- Hálózatokról alaposan
- Facebook és Messenger
- Bajban az Apple, nincs kereslet az iPhone 16 Pro mobilokra?
- Mobilinternet
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Linux Mint
- Mozilla Thunderbird
- Milyen NAS-t vegyek?
- Proxmox VE
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
bacus
őstag
válasz Tamás9x #132850 üzenetére
Értem, hogy megtaláltad a leírást, de érted is?
Ha igen, áruld el, hogy mi az előnye a motorkerékpároknál a teljes vezérlésnek.
A motorban lévő akku egy hatalmas kapacitású kondenzátor, értem én, hogy a minél simább kimeneti jelalak elérése a cél, de nem labortápegységet akarsz, csak egy 3 fázisú feszültség szabályozót. A kimeneti feszültség bizonyos határokon belül változhat is, mert 13,8 V pont annyira megfelel, mint a 14,2 V.A linkelt oldalon a számítások mind azt feltételezik, hogy a bemenet frekvenciája állandó (bár csak ránéztem, lehet nem elég alaposan), azaz pl rá van kapcsolva az 50Hz-es hálózatra. Ellenben a motorkerékpároknál ez a bemeneti frekvencia ez nagyon nem állandó, változik a motor fordulatszámával. Majd kijavít valaki, de sok motornál megadják, hogy a töltési feszültséget azt pl 5000 ford/perc -nél kell mérni.
A fenti blokk diagramm alapján egyébként még a szomszéd kislány is épít magának egy ilyet, mégis mi kell hozzá, 3 IGBT modul, egy kondi, egy PWM vezérlő, meg egy meghajtó áramkör egy jó nagy hűtőbordán.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen