Új hozzászólás Aktív témák

  • Ribi

    nagyúr

    válasz torzo #41826 üzenetére

    Hondánál nálam nem favorizáltak semmit. Mondták, hogy közúton nincs értelme kiülni amennyiben értelmesen motorozol és nem kamikaze módjára. Amúgy csak mindenkinek mondták, hogy nézze meg mi van ha a motort dönti és ő marad egyenesen és mi van fordítva. Ugyanolyan gázálláskor minél jobban bedőlsz annál kisebb körben tudsz menni, vagyis minél jobban bedőlsz annál gyorsabban tudod venni a kanyart. De a fentebb cikkben is írták, hogy a motor letolásánál sokkal gyorsabban vissza tudod hozni. Sokkal "agilisabb" kanyarvételt lehet megvalósítani, de nem a sebességre vonatkozóan. A bójás motor ügyességi pályán is mindenki csak a motort tolja le, majd pillanatok alatt át tudja billenteni a másik oldalra. Tehát a megfelelő célra / esetben kell neked dőlni / motort dönteni le.

Új hozzászólás Aktív témák