Új hozzászólás Aktív témák

  • .mf

    veterán

    Jót gurulásztam ma is. Bp -> Vác -> Rétság -> Vác -> Rétság -> Vác -> M0 -> Szentendre -> Pilisszentlászló -> Esztergom -> Bp :DDD
    Úgy érzem (remélem), hogy egész sokat tanultam ma. 2-es úton fel-alá gyakoroltam a kiülést. Több pályázás során is ezt a megjegyzést kaptam gyakrabban, hogy nem mozgok a motoron, nem ülök ki, meg néha merev vagyok.
    Engem is meglepett, hogy rendes(ebb)en csinálva (kiülés, laza tartás) mennyit számít. Pár nappal ezelőtthöz képest a kanyarokba tempósabban tudtam bemenni, kanyarokban menni, és kijönni; s mindezt úgy, hogy közben stabilabb volt a motor és én is sokkal nyugodtabban mentem a nagyobb kanyarsebesség ellenére is. Még érezhetően bőven a határokon belül, tudtam volna még hova tovább dönteni, még többet húzni, de azt meghagytam biztonsági tartaléknak. Volt egy kanyar (mondjuk ez Esztergomban volt, lakott területt lévén lassabban mentem, 6x), ahol olajfoltot véltem felfedezni. Motor döntésből fel, fék, lehető legegyenesebben tartva már csak motorfékkel átgurulni rajta, s még volt időm / helyem a kanyar széle előtt újra ledönteni a motort és bevenni a kanyart.
    S tényleg kényelmesebb is, a mozgással kevésbé ültem el a seggem. :))

    Fun fact: fogyim mára csak 5.16 volt (kevesebb, mert fröccsent mellé egy kis benzin, mivel csak jobbról volt szabad kút, de utálom ezt), pedig volt benne üres ótóúton kétká feletti is szabályos száztíz, sok előzgetés, s a kanyargás is fék / motorfék, kanyarban stabil / enyhén fokozódó gáz, majd kigyorsítás. Többre számítottam. De nem panaszkodom, jobb ez így :)

    Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/

Új hozzászólás Aktív témák