- Hálózatokról alaposan
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- ASUS routerek
- Asustor NAS
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Milyen program, ami...?
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
szép dolog a vélemény.
ott van a kutya elásva, hogy minél több a hengered, annál nagyobb tud lenni a fordulat is adott köbcentihez. Fizikailag nem lehet kihozni akkora erőt V2 ből. Illetve erőt igen. de azt hamar el kell váltani, azaz csökkented a hátsó kerékre jutó nyomatékot. ennyi.
az NR 500 as is tulképp egy V8as úgy, hogy átverték a hengerszám szabályt. Illetve sorhatos 250est (RC166) is csinált a honda versenyre a 60as években, már akkor kihozták a 60 valamennyi lóerőt, négyütemről beszélünk. 249ccm, 240km/h feletti végseb, 18 000 fordulat. A fizika ilyen.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen