Új hozzászólás Aktív témák

  • vlevi

    nagyúr

    válasz Teasüti #33202 üzenetére

    Nem, az elso fek nem fogja megfogni visszagurulast. Legalabbis nem tul hatekony, pont annyira nem, mint ugyaltalaban a hatsofek eloremenetben. De egy emelkedon a hatsofek csodakat muvel.
    Masik, tipp, amit terepezeskor olvastam. Ha terepen egy emelkedon lefullad a motor, akkor lehet, jobban jarsz, ha visszarakod egyesbe, leallitott motorral szepen, lassan a kuplunggal jatszva visszagurulgatsz az emelkedo aljara, es ujra nekiindulsz az emelekdonek. Persze egy vizsgan ez nem a tuti recept

    Vezsfekezesrol, visszavaltaskor pedig az a helyzet, hogy a veszhelyzeteket a vezetestechnikai treningeken mindig ugy tanitjak, hogy az elso az, hogy kuplungot behuzni. Mindezt azert, mert boven eleg kinlodni azzal, hogy a veszhelyzetete megoldd, ne kavarjob be meg az is, hogy esetleg egy leblokkolt hatso kerek miatt lefullad meg a motor is, mert akkor tuti aszfaltkaristolas lesz belole. De ha vegig be van huzva a kuplung, akkor legalabb innen nem erhet kellemetlen meglepetes. Ha viszont elore tevrezett a dolog, akkor ugyis ra tudsz keszulni, mikor fekezel, es valtasz vissza. De megallaskor ugyis kuplunngal allsz meg. Ahogy autoval is, meg akkor is, mert nagyon ritka az, hogy megallas elott hosszasan gurulnal uresben.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák