Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz bajnokpityu #134082 üzenetére

    Ha nem allitottak, akkor a turesen belul kellett lennie. Ha allitottak, akkor turesen kivul volt. Ami azt jelenti hogy a szelepek es a szelepulek ennyire verodik el. Tehat kopik.

    Nem. A hianyos olajnyomas, amikor nincs nyomas.
    Nem megfelelo viszkozitas mondjuk egy 20 as es 60 as melegoldali viszkozitas, a 40 es helyett. Melegen a 20 as nagyon hamar lesz vizfolyos, a nyomas lecsokken ezzel, viszont az aramlas novekszik, es a kenes az nem a nyomas, hanem a ket felulet kozotti aramlas. Amennyiben alapjaraton is megvan a szukseges 1.5 bar, a csapagyaknak ez elonyosebb, a melegebb reszeknek, pl henger gyuru... talan rosszabb. Egy 60 as olajjal pont forditva, a nyomas nagyobb, viszont az aramlas kisebb.
    Viszont nagyon sokan mindig surubb olajat tesznek motorokba, hogy a tulzott hoterhelestol megvedjek a blokkot. Ami nem igy mukodik, mert 100 fok felett, mondjuk 150 foknal mar alig van kulonbseg a 20 as es 60 as olaj kozott. Tehat ha alapjaraton is megvan a megfelelo nyomas, olyan higat nem tudsz belerakni ami miatt hirtelen elromlana. A tul surutol pedig hideg allapotaban lesz joval kisebb az aramlas. Kiprobalni meg nem probalta a kornyezetemben senki, hogy milyen hatassal van a hosszutavu mukodesre az olaj viszkozitasa, de ez nem ennyire egyszeru kerdes.

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

Új hozzászólás Aktív témák