Új hozzászólás Aktív témák

  • Ribi

    nagyúr

    válasz Xaels #38376 üzenetére

    Valamikor lehet írtam, hogy hondás vezetésen volt goldwinges egyén aki jópár országot megjárt talán 100k km-t is ment már, de úgy vezette a motort mint egy autót. Van aki szinte soha nem tanul meg rendesen motorozni, úgy ahogy azt kellene / egyesek szerint kellene. De ugye mindenki ember és hibázik. Szerintem is inkább legyen minden motoron ABS és amikor kell, akkor örüljön hogy volt. Mert míg autót ha lepadlózod, megcsúsztatod, tesztelgetheted, addig ha a motor megcsúszik akkor már csak mázli kérdése a perec/nemperec. Honda tréningen is kellett kicsit blokkolni az elsőt, pillanatra ráhúzol még nem gáz, de amikor valaki kikanyarodott és a húb***meg van, akkor nem ereszted fel. Legalábbis olyan autós becsukom a szemem, padlóféken állok és csúszó kerekeket is túlkiabálva sikítok egyénekre gondolva. Persze viszonylag kevés "ilyen" megy motorozni.
    Kérdés persze jogos, hogy 1-2 para helyzet után feleszmél-e az egyén, hogy mégsem tud annyira motorozni, mint gondolta. Vagy a sok segítség miatt többet képzel magáról, mint ténylegesen és esetlegesen akár pár törött csont helyett tepsi a vége.

Új hozzászólás Aktív témák