Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz F1DO #124524 üzenetére

    Kisse az az erzesem, tobbet beszelunk errol az emberrol, mint amit erdemel.
    (Aszaloshoz barmikor elviheti sztm, de az nem lesz olcso valszeg.)
    Sztm mindig sir, hogy elokeszitse az esetleges kudarcot.
    Ami fenntartasom van, hogy rengeteg visszahivas volt erre a tipusra, es nagyon kepben kell legyel, epp mi lett elvegezve, vagy mi nem, mert hiaba rakod ossze, utana ugyanugy szar lesz. Nalam 11 szervizlevel van, nem tudom, hogy az osszes megvan-e.
    Egy ilyen regi vagasu szerelo hogy fog kutakodni utana, az meg erdekes. Osszerakni, hogy utana megint legyen valami... ez az alapja, hogy rakoltod a vilag penzet, aztan mindig szar. Aztan lehet szidni a motort, hogy egy szar.

    Az autoversenyzo azert elegge kepben van a futomuvel, motor mukodessel. Nem ertem a parhuzamot. Ez az ember ebbol el. Sok esetben rutinbol plusz koltsegeket okoz az ugyfelnek, kicserel csapagyakat, amik telejesen jok, kicserel csavarokat feleslegesen, tomitopasztazik mindenhol, meres, muszer nelkul temet el tipusokat, hogy totalkarosak. Egy hibakeresesnel egyertelmuen tudnod kell hogyan mukodik mi, kulonben nem fogod megtalalni a hibat.
    Az osszeszeromunkasrol jut eszembe. Tudtad, hogy a ktm nek volt egy felmerese, hogy a no osszeszerelo munkasok megbizhatobbak, mert a ferfiak onkenyesen redukaltak az osszeszereles lepeseit, ami a minoseg rovasara ment? a nok betartottak a szabalyokat.
    Szoval nem feltetlen tudsz jol osszerakni dolgokat azzal, hogy magabiztos vagy :D

    [ Szerkesztve ]

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

Új hozzászólás Aktív témák