Új hozzászólás Aktív témák

  • Gaboman

    nagyúr

    A Ducati Hypermotard 698 Mono dizájnra szinte egy Aprilia Dorsoduro koppintás, 15 ezres olajcsere 1 hengeres motornál 85 lóerő mellett, álom édes álom!
    30 ezrenként szelepállítás, hogyne, ilyen teljesítmény mellett, annak is örülni fognak ha 30 ezret elmegy blokkfelújításig.
    Megint megy a marketing, beetetés, kb mint az elektromos motoroknál a hatótávval kapcsolatban.
    Van egy sokkal egyszerűbb recept ahelyett hogy az egekbe kell emelni a lóerőket, csökkenteni kell a súlyt, a Mono feltankolva karcolni fogja a 170 kg-ot.Ami lassan már Yamaha XT660X kategória.Mennyivel jobb lett volna ha feltankolva 135- 140 kg, és mellé 65 lóerő csak.Sokkal hosszabb élettartalom, ugyan az a dinamika, jobb kezelhetőség, rövidebb féktávok, könnyebb kerekezés, lehetne sorolni.Ezek a motorok csak kinézetre Supermoto stílus, valójában közelebb áll a könnyebb nakedbikokhoz a tömege végett.

    Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

Új hozzászólás Aktív témák