-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
.mf
veterán
Jót gurulásztam ma is. Bp -> Vác -> Rétság -> Vác -> Rétság -> Vác -> M0 -> Szentendre -> Pilisszentlászló -> Esztergom -> Bp
Úgy érzem (remélem), hogy egész sokat tanultam ma. 2-es úton fel-alá gyakoroltam a kiülést. Több pályázás során is ezt a megjegyzést kaptam gyakrabban, hogy nem mozgok a motoron, nem ülök ki, meg néha merev vagyok.
Engem is meglepett, hogy rendes(ebb)en csinálva (kiülés, laza tartás) mennyit számít. Pár nappal ezelőtthöz képest a kanyarokba tempósabban tudtam bemenni, kanyarokban menni, és kijönni; s mindezt úgy, hogy közben stabilabb volt a motor és én is sokkal nyugodtabban mentem a nagyobb kanyarsebesség ellenére is. Még érezhetően bőven a határokon belül, tudtam volna még hova tovább dönteni, még többet húzni, de azt meghagytam biztonsági tartaléknak. Volt egy kanyar (mondjuk ez Esztergomban volt, lakott területt lévén lassabban mentem, 6x), ahol olajfoltot véltem felfedezni. Motor döntésből fel, fék, lehető legegyenesebben tartva már csak motorfékkel átgurulni rajta, s még volt időm / helyem a kanyar széle előtt újra ledönteni a motort és bevenni a kanyart.
S tényleg kényelmesebb is, a mozgással kevésbé ültem el a seggem.Fun fact: fogyim mára csak 5.16 volt (kevesebb, mert fröccsent mellé egy kis benzin, mivel csak jobbról volt szabad kút, de utálom ezt), pedig volt benne üres ótóúton
kétká feletti isszabályos száztíz, sok előzgetés, s a kanyargás is fék / motorfék, kanyarban stabil / enyhén fokozódó gáz, majd kigyorsítás. Többre számítottam. De nem panaszkodom, jobb ez ígyFotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest