaszezon van, vagy márciusban, amikor a sok lüttyőnek az első napsugártól eszébe jut, hogy van motorja, és a tiedén kívül még 4678 darab motor lesz a szervizben? Meg ha sok a motor (meló), a kapkodás is hamarabb megesik...
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Polemius
aktív tag
válasz canniball #60173 üzenetére
Úgy kb vállmagasságig eléggé elveszi a szelet, a vállakon, sisakon érezni azért, de jóval kevésbé cibál, és a szélzaj is kisebb. Nyári melegben időnként fel is kellett állnom, hogy hűtsön a szél.
Pont azért, mert a kormányra rögzíthető, lehet állítani a magasságát, dőlésszöget, ahogyan jólesik. Nem biztos, hogy akkor a legjobb, ha magasabban áll.
Ha teljes szélcsendet akarsz, vegyél autót.Feltettem képeket, biztosan van aki szerint nem való nakedre plexi, nekem nem lóg ki a karakteréből.
-
Archer
őstag
Készül az utcai RCV. Aki ért hozzá, milyen hegesztési eljárás, amivel a videón a vázat hegesztik?
Már csak a köszörű korongos flex meg a tömítő szilikon paszta hiányzik[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
canniball
nagyúr
válasz Polemius #60183 üzenetére
Szerintem is kissé bénán mutat, de nálam a praktikum többet nyom latba, így ha hosszabbá lehet tenni vele a szezont akkor nem különösebben érdekel hogy hogy áll a gépnek.
Nekem tavaszra-őszre kéne, nyáron eddig is levettem (egy kisebb Puigom van most).
Nézegettem ezt és egy pár centivel alacsonyabbat, de a beszámolód alapján nem kérdés hogy legyen minél nagyobb. Én majd' 10 centivel alacsonyabb vagyok nálad, nekem talán többet jelentene.
Köszi az infókat!https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
zsolt19900
őstag
erről a motorról? és úgy általában a csontikárról vélemény? azért, ha normálisan megy az embere az 1.2es géppel az sem eszi le a gatyámat ugye? mert hallottam rémtörténeteket gazdiktól, hogy 6liter alá lehetetlenség, ha húzom neki akkor 10is lehet akár, na most ez mennyire igaz? ha én azért vennék 1.2est mert nyomatékból szeretnék motorozni, akkor azért lehet normálisan kajáló gép is alattam?
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Czimby
addikt
válasz zsolt19900 #60188 üzenetére
Csontikár nagy duma sok lelakott hulladék...
Ez a motor sem éppen egy állandóan cicomázott szépség, nem volt igényes a tulaj.
Retkes, karcos(tank) én csak magánszeméjtől vennék ott látod ki is használta, hol tartotta mennyire vigyázott rá.600 vs 1000 fogyasztása 0.5-1L különbség, és az ezressel dinamikusabban haladsz még ha nem is húzod neki. Gondolom az 1.2 sem lehet vészes. 6L körüli fogyi reális.
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
polimorf
tag
Afrikában nem szarozik a motoros rendőr: [link]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Ferdzsoo
addikt
válasz zsolt19900 #60188 üzenetére
1.2-essel ne mész 6l alatt...
Viszont én 7 felett se. Van pedig hogy feszesebb tempót megyek."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
-
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mosquito- #60193 üzenetére
Ct verzió?
Dtc? Nemtudom nekem mások sem mondtak többet. Ilyen 7-eket max.
Annyira pedig nem kímélem. Jó 7-10k fordulat között nemigen vagyok, mert egyszerűen nincs értelme. Majd lesz elvileg gorpo-m felveszek egy mecseki kört amit menni szoktam."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
canniball
nagyúr
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #60196 üzenetére
Olyan igazán bealvósat én tudnék csinálni. De nem csinálok, juszt sem!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mosquito- #60196 üzenetére
Ha Bealvós nem is lesz, a körmödet nem fogod lerágni izgalmadban...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
baboss
őstag
Most már igencsak óvatosan kell motorozni, és indulásnál odafigyelni, hogy mekkora gázzal induljak.
Kiakartam fordulni a főútra jobbra egy enyhe emelkedőnél és már ment is ki a segge balra, a kerék kipörgött, pedig nem is nagy gázzal indultam.
Szerencsére idáig egész enyhe volt az idő, pedig már decembert írunk. Gyerek koromra visszaemlékezve régen ilyenkor már javában mínusz volt, és rengeteg hó.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest