Új hozzászólás Aktív témák

  • csongi

    veterán

    válasz Graphics #135344 üzenetére

    Ha hivatalos megoldást akarsz akkor léteznek korlátozó szettek, amiket számlával építenek be. A régi karbisoknál ez nem egy nagyon komplikált feladat, de otthon ne kezdj neki.
    Ez is felemészt pár száz ezer Ft-ot. Még akkor is ha nem vizsgáztatod le.

    Injektorosoknál, már nehéz ügy lesz. Inkább bele sem kezdenék.
    Minél fiatalabb annál értelmetlenebb. A vezérléstől a szelepnyitásig sok mást is változtatni kellene.

    otthoni megoldás, ha a fojtószelep tengely elfordulását limitálod. leleményesség kérdése.
    A nyomaték megmarad, de a LE-t jelentősen el tudod venni.

    Viszont, ha a CBF600S kezded csökkenteni, akkor a 77Le környékéből le kell menni legalább 50-60Le közé, hogy legyen értelme.

    Ebbe a teljesítménybe, meg ott vannak a CB500-ok. A legjobb tanuló motor sztem.
    Pont elég az 58 LE. kerekezni nem fele, mire megjön az erő elég sokat kell várni, és az is lineárisan.
    Én inkább beaállítanék egy 500-ast, mint kínlódjak a 600-as teljesítmény keresgélésével.

    Az 500 előnye az olcsóbb üzemeltetés is.
    Ezekből van hivatalosan A2 kategóriába illeszkedő.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák