-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Neha ugy erzem, hogy akad kicsit a valtom 1->2, illetve 2->3 között. Főleg akkor tűnik fel, amikor sokat kell valtogatni, pl egy utcaban ahol sok fekvorendor van es folyamatosan fel-le valtogatok alacsony fokozatban. En vagyok vajon bena es nem engedem vissza a gázt elegge valtaskor vagy kuplungon kellhet allitani vagy más probléma lehet? Akadas alatt azt ertem, hogy valtaskor kicsit mintha ilyen daralos hangja lenne a fogaskerekeknek (2017 cbr500r)
Magasabb fokozatban nincs ilyen gond, illetve akkor sem, ha kilovok es gyorsan valtok. (Vagy legalábbis ott nem tűnik fel)
[ Szerkesztve ]
-
Polemius
aktív tag
Köszi mindenkinek a zsebbikás válaszokat!
-
nagyúr
válasz dellfanboy #134608 üzenetére
-
nagyúr
válasz Topiccsendőr #134610 üzenetére
Akkor nem parazok rajta
-
martonx
veterán
Feleségem szeretne motoros jogsit. Jól sejtem, hogy ha betöltötte a 24 évet (hajjaj, de már hány éve .... ) , akkor egyből lehet A korlátlanra menni?
Én kérek elnézést!
-
bacus
őstag
válasz martonx #134612 üzenetére
Igen. A sikeres vizsgához azonban el is kéne bírjon egy 600-as hondát.., tolni kell egy 8-ast (ha ez még van?)
Lefekteted az asszonyt a földre, ráborítod a motort, így nem sérül még bukócső nélkül sem a motor, aztán másszon ki alóla és állítsa fel. Ha ez megy, akkor talán ..
[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
nagyúr
válasz bacus #134613 üzenetére
Azert nem eszik azt olyan forron Igen, kell nyolcast tolni, de amikor en csináltam akkor a helyes technikaval egy 150cm magas csajszi is el tudta tolni az fz6n-t. Mas kerdes, hogy utana az elso forgalmi oran allo helyzetben felborult a gs500-al mint a budosbogar, de a tolas az ment neki
[ Szerkesztve ]
-
bacus
őstag
válasz tboy93 #134614 üzenetére
ok, mi nem gyakoroltuk a tolást, mert azt mindenki tudja. Aztán mikor letoltam a 8-t (45 évesen, jó kövéren..), akkor mondja a vizsgabiztos, hogy nyugodtan támassza le, várjunk egy percet. És igaza lehetett, mert nekem nem volt könnyű, beleszédültem , de hát gyenge is vagyok, öreg is, rengeteg súlyfelesleggel, biztos van pár törpilla, akinek könnyebben megy.
Aztán emlékszem, mikor először elborult a dl650, senki nem tudott/akart segíteni felállítani, rossz technikával (dacára, hogy pár yt videón megnéztem, hogy kell) majdnem becsokiztam. (de lehet nem is majdnem )
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
válasz goofy85 #134617 üzenetére
Szerintem ezt is kellene gyakorolni, pl a rutinpályák között nem "átmotorozni" a starthoz, hanem ahogy a vizsgán áttolatni. Legalább aki akarja ! Nyilván így 50e km motorozás után, tologattam már annyit a motort, hogy fel se tűnik, ha most kellene végigtolni, tényleg lazán menne, minden nap betolom a tárolóba, meg kitolom, meg naponta többször felteszem közép sztenderre, nem lepődök meg, hogy mekkora, hogy kell, nem akar átborulni a másik oldalra, tudom, hogy hol fogjam meg, stb.
Akinek van lehetősége, az gyakoroljon !, ne a vizsgán lepődjön meg.[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Biqci
aktív tag
válasz bacus #134613 üzenetére
Micsoda? Ilyenek vannak, hogy tolni kell a vizsgán meg felállítani? Nem vicc, de ez nekem új. Amikor vagy 30 éve csináltam az A-t, akkor semmi ilyesmi nem volt. Persze, akkor még Etz meg Jawa volt a motor
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
bacus
őstag
-
Biqci
aktív tag
válasz fattyu #134621 üzenetére
Az lehet, de nekem még nem. Megcsináltuk a rutint az udvaron és ha az megvolt, irány ki a forgalomba. Index szigorúan csak kézzel volt engedélyezve
Jó rég volt..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
tboldi
nagyúr
válasz bacus #134613 üzenetére
Én megúsztam a tolást, A2-nél nem a feladatok része, meg a 2 év utáni A2→A különbözetinél sem.
De akikkel együtt voltam, és mindenféle előzmény nélkül csinálták az A-t, azoknak kellett.szerk.: Ja, pár hsz-szel később te is írtad.
[ Szerkesztve ]
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
Biqci
aktív tag
válasz bacus #134620 üzenetére
Akkor amikor csináltam még csak A volt, nem volt szétszedve a kategória. Szerencsére, mert akkor voltam 22 és a mostani szabály szerint még nem lenne lehetőség A-t csinálni
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
goofy85
kezdő
válasz Biqci #134619 üzenetére
Csak A vizsgan van nyolcas tolas, de amugy ott is van aki megbukik, mert kilep a palyarol…
A1 es A2 vizsgan at lehet motorozni a vegkapu (elotte megallni a palya vegen) es a rajt kapu kozt. A-nal is talan lehet, de nem javasolt. En mondjuk rutinokon atmotoroztam, mint mindenki, utolso oran toltam a vegen parszor, hogy szokjam a leszallast, fejben rakjam bele a sorba, ne csak rutinbol atmenjek. -
martonx
veterán
válasz bacus #134613 üzenetére
Ahol vizsgázna ott ER5-ök vannak. No igen, ilyen erőnléti problémák biztos lesznek nála. Alapvetően 400-as körüli motorra gondoltunk (KTM, Husquarna, nem tudom mi jöhet még szóba 400 köbcenti környékén), hogy azt biztos elbírja, és 50 pár kilósan 160 centi magasságával azzal munkába járni, de akár túrázni is tud.
Én kérek elnézést!
-
Biqci
aktív tag
válasz goofy85 #134625 üzenetére
Értem, jó tudni, de szerencsére engem nem érint már a dolog. Viszont ma is tanultam...
Más:
Régebben kérdeztem a Triumph Street Triple-lel kapcsolatban. Azóta sincs senki, akinek tapasztalata lenne ezzel a típussal, hogy mit lehetne-kellene megnézni vásárlás előtt a szokásos dolgokon kívül?[ Szerkesztve ]
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz tboldi #134629 üzenetére
Nem'tom, itt nálunk hogy van, azt tudom, mivel a fiam most kezd hozzá, hogy 22 évesen A2-t csinálhat, utána két év múlva, de min. 24 évesen mehet az A-ra. Ha jól tudom egyáltalán...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
DonThomasino
veterán
Van egy GS500 om, tegnap beindítottam az idén először.
Azt vettem észre , hogy ha kézzel megfogom a hengert
nem egyformán meleg normális ez ?" I'm going to make him an offer he can't refuse."
-
Biqci
aktív tag
válasz Somatom #134631 üzenetére
Mivel 16 sem mostanában voltál bocs, ha ezzel a lelki békéd háborgatom , szerintem neked sem volt. A betolás pedig nem helyettesíthette, mert valahogy be kellett röffenteni a gépet
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Somatom
veterán
válasz Biqci #134633 üzenetére
A lelki békém teljesen rendben van, mivel még csak 25 vagyok .... +ÁFA.
A tolás vége egyben a beröffentés is. Egyébként csak páran "nyertünk" MZ -t. A többség rendszámos, B -s Simsonnal vizsgázott. Sztem különösebb erőlködés nélkül végigtolták volna a Népliget összes sétányán (ott volt a rutin). Szvsz. ez a program akkoriban ugorható volt.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Biqci
aktív tag
válasz Somatom #134634 üzenetére
A tolás vége egyben a beröffentés is
De miért? A berugókar nem volt alkalmas a feladatra?
Abban viszont biztos vagyok, hogy egy Szimót akár ölben is végig lehetett volna vinni, annyira pehelysúlyú. Ha belegondolok, az első motorom Etz125 volt, ami majdnem fele annyit nyomott mint most a Bandit. Azt még leeresztett gumival is kilométereket tudtam tolni, ennél azt is észrevenni, ha pl. 0,2bar-ral kevesebb van benne, mint a szükséges..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
-
#14787072
törölt tag
A paksi Márkamotor kereskedésről van valakinek infója?
-
-Maci-
addikt
válasz DonThomasino #134632 üzenetére
Lehet, hogy az egyik henger nem indult be. Azért azt észre lehet venni a hangján is.
A kipufogó könyökök felforrósodnak? Mind a 2?If you don't know where you are going, any road will take you there! [--o--] The world is flat!! [--o--]
-
#14787072
törölt tag
válasz dellfanboy #134645 üzenetére
Köszi, valóban.
Rászoktam keresni ezekre a dolgokra, de most nem jutott eszembe...
-
bacus
őstag
Van valaki, aki használ Galaxy Watch 4-t? Én nem tudom megúszni, hogy néha ne kelljen hívást indítanom motorozás közben. Erre keresnék egy jobb megoldást, a mostaninál.
Amikor túrázom, akkor a navigációt (bmw) jól összepárosítva tudok hívást indítani bárkinek, a kormány elengedése nélkül, ez sem tökéletes, de az igazi probléma akkor van, mikor nem használom a navigációt (és ez a 90%).Az elképzelés az lenne, hogy veszek egy okosórát, azon indítom a hívást (egy kicsit félreállva kesztyű levétele nélkül!), de nem azon beszélek, hanem természetesen a telefon + intercom-t használva. Egyelőre megelégednék azzal, ha egy szűkített listából tudnék választani, mondjuk a kedvencekből, de persze nem lenne rossz elérni a híváslistákból a bejövő, nem fogadott, stb listákból való gyors keresést, illetve ritkán a teljes elmentett kontakt listából.
Van valakinek tapasztalata, működő képes az elképzelés?
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Somatom
veterán
válasz bacus #134647 üzenetére
Biztosan van itt topikja, kérj ott egy próbát, mert sztem necces. Nekem Huawei Talkbandem van. Az alkalmatlan az ilyesmire, mert csak akkor indul a hívás, ha kipattintom a fülest a házból. A lényeg, hogy ha egy kütyü a rendszerben híváshoz is társítva van, akkor sanszos, hogy az arról indított kimenőnél a rendszer ahhoz a kütyühöz társítja a hangot.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
-Maci-
addikt
válasz bacus #134647 üzenetére
Szia,
Nekem Galaxy W4 Classic van. BT verzió.
Létezik belőle ESim -es verzió is.
A BT verzióval is tudsz telefonálni, hívást fogadni stb BT távolságon belül. Szóval motorozáshoz elég az is sztem.
Az órán is lapozható képernyők vannak, hasonlóan a telefonhoz. 1-1 képernyűre ki lehet tenni óra névjegyzéket, vagy direktbe 1-1 kontaktot. Utóbbi esetben csak rá böksz és hívja.
Viszont kesztyű levétel nélkül nem fog menni. Oda kell lapozni a névjegyhez és rá kell bökni.
Esetleg hang vezérléssel működhet. Ezt nem tudom, sosem próbáltam még. De a Samsungnak van ez e Bixby szolgáltatása lehet az tudja.
Illetve a tárcsázó előzményeket (fogadott hívás, nem fogadott hívás stb.) is ki tudja tenni egy kártyára az óra.[ Szerkesztve ]
If you don't know where you are going, any road will take you there! [--o--] The world is flat!! [--o--]
-
bacus
őstag
válasz Somatom #134648 üzenetére
Ez a watch2 -nél választható, csak ugye a kesztyűs kezelés a kérdés..
-Maci- : ha le kell venni a kesztyűt, akkor nem vagyok előrébb mint a telefonnal Nem jó a kitett kontakt sem, ha tudnám kit kell felhívni előre, akkor a probléma félig meg lenne oldva.
Ez kb úgy szokott lenni, hogy felhív valamelyik ügyfél cég ügyvezetője (aki nincs bent), hogy nem működik a ..., amire én felhívom a cégnél lévő kontaktot, hogy ...
Vagy épp beszélek amikor bejön egy hívás, akit vissza kell hívnom, stb.Amit kellene tudjon, az a kontakt kiválasztása, hívás indítása, de utána már mintha ott se lenne. A classicnak vannak gombjai, meg tekerhető tárcsája, azt hittem ezzel lehet kezdeni valamit.
[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen